Ostalo — 28 svibnja 2004 -
Trio fantastikus : Gigo, Emil i Aci

Gigo, Tina i ja smo stigli u petak navečer. Taman da uspijemo napraviti prijavu za utrku. Za tehnički pregled, na žalost, nije bilo vremena. To ćemo morati riješiti sutra ujutro, prije prvog treninga.
Nakon obavljene verifikacije, primili smo se slaganja našeg kampa i kasnije uživali pod tendom uz dobar film na tv-u i kolače na stolu. 22.00h su, a mi se ne možemo načuditi tišini koja vlada u boksu. Ipak je ovo sportska priredba.
Sutradan se trebalo rano ustati, jer je trening počinjao u 8.25h, a prije njega je još trebalo obaviti tehnički pregled. Gužva je velika, jer je prijavljeno 262 natjecatelja. Zaista velika priredba! Ali, bez brige, prije ćete ne tv gledati iscrpan izvještaj s nekog zonskog turnira u šahu, nego s ovako velike međunarodne moto manifestacije. Strašno!!

Aci i Emil u dvojci !

Gigo, Aci iz Crikvenice i ja nastupamo u klasi Classic open. To su motocikli proizvedeni do kraja 1978. godine i preko 500 ccm. K njima još spadaju i GP motocikli iz tog vremena. Oba treninga i utrku imamo u subotu. Svi su tu. Prošlogodišnji pobjednik Alpe Adrie, Stefano Ricevuti; pobjednik prve utrke na Hungaroringu, Sandor Kovacs; fali samo Ilmberger (prošle godine – drugi).
Nakon prvog treninga, Gigo zauzima 13. mjesto, Aci je četvrti, a ja treći. Odlično! 21 vozač se pojavio na prvom treningu. Čekamo drugi trening. Sitne pripreme na motorima i evo već drugog treninga. Sada imamo 27 sudionika. Gigo zauzima 20. startnu poziciju, Aci je osmi, a ja četvrti. Utrka počinje u 18.25h. Srce malo brže kuca, kako se približava taj termin.
Start utrke! Najbolje krećem, ali me uskoro prelaze Stefano, Mario i Francesco. U borbi s Francescom uspijevam vratiti izgubljenu poziciju i vozim iza Maria.

Stefan, najbrzi vozac utrke !

U petom krugu Stefano prilično gadno pada i utrka je prekinuta. Nakon kraće pauze, kreće ponovno kompletna startna procedura. Ovog puta startam s druge pozicije, jer sam bio na njoj u trenutku prekida. Aci kreće s četvrtog startnog mjesta (prelijepo je vidjeti dva hrvatska vozača u prvom startnom redu na ovako velikoj priredbi!), a Gigo je osamnaesti. Drugi strat. Ponovno najbolje startam, ali opet me Mario prelazi. Već u prvom krugu nastavka dolazi do nesreće. Na ulasku u ciljnu ravninu dva «Ducatia» završavaju u ogradi. Ružno je izgledalo. Prekid. Odlazimo ponovno u predstartni prostor i čekamo. Slijedi treća startna procedura. Organizator ne smanjuje broj krugova i sada već razmišljam da li ću imati dovoljno benzina. Treći start. Prvi dolazim do jedinice, ali me već u dvojci opet prelazi Mario Stocco. Uspijevam pratiti njegov tempo i vozim za njim. Srećom, on nije u mojoj klasi, a nitko iz moje klase ne mi ne diše na repu. U predzadnjem krugu mi Kawasaki počinje kašljati. Odmah sam znao da se radi o benzinu. Vozimo već 15. krug, a utrka je trebala trajati osam krugova + dva. Motor mi sve teže ide i u zadnjem krugu me prolaze Aci i Laszlo Balogh. Ipak uspijevam proći kroz cilj i odmah nakon toga Kawić se gasi. Suh je. Na parama me dovezao do cilja!

Na postolju, sami Hrvati 🙂

Sva trojica smo završili utrku, ali još ne znamo točno na kojim pozicijama. Naime, trebalo je zbrojiti vremena iz sva tri dijela utrke. Na kraju dolazi informacija da će proglašenje biti sutra.
Da ne duljim. Gigo je ukupno jedanaesti (peti u klasi), Aci je ukupno četvrti (drugi u klasi), a ja sam ukupno drugi i pobjednik svoje klase. Nismo mogli ni sanjati da ćemo ostvariti ovakav fenomenalan rezultat! Možete si misliti – Aci i ja na pobjedničkom postolju Alpe Adria Championshipa! Ludilo!!!
Aci je spustio svoje vrijeme na 1.56,4 , Gigo nije uspio ispod dvije minute, a ja sam rundao na 1.51, – 1.52. Svi smo bili više nego zadovoljni.
Nadam se da ćete i vi biti zadovoljni mojim opisom subote. Za nedjelju je zadužen Saša.
Evo još rezultata u klasi oldtimer i classic, te nekoliko slika.

Pozdrav No. 69!
 

Vatreni navijaci. Gigo u akciji !

 

 

Share

About Author

admin