Predstavljanja — 04 svibnja 2010 -

 

Shiver je modelom za 2010. dosegao punu zrelost i potvrdio svoje dinamičke kvalitete i izvanredne karakteristike.
 

Evolucija Shivera ne prestaje. Aprilijin naked koji je zapanjio svijet neprikosovenim stilom i tehnološkim rješenjima koja su i dalje daleko ispred konkurencije, sada je usavršen prilagodbama koje imaju za cilj ojačati njegovu osobnost, užitak vožnje i ergonomiju.
 

Inovativni agregat opremljen multimap Ride-by-wire sustavom posljednje generacije, prvorazredna šasija koja može zadovoljiti svakog vozača i tehnička opremljenost nedostupna na bilo kojem konkurentskom modelu čine Shiver 2010. referentnim motociklom među nakedima srednje klase.
 

U 2010. ta tvrdnja još se jednom potvrđuje zahvaljujući novom, sportskom izgledu koji mu daju novi vjetrobran, agresivni valoviti prednji diskovi i nova kombinacija boja i grafika. U isto vrijeme Aprilia Shiver se približio potrebama vozača poboljšavajući ergonomiju uvođenjem novog, 1cm nižeg i 5cm užeg sjedala, za bolju kontrolu te optimalno upravljanje motociklom u vožnji i manevriranje pri kretanju. Položaj sjedenja je još više trkaći, zahvaljujući novim trkaćim osloncima za noge koji su pomaknuti unatrag i upravljaču, koji je otvoren 5° za još opušteniji položaj ruku. Vozač Shivera na taj način može najbolje iskoristiti prednosti novog, užeg stražnjeg kotača 5.5×17 koji osim bolje upravljivosti na otvorenoj cesti i na gradskim relacijama povećava brzinu ulaska u zavoje zahvaljujući voznoj površini koju nudi guma 180×55.
 

Zahvaljujući ovim novostima, Aprilia Shiver 2010 sada je još fascinantniji motocikl.
 

 

Nekoliko je faktora ključno za uspjeh Shivera. Radi se o motociklu koji može zavesti i najzahtjevnijeg vozača, ali je u stanju oduševiti početnike na dva kotača zbog toga što ga je iznimno lako voziti.
 

Agregat karakterizira iznimni okretni moment na svim okretajima, linearna isporuka snage i neznatne vibracije, performanse koje spadaju u sam vrh kategorije, 95 KS pri 9.000 o/min, odnosno 81 Nm pri 7.000 o/min. Isporuka izvanrednog okretnog momenta pri nižim okretajima znači da je u kombiniranoj vožnji Shiver nenadmašan.
 

Aluminijska stražnja vilica s pojačanjem dimenzionirana je da izdrži asimetrični pritisak izazvan bočnom pozicijom amortizera i ogledni je primjer čvrstoće. Prednja upside-down vilica promjera 43 mm i hoda 120 mm radi iznimno glatko i omogućava savladavanje gradskih i planinskih cesta, udobno i sigurno.
 

Na prednje radijalne kočne čeljusti dodani su valoviti prednji diskovi koji nemaju samo estetsku vrijednost nego nude odlučnije i lakše kočenje. Stražnja kočnica s diskom od 245 mm i kliještima s jednim klipom dostojna je podrška prednjoj kočnici, a obje su opremljene metalno opletenim vodovima.
 

Dostupna je i verzija s dvokanalnim Continental ABS sustavom koji jamči maksimalnu sigurnost pri kočenju u svim uvjetima.
 

Glavne karakteristike Aprilia Shivera 2010 su: V2 90° agregat s četiri ventila po cilindru, dvostruka bregasta osovina, hlađenje tekućinom; Ride-by-Wire sustav s tri mape razvijen za natjecanja; okvir od čeličnih rešetki i aluminijskih nosača iznimne rigidnosti; aluminijska stražnja vilica s pojačanjem i lateralno smješten amortizer; 43 mm upside-down prednja vilica; trkaće kočnice s radijalnim kliještima i valovitim diskovima od 320mm, novi prednji vjetrobran, novo niže i uže sjedalo.
 

 

Novi Shiver potpuno je sportski orijentiran te zahvaljujući novim detaljima te kombinacijama boja i grafika još agresivniji. Nove boje, crvene čelične cijevi okvira, valoviti prednji diskovi, novi vjetrobran i novi racing oslonci za noge samo su neke od značajki novog Shivera koje se ističu.
 

Shiver 750 MY 2010. već  je dostupan u Aprilia prodajnim salonima po nepromijenjenoj cijeni od 62.299 kn za gotovinsko plaćanje.
 

APRILIA Shiver M.Y. 2010   Tehničke karakteristike
 
Agregat
 
Aprilia V90 četverotaktni uzdužni 90° V-twin agregat, hlađen tekućinom, dvije bregaste osovine u glavi s kombiniranim zupčasto/lančanim prijenosom, četiri ventila po cilindru
Gorivo  Bezolovni benzin
Provrt x hod  92 x 56.4 mm
Obujam  749.9 cc
Omjer kompresije  11: 1
Maksimalna snaga na radilici  95 KS pri 9,000 o/min
Maksimalni okretni moment na radilici  8.25 kgm pri 7,000 o/min
Sustav napajanja gorivom  Ride by Wire elektronsko ubrizgavanje
Paljenje  Elektronsko, integrirano s ubrizgavanjem
Pokretanje  Električno
Ispušni sustav  2 u 1 ispušni sustav od 100% nehrđajučeg čelika s trostaznim katalizatorom i lambda sondom
Alternator  450 W pri 6,000 o/min
Podmazivanje  Uljna pumpa
Mjenjačka kutija  6 brzina, omjer prijenosa:
1. 36/14 (2.57)
2. 32/17 (1.88)
3r. 30/20 (1.5)
4. 28/22 (1.27)
5. 26/23 (1.13)
6. 25424 (1.04)
Spojka  Višelamelarna u uljnoj kupci, hidraulična
Primarni prijenos  Zupčanici, omjer prijenosa: 60/31 (1.75)
Sekundarni prijenos  Lanac, omjer prijenosa: 16/44
 
Okvir
   
Modularni od čeličnih rešetki pričvrščen na aluminijske nosače.
Prednji ovjes  Upside down vilica promjera 43 hoda 120 mm.
Stražnji ovjes  Aluminijska vilica s pojačanjem.
Hidraulični amortizer s podesivim povratom i prednabojem opruge hoda 130 mm.
 
Kočnice
 
Prednja: Dva plivajuća valovita diska od nehrđajučeg čelika Æ320 mm Radijalna kliješta s četiri klipa.
Metalno opleteni kočni vodovi.
Dvokanalni Continental ABS sustav 
Stražnja: Valoviti disk od nehrđajučeg čelika promjera 240 mm. Kliješta s jednim klipom. Metalno opleteni kočni vodovi.
  
Kotači
 
Aluminijski kotači
Prednji:   3.50 X 17"  Stražnji:  5.5 x 17"
Gume  Radijalne, bez zračnice;
prednja:    120/70 ZR 17
stražnja:  180/55 ZR 17
 
Dimenzije
 
Dužina 2,265 mm
Širina 810 mm (na upravljaču)
Visina 1,135 mm (na instrument ploči)
Visina sjedala 800 mm
Međuosovinski razmak 1,440 mm
Predtrag 109 mm
Kut glave upravljača 25.7°
Spremnik  15 l
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin