Modeli 2002 — 22 studenoga 2001 -

tekst: Krunoslav Pečak

 

BMW F650CS

Mislim da bi svi prije čitanja teksta morali dobro pogledati slike ovog motora. Činjenica je da je BMW oduvijek imao neke svoje zamisli o izgledu motocikla a BMW F650 CS je samo potvrda toga. On je definitivno nešto novo i neobično čak i za jedan BMW. Ovaj model je još jedan iz BMW-ove F serije motocikala, serije koja se na tržištu najbolje prodaje. Motocikl je namjenjen prvenstveno vožnji po cesti.

Ono što odmah možete uočiti je zaokret u dizajnu motocikla, i neka potpuno nova riješenja koja se po prvi puta vide kod ovog motocikla. Čak je i izbor boja koje možete birati neobičan : Azurno plava, zlatno narančasta…  Ovaj model je u potpunosti izgubio onu , recimo , terensku crtu koju su prethodni CS modeli imali, tako da on sada samo izgleda robusno. U stvarnosti i nije namijenjen nekoj off-road vožnji, već više za one koji se vole šminkati takvim motociklom, a da u biti nikada sa njim ne siđu sa asfalta.

Kao potvrdu toga, motocikl je opremljen 17 colnim alu felgama na koje su čak montirane normalne, cestovne gume, umijesto uobičajenih 19 colnih čelićnih felgi sa makadam gumama.

Zadnja vilica je već standardnog tipa za jedan BMW-samo sa jedne strane, dok je finalni pogon izveden pomoću remena!! Naravno, radi što jednostavnijeg održavanja. Ono što je zanimljivo je da je rama motora poslužila kao spremnik za ulje. Zato i postoje ta rebra sa bočnih strana rame, da bi štitila vaše noge od vrućine ulja u rami.

Smisao svega toga je u tome da je dobiven extra prostor na mjestu spremnika za gorivo, koji se sada nalazi ispod sjedala. Taj prostor sada služi za razne stvari koje sada možete staviti u njega. Ali to nije sve. BMW-ovi stručnjaci su se potrudili izvanredno iskoristiti prostor iznad tog “rezervoara”. Tu sada možete birati između dodatne putne torbe, ili držača kacige ,ili možda sistem zvučnika ako volite glasno slušati muziku dok se vozite na motociklu. Uz sve to možete još izabrati veliku putnu torbu dizajniranu za stražnji nosač.
Čini se da je BMW sa ovim modelom odlučio kupca opskrbiti ne samo sa motociklom već i sa svim potrebnim i nepotrebnim što ide uz njega. Kao što i sam BMW kaže, CS je namijenjen novom modelu kupca, koji sa motorom žele i sve ono što će im možda jednom zatrebati.

Sama mašina koja pokreće ovaj model je ista kao na prošlogodišnjem F650GS modelu. Maksimalna snaga je ostala ista te iznosi 50 KS, uz jedinu razliku da se ona sada postiže na oko 300 o/min više nego prije. Sve u svemu, to je ona ista izdržljiva mašina.  

Kao što ste već mogli zaključiti, BMW je F650CS namjenio onim razmaženim kupcima. Naravno to ne mora biti ništa loše, jer nitko se neće buniti što su mu nokti čisti jer je pogona izveden remenom koji ne traži nikakvo održavanje. Uz to možete kombinirati živahne boje i recimo muziku, ili dodatne torbe i kofere raznih kombinacija boja……  Hmm, kad bolje razmislite ima i to svojih prednosti. Ponekad je dobro biti razmažen, zar ne?
 

 
Tehnički podaci:

Motor : Jednocilindrični, 4 takta, hlađen vodom, 4 ventila, DOHC.

Promjer x hod : 100 x 83 mm

Zapremina :   652 ccm

Napajanje motora :    EFI Bosch-BMW

Mjenjač :   5-speed

Max. snaga :  50  KS pri 6.800 o/min

Max. moment : 6,2 kgm at 5.500 o/min

Gume : prednja 100/70ZR17

       stražnja 160/60ZR17

Rezervoar : 15 L

Ovjes : Teleskopska vilica, hod 125 mm

        Jednostrana stražnja vilica, hod 120mm

Suha težina : 189kg 

Share

Povezane novosti

HONDA VTR 1000 SP-2

HONDA VTR 1000 SP-2

veljača 09, 2002
Harley V-Road – 2002

Harley V-Road – 2002

veljača 03, 2002
Beneli Tornado – 2002

Beneli Tornado – 2002

veljača 03, 2002
Ducati Multistrada – 2002

Ducati Multistrada – 2002

veljača 03, 2002
DUCATI 998 – 2002

DUCATI 998 – 2002

veljača 03, 2002
Aprilia GP1 – 2002

Aprilia GP1 – 2002

veljača 03, 2002
Aprilia Tuono – 2002

Aprilia Tuono – 2002

veljača 03, 2002

About Author