Novosti — 18 rujna 2012 -

Nakon pomicanja granica u svijetu skutera Aprilia SRV 850 napravila je korak dalje s novom verzijom opremljenom kombinacijom ABS i ATC sustava.
Performanse najsnažnijeg skutera na svijetu sada su udružene sa sigurnošću koju pružaju elektronički sustavi posljednje generacije, proizašli iz Aprilijinog iskustva u natjecateljskom motociklizmu.
Aprilia SRV 850 ABS/ATC prvi je skuter u klasi koji donosi ovakvu tehnologiju što ide u prilog njegovom sportskom duhu.

 

 

 

SRV 850 proizlazi iz iskustva kojeg je Aprilia stekla tijekom desetaka godina uspjeha na najprestižnijim natjecanjima, uključujući i Superbike gdje je Max Biaggi 2010. godine s motociklom RSV4 osvojio naslov prvaka te je trenutno vodeći u ovogodišnjem izdanju prvenstva.  Poveznica ovog skutera sa Aprilijinim superbikeom, pobjednikom usporednih testova najvažnijih specijaliziranih časopisa u Europi, jasno je vidljiva već po samom dizajnu. Odvažne linije naglašavaju dinamičnu narav ovog skutera i njegovih jedinstvenih tehničkih karakteristika. Prednji kraj skutera neodoljivo podsjeća na Aprilijin superbike. Trostruko prednje svjetlo ispod kojeg se nalaze usisi zraka i prednja maska, elementi su koje ovaj skuter dijeli s modelom RSV4, motociklom koji je postavio nove standarde u klasi super sportskih motocikala.  SRV predstavlja dodirnu točku između svijeta skutera i svijeta motocikala. Detalji ispunjavaju očekivanja. Aluminijski upravljač, stražnje svjetlo u LED tehnologiji, i multifunkcionalna instrumentna ploča s digitalnim zaslonom inspirirani su sportskim motociklima.

 

 

 

 

 

Aprilia SRV 850 ABS/ATC napredovala je predstavljanjem kombinacije ABS i ATC sustava, prvi put u ovoj klasi skutera. ABS sprječava blokiranje kotača prilikom kočenja dok ATC osigurava najbolje prianjanje kotača prilikom ubrzavanja u svim uvjetima. Ova dva sustava prilagođena su upravo za ovaj izvanredan skuter od strane Aprilijinog centra za istraživanje i razvoj.

Pogonski agregat Aprilije SRV 850 ABS/ATC prvi je i jedini V 90° pogonski agregat u svijetu skutera i čini ovaj model najbržim i najsnažnijim skuterom na svijetu. Pozamašna snaga Aprilijinog V2 agregata zahtjeva iznimno rigidnu šasiju. Rešetkasti okvir s dvostrukom kolijevkom Aprilije SRV 850 ABS/ATC izrađen je od čeličnih cijevi te prešanih ojačanja. Simulacije i testovi pokazali su da SRV 850 ABS/ATC pruža koeficijent stabilnosti pri punoj snazi jednak onome na motociklima (1 rad/s) te gotovo dvostruk u usporedbi s klasičnim skuterom.

SRV 850 ABS/ATC dostupan je u dvije boje, Crna Competition i Bijela Racing po cijeni od 79.990 kn za gotovinsko plaćanje.

 

 

 

 

 

APRILIA SRV 850 ABS/ATC: Tehničke karakteristike

 

Pogonski agregat 90° V-twin, četverotaktni
Zapremnina 839,3 cm³
Provrt   / Hod 88 mm/69 mm
Snaga 76 KS pri 7.750 o/min
Okretni   moment 76.4 Nm pri 6.000 o/min
Razvod Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) 4   ventila po cilindru
Napajanje Elektronsko ubrizgavanje, leptirasto tijelo   Ø38 mm
Hlađenje Tekućinom
Podmazivanje Suhi karter s dvostrukom uljnom pumpom
Mjenjač CVT Variomat
Spojka Automatska centrifugalna suha spojka s ublaživaćem vibracija
Šasija Dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
Prednji   ovjes Teleskopska hidraulična vilica Ø41 mm, hod kotača122 mm
Stražnji   ovjes Bočno postavljeni, horizontalni amortizer. Prednapregnutost   podesiva u 7 položaja.
Prednja   kočnica Dva diska Ø300 mm, Brembo plutajuća kočna kliješta s dva   klipa. Dvokanalni ABS
Stražnja   kočnica  Disk Ø280 mm, kočna kliješta s   dva klipa. Dvokanalni ABS
Prednji   kotač Aluminijska legura 16″ x 3.50
Stražnji   kotač Aluminijska legura 15″ x 4.50
Prednja   guma Bez zračnice 120/70-R16” – 57H
Stražnja   guma Bez zračnice 160/60-R15” – 67H
Dužina   / Širina 2.237 mm/790 mm
Međuosovinski   razmak 1.593 mm
Visina   sjedala 780 mm
Spremnik   goriva 18.5 l
Suha   težina 249 kg
Homologacija EURO 3

Share

About Author

mate