Predstavljanja — 28 siječnja 2008 -

1098R je pravi Superbike. Najnapredniji i najjači dvocilindrični motor ikad napravljen, sa najvećim omjerom okretnog momenta prema masi u cijeloj kategoriji sportskih motocikala. To je proizvod tima dizajnera i inžinjera koji imaju samo jedan cilj; pobijediti.
 

"R" je jednostavno trkaći motor. Njegove natjecateljske specifikacije i superiorne komponente u kombinaciji sa naprednom elektronikom i u utrkama dokazanom ciklistikom daju nivo performansi koji vam daje samopouzdanje i sposobnost.
 

Promjena pravila u WSBK-u znače da je cestovni "R" bliži tvorničkom trlaćem motoru nego ikad. 1098R nije replica, to je prava stvar. L-twin Testastretta Evoluzione agregat sa 180 ks u Trellis okviru na vagi pokazuje nevjerovatno laganih 165 kg, a dolazi sa trkaćim kitom koji donosi Ducatijev napredni Traction Control sustav koji je pokorio prvenstvo svijeta.
 

Ducati je još jednom podigao letvicu i postavio svjetski standard u sportskim motociklima te u isto vrijeme podigao puls entuzijastima u cijelom svijetu.
 

"R" verzija 1098 nije samo predvodnik Superbike obitelji, već i platforma na kojoj su zadnje tehnologije iz Ducati Corse-a izražene u cestovnoj verziji. 1098R uzima sve osobine 1098-ice, skida masu i dodaje nevjerovatnih 20 ks, traction control, kartere odlivene u pijesku, titanske ventile i klipnjače, TTX stražnji ovjes i puno više kako bi stvorio najbolje performanse ikad viđene u ovoj klasi.
 

1098R dolazi sa trkaćim kitom, koji je namjenjen za upotrebu na trkaćoj stazi, te koji podiže sangu sa 180 na otprilike 186 ks. Kit se sastoji od Termignoni slip-on prigušivača (102dB) od ugljičnih vlakana te ECU-a. ECU nije samo remapiran da bi radio sa novim prigušivačem, nego je i sistemsko sučelje koje upravlja sa DTC-om (Ducati Traction Control). 1098R je prvi serijski motor koji je opremljen pravim traction controlom.
 

Testastretta Evoluzione agregat
Agregat iz 1098R predstavlja najfiniju dvocilindričnu tehnologiju u svijetu. Proizvodi 180 ks pri 9750 okr/min i 13.7 kgm okretnog momenta na 7750 okr/min u standardnoj verziji.
 

Specifikacije agregata podcrtavaju bezkompromisnu trkaću tehnologiju. Kako bi pomogli zadržati masivnu snagu "R-a", karter i glave cilindara doliveni su u pijesku. To je tehnologija koja poboljšava molekularnu kvalitetu odljeva te podiže čvrstoću, dok u isto vrijeme osigurava vrhunsku točnost oblika dijelova. Klipnjače su napravljene od titana, te je svaka lakša za 130 grama od onih na standardnom 1098. Poklopci remenja su odliveni iz ugljičnih vlakana, a poklopci ventila od magnezija te upotpunjuju sveukupnu malu masu. Rezultat je ušteda na masi od 5,6 kg u usporedbi sa agregatom na 999R, ili 2,2 kg na 1098.
 

Veća zapremina od 1198.4 ccm ostvarena je većim provrtom i hodom od 106 x 67,9 mm, a hrani se kroz četiri titanska ventila po cilindru. Ventili, koji su prevučeni krom-nitridom (CrN), povećani su u promjeru za 5% na 44.3 za usisni i 36.2 za ispušni ventil. Klackalice koje na njih djeluju su polirane kako bi se smanjilo trenje i zamor materijala. Tu su i dva bregasta vratila sa radikalnim profilima koji postižu 16% dulju otvorenost od standardnog 1098.
 

Eliptična usisna tijela na 1098R povećana su za 6,5%, te sada imaju 63.9 mm u promjeru. Prvi puta su na cestovnom Ducatiju upotrebljena dva injektora po cilindru. Prvi, centralno montiran, koristi sapnicu sa 4 rupe, dok drugi, pod kutem, koristi sapnicu sa 12 rupa te osigurava progresivno i fluidno ispoljavanje snage kroz cijelo radno područje. S ovom konfiguracijom, sustav ima kapacitet isporučiti puno više goriva kada se koristi u natjecateljske svrhe.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin