Motori i oprema — 31 srpnja 2017 -

 

Aprilija je predstavila novi Dorsoduro 900 koji se izgledom nije mijenjao u odnosu na dosadašnji 750 ali je dosta toga promijenjeno na novom modelu. Ono što je možda najbitnije, zadržana je prepoznatljiva namjena samog motocikla koju možemo opisati samo kao maximotard.

Okvir je i dalje kombinacija cjevastih i aluminijskih komponenti a većina izmjena odnosi se na agregat i ciklistiku. Zapremina je povećana s dosadašnjih 749 na 896 ccm a snaga koju novi V 90° agregat razvija iznosi 95 KS s tim da je moment sa 81 Nm povećan na 90 Nm. Time će vožnja na novom Dorsoduru biti još živahnija a osjećaj je pojačan i sada nešto skraćenim finalnim prenosom.

Po pitanju elektronike, novi Dorso dolazi sa Traction Controlom s mogućnošću isključivanja kao i tri različite mape paljenja. Nova je i regulirajuća prednja vilica promjera 41 mm te povećanog hoda.

Ergonomija je naslijeđena od prethodnika što je i logično jer je upravo to bila jedna od prepoznatljivih odlika Dorsodura, način sjedenja u uvjetno rečeno kombinaciji supermotarda, nakeda ali djelomično i klasičnog putnog motocikla.

Dorsoduro 900 vrlo brzo nakon prezentacije dolazi i u Hrvatsku te će ga biti moguće probati kod ovlaštenih Aprilia distributera.

Share

Povezane novosti

Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Dunlop D213 GP Pro

Dunlop D213 GP Pro

srpanj 05, 2017
Dunlop GP Racer D212!

Dunlop GP Racer D212!

veljača 22, 2017
Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017
Yamaha FJR 1300

Yamaha FJR 1300

prosinac 01, 2016
Yamaha TMAX 530 2017

Yamaha TMAX 530 2017

studeni 08, 2016

About Author

mate