Modeli 2009 — 22 listopada 2008 -

Talijanska tvornica Aprilia predstavila je novi model na američkom tržištu, RS125 supersport pripremljen baš za utrke. Model će se po prvi puta pojaviti na američkom tržištu, gdje se očekuje njegov veliki uspjeh. Posljednje izdanje Aprilie RS 125 ima grafike inspirirane utrkama i bliže je nego ikada motociklima prisutnim u GP natjecanju. Kako je Aprilia uvijek bila lider u klasi 125, u kojoj je postavljala standarde i bila prva koja je ispitivala nove koncepte motocikala i napredna rješenja, razvila je tehnologiju koju drugi samo pokušavaju slijediti. Godine uspješnog natjecanja u GP prvenstvima dale su Apriliji mogućnost da iskoristi sofisticirane tehnologije koje je tamo koristila, u proizvodnji cestovnih motocikala. Tako je RS 125 zbog svojih naprednih rješenja postao motocikl s kojim većina mladih vozača kreće u cestovne utrke.

Evo samo nekih svojstava Aprilie RS 125 koji joj daju prednost pred drugima:

– Iskušan i testiran sofisticirani dvotaktni Rotax agregat
– Aluminijska rama iskušana u GP
– USD vilica
– prednja kočnica sa radijalnom pumpom i četveroklipnim kliještima
– Oklop u stilu RSV 1000 R
– Naplatci sa prekriženim krakovima u RSV stilu
– analogno-digitalni instrumenti sa multi funkcionalnim kompjuterom
– ovalni trkači ispuh

Izgled nove Aprilie RS 125, koji je kao i svi Aprilia modeli nastao nakon dugotrajnih aerodinamičkih istraživanja, već na prvi pogled daje do znanja da se radi o pravom trkačem motociklu. Sam oklop je testiran u zračnom tunelu kako bi RS 125 postizala maksimalne brzine te da bi se otklonila i najmanja mogućnost da se pojavi bilo kakva turbulencija iza vozača ili oko motocikla, ćime se dozvoljava da vozač i motocikl postanu jedno. Agresivnom izgledu doprinose i halogena svjetla koja pružaju odličnu vidljivost noću. Rep Aprilije RS125 je isti kao i na GP modelu, a zahvaljujuči trudu dizajnera niti sjedalo suvozača ne narušava idealnu liniju zadnjeg dijela motocikla. Snagu i pouzdanost jednocilindričnog, dvotaktnog Rotax-Aprilia agregata nije potrebno posebno naglašavati, a posebno je zanimljivo da je upotrebom katalizatora ovaj agregat uspio zadovoljiti EURO 3 norme i to bez gubitka na snazi. Okvir je napravljen od aluminija sa rebrastim ojačanjima, a za kočenje su zaduženi disk promjera 320 mm sprijeda i disk promjera 220 mm straga. Aprilia RS 125 dolazi u tri različite boje kako bi se još više naglasile njezine agresivne linije:

– Aprilia Black
– Fluo Red
– Talmacsi Replica
 
 

 

 

 

Tehnički podaci

Engine   Liquid cooled, single cylinder two stroke. Aluminium cylinder with Nikasil coated liner. Read valve intake. Separate lubrication. Homologated to Euro 3 standards.
Bore by stroke   54 x 54.5 mm.
Displacement   124.8 cc.
Compression ratio   12.5 ± 0.5:1.
Carburettor   Dell’Orto VHST 28.
Ignition   Electronic CDI ignition.
Starting   Electric.
Alternator   12 V – 180 W
Lubrication   Separate mixing with variable displacement, volumetric pump.
Gearbox   6 speed.
1st 10/30 (0.33)
2nd 14/29 (0.48)
3rd 17/27 (0.63)
4th 19/25 (0.76)
5th 21/24 (0.87)
6th 22/23 (0.67)
Primary drive   Gearbox: 63/19 (3.31).
Final drive   Chain: 17/40 (2.35).
Clutch   Multi-plate in oil bath.
Frame   Sloping twin-spar frame in thin wall box section cast aluminium, with reinforcement cross-ribbing.
Front suspension   Upside down hydraulic fork, ? 40 mm. Wheel travel 120 mm.
Rear suspension   Swingarm with asymmetric members in thin wall box section cast aluminium. Hydraulic monoshock with adjustable spring preload. Wheel travel 120 mm.
Brakes   Front: Floating Ø 320 mm disc. Radial caliper with four differential diameter pistons, Ø 32 mm – Ø 27 mm.
   Rear: Single Ø 220 mm disc. Caliper with two Ø 30 mm pistons.
Wheels   Aluminium alloy. Front 3.00 x 17”; rear 4,00 x 17”.
Tyres   Tubeless radial. Front 110/70 17”; rear 150/60 17”.
Dimensions   Overall length 1,955 mm
Overall width (at handlebars) 720 mm
Overall height (at windshield) 1,100 mm
Seat height 805 mm
Wheelbase 1,345 mm
Tank   14 litres (3.5 litre reserve).
Colours   Aprilia Black, Fluo Red, Talmacsi Replica.
 
 

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Putni KTM 990 SMT

Putni KTM 990 SMT

ožujak 02, 2009
Novi goli Benelli

Novi goli Benelli

veljača 11, 2009
Predstavljena Honda Fury

Predstavljena Honda Fury

siječanj 26, 2009
Honda Monkey se vratio

Honda Monkey se vratio

siječanj 22, 2009
Gilera GP 850 Corse

Gilera GP 850 Corse

prosinac 03, 2008
Novi Bandit

Novi Bandit

studeni 22, 2008
Regal Raptor-novosti

Regal Raptor-novosti

studeni 12, 2008

About Author