Modeli 2007 — 19 listopada 2006 -

MITO: četiri slova koja označavaju bezvremenski talijanski motocikl. Dvanaest godina je prošlo od prvog izdanja do danas, kada Mito iza sebe ima brojne fanove i zaljubljenike. Svojim bezvremenskim dizajnom budi nostalgiju u najbolje doba talijanskog motociklizma. Držeći se provjerene formule, za narednu godinu su samo boje modernizirane.

Zahvaljujući probuđenoj klasi 125 i time ubrzanom razvoju novih modela, Mito je dozivio laganu modernizaciju. Iako se samo radi o promjeni boja u ultramodernu kombinaciju crne i zlatne, Mito će pronaći svoje kupce iako tehnički zaostaje za dvotaktnom konkurencijom. Razlog zašto gledamo u nove boje umjesto u potpuno novu Cagivu Mito se nalazi u financijski nezavidnoj situaciji cijele MV Agusta grupe.

Cjelokupan motocikl je sada u crnoj boji dok mu natpisi i naplatci u zlatnoj boji daju dozu elegancije i plemenitosti. Cagiva jednostavno prati trendove u korištenju zlatne boje kao imitaciji korištenja magnezija kao građevinskog materijala u izradi komponeneti motocikla. U bijeloj boji su mjesta za brojeve koji se upisuju na natjecanju: rep i prednja maska.
Iako u zaostatku za konkurencijom, Mito je zadržao sitnice iz natjecateljskog iskustva: obrtomjer, termometar rashladne tekućine i lampice su integrirane u ultra-laku poliuteransku tablu, te amortizer upravljača koji je postavljen paralelno u odnosu na upravljač. Konkurencija za amortizer upravljača predviđa postavljanje paralelno sa okvirom, tj. okomito na upravljač.

Dvotaktni 125ccm motor je tvornički ograničen na 15ks, no uklanjanjem blokade (u Hrvatskoj legalno za cestovnu uporabu) Mito razvija 34ks.
U skladu sa talijanskim standardima, od kočionog sustava možemo očekivati savršenstvo. Sprijeda se nalazi plivajući 320mm Brembo disk te četveroklipna klješta. Straga funkciju obavlja fiksni disk sa Brembo klještima.
Ovjes čini 40mm upside-down Marzocchi vilica sprijeda, te Sasch stražnji amortizer u kombinaciji sa aluminijskom vilicom. Serijske gume su Michelin Pilot Sport.

Tehničke karakteristike

MOTOR

Vrsta 124.63ccm, hlađenje tekućinom, 1 cilindar, dvotaktni
Provrt x hod 56mm x 50.6mm
Omjer kompresije 7.4:1
Ubrizgavanje DELLORTO PHBH 28 BD
Paljenje C.D.I. sa varijabilnim predpaljenjem
Snaga 34ks (25.4kW)/12000okr
Okretni moment 23Nm/11000okr
Podmazivanje Putem ulja sadržanog u radilici

PRIJENOS

Spojka Višelamelna u kupci; mehanički sustav otpuštanja
Brzine 6 brzina
Omjer brzina 1. 2.727 (30/11); 2. 1.875 (26/14); 3. 1.353 (23/17);
4. 1.095 (23/21); 5. 0.956 (22/23); 6. 0.864 (19/22)
Primarni prijenos 3.273
Završni prijenos Lanac, 2.714 (14:38)
Pokretanje Električno

OKVIR I OVJES

Okvir Aluminijski, dvostuke ekstrudirane grede
Prednji ovjes Marzocchi upside-down teleskopska hidraulična vilica,
promjer 40mm, hod 120mm
Stražnji ovjes Sasch podesivi progresivni hidraulični amortizer, hoda 133.5mm

KOTAČI

Naplatci Laka legura
Prednji kotač 3.0 x 17
Stražnji kotač 4.0 x 17
Prednja guma 110/70 x 17
Stražnja guma 150/60 x 17
Prednje kočnice 320mm Brembo disk sa četveroklipnim klještima
Stražnje kočnice 230mm Brembo disk sa jednoklipnim klještima

DIMENZIJE

Dužina 1980mm
Širina 760mm
Visina 1100mm
Visina sjedala 760mm
Međuosovinski razmak 1375mm
Visina od tla 150mm
Kapacitet rezervoara 14l
Težina bez tekućina 129kg

Share

Povezane novosti

Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Suzuki GSXR-TT

Suzuki GSXR-TT

travanj 03, 2007
PIAGGIO MP3

PIAGGIO MP3

ožujak 16, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
Ducati Monster 695

Ducati Monster 695

veljača 03, 2007

About Author