Naši testovi — 05 travnja 2012 -

 

Već dobro poznati talijansko-japanski rat u segmentu maksi skutera dobio je još jednog, odnosno bolje reći dva opasna rivala u obliku bavarskih predstavnika pod nazivom C600 Sport i C650 GT. Bilo je samo pitanje vremena kada će i BMW izaći sa svojim maksi skuterom i time nastaviti započeti projekt širenja palete proizvoda na nove, brzorastuće segmente. Ako se osvrnemo na posljednji takav BMW-ov projekt u vjerojatno najtežem segmentu litrenih super sportskih motocikala, nemamo razloga sumnjati u uspjeh.
 

 

Vjerojatno već zvuči otrcano ponavljati istu frazu ali je očito da su dizajneri dobili vrlo precizne smjernice jer upečatljiva sličnost sa BMW- ovim većim sport i touring motociklima teško može proći nezapaženo.
 

 

C600 i C650 pokreće dvocilindrični vodom hlađeni agregat zapremine 647ccm, snage 60KS, okretnog momenta od 66Nm dok je prenos prepušten već dobro poznatom CVT mjenjaču a sve je smješteno u okviru od čeličnih cijevi s posebnim pojačanjima kod prihvata stražnje vilice. Deklarirana potrošnja kreće se od 4,8 do 6,1 lit/100km. Naglasak na sigurnosti bavarskih vozila uočljiv je na način da obe verzije dolaze sa serijskim ABS-om a posebno je skrenuta pažnja na dnevna LED svjetla koja ipak spadaju u podulju listu dodatne opreme. Iako je ovo prvi BMW-ov model u klasi, već prvi pogled na kokpit daje do znanja da sjedite na BMW-u. LC zaslon prikazuje sve relevantne podatke, dok retrovizori i završna obrada imaju još prostora za poboljšanja.
 

 

C600 i C650 dijele zajednički agregat i tehničke karakteristike, osim dimenzija i težine, no u suštini se radi o dva proizvoda namjenjena različitoj publici što pobliže označavaju i njihovi nazivi. C 600 Sport namjenjen je vozačima s izraženijim sportskim afinitetima dok ja C 650 Sport naglasak stavlja na udobnost. Već pri sjedanju na oba skutera osjećate razliku koja u vožnji postaje još primjetnija. Sport izvedba generalno pruža manje mjesta za vozača i manje spremnike za stvari ali je zato položaj upravljača niži te time daje osjećaj bolje kontrole prednjeg kraja. Kod modela GT situacija je upravo suprotna, udobniji je, mekaniji, ima više mjesta ali i uspravniji način sjedenja dirigira način upravljanja vozilom.  Snage na oba modela ne manjka a razvija se vrlo linearno već od niskih okretaja kako bi i moralo biti na ovoj vrsti vozila. Ovjes je izvrsno izbalansiran te uz pomoć 15“ kotača uspješno svladava postavljene zadatke, bilo u sportskoj ili touring varijanti, a težina od nemalih 249kg ne predstavlja preveliki problem.
 

 

Premda je nov u segmentu, možemo zaključiti da je stigao pretendent za tron maksi skutera koji će tek pokazati svoje pravo lice dolaskom na tržište. Vrlo bitan faktor mogla bi biti cijena koja bi po nekim očekivanjima trebala biti u skladu s politikom kuće odnosno pratiti premium klasu što i nije previše ohrabrujuće za potencijalne kupce no publici koja kupuje ta tri slova cijena u pravilu nije presudni faktor.
 

 

Share

Povezane novosti

MV Agusta F3 675

MV Agusta F3 675

rujan 30, 2015
KTM Freeride 350

KTM Freeride 350

siječanj 26, 2014
Husaberg enduro

Husaberg enduro

ožujak 02, 2013
Yamaha Xenter 150

Yamaha Xenter 150

svibanj 16, 2012
Moto Guzzi V7

Moto Guzzi V7

travanj 15, 2012
Yamaha T-Max 530

Yamaha T-Max 530

ožujak 17, 2012

About Author

admin