Hrvatski motosport — 11 svibnja 2009 -

 

Završena je druga po redu utrka za Alpe Adria prvenstvo, a ujedno prva utrka za prvenstvo Hrvatske. Ogroman pad brojnosti vozača u klasama 125SP i klasi 1000 SST, obilježio je početak lošije sezone, no samo po brojnosti vozača. U klasi 600 su na start izašli i Mislav Perkušić, Marko Erceg, Zoran Arnautović , Katalenić, Jug te Višak, a svima njima su se još pridružili Marin Ivanov i Luka Nervo. Ovo je svakako bio vikend Luke Nerve jer za prvu utrku na Grobniku, a za drugu utrku uopće, osvojiti drugo mjesto na Alpe Adriji i pobijediti u utrci domaćeg prvenstva, to je uspjeh koji ne uspijeva svakome. Totalno kontra sreću je imao Lukin brat Dominik koji je prvo na prvoj utrci pao i svojim padom srušio Alexa Radmana koji nije uspio nastaviti sa utrkom, a onda je zbog dovoljno vremena u prekidu, Dominik uspio sjesti na drugi motor, povest utrku no za peh doživjeti kvar motora koji je i njega izbacio iz utrke. Zbog stvarno malog broja vozača, pobjedu u PH je odnio Dražen Kemenović koji se vozio daleko na začelju kolone. 
 
 
Kroz ovu opširniju video reportažu, predočit ćemo vam kako je bilo u petak, nakon neslužbenih treninga, pokazat ćemo vam isječke sa utrke svih klasa te ćemo vas kroz intervjue bolje upoznati sa vozačima.
 
 
Za početak krenimo sa Petkom. Na stazu su u klasi 125 izašli Alex Radman, Dominik Nervo i Dražen Kemenović.
 

 
 
U uvijek najbrojnijoj klasi stock 600 na treninzima su bili svi vozači koji misle nastupiti ove godine. Erceg, Perkušić, Nervo, Višak, Arnautovič, Ivanov, Jug, Katalenić, Božić, Barukčić, Antolković … sve poznata imena. U glavnom, slobodno bi mogli reći da se radi o jedinoj klasi koja je zadržala svoju brojnost i koja imao u 2009. Svjetliju budućnost. Pogledajmo što su nakon prvih neslužbenih treninga dečki izjavili za portal motori.hr

Klasa 1000, ove godine jako slaba, tek poneki vozač i priključeni Luka Tomassini koji je od Hrvatskog Motociklističkog Saveza dobio dozvolu da nastupi pod Hrvatskom licencom za Hrvatsko prvenstvo. Ovdje jednostavno moramo napomenuti Krešimira Erdeca koji zbog odbijanja zahtjeva za izdavanje licence samo dan prije utrke (i to zbog administracije) nije mogao nastupiti za svoj kluba, a onda iz principa nije dao da ga tretiraju kao balavca da vozi za neki drugi klub dok se situacija sa licencom ne riješi. Takve se stvari ne bi trebale događati. Klasa nam je i ovako oslabljena, voze tek Tomasini, Valjan i Simonović. Uz nastup Močiboba koji je današnjim padom i doslovce ubijenim motorom, vrlo vjerojatno prekinuo ovogodišnji nastup, uz stazu se kao timska potpora šetao naš Dario Horvat koji se još nije oporavio od pada na Speedweeku. Dario će se prvenstvu priključiti od iduće utrke no sigurno ne možemo odmah očekivati ono što smo se nadali. U prvenstvo se ove godine uključio i happening vozač Mark Medica. Vrlo pohvalno a Marka i možemo mu samo poručiti da mu držimo fige u njegovoj prvoj sezoni te da ćemo pratiti njegov napredak. Sve u svemu, 3 ili 4 vozača u kraljevskoj klasi je stvarno teška situacija u disciplini.

Nakon Subotnje kvalifikacije i vremena odvoženih u Subotu (vidjeli ste u prijašnjoj reportaži) dalo se naslutiti koliko će napete utrke biti u svim klasama. U 125 se očekivala borba Alexa Radmana i Dominika Nerve, u klasi 600 se očekivalo svašta jer su svi bili jako blizu, a u klasi 1000, uz Kispatakija, Jermana i Pellizzona, očekivali smo jurnjavu Alde Simonovića, Luke Tomasinija i Lorisa Valjana. Kako je svaka utrka po klasama protekla, pogledajte redom kroz reportaže.
 


  
 
Klasa 125SP
Pehisti Radman i Nervo. 
 


Utrku su obilježili pad DOminika i Alexa.

 

Kemenović – slavljenik u 125SP

Povest utrku, past, pod prekidom se vratit se u boks, sjest na drugi motor i onda opet povest utrku, to može samo jako kvalitetan vozač kakav je Dominik Nervo. Na žalost, drugi motor nije bio dovoljno dobro složen kao prvi pa nije izdržao napor no Dominiku bi svakako trebala pripast nagrada za srčanost, ali prije svega za ferplay jer to kako je zaštitio Aleksa Radmana nakon pada, to se stvarno rijetko vidi na trkalištima. Sa druge strane Alex Radman. U prvom krugu nadoknaditi Dominikovu prednost na startu,upucat mu se u vjetar i zaprijetit mu se, bilo je nagovještaj da će Alex krenuti naprijed i da će ga Dominik teško pratiti. No sve je to palo u vodu kada Dominik ispred njega pada i lada Alex ne uspijeva izbjeći motor koji se vrtio na stazi. Alexov pad je bio strašan no na svu sreću bez posljedica.
 
Rezultati klase 125 SP
Ukupno : 3452Grobnik_10052009_SP125_Race.pdf
Po krugu : 3452Grobnik_10052009_SP125_Race_krugovi.pdf 
  
 

 
 


 
 
Klasa 600SST
Nervo zamalo prvi na svojoj prvoj Grobničkoj utrci u 600 klasi. 
 

Dečko, Marcolongo i Nervo u trojci.

 

Utrku tko iz topa ispaljen povede Mislav Perkušić. Mislavov start je bio toliko dobar da se u početku činilo da ga nitko neće uhvatiti. Nakon svega par krugova kolonica od 4 vozača se odvojila od ostatka. Kolona je bila predvođena Mislavom Perkušićem kojega je u stopu pratio mladi Luka Dečko, iza njega veteran Marcolonga, a iza njega u repu Luka Nervo. Luka je uspjevao držati ritam i u svakom zavoju se vidjelo da ga grupa zapravo koči. No na svakom otvaranju iz zavoja, čim krene ravnica, krene i Yamahina snaga koju Lukin Suzuki još uvijek ne može nadmašiti. Držao se Luka dobro u vjetru, ali za preći ipak motor po snazi mora biti malo bliže konkurenciji. Luka je kroz zavoje zato radio čuda. Sve što su Perkušić i ekipa radili ispred njega po ravnom, Luka je hvatao i prelazio kroz zavoje. Nakon nekoliko krugova Perkušićeva koncentracija popušta i Dečko preuzima vodstvo. Tu se negdje probija i Luka na drugo mjesto jer je oko brda i u šikani bio znatno brži od ostalih. Perkušić je zauzeo četvrto mjesto i kako je utrka primicala kraju, Mislav je gubio mogućnost za postolje. Luka se zato sa Marcolongom i Dečkom izmjenjivao nekoliko puta da bi Dečko na kraju otišao naprijed a Luka u stopu za njim. U zadnjem krugu je Luka pokušao jedan napad u Riječkom zavoju, no guma više nije držala i Luka je na kratko morao posjetiti travicu. To je bilo dovoljno da u Dečko neuhvatljivo pobjegne. No za prvi puta moramo Luki čestitati jer je vozio stvarno fenomenalno. Od naši ostalih dečki, strahovito brzi Arnautovič se nije uspio probit iz grupe sporijih vozača pa je završio dosta slabo obzirom na kvalifikaciju, dok je Erceg uspio i tako prošao ciljem treći od Hrvata. 
 
Rezultati klase 600 SST
Ukupno : 3452Grobnik_10052009_SST600_Race.pdf
Po krugu : 3452Grobnik_10052009_SST600_Race_krugovi.pdf 
 

    

 
Jerman, novi rekord Grobnika u klasi SST 1000, a Tomasini najbrži u PH.
 


  
Klasa 1000 SST
Jerman i Kispataki Pellizzon i Tomasinni
Valjan i Simonović

Vremena od 1:29.XX koliko su vozili Jerman i Kispataki, te vremena od 1:30.xx koja su vozili Tomasini, Pellizzon, Valjan i Simonović, nagovještavala su strahovito brzu vožnju i sigurno obaranje rekorda. Ta vremena se na utrci na žalost nisu ponovila, kod nekih zbog trkače gume umjesto kvalifikacijske, a kod nekih jer im jednostavno nije išlo. Oni koji su imali najveću borbu jesu Jerman i Kispataki. Na niskih 1:30 uslijedila je borba kakvu smo gledali prošle godine između Pellizzona i Jermana. Ovoga puta Pellizzon na još ne kompletno pripremljenoj Aprilii RSV4, uspio se zadržati tek iza dvojca no tu dolaze naše jake snage. Luca Tomasinni je vozio fenomenalno, Pellizzonu na leđima tokom cijele utrke radio je niskih 1:31 sa najbržim krugom  1:30.790. Moramo napomenuti da ovime nije oboren i Hrvatski rekord jer makar Tomassini vozi pod Hrvatskom licencom, Tomassini nije Hrvat, nema Hrvatsko državljanstvo pa tako i ne može biti nosioc Hrvatskog rekorda. Dvojac od kojih se očekivalo sigurno obaranje rekorda i bolji plasman su Valjan i Simonović, kako su oni doživjeli utrku, pogledajte u njihovom intervjuu. Ovdje moramo spomenuti uvijek prisutnog Vedrana Močiboba. Vedran je u prvenstvu već jako dugo i bez obzira kakva kriza vlada, Vedran uvijek uspije skrpati nekakav motor. Tako je ove godine pripremio Suzuki 1000 K3 no peh ga očito nije pustio i bojimo se da ga je ove godine na dulje vremena maknuo iz prvenstva. Naime u jednom kontaktu sa vozačem iza sebe, Močibob je pao u prvom krugu i motor doslovce prepolovio. Takav udes će se teško popraviti no nadamo se da će nas Vedran kao i uvijek iznenaditi svojom ustrajanošću i da ćemo ga vidjeti na idućem startu.

Rezultati klase 1000 SST
Ukupno : 3452Grobnik_10052009_SST1000_Race.pdf
Po krugu : 3452Grobnik_10052009_SST1000_Race_krugovi.pdf 
 

 
 
Uz klase koje su bodovne za prvenstvo Hrvatske, vozile su se još neke klase pa evo rezultata ….
 

Klasa Superbike : 3452Grobnik_10052009_SBK_Race.pdf
Klasa Supersport : 3452Grobnik_10052009_SS_Race.pdf

Share

About Author