Predstavljanja — 08 listopada 2008 -

Nakon što je sa Shiverom u naked kategoriju unijela dah svježine, Aprilia ponovno pomiče tehnološku granicu u segmentu sport touring sa Shiverom 750 GT, inovativnim sportskim  tourerom, savršenom kombinacijom sportskih manevarskih osobina, svestranosti i istinskih vrijednosti u stilu Aprilije. 
 

Aprilia Shiver 750 GT

 

Dvocilindarski motor s gotovo neiscrpnom ponudom okretnog momenta, udobnost vožnje u dvoje, izvrsna aerodinamična zaštita i šasija koja je postala mjerilo kvalitete, samo su neke od jedinstvenih osobina Aprilijinog Shivera 750 GT. Koji zahvaljujući dinamičkim i tehnološkim karakteristikama, neosporno postaje referentna točka svog segmenta, dokazujući još jednom da  Aprilia ima sve što je potrebno da i najizbirljivijim motociklistima ponudi upravo ono što žele.
 

Oprema motocikla podiže tehničke karakteristike segmenta na novu razinu, jer Aprilia nudi daleko više od konkurencije. Integrirani Ride by Wire sustav, izbor između tri mape  (Sport, Touring i Rain), i kočnice s radijalnim čeljustima, jedinstvena su rješenja za sport touring segment, što Aprilijin Shiver 750 GT čini sofisticiranim i jedinstvenim motociklom.
 

 

Poluoklop daje Shiveru 750 GT mogućnost da proširi opseg primjene, jer s takvom aerodinamičkom zaštitom Shiver postaje svestrani “all-round” motocikl. Od svakodnevne vožnje do ljetnih izleta, Shiver 750 GT će u potpunosti zadovoljiti sve potrebe vozača, a vožnja s njime pružiti će čisti užitak, zadovoljstvo i sigurnost. 
 

Aprilia Shiver 750 GT dolazi u istom sofisticiranom tehnološkom pakovanju kao i Shiver, samo što je motor najnovije generacije 90° V-twin – Euro 3. Ovaj motocikl, prvi ikada serijski proizvedeni s integriranim Ride By Wire sustavom, polučio je trenutni uspjeh zahvaljujući njegovim dinamičnim osobinama. Snagom od 95 KS, ne samo da je najjači dvocilindrični motor u kategoriji; nego već kod malog broja okreta ima na raspolaganju cijeli opseg okretnog momenta, pa može konkurirati i motociklima veće kubikaže, bar što se tiče ubrzanja.
 

Ride by wire tehnologija koristi bogatu snagu i okretni moment V twin agregata, te pruža najbolje performase i kontrolu za sve vozače i sve uvjete vožnje. Vozač može birati između tri konfiguracije: Sport, Touring i Rain. Sport  mapa daje na raspolaganje svu sportsku agresivnu snagu ovog  V twin agregata. Mapa Touring nudi uglađeniju i opušteniju vožnju za trenutke kada se maksimalna snaga može zanemariti u zamjenu za ugodnu vožnju sa suputnikom. Konačno, mapa Rain reducira snagu za 25% da bi se izbjegao rizik od proklizavanja stražnjeg kotača na skliskoj podlozi.
 

 

Sofisticirani okvir Shivera 750 GT uspostavlja standard za konkurenciju. Kombinirani okvir (čelična rešetka i bočne aluminijske oplate) projektiran je da radi u savršenoj simbiozi s "upside-down” vilicom od 43 mm i snažnom aluminijskom vilicom s ojačanjima. Podesivi bočno položeni amortizer je još jedna osebujnost Aprilijinog Shivera 750 GT. Takav položaj ostavlja dovoljno prostora za smještanje ispuha ispod sjedala, čime je omogućeno njegovo gotovo linearno polaganje i optimalna volumetrijska izvedba kako bi motor mogao pružiti sve što je u njegovoj moći
 

Prvoklasna šasija ne bi mogla biti potpuna bez prvoklasnih kočnica.  Radijalne čeljusti djeluju na diskove promjera 320 mm, a ABS verzija je opremljena i sofisticiranim dvo-kanalnim ABS sustavom, što dodatno povećava sigurnost u vožnji.
 
 

Glavne karakteristike Aprilie Shivera 750 GT su:

–     90 stupnjeva V2 motor sa četiri ventila po cilindru, dvije bregaste osovine u glavi i hlađenjem tekućinom

–     Ride-by-wire tehnologija u funkciji elektronske kontrole leptirastih tijela

–     Elektronsko ubrizgavanje goriva sa injektorima najnovije generacije

–     Kombinirani sustav razvoda preko zupčanika i lanca

–     Trostazni katalizator unutar ispušnog sustava, sa lambda sondom

–     Modularni trellis-aluminijski okvir za visoko-torzijsku čvrstoču

–     Aluminijska stražnja vilica sa dodatnim ojačanjima i lateralno smješteni amortizer

–     Prednja upside-down vilica promjera 43 mm

–     Kočnice sa radijalnim čeljustima sprijeda

–     Zadnja generacija dvo-kanalnog ABS sustava (samo u verziji ABS)

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author