Modeli 2001 — 03 siječnja 2001 -

tekst: Krunoslav Pečak

 

  
Caponord je novi model koji nam dolazi iz poznate talijanske tvornice motora Aprilia. To je enduro
motor najviše klase koji je Apriliin odgovor na Hondu Varadero.

Prvo što se primijeti je karakterističan izgled motora. Velika prednja maska sa visokim vizirom izvrsno štiti vozača i suvozača od vjetra i napravljena je tako da pruža najmanji otpor zraka sa oba putnika na motoru. Čak i pri brzinama od 210 km/h nemate problema sa zračnim vrtlozima. Nisko postavljeno sjedalo snizuje težište motora i time poboljšava ležanje u zavojima.  Suvozačev dio sjedala se može po potrebi skinuti čime dobivate dodatni prostor za prtljagu. Ispod njega je smješten pretinac za alat i dokumente koji se da zaključati.

   Motor je poznati dvocilindraš koji je podešen za ovu namjenu a u osnovi je isti kao i na RSV Mille i RST Futura. Motor je sada još mirniji i lakše vuče iz niskih okretaja. Od 2000 o/min motor kreće bez ikakvih trzaja i oklijevanja i ravomjerno vuče sve do crvenog područja. Ubrzanja su odlična i za tren oka ste na brzini od 180 kmh. Spojka je puno mekša nego kod Future, te zahtjeva manje snage prilikom korištenja. Volan je široki i pod kutem koji malo opterećuje zglobove na rukama i ne zahtjeva puno napora pri upravljanju. Vibracije su svedene na najmanju moguću mjeru, te se malo osjećaju samo na osloncima za noge.

Rama motora je iz aluminijskih profila i zanimljivog je oblika, šira na prednjem dijelu dok se zatim sužuje ispod rezervoara pa prema stražnjoj vilici. Sve to dobro prati linija rezervoara i bočnih plastika. Vozne karakteristike su jako dobre baš zahvaljujući naprednoj rami i prednjoj vilici promjera čak 50mm. U zavojima je motor neutralan i pruža dobar osjećaj granica do kojih možete ići. A što je sa vožnjom izvan asfalta? Nema nikakvih problema. Ako poželite, možete se uputiti na razne puteljke i bez problema stići i na nedostupnije dijelove prirode.

Tehnički podaci

Motor  
4-takta , V-2 , 60 stupnjeva , 4 ventila po cilindru
Promjer&hod  
97×67.5mm
Zapremina  
997,62 ccm
Kompresijski omjer  
10.4:1
Napajanje  
ubrizgavanje goriva
Mijenjač  
6 brzina
Rama  
dvokraka aluminijska
Ovjes naprijed  
standardna vilica , promjer 50 mm  , hod 175 mm
Ovjes nazad  
monoamortizer  , hod 185 mm
Kočnice naprijed 
dva diska , promjer 300mm , 2-klipna klješta
Kočnice nazad  
disk , promjer 270mm
Prednja guma  
110/80×19
Stražnja guma  
150/70×17
IMeđuosovinski razmak  
1560mm
Visina sjedala  
820mm
Suha težina 
215kg
Rezervoar  
25 lit
Maximalna snaga
72kW/98KS pri 8250 o/min
Maksimalni moment
96Nm pri 6250 o/min

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX12R – 2001

Kawasaki ZX12R – 2001

siječanj 04, 2001
Yamaha Fazer 1000 – 2001

Yamaha Fazer 1000 – 2001

siječanj 04, 2001
Suzuki Katana 600 – 2001

Suzuki Katana 600 – 2001

siječanj 04, 2001
Suzuki GSX 1400 – 2001

Suzuki GSX 1400 – 2001

siječanj 04, 2001
Honda VTX 1800 – 2001

Honda VTX 1800 – 2001

siječanj 04, 2001
Honda Silver Wing – 2001

Honda Silver Wing – 2001

siječanj 04, 2001
Honda Gold Wing – 2001

Honda Gold Wing – 2001

siječanj 04, 2001
MV Agusta F5 – 2001

MV Agusta F5 – 2001

siječanj 03, 2001
MV Agusta Brutale – 2001

MV Agusta Brutale – 2001

siječanj 03, 2001
Ducati ST 4S – 2001

Ducati ST 4S – 2001

siječanj 03, 2001

About Author

admin