Hrvatski motosport — 24 kolovoza 2009 -

Iako vozačima i općenito programom slabo organizirana utrka, ovog vikenda se na Grobniku imalo što vidjeti. Osim atraktivnih prikoličara koje nemamo prilike gledati baš svaki dan, konačno pun Grobnik gledatelja mogao je posvjedočiti padu 20 godina starog rekorda staze.
 

Nakon zbilja atraktivnih prikoličarima (o kojima nemam pojma, pa nećemo niti opisivati utrku s nekoliko atraktivnih preticanja i zbilja lijepe vožnje), red je bio na vozačima klase StockSport 1000, koji svoju utrku nisu imali u lipnju. Situacija je i prije utrke bila zanimljiva: Jerman je na treningu doslovno letio (1’29"008), ispred Pellizzona i Juhasza. Od domaćih dečki tu su bili povratnik na stazu Dario Horvat, Aldo Simonović, Luca Tommasini, Antonio Odak, Vedran Močibob, Lovorko Brajević i Mark Medica, koji nije vozio kvalifikacije, ali je dobio dozvolu da nastupi u utrci.
 

 

I kao da je znao da ne treba, vjetar je počeo komplicirati stvari, kao što je radio i cijelu noć. Niti probni start nije prošao bez pomutnje, budući da Pellizzonova Aprilia nije htjela upaliti, bar ne iz prve. No, čim je utrka krenula, bilo je jasno da na najvišoj stepenici podija ima mjesta samo za Jermana. Marko je doslovno letio, potpomognut vjetrom u leđa, te u 3. krugu srušio 20 godina star rekord staze za 13 tisućinki. Priznat ćete, 1’29"207 na Superstock motoru je prilično brzo.
 

Drugi je na cilj došao Pellizzon, koji je vodio borbu sam sa sobom, te uspio odvesti 1’29"644, no unatoč tome ostao sedam i pol sekundi iza Jermana. Još sedam sekundi iza na cilj je, nakon velike borbe, došao Juhasz, ispred Miškovskog i Choy-a.
 

A što je s našima? Konkurencija je otišla zbilja daleko (do rekorda staze), dok smo mi još malčice zapeli. No, i to su jako brza vremena. Trojac Tommasini, Simonović i Horvat, kojem je ovo bila prva službena utrka ove godine nakon zbilja nesretnog početka sezone na Suzukiju, vodio je borbu cijele utrke, u koju se umiješao i Caspon na Ducatiju.
 

Dario je na početku utrke malo i vodio trojac na novoj R1, da bi zbog manjka kondicije ipak morao popustiti. Niti izletavanje na rub trave u Zagrebačkom zavoju nije pomoglo, pa su vodstvo u grupi preuzeli Tommasini i Simonović, koji na kraju završavaju u takvom poretku. Uzmemo li u obzir zbilja jaku konkurenciju, 6. mjesto Tommasinija (prvi u PH) uopće nije loše.
 

Supersport
 
Budući da je njegova klasa za ovu godinu odradila svoje na Grobniku, Marko Erceg odlučio je za "posljednji hura" ove godine, odvesti utrku u klasi Supersport. Unatoč očigledno slabijem motoru, Marko je nakon dobrog starta držao sedmu poziciju. Na početku ga je jako zakočio Pascota, što je dopustilo onima ispred da odu, pa je Marko, kada se probio, bio sam.
 

 

U utrci u kojoj je Boštjan Pintar srušio svoj vlastiti rekord kojeg je postavio prije mjesec dana, Markovih 1’33"7 nije bilo dovoljno, pa mu je Pascota vratio. No, na Hondi koja već pomalo gubi dah, Marko je odvezao lijepu utrku kao pripremu za Hungaroring, zadnju utrku Prvenstva Hrvatske.
 

Share

About Author