Novosti — 04 studenoga 2014 -
Nakon brojnih pretpostavki i nejasnih špijunskih fotografija, BMW je na milanskom sajmu konačno predstavio S 1000 XR 2015, “Adventure-sport” model koji dijeli agregat sa super snažnim S1000RR a pozicioniran je kao svojevrstan dodatak seriji GS odnosno kombinira uspješne karakteristike GS serije noseći u sebi DNA supersportskog motocikla u vidu četverocilindričnog rednog agregata zapremine 999 ccm koji razvija 160 KS i 112 Nm pri 11.000 odnosno 9.250 okretaja.
Dinamičan i inovativan dizajn odlika je novog XR-a a tradicionalno je posebna pažnja usmjerena ka postizanju optimalnih ergonomskih zahtjeva širokog raspona potencijalnih klijenata. Osim toga, S 1000 XR obiluje elektronskim pomagalima. ABS s mogućnošću isključivanja je u serijskoj opremi dok je ABS Pro dio dodatne Pro riding opreme. Za razliku od standardnog ABS-a koji najbolje rezultate postiže prilikom kočenja u uspravnom položaju motocikla, ABS Pro prilagođen je optimizaciji snage i doziranja kočenja u zavoju. U seriji je također i ASC (Automatic Stability Control) koji omogućuje sigurno ubrzanje u uvjetima smanjenog prijanjanja gume dok je DTC (Dynamic Traction Control) u dodatnoj opremi. Po pitanju mapa paljenja, postoje dvije izmjenjive opcije, Rain i Road koje spadaju u standardnu opremu dok se u sklopu Pro opreme nude i Dynamic odnosno Dynamic Pro. Pored toga je u ponudi i Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) s ciljem postizanja optimalne adaptacije na podlogu čime bi se maksimizirala sigurrnost, performanse i komfor. U tom kontekstu je bitan i široki raspon dodatne opreme koje u slučaju BMW-a nikad nije nedostajalo.

Share

About Author

mate