Motori i oprema — 07 listopada 2013 -

Kao što to tradicionalno ide kod BMW-a, nakon novog GS-a stiže i bogato opremljeni Adventure. Zapremina je ostala je 1.170 ccm dok se promjene na agregatu odnose na izmjene koje doprinose smanjenju vibracija kako bi motocikl bio što mirniji na dužim putovanjima. Upravo je udobnost bila bitna prilikom izrade Adventure-a obzirom da je povećan hod ovjesa te je cijeli motocikl sada za dodatni centimetar udaljeniji od podloge. Visina sjedala je podignuta za 40 mm a istom se može mjenjati i nagib. Vizualno, redizajnirane su plastike, vjetrobran, štitnici za ruke… a posebno se ističe spremnik goriva koji je kapaciteta 30 litara. Težina motocikla u odnosu na standardnu verziju povećana je s 238 kg na 260 kg što je osnovni razlog malo veće potrošnje.

Elektronska pomagala identična su standardnom modelu, sa ABS-om i ASC kontrolom proklizavanja u serijskoj opremi uz dva osnovna moda (Road i Rain). Dodatna tri moda dostupna su u dodatnoj opremi, kao i poluaktivni ovjes Dynamic ESA.

Cijena još nije poznata a BMW R1200GS Adventure biti će dostupan u tri boje: maslinasto zelenoj, bijeloj i plavoj.

bmw-r1200gs-adventure-2014-05

 

naslbmw-r1200gs-adventure-2014-10

bmw-r1200gs-adventure-2014-12

bmw-r1200gs-adventure-2014-13

bmw-r1200gs-adventure-2014-14

bmw-r1200gs-adventure-2014-25

bmw-r1200gs-adventure-2014-26

bmw-r1200gs-adventure-2014-155

 

 

 

Share

About Author

mate