Bimota Alstare – upitan nastavak sezone?

Nastavlja se saga oko nastupa Bimote u Superbike prvenstvu. Naime, prije nekoliko mjeseci pojavila se vijest da će Bimota nastupiti u SBK. Da ste malo prije toga pitali čak i poznavaoce Bimote da li oni uopće više postoje, vjerojatno ne bi mogli dobiti konkretan odgovor međutim uskoro je vijest službeno potvrđena. Pitanje koje se prvo nametnulo, odnosilo se na prilično zahtjevna pravila Dorna-e i mogućnost ispunjenja istih od strane Bimote. Činjenica je da su pravila mijenjana u nekoliko navrata  i da su promjene bile usmjerene kao maksimalnom reduciranju troškova, međutim teško da Bimota može zadovoljiti osnovno pravilo, ono o broju motocikala, serijski proizvedenih i puštenih u prodaju. Nekada je ta brojka bila 500, ali sada se pisalo o 125 primjeraka. No ipak, nakon pregovora se našlo načina da se Bimota uključi obzirom da pritisaka od strane “konkurencije” nije bilo jer realno, nitko nije očekivao da nešto ozbiljno mogu napraviti a osim toga službeno se niti nisu natjecali za bodove nego je bila primarna promocija kroz medije koji prate ovo natjecanje. S druge strane, iako Bimota ne uživa preveliku popularnost, i samom promotoru je bilo u interesu imati još jedan brand na gridu, pogotovo ako se radi o timu iza kojeg stoje F. Batta i Alstare. I tako, sa svojim novim modelom BB3 EVO, Bimota se pojavila na startu utrke u Aragonu. Bilo je to 11.04.2014. godine. Datum je vrlo bitan, ne zato što će ući u anale Superbike-a, nego zato što je u pregovorima jasno bilo naznačeno da će organizatori izaći u susret novom članu SBK pod uvjetom da se u roku od četiri mjeseca zadovolje traženi uvjeti. Rok je prošao, komunikacije navodno nema, pa se s obzirom na trenutni razvoj situacije nameće zaključak da će dvije mlade nade, Chris Iddon i Ayrton Badovini ostati bez daljnjeg angažmana. Međutim, znajući što je Dorna i eventualni Battin utjecaj, ne treba još uvijek stavljati novce da je odluka definitivna. Najvjerojatniji scenarij biti će eventualno svaljivanje problema na BMW koji nije isporučio zadanu količinu agregata, navodno fali još 80 komada, ali teško da će ih Bavarci isporučiti bez unaprijed plaćenih ili barem garantiranih 800.000 EUR. Bez obzira na krajnji ishod, treba Talijanima odati priznanje na dosljednosti u nedosljednosti, bilo da su u ulozi promotora, organizatora ili natjecatelja… :)

kk

ii

 

 

Prethodni članakRough Crafts Crowned Stallion
Sljedeći članakYamaha XJR1300 Monkeefist