Aprilia i Melandri završili prve testove

Sezona 2013. završila je trodnevnim testiranjem Aprilia Racing teama, nositelja naslova Superbike prvaka među konstruktorima, na stazi Jerez de la Frontera. Marco Melandri naporno je radio na ovoj stazi, kao i testni vozač Alex Hofmann, u cilju daljnjeg razvoja modela RSV4. Vozač iz Ravene nastavio je s radom na talijanskom V4 motociklu s kojim će se boriti za osvajanje naslova prvaka u sezoni 2014. Svjetskog Superbike prvenstva.

Marco je 237 krugova, koje je odvozio u trodnevnom razdoblju, iskoristio za postizanje boljeg osjećaja za okretni moment ovog talijanskog motocikla, testirajući različite postavke prije zimske pauze u kojoj su testiranja zabranjena od 1. prosinca do 15. siječnja. Obavljen je velik posao, pogotovo u prilagođavanju Aprilije RSV4 Melandrijevom stilu vožnje. Pri tome osnovni nije bio cilj postići najbrže vrijeme već visoki konstantni tempo i prije svega u detalje uskladiti motocikl s vozačem. Uz najbrži krug od 1’40”7 tempo je bio konstantan, oko 1’41”, pa Marco i Aprilia Racig Team mogu biti zadovoljni rezultatima testiranja.

Marco Melandri: „Vrlo sam zadovoljan rezultatima testiranja, pogotovo jer još nisam 100% zadovoljan načinom na koji vozim ovaj motocikl. Prije svega moramo poraditi na kočenju prilikom ulaska u spore zavoje. U ova tri dana utvrdili smo stvari koje možemo u budućnosti odbaciti i razvio se moj odnos s timom koji je sada kompletan. Definitivno imamo tempo koji je viši od onoga što biste zaključili po najbržem krugu, no siguran sam da ćemo postati još bolji uz traženje novih postavki motocikla. Kad se dojmovi slegnu razgovarat ću s mehaničarima o trenutačnom stanju kako bih čuo i njihovo mišljenje te ćemo od toga, što je bolje moguće, krenuti u pripreme za sezonu 2014.“

Romano Albesiano, voditelj Aprilia Racinga, već razmišlja o razvoju tijekom zimskog razdoblja: „Tijekom ova tri dana testiranja fino smo ugađali RSV4 i tim prema Marcovom osjećaju u vožnji. Testirali smo različite postavke šasije i pogonskog agregata kao i elektronskih sustava te smo jasno odredili smjer u kojem treba ići. Razina performansi je već sad poprilično zadovoljavajuća gledajući konstantni tempo ali moramo još poraditi na najbržem krugu. Tijekom zimske pauze analizirat ćemo podatke koje smo prikupili i pripremiti nova rješenja za vozače kad se testiranja nastave u siječnju.“

1.ApriliaRacing_Melandri_Jerez 2.ApriliaRacing_Melandri_Jerez

 

Prethodni članakHarley Davidson kolekcija zima 2013/14
Sljedeći članakHarley Davidson FLHX Street Glide