Predstavljanja — 16 studenoga 2007 -

Ducati je izbacio nasljednika modela 749. Ime mu je 848, a promjene koje je dobio su jednake onima koje je dobio 1098 u odnosu na 999. Pogonski agregat je ključna promjena, 100ccm veći Testastretta Evoluzione motor razvija 134 ks, samo 5 manje od 999 i 30 više od 749! 848 za razliku od starog 749 koristi spojku u uljnoj kupci. Nažalost, nema više onog zveketanja kada stisnete kvačilo… Novost su i nova usisna tijela eliptičnog obilka, nastala od saznanja sa MotoGP-a.
Manji brat koristi iste Marchesini kotače kao i 1098, samo što je zadnja guma dimenzije 180/55 umjesto 190/50 na 1098. Čak se i oklopi spajaju na istim mjestima. To nije nikakvo čudo budući da već odavno internetom kruže slike donje strane rezervoara goriva sa modela 1098 na kojem piše i 848.
Na tom istom mjestu piše i 848S, što znači da se imamo čemu radovati za 2009-tu…
 

1098R

je napravljen za jednu svrhu, utrke. 180 ks, 134 Nm okretnog momenta i 165 kg govore sami za sebe. Za dodatnu vrecu eura moze se kupiti i trkaći kit u kojem dolaze auspusi i elektronika koja omogućuje korištenje DTC sustava (Ducati Traction Control). DTC je kontroliran od strane vozača koji će moći birati između 8 načina rada ovog sustava. Sa kitom će 1098R iz svojih 1198ccm izvlačiti 186 ks. Ovih 1198 ccm je rezultat povećanja provrta cilindara za 2 mm kako bi se iskoristio novi limit za dvocilindrične motore u WSBK-u; 1200 ccm. Novi agregat ima blokove i glave od aluminija lijevanog u pijesku, a novi titanski ventili, iako pod istim kutem, su sada promjera 44,3 mm za usisni i 36,2 mm za ispušni ventil. Klipnjače su također od titana.
Kao i 848, 1098R koristi nova eliptična usisna tijela koja svoje korijene vuku iz MotoGP-a. Debljina ispušnog sustava smanjena je za 30% u odnosu na 1098. Kako bi se razlikovao od svoje normalne braće, 1098R ima zadnju vilicu obojanu u crno i kotače u zlatno. I iako će trkači zamijeniti ovjes, Ducati je ugradio vrhunske Ohlins komponente; TTX zadnji amortizer i prednju vilicu sa kliznim dijelom obrađenim TiN tehnologijom. Kočiona klješta kao na modelu 848 djeluju na diskove od 330 mm za koje Ducati tvrdi da nisu teži od onih na normalnom modelu zahvaljujući korištenju uže kočione staze.
Zaključak: još jedan ekskluzivni Ducati kojeg će samo rijetki moći kupiti je došao. I makar ga ne prati karizma kao npr. 998R koji je u svoje doba bio najprestižniji Ducati kojeg ste mogli kupiti, još uvijek je poprilično primamljiv.
 

Nakon dugo godina čekanja, Ducati je konačno izbacio na tržište potpuno novi Monster. Iako je zadržao onaj stari duh, novi Monster je jako lijepa i tehnološki je „up-to-date“ . Iako je zadržao standardnu Monsterovu siluetu, motor sada djeluje nekako mišićavije. Velika novost na ovom modelu je novi okvir, koji je nadahnut Ducatijevim Desmosedicijem, prvakom svijeta. Okvir se iz klasičnog „trellis“ oblika spaja na zadnji koš koji je od aluminija i jako lijepo je dizajniran. Također novost su i stranice tanka koje se daju skidati, pa tako novi Monster može promijeniti boju i image u nekoliko trenutaka.
Ergonomija novog Monstera je poboljšana. Udaljenost od sica do upravljača je sada manja, oslonci za noge su sada malo pomaknuti prema naprijed a masa je smanjena. Na 163 kg. U kombinaciji sa najnižim sicem od svih Ducatija, jasna je namjena ovog Ducatija. Prednja kočnica izazvia zavist konkurenata iz klase; sastoji se od dva diska od 320 mm i dvoja radijalna četveroklipna klješta. Nova je i dvostruka zadnja vilica koja izgleda kao na nekom R motoru. Instumenti su sada digitalni, a štop svjetlo je u LED tehnologiji.
Pogonski agregat je evolucija modela 695; snaga je povećana za 9% (na 80 ks), zahvaljujući korištenju glava sa modela Hypermotard i Multistrada. Kao i prethodnik 695, novi Monster koristi APTC kvačilo koje olakšava mjenjanje brzina na niže, kao što i omogućuje da ručica kvačila bude mekana.
Kao i svi Ducatiji iz nove generacije, Monster ima novi plan održavanja koji smanjuje troškove održavanja.
I iako je uvelike moderniziran, novi Monster je još uvijek jedan od najcool motora na tržištu. Još uvijek izgleda kao nešto što bi Steve McQueen vozio…
 

Ovih dana smo dobili i cijene od Hrvatskog zastupnika Tembo Sport d.o.o. pa kaže :
Novi monster 696         72 500 kn
Novi monster 696 kit    75 900 kn
848                             124 900 kn
1098 R                         299 900 kn
Novi Monster bit će raspoloživ od 4. mjeseca a 1098R već od 3. mjeseca. Novi 848 bi trebao doći već krajem ovoga mjeseca u prodajni salon u Zagrebu.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin