Modeli 2009 — 12 listopada 2008 -

Revolucionarni dizajn stvorio je jedinstveni motocikl kojim se Aprilia vraća u Svjetsko Superbike prvenstvo. S 31 titulom svjetskih prvaka, 250 pobjeda u Moto GP-u i 8 pobjeda u Superbike-u posljednjih 16 godina, Aprilia je legenda suvremenog motociklizma. Aprilia motocikli dominiraju svjetskim stazama zahvaljujući nekonvencionalnim tehničkim riješenjima, eksperimentiranju i inovacijama te ponekad revolucijom tehnologiju koju se smatralo nepromijenjivom.
 

 

S jedinstvenim sportskim naslijeđem iza sebe, Aprilia ponosno predstavlja RSV4, motocikl kojim se vraća u Superbike natjecanje u 2009. godini. Ovaj izvanredni stroj začet je, dizajniran i razvijen u potpunosti u Aprilia Racing odjelu isključivo u natjecateljske svrhe.
 

RSV4 će 2009. debitirati u Svjetskom Superbike prvenstvu. S 4 cilindra, 999 cm³ i najvećom snagom u svojoj klasi u «race-ready» verziji, ovaj revolucionarni motocikl je inovativno dizajniran i opremljen proizvodnim rješenjima kakva se i očekuju od Aprilije.
 

V4 agregat s potpunim elektronskim upravljanjem, iznimno lagana i kompaktna šasija samo su dio onoga što ovaj motocikl čini jedinstvenim. Revolucionarni dizajn Aprilije RSV4 dolazi izravno iz najvećeg i najuspješnijeg europskog racing teama.
 

Cestovna verzija RSV4 se također okoristila izvanrednim tehničkim znanjima Aprilia Racing odjela akumuliranim u proteklih dvadeset godina uspješnih nastupa u Moto GP-u. Opremljen naprednim tehničkim riješenjima iz GP utrka, RSV4 je ekskluzivna, izvorna i u više pogleda jedinstvena trkaća replika.
 

Aprilia RSV4 je pokretan revolucionarnim, najsnažnijim agregatom ikad razvijenim u Apriliji. V4 65° agregat temelji se na izvedbi jedinstvenoj u svijetu supersport motocikala i kombinira profinjenu tehniku, prestižne materijale i napredno elektronsko upravljanje. Koristi multi-mapping ride-by-wire tehnologiju, koja otvara nove horizonte u kontroli agregata i nudi beskrajne mogućnosti isporuke snage i kontrole proklizavanja (dio osnovne opreme trkaće verzije).
 

 

Izbor V izvedbe agregata doveo je do razvoja nevjerojatno uskog agregata. Ovo rješenje dopušta centralizaciju mase i dramatično popravlja performance šasije (zahvaljujući kratkom međuosovinskom razmaku i dugoj stražnjoj vilici). Uska V4 konfiguracija također omogućava korištenje dugog hoda klipa, što povoljno utječe na odziv agregata. Velike brzine na taj način postižu se bez povećanja širine bloka agregata. To je u osnovi važno za aerodinamiku i upravljivost ( dvije opće poznate značajke Aprilia motocikala).
 

Monoblok cilindara ima integrirane košuljjice za maksimalnu krutosti i usisne kanale varijabilne duljine. Obe grupe cilindara imaju servomotor koji je zadužen isključivo za rad dvaju usisnika. Otvaranje sva četiri leptirasta tijela i volumen zraka koji se usiše, mogu se kontrolirati neovisno jedan o drugom. Ovakvo rješenje otvara nove horizonte elektronske kontrole agregata i snage. Kazetna mjenjačka kutija i anti-hopping spojka ukazuju na trkaći karakter ovog agregata.
 

Aprilia RSV4 dizajniran je i razvijen kao natjecateljski motocikl i naravno, nudi sva podešavanja inače dostupna na natjecateljskim motociklima. Ovaj, najsnažniji Aprilia motocikl ikad proizveden ističe se mogućnošću podešavanja svih parametara šasije. Okvir varijabilne geometrije omogućava promjenu kuta prednje vilice (zahvaljujući izmjenjivim čahurama glave okvira), podešavanje položaja stražnje vilice i agregata. Trkaća tehnologija je korištena pri svim aspektima izrade. Aluminijski okvir i stražnja vilica RSV4 su izrađeni pametnim kombiniranjem debelih stijenki i promijenjivog rasporeda unutarnjih pregrada.
 

 

Svi sastavni dijelovi su najvišeg ranga, a uključuju Öhlins prednju vilicu, stražnji monoamortizer i amortizer upravljača, Brembo monobloc kočiona kliješta i naplatke od kovanog aluminija.
 

Aprilia RSV4 je izgledom slijedila pristup dizajna ostatka motocikla. Trkaći karakter RSV4 je vidljiv iz svakog sastavnog dijela, kao i nedostatka onih dijelova koji služe samo kao ukras. Rezultat cjelokupnog dizajna i napredne tehnologije sastavnih dijelova je jedinstvena, skladna cjelina koja je nadmoćna na trkaćoj stazi, prirodnom okruženju RSV4.
 

Oklop, minimalnih dimenzija, razvijen je u zračnom tunelu te ne skreće pažnju sa zapanjujuće tehnologije agregata. Okvir i agregat su u potpunosti vidljivi, poput napetih mišića vire iz oklopa.
 

Trostruko svjetlo daju RSV4 na prvi pogled prepoznatljivi, jedinstveni  izgled. Iznimno lagani rep uzdiže se da bi naglasio dinamičnu prirodu Aprilje RSV4. Čak i kad stoji u mjestu, RSV4 isijava željom za brzinama i natjecanjem.
 

Share

Povezane novosti

Putni KTM 990 SMT

Putni KTM 990 SMT

ožujak 02, 2009
Novi goli Benelli

Novi goli Benelli

veljača 11, 2009
Predstavljena Honda Fury

Predstavljena Honda Fury

siječanj 26, 2009
Honda Monkey se vratio

Honda Monkey se vratio

siječanj 22, 2009
Gilera GP 850 Corse

Gilera GP 850 Corse

prosinac 03, 2008
Novi Bandit

Novi Bandit

studeni 22, 2008
Regal Raptor-novosti

Regal Raptor-novosti

studeni 12, 2008

About Author