Modeli 2007 — 20 listopada 2006 -

U stalnoj potrazi za uvijek novijim modelima, koji će pozitivno djelovati na osjećaje kupaca i promatrača, BMW je odlučio zaigrati na svoju najtvrđu kartu, a to je hiper-enduro HP2. Točnije, taj enduro teške kategorije je dotjeran u više cestovnom stilu, ali bez odricanja od njegova iskonskog izričaja, pa je tu riječ o vrhunskom dometu među dvocilindričnim super-moto produktima homologiranim za uobičajeni svkodnevni cestovni promet. Zasluge za to trebamo tražiti u izvrsnim karakteristikama i plemenitim materijalima izrade, na što smo već i naučili kada su u pitanju proizvodi sa BMW-ovim logotipom. Uza sve to, glavne karakteristike BMW-ove tradicije su i ovdje vidljive; kao nastavak poznate linije HP2, tu su i vrlo upečatljiva dinamika i masivna širina koncepta boxer-motora. Sve to navedeno ima jedno ime: MegaMoto!
 

Masivna Marzocchijeva upside-down vilica…
 
Motocikl spreman za vožnju ima ukupnu težinu ispod 200 kilograma, pa u tom razmjeru sama snaga i obrtni moment leže iznad parametara zadanih sa HP2. Da bi se sve te ljepote dostojno prenosile na podlogu, te da bi se mogao njegovati sportski stil pri krstarenju lokalnim cestama, kao i pri rezanju zavoja na sportskoj stazi, BMW je napravio tvrdo podešeni ovjes na okviru podosta spuštenom u odnosu na HP2, i to oplemenio sa kvalitetnim komponentama; naprijed se nalazi potpuno podesiva, fino izvedena „upside-down“ vilica sa Marzocchijevom značkom, glatkih cijevi promjera 45 milimetara i sa 160 milimetara hoda, koje je odgovorna za vrlo sigurno i nadmoćno prolaženje zavoja. Odozada nalazimo Ohlinsovu opružnu nogu, podesivu u smislu tvrdoće, hoda i stupnjevanog prigušenja, hoda 180 milimetara, idealizirano za čisti cestovni užitak.

Čak su i naplatci, kao i gume, rezultat pažljivog promišljanja i odabira za tako zahtjevan raspon uporaba MegaMota; tako je prednji kotač širine 3,5 cola obuven u gume veličine 120/70 ZR 17, dok je odozada smješten jedan 5,5 colni naplatak sa gumom veličine 180/55 ZR 17, što dovoljno govori o sportskoj orijentaciji MegaMota.

Da bi se potencijal tako stabilnog podvozja još bolje mogao iskorištavati, ugrađen je i dodatni prednji kočioni disk. Sa tim potezom su se zaustavne moći MegaMota svrstale u razred najmodernijih sportaša R-orijentacije. Komformiste će radovati i činjenica da je svakodnevna uporabnost MegaMota povećana obrtomjerom i novorazvijenim prednjim farom, kao i osjetno nižim sjedalom od korijenskog pretka HP2. Fascinantno i emotivno, u smislu oduševljenja, djeluju nova optika motora i izbor plemenitih i skupih materijala izrade. Samo da spomenem da su oklop tanka, kao i kućišta svjetala, djelomično izvedeni iz karbona!

Tonovi koje proizvodi pogonski agregat su zasićeni i duboki, i odaju ozbiljnost i oštrinu, baš kako smo i navikli od proizvoda tvrtke „Akrapovič“. Isti nije donio samo povećanje snage, već je značajno doprinio i ukupnoj optici cjelokupnog motocikla. Kod podešavanja i inače karakterom jakog pogonskog agregata, glavni naglasci su bili na spontanost dodavanja gasa i moćan obrtni moment u donjim i srednjim rasponima broja okretaja.

Sa svojom vozački aktivnom, i na prednji kotal orijentiranom vozačkom pozicijom, sa svojim izvrsnim i preciznim balansom, te sa ergonomskim rješenjima cockpita, MegaMoto cilja oduševiti sve znalce, ljubitelje i individualiste dinamične vožnje. Užitak u vožnji i lakoća upravljanja dobivaju novi značaj i novo tumačenje u MegaMotu, kojega se predstavlja kao vozački stroj bez kompromisa: lagan, snažan, pokretljiv i iznad svega vrlo ekskluzivan. Tome će doprinositi i činjenica da će se napraviti malen broj primjeraka, u kojima je visok postotak ručnog rada, zajedno sa plemenitim materijalima i visokokvalitetnim komponentama. Drugim riječima, ovaj eksplozivni mješanac jakog karaktera i visoke tehnologije bit će rezerviran samo za one koji cijene istinski užitak. I koji ga, naravno, mogu oplatiti… 
  

Čista sportska ljepota…

 

Bočna silueta je profinjenija od HP2 podloge…

Share

Povezane novosti

Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Suzuki GSXR-TT

Suzuki GSXR-TT

travanj 03, 2007
PIAGGIO MP3

PIAGGIO MP3

ožujak 16, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
Ducati Monster 695

Ducati Monster 695

veljača 03, 2007

About Author