Cestovne utrke — 10 svibnja 2007 -

 

Makar je ovo druga utrka za prvenstvo hrvatske i druga utrka za Alpe Adrija prvenstvo, svi željno očekuju prvu Grobničku utrku. Pojavit će se i predstavit svi naši vozači koji će se ove godine boriti u prvenstvu i pokazati što su naučili i što su zaboravili od prošle sezone. Svim prošlogodišnjim rivalima, želimo još bolju i konkurentniju borbu na stazi, a svi novopridošlim, želimo dobrodošlicu u prvenstvo. Po broju prijavljenih možemo slobodno reći da se motosport u hrvatskoj probudio, pogotovo kad po reakcijama na forumu, očekujemo i veliki broj navijača. U prilogu satnica za vikend !!!!

 

Idemo samo u kratko preći klase.

Klasa 125.
Devčić, Višak, Perkušić i Nervo su vozači od kojih očekujemo maksimum. Od Marka Višaka, prošlogodišnjeg prvaka, očekujemo najviše, no Mislav će mu sigurno biti najljuča konkurencija, a najboljeplasirani Hrvatski vozač na hungaroringu Nervo bi također mogao zabljesnuti. No treba pratiti i ostale vozače, pogotovo Ivana Višaka koji je zabljesnuo na Hungaroringu.

Klasa 600.
E tu imamo sve i svašta. Koliko je god prošle godine bilo malo vozača u toj klasi, toliko ih ove godine ima puno. Može se očekivati i do 20 prijavljenih iz klase što bi moglo rezultirati da mnogi neće ući u kvalifikacije, no pošto je Grobnik domaći teren, oni koji su trenirali i oni koji su glavni konkurenti, sigurno će naći svoj startni broj.
Da vidimo, Kemenović, Posavčić, Perkušić, Vrdoljak, Erceg, Arnautović, sve su to imena koja su nam dobro poznata iz prošle godine, no imamo i pridošlice poput Darija, sina svima poznatog Dampinija. Makar nije uhvatio još ono najbrže vrijeme, mogao bi vrlo brzo disat za vratom najbržima. No najinteresantnije će sigurno biti između gore spomenute šestorice koji bi svi trebali biti na 1:36. Kemo sa najviše iskustva, Posavčić sa najmanje godina i velikim talentom, Perkušić sa odličnom podrškom i velikim iskustvom. Onda je tu vrdoljak koji je preskoćio prošlu sezonu, a sezonu prije je vozio klasu 1000. Alen bi mogao biti jako brz samo da malo uđe u grif koji je sigurno izgubio u propuštenoj godini. Arnautović, prvak hrvatske u toj klasi, prošle goidne je imao pehove pa je izbivao iz prvenstva ali očekujemo veliki Šadijin povratak. Erceg i Jug bi se isto rlo brzo mogli priključiti prvima no očekujemo to zaparvo u daljnjem razvoju sezone.

Klasa 1000.
Klasa od koje svi najviše očekuju. Malobrojnija od klase 600 ali sigurno napetija. Četverostruki prvak Hrvatske Krešimir Erdec ima pred sobom jako teški zadatak. Titulu će mu napast Luigi Aljinović, vozač sa sigurno najviše iskustva. Vozio je davnih dana 1:32, vrijeme koji su rijetki upisali, dakle na novim, modernim motorima mu to ne bi trebao biti nikakav problem. Od Luigija očekujemo svakako najviše. Zatim je tu Saša Kranjec, vozač koji se pojavio prošle godine i pobjedom na prvoj utrci iznenadio sve prisutne. Prve dvije utrke ga nisu baš usrećile jer je na prvoj zbog pada timskog kolege odustao od borbe za plasmanom, a na drugoj je od svih mogućih putanja kroz zavoj, odabrao baš onu koja prelazi preko šahta i time morao odustati od te utrke. Ove godine je na novom K7 pa ćemo vidjeti kako će se snaći i koliko će mu trebati da ga podesi. U sličnoj je situaciji i Erdec kojemu K7 također nije kompletno spreman. Od najbržih je tu još Simonović koji je znao iznenaditi a na Grobniku je znao biti i najbrži. Ove godine na Yamahi pa ćemo vidjeti kako će ga ona slušati. Zatim Goran Gajić. Vozač za kojeg se više ništa ne može i ne smije predviđati. Na Grobniku je bio brz, u gradu najbrži i kad nitko nije očekivao da će se na stazi tako brzo snaći, na prvenstvu Alpe Adija na Hungaroringu je jednostavno deklasirao sve domaće vozače. Iskreno ne bi nas čudilo da ove godine vrlo brzo skine dvije tri Grobničke sekunde i pokaže zube i najbržima u AA.

U prilogu je satnica, pa pozivamo sve zaljubljenike u motosport kao i sve funove vozača da dođu i daju im moralnu podršku.
 

Kompletnu satnicu pogledajte ovdje : 1899satnica_grobnik.pdf
 

Share

About Author

admin