Naši testovi — 14 lipnja 2009 -

Sjedanjem za upravljač ovog četverocikla, pojam „zvijer na kotačima“ dobiva sasvim novo značenje, jer Access Apolo 450 je upravo to, zvijer koja traži čvrstu ruku da je ukroti. Onome tko ju uspije ukrotiti, Apolo 450 će pružiti nezaboravne trenutke pune adrenalina. Radi se o četverociklu koji ne skriva svoju agresivnu narav, već ju, dapače, bahato pokazuje i dodatno naglašava dizajnom oplata. Nakon što Vas osvoji svojim atraktivnim izgledom, spreman je pokazati svoju pravu ćud. Nakon pokretanja agregata, započela je brutalno glasna simfonija iz auspuha, koja vadi bezobrazan osmijeh na lice.

Već sam pogled na deklariranih 52 KS pri 7500 okretaja u minuti, daje do znanja da se radi o ozbiljnom vozilu, koje bi mnogi voljeli imati u svojoj garaži. 52 KS, koji se visoko propinju i jurišaju punom snagom, odmah po dodavanju gasa, bez imalo zadrške. Dizajn čija agresivnost je dodatno naglašena narančasto-crnom kombinacijom boja, jasno daje do znanja koja je namjena ovog vozila. Brza i agresivna sportska vožnja bez kompromisa.

Što se samih dimenzija ovog četverocikla tiče, one su jedva primjetno povećane sa zaštitnim plastikama, što vozilo čini izuzetno kompaktnim. Kompletan Apolo 450 je izrađen sa dosta modernih dizajnerskih rješenja, poput žmigavaca, ispušne cijevi, ili recimo komandne ploče. pa ga neće zaobići niti kupci kojima je izgled vozila ono presudno pri odabiru. Izgled je tu, snage ima napretek, ali kakav je u vožnji?

Već nakon prvih metara koji se provezu  na Apolu 450, postaje jasno da se radi o kompletnom vozilu, koje ponekad, kao da ima previše snage. Najviše se to primijeti pri naglijem dodavanju gasa na asfaltu, kada Apolo želi pobjeći u desnu stranu. Nije to ništa zabrinjavajuće, ali je dobro znati što možete očekivati od njega. Snagu je moguće očitati i u krajnjoj brzini od 135 km/h, koliko ide ovaj 198 kilograma težak četverocikl, kada su vibracije nešto veće, a dolazi i do blagog lelujanja, pa vozači neće imati preveliku želju voziti se dugo na krajnjoj brzini.

Ovjes je još jedna od svjetlijih strana ovog četverocikla, jer i na asfaltu, ali još više van njega, u prirodnom okruženju Apola 450, radi besprijekorno i sukladno zadacima koji se pred njega stavljaju te se doskoci nakon skokova, koje Apolo 450 zaista voli, izuzetno lako i sigurno kontroliraju. Za to je zaslužan ovjes sa duplim amortizerima hoda 150 mm sa nitrogenom sprijeda i monoamortizer sa nitrogenom straga.

Sigurnoj kontroli vozila doprinosi i odlično postavljen upravljač te se i pri žešćoj  vožnji, Apolom upravlja bez muke i naprezanja. Kočnice su već standardna priča na četverociklima, dva diska naprijed i jedan disk straga i uz malo vježbe, sigurno zaustavljaju vozilo kada je to potrebno. Apolo 450  se nalazi na gumama dimenzija 21/7-10 naprijed i 20/11-9 straga.

Sam smještaj vozača je odličan, a sjedalo je usko, ali udobno, pa će se sa ovim vozilom, bez većih poteškoća, moći napraviti solidna višednevna tura. Mjenjač je precizan i kratkog hoda te nema nikakvih problema pri prebacivanju u neku od 5 brzina, a niti prebacivanje u vožnju unazad ne zadaje nikakve muke, već se ta radnja odrađuje sasvim lagano. Vožnja ne zamara nimalo, a ukoliko se i nađete u nekoj neugodnoj situaciji, bez obzira na brzinu u kojoj se nalazite, ima dovoljno snage da vas iz nje izvuče. S obzirom na cijenu od 48 990 kn i sve užitke koje pruža, neće biti nedosanjani san većini potencijalnih kupaca.

Share

Povezane novosti

MV Agusta F3 675

MV Agusta F3 675

rujan 30, 2015
KTM Freeride 350

KTM Freeride 350

siječanj 26, 2014
Husaberg enduro

Husaberg enduro

ožujak 02, 2013
Yamaha Xenter 150

Yamaha Xenter 150

svibanj 16, 2012
Moto Guzzi V7

Moto Guzzi V7

travanj 15, 2012
BMW C600 Sport/C650 GT

BMW C600 Sport/C650 GT

travanj 05, 2012
Yamaha T-Max 530

Yamaha T-Max 530

ožujak 17, 2012

About Author

admin