Modeli 2007 — 16 studenoga 2006 -

"Lion red" -grafika poznata sa ekskluzivnog modela Tuono Factory

Aprilija RSV 1000 R Factory je bila najbrži motocikl u 10 od 12 zavoja i postigla je najveću brzinu na 6 od 12 ravnina. Radi se dakako o Master Bike Testu 2006.godine. Nova RSV 1000 R Factory je za sljedeću godinu dobila tek nove boje i pokoju sitnicu, a predstoji joj obrana titule najboljeg svjetskog motocikla. Da li je Apriliji pouzdanje u svog lava dovoljno?

Na Masterbike Testu, test vozači su istaknuli odlične kočnice, uglađenu i preciznu kontrolu, odličan osjećaj stražnjeg kotača pri ubrzavanju i odličan omjer brzina.

Aprilia RSV 1000 R Factory je prvi ne-japanski motocikl koji je pobijedio na Master Bike testiranju.

Sa provjerenim V60o Magnesium agregatom, vrhunskim okvirom, ultra-lakim materijalima i ekskluzivnom komponentama, perjanica kuće iz Noale je najisplativiji V-twin na tržištu. Današnji model je rezultat neiscrpnog iskustva koje je Aprilia stekla sudjelovanjem na brojnim svjetskim natjecanjima i podsjetnik na sve postignute pobjede. Točnije, podsjetnik na preko 200 pobjeda…

Prateći tragove svojih prethodnika, RSV 1000 R Factory zadržava neuobičajeno nisku cijenu. Vrhunska tehnologija i vrhunske komponente nikada nisu bile jeftinije kada je Factory u pitanju.

Ukoliko pokušate izračunati cijenu komponenti koje RSV 1000 R Factory ima za razliku od baznog modela, biti će vam jasno o čemu pišem…

Dodatni dijelovi (u odnosu na RSV 1000 R):
● Potpuno podesivi Öhlins Racing stražnji amortizer
● Öhlins Racing amortizer upravljača
● Felge od kovanog aluminija u zladnoj boji
● Dijelovi od ugljičnih vlakana
● Vozačevo sjedalo presvučeno protukliznim materijalom
● Okvir u zlatnoj boji
● Pirelli SuperCorsa Pro 120/70 – 190/55 gume

Svi dodatni dijelovi kojima se RSV 1000 R Factory razlikuje od baznog modela su derivat iskustva iz svjetskih natjecanja. Rezultat ovakvog opremanja je ekskluzivni i vrhunski dvocilindraš dostupan svakome.

MOTOR

Poznati V60o Magnesium sa svoja (105.24 kW) 143 ks pri 10.000 okr i okretnim momentom od 103 Nm pri 8.000 okr. Sve je već otprije poznato sa modela 2006.godine.

Jedina promjena je trostazni katalizator koji je smješten u topovima bliže kolektorskim cijevima da bi se smanjilo aktiviranje za 50% i smanjila emisija plinova. Euro 3 norme su zadovoljene.

OKVIR

Factory koristi potpuno isti okvir kakav se nalazi na RSV 1000 R, samo u zlatnoj boji koja je zaštitni znak cijele Aprilijine Factory serije. Stražnja vilica je također ista, no na Factory modelu je ispolirana.

OVJES

Öhlins Racing 43 milimetarska upside-down vilica premazana je titan-nitridom (TiN) zbog bolje kliznosti. Dizajn vilica je promjenjen kao što je navedeno u predstavljanju modela RSV 1000 R – kučište je dulje dok su štapovi kraći. Ovakvom redizajnu se pribjeglo kako bi se rasteretile dvije kritične točke: klizište (dodirna točka kučišta i štapa), te spoj štapa i baze vilice. Hod je 120mm. Vilica je podesiva po svim parametrima.

Baza vilice sa radijalnim nosačima klješta je od kovanog aluminija zbog veće čvrstoće i stabilnosti pri kočenju.

Stražnji plinski Öhlins Racing mono-amortizer se na Factory modele ugrađuje standardno. Amortizer na sebi piggy-back sistemom nosi spremnik nitrogena, te je podesiv u svim parametrima. Jedinstvena je karakteristika za Aprilijine stražnje amortizere da se dužina može podesiti direktno, tako da se stražnji kraj može na licu mjesta povisiti ili spustiti.

Podešavanjem ovjesa svaki vozač može si stvoriti idealne uvjete ovisno o položaju koji koristi i na kojoj se stazi nalazi.

KOČNICE

Vrhunski supersportski motocikl zahtjeva vrhunski kočioni sistem.
Sprijeda se nalaze Triple Bridge radijalna klješta koja su u zajedno razvili Aprilia i Brembo, te plutajući disk promjera 320mm.
Stražnji kočioni sistem je također Brembov sa diskom promjera 220mm, te klještima sa dvije 32mm kočione pločice.

I prednji i stražnji kočioni sistem koriste aeronautička metalno opletena crijeva zbog maksimizacije performansi kako bi se izbjegle varijacije u pritisku kakve se pojavljuju u običnim gumenim crijevima.

KOMPONENTE

Aprilia RSV 1000 R Factory u jednu ruku tvori klasu za sebe. Jedinstven dizajn i predanost detaljima u skladu sa izvanredno kvalitetnom završnom obradom svih dijelova motocikla su svakodnevni podsjetnik zašto postoji određena ljubav (a i zaluđenost) među obožavateljima talijanskih motocikala. Bolje performanse i funkcionalnost, ušteda na težini i fina obrada su rezultat truda uloženog u perjanicu iz Noale. Svojevrsna težnja nekih proizvođača.

Za razliku od bazne varijante, na RSV Factory se standardno nalazi Öhlins Racing amortizer upravljača s mogućnosti podešavanja.

Na Factory modelu uporaba ugljičnih vlakana (popularno: karbona) nikada nije bila nepoznanica. Novi model se pridržava recepture, što se u krajnjem rezultatu očituje kao malo "mršaviji" model u odnosu na RSV 1000 R.

Ekskluzivno dizajnirane felge od kovanog aluminija zaslužuju poseban spomen. OZ Racing felge su jedan od zaštitnih znakova svih Factory modela. No radi se o nečemu uistinu posebnom. Felge su kovane iz Anticorodal 6061 aluminija uz pomoć 8.000-tonske preše. Ovakav način izrade je značajan jer se ne mogu pojaviti defekti na felgi ili porozivni dijelovi, a mehaničke karakteristike su jedinstvene.

Dizajn je prvenstveno stvaran da bude funkcionalan, a nastala je izuzetno stilski kvalitetna felga sa šest krakova na prednjoj i pet krakova na stražnjoj felgi. Krakovi su "Y" profila, tako da svaki krak ima dva hvatišta na obruč – sa funkcionalne strane to uvjetuje odličnu lateralnu i torzalnu čvrstoću.

Ušteda u težini je također značajna. Navedene felge su 25% lakše od najlakših aluminijskih felgi proizvedenih konvencionalnom metodom. Stoga je i inercija manja za 25%.

Umjesto bojanja u zlatnu boju, aluminij je anodiziran kako bi se dodatno smanjila težina. Opsesija za manjom težinom se najbolje očituje u proizvodnim specifikacijama na felgi koje nisu izbočene kao i obično, već utisnute!

Sve navedene uštede su rezultirale sa masom motocikla od 185kg.

Ekskluzivne komponente na RSV 1000 R Factory:
● Öhlins Racing Upside-down vilica presvučena titan-nitridom, tvornički podešena za solo vožnju, potpuno podesiva po svim parametrima
● Öhlins Racing stražnji monoshock amortizer, tvornički podešena za solo vožnju, podesiv po visini i po ostalim parametrima
● Öhlins Racing amortizer upravljača
● Prednji blatobran od ugljičnih vlakana
● Stražnji blatobran od ugljičnih vlakana
● Usisnik zraka od ugljičnih vlakana
● Spojleri maske od ugljičnih vlakana
● Oklopi od ugljičnih vlakana
● OZ Racing prednja felga od kovanog aluminija
● OZ Racing stražnja felga od kovanog aluminija
● Pirelli SuperCorsa Pro 120/70 – 190/55 gume

BOJE

Za 2007.godinu RSV 1000 R Factory preuzima iznimno atraktivne grafike sa Tuono Factorya "Lion red" i "Gold Black" koja je doživjela malu renesansu, te iz elegantne grafike prerasla u agresivniju inačicu. Jedan agresivan i jedan elegantan izbor boja koji treba zadovoljiti sve ukuse.

DODATNA OPREMA

● Akrapovic Aprilia Racing EVO6 kompletni ispušni sistem (race only)
● Akrapovic kompletni homologirani ispušni sustav
● Akrapovic homologirani slip-on topovi
● Obrnuti mjenjač od ergala
● Podesivi oslonci za noge od aluminija
● Tank torba
● Elektronski anti-provalni sustav
● Udobnije sjedalo suvozača (deblja podstava sa ugrađenim ručkama)
● Stender
● Z15 zupčanik (race only)

Elegantna i smirena crno-zlatna kombinacija je postala atraktivnija
Tehničke specifikacije

Aprilia RSV 1000 R Factory

Motor

V60o Magnesium,
4-taktni, uzdužno postavljen V-twin pod kutom 60o, hlađen tekućinom,
sa dvostrukom bregastom osovinom pokretanom kombinacijom zupčanika i lanca, 4 ventila po cilindru
patentirani AVCD (Anti Vibration Double Camshaft)

Gorivo

Bezolovni benzin

Provrt i hod

97 x 67.5 mm

Zapremina

997.62 ccm

Omjer kompresije

11.8:1

Snaga

105.24 kW (143 KS) @ 10,000 okr

Okretni moment

10.3 kgm (101 Nm) @ 8,000 okr

Ubrizgavanje

Integrirani elektronski sistem upravljanja motorom, indirektno multipoint elektronsko ubrizgavanje,
57mm injektori
10,3 litarskim airbox, sa "Air Runnerom" usisnikom

Paljenje

Digitalno elektronsko paljenje,
jedna svjećica po cilindru,
integrirano sa sistemom ubrizgavanja

Pokretanje

Elektronsko

Alternator

12 V – 500 W

Podmazivanje

Suhi karter sa odvojenim uljnim spremnikom.
Dvostruka trohoidna pumpa sa uljnim hladnjakom.

Mjenjačka kutija

Šest brzina. Omjer brzina:
1: 34/15 (2.27)
2: 31/19 (1.63)
3: 26/20 (1.3)
4: 24/22 (1.091)
5: 24/25 (0.96)
6: 23/26 (0.88)

Spojka

Višelamelna u uljnoj kupci sa patentiranim PPC hidrauličnim sistemom kontrole.
Metalna opletena crijeva spojke.
Radijalni glavni cilindri sa 15mm klipićima.

Primarni prijenos

Zupčanici. Omjer prijenosa: 60/31 (1.935)

Završni prijenos

Lanac. Omjer prijenosa: 40/16 (2.5)

Okvir

Dvostruke aluminijske grede.
Öhlins Racing amortizer upravljača.

Ovjes

Prednji: 43mm Öhlins Upside-down vilica presvučena titan-nitridom (TiN), podesiva u svim parametrima. Hod 120mm. Kraće dno vilice sa radijalnim prihvatom klješta.
Stražnji: Aluminijska vilica "banana" tipa. Aprilia Progresivni Sustav (APS) hvatišta.
Öhlins Racing potpuno podesivi mono-amortizer. Hod amortizera 133mm.

Kočnice

Prednje: Dvostruki Brembo diskovi od nehrđajućeg čelika, promjera 320mm. Radijalna klješta sa četiri 34mm klipića i četiri kočione pločice. Metalna opletena crijeva.
Stražnja: Brembo disk od nehrđajućeg čelika, promjera 220mm. Klješta sa dvoja 32mm klipića i dvije kočione pločice. Metalna opletena crijeva.

Kotači

Aluminijska legura
Prednji: 3.50 x 17"
Stražnji: 6.00 x 17

Gume

Radijalne, Tubeless
Prednja: 120/70 ZR 17
Stražnja: 190/55 ZR 17 (alternativa: 180/55 ili 190/50)

Dimenzije

Dužina: 2,035 mm
Širina: 730 mm (na upravljaču)
Visina: 1,130 mm (na vjetrobranu)
Visina sjedala: 810 mm
Visina upravljača: 830 mm (na kraju ručki)
Međuosovinski razmak: 1,418 mm
Predtrag: 101.7 mm
Kut vilice: 25°

Težina

185 kg (bez tekućina)

Spremnik goriva

18 litara, 4 litre rezerve

Boje

Gold Black

Više:
Aprilia
RSV Factory
Ohlins

Članak sponzorira Moto Market Servis, Požega

Share

Povezane novosti

Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Suzuki GSXR-TT

Suzuki GSXR-TT

travanj 03, 2007
PIAGGIO MP3

PIAGGIO MP3

ožujak 16, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
Ducati Monster 695

Ducati Monster 695

veljača 03, 2007

About Author