Brzinci 2008 — 03 srpnja 2008 -

30. izdanje Motohappeninga na našoj jedinoj pravoj stazi proteklo je u znaku skoro pa nesnosnih vrućina, popriličnog broja vozača, te dvojca iz hrvatskog Suzuki Racing Teama koji su dominirali svim utrkama. Ovog puta je vrijeme poslužilo vlasnicima Aprilie, pa su tako imali čak sat i pol vremena za uživanje u svojim strojevima na Grobničkoj ljepotici.
 

Petak:
 
… je inače dan rezerviran za treninge. Kao što je praksa na posljednjim Happeninzima, u petak se vozi bez grupa, što je za neke dobro, ali za neke baš i ne, budući da se nekolicina brzih vozača miješa sa dosta njih sporih. Nekada to zna donjeti malu pomutnju, izletavanja ili najmanje strah u kostima. No dobro, ipak je ovo sport za hrabre. U posljepodnevnim satima bilo je vrijeme za prvu utrku vikenda, tzv. Happy Race od cijelih 5 krugova.
 

 

Budući da je sva konkurencija odsutna iz jednog ili drugog razloga (u Brnu se vozilo Alpe Adria Prvenstvo), dvojac iz SRT-a nije imao problema. Standardni vlakić sa dva vagona u sastavu Kranjec – Zujić odmaglio je svima, a treći je na cilj stigao Tomislav Bohte, dok je u klasi poredak glasio Vugrinec – Katalenić – Ojstršek.
 

Nakon utrke za zagrijavanje nastavilo se sa treninzima, te tako sve do 18 sati i zatvaranja staze.
 

Subota:
 
U subotu ujutro probudili smo se u malo vjetrovitoj atmosferi. Naime, u petak navečer je puhao dosta jaki vjetar koji je iznenadio mnoge, pa je tako većina onih koji spavaju na grobniku imala posla sa svojim šatorima i tendama nebi li ostali bez njih. To je sigurno ostavilo traga na mnogima.
 

No na stazi se to nije previše očitovalo. Trening po grupama trajao je sve do 15 sati, kada je na rasporedu bila prva utrka; Open 1000 + 600. Opet standarni SRT vlakić zauzeo je svoju formaciju. Saša Kranjec je bio jako raspoložen, te je svog team kolegu kojega jako voli vući po stazi, ostavio za skoro 3,5 sec, te u 6 krugova dugoj utrci napravio svoj osobni rekord. Saša je sve do subote imao muke sa K7 modelom Suzukija, te ga je tek sada počeo polako shvaćati što motoru treba. 1.32.360 je vrlo brzo vrijeme, te ostaje tek da vidimo može li ga Saša ponoviti kada će se za stvarno računati, na utrci za Alpe Adria Prvenstvo. Drugi je završio već spomenuti Zujić, koji je napravio vrijeme 1,32.969 dok je još držao kontakt sa Kranjecom. Ipak, Zujić ne uspjeva baš do kraja pratiti Kranjecov ritam, te pušta. Iz gledališta to izgleda kao da mu čuva leđa. Treći je na cilj došao Mark Medica koji je usporkos ( za Motohappening) odličnom vremenu 1.33.999 završio čak 13 sekundi iza pobjednika. Slijedili su Bohte, Matković, Smrkolj i ostali, među kojima i Jovanovac i Brajević.
 

 

U klasi 600 ponovno je slavio Ivica Vugrinec, sa opuštenim tempom od 1.41.1. Ovog puta je na postolju imao talijansko društvo, Stefania i Simonia.
 

 

Nakon utrke Open došao je na red na Rookie-e, točnije na Dunlop Rookie Cup. Po običaju, prve su startale klase 600 i Fun. U klasi 600 je, sa odličnim vremenom od 1.41.727, sa gumama koje definitivno nisu za Grobnik po onakvoj vrućini, slavio Davor Grgić. Napomenimo kako je Davor u subotu ujutro pao te natukao ključnu kost te se prije starta malo žalio na bol. No, kako je i sam rekao, kada ide brzo zaboravlja na bol, te mu ona nije previše smetala da pobijedio Marina Ivanova za samo četvrtinu sekunde, točnije, za 0,241. Treći je ciljem prošao Mario Dujmović, sa dobrih 9 i pol sekundi zaostatka. Spomenimo i poznatog zagrebačkog servisera Sašu Suhinu, koji je svog Kawasakija dotjerao do 8. mjesta, sa 22. sekunde zaostatka.
 

Klasu Fun cijelo vrijeme predvodio je Goran Glas na Apriliji Tuono, koji je i odgrmio do pobjede sa dvije i pol sekunde prednosti ispred Ivana Pogačića na Hondi Hornet. Treći je u ovoj klasi završio Josip Pavić.
 

 

U klasi 1000 se opet provukao jedan trkač sa licencom te osvojio prvo mjesto. Radi se o Janezu Proseniku, koji je diskvalificiran. No unatoč tome, moramo reći kako je vrijeme 1.38.6 koje je Janez odvezao vrhunsko. No nakon micanja provplasiranog dobivamo tablicu u kojoj pobjeđuje Alen Kontrec, sa vremenom 1.39.073, što je također svemirsko vrijeme za „standardne“ gume. Drugi je ciljem po popravljenoj tablici prošao Marin Ivić, dok je treći završio Tomislav Križan. Slijede Benjamin Papež, Marko Boroš te ostali. Napomenimo kako je u ovoj klasi dosta velik raspon najboljih vremena po krugu, pa je tako razlika između prvog i zadnjeg cijelih 20 sekundi. Što znači da tko god želi probati može, bez straha da će biti daleko daleko iza vozača ispred sebe.
 

 

Nakon Dunlop Cupa, točnije u 18 sati, došlo je vrijeme za timsku utrku. Najatraktivnija utrka dana ove godine je malo oslabljena. Ne znamo iz kojeg razloga, budući da je ovo utrka u kojoj svatko ima šansu za dobar plasman zbog opće pomutnje prilikom promjena u boskovima. No, da skratimo dugu priču, dominaciju su pokazali SRT-ovci Kranjec i Zujić, koji su uostalom i prvaci prošle godine u ovoj utrci. Čak 43 sekunde prednosti nad drugoplasiranima Matkovićem i Smrkoljem bilo je dovoljno da se pokaže nadmoć. Treći su ciljem u klasi No Limit prošli dvojac Bohte – Vomberang, dok su u seriji slavili Županc i Ferjan. Napomenimo kako su uz Kranjeca i Zujića još samo dva tima bila u istom krugu, dok su svi ostali bili prijeđeni za cijeli krug. Sve to unatoč Kranjecovoj šetnji preko staze i kilavom startu te laganom probijanju kroz vodeće na početku utrke.
 

Nakon što su SRT-ovci oddemonstrirali svoje, na red su došli vlasnici Aprilia. Cijelih sat i pol vremena na pisti bilo je dovoljno za upoznati svog talijanskog ljubimca na stazi, te možda i naučiti nešto novo. Da ne bude sve tako lijepo pobrinuo se jedan vozač tuona, koji je pao i slomio ključnu kost.
 

Nedjelja:
 
… je osvanula u sunčanom i vrućem tonu. Samo jutro je nagovjestilo kako to neće biti dan za nikakve rekorde, jer se temperatura asfalta popela do gotovo nevjerovatnih 72°C, što doslovno topi gume i sve što ga dotakne. Ipak, cijela horda vozača cijeli dan je vozila na stazi, što je veoma pohvalno uzevši u obzir da su neki sustavno odbijali izaći iz debele hladovine.
 

 

U 15 sati, po najvećem zvizdanu, na redu je bila utrka za klasu No Limit. Saša Kranjec je nagovještavao rušenje osobnog rekorda postavljenog dan prije kao poklon samom sebi za rođendan, no to mu nije uspjelo. Naime, unatoč silnom trudu, Kranjec je odvezao čak 6 desetinki sporije nego dan prije, te je odustao od lova na prvo mjesto vidjevši tablu iz boksa. Tada pušta naprijed Zujića nebi li štogod naučio od timskog kolege. Naučio je jedino da nema mjesta na stazi gdje ga može prijeći, pa utrka upravo tako i završava, sa Zujićevom pobjedom i Kranjecovim drugim mjestom. Treći, poprilično iza vodećeg dvojca, završava Karim Babič, a iza njega Erik Matković i Mark Medica. 30. Happening označio je i povratak Antonia Odaka na pistu. Antonio se ove godine vratio sa Yamahom R1 i odvezao 1.42.0, što je još uvijek jako daleko od njegovog osobnog rekorda.
 

U klasi 600 pobjedu je odnio Marko Erceg, a 4 sekunde iza njega ciljem je prošao Tomislav Jug. Treći je od 600-ica ciljem prošao talijan Spadaro, dok je Davor Grgić, pobjednik Dunlop Cupa, završio 13., no sa dosta lošijim vremenom nego u Dunlop Cupu.
 

Iza No Limita na stazu su izašli vozači klasa Serija i Pro Serija. U Seriji 1000 slavio je Alen Peravić ispred Janeza Jeršina i Krešimira Prašničkog kojeg svi znamo iz tekstova u Moto Pulsu. U seriji 600 prvi je ciljnu crtu prošao Murat Tairi ispred Klopčića i Vučića.
 

 

Pro Seriju 1000 obilježio je pad Erika Matkovića kojem se zapalio njegov Kawasaki, pa je tako pobjeda ostavljena Smrkolju, a za njim su završili Vomberag i Horvat (ali Marko). U Pro Seriji 600 prvi je ciljem prošao Ferjan, a za njim Noc i Mario Oreški.
 

 

Zadnja utrka dana bio je, od strane mnogih, dugo iščekivani Đuro BOT Cup, koji je vozio istu utrku sa klasom Naked, do 550 i SM. BOT-om je dominirao Luca Pavanini na Ducatiju 1098, oružjem koje je ubojito i među četverocilindričnim motorima. Drugi je na cilj stigao Alberto Buoro na Apriliji Mille, a treći je na sličnom motoru stigao Janez Jeršin. Spomenimo kako je u klasi SM pobjedu odnio Nenad Lerga, dok je drugi, na vrlo lijepom BMW-u HP završio Arno Pucher.
 

Slijedeći Motohappening održava se od 22. do 24. 8 ove godine. Hoće li se nastaviti dominacija SRT-a? Nadamo se da će dobiti izazivače, kao i da će se park vozača malo popuniti. Iako je na ovom Happeningu bilo dosta vozača na pisti, park vozača se činio malo otužno polu-praznim. Nadamo se da se to neće prerasti u trend.
 
Foto: Marko Guzina, aHo2Go inc.

Share

About Author

admin