Modeli 2001 — 03 siječnja 2001 -

tekst: Krunoslav Pečak

 

 

ST4s je najnovija verzija Ducatijevog sportsko turističkog modela ST. On predstavlja prikrivenog sportaša zapakiranog u umjereni izgled motocikla. Sama oznaka "s" u imenu modela daje vam do znanja da je to motocikl koji nudi nešto više nego što bi na prvi pogled mogli naslutiti. ST4s je pravi kompromis između sportskog i turističkog motocikla, sa jedne stranu pruža dovoljno udobnosti za mirnu i opuštenu vožnju otvorenim cestama, dok sa druge strane ima u rezervi dovoljno snage i mogućnosti da ako poželite možete dodati gasa i pretvoriti se u pravog trkaća na cestama. Za to je najzaslužniji motor i ovjes ovog motocikla koji su među najboljima na tržištu. 

Motor je skinut sa sportskog modela 996 i samo je malo dorađen kako bi bio vozljiviji u niskim okretajima. Razlika je u drugim bregastim osovinama i preprogramiranoj elektronici motora. Sve je to rezultiralo odličnom elastičnošću motora koji ravnomjerno vuće već od 2500 o/min, sve do 7000 o/min kada motor pokaže svu svoju snagu i pojuri preko 9000 o/min i u trenutku je na limitatoru koji prekida na 10000 o/min. Ovjes je, kao što smo već rekli, jedan od najboljih elemenata ovog motocikla. Naprijed je montirana Showa preokrenuta vilica sa cijevima presvućenim slojem titan-nitrida, koji osim što jako lijepo izgleda daje bolju kliznost pri radu vilice. Straga imamo Ohlinsov monoamortizer, koji je potpuno podesiv a i u skladu sa Ohlinsovom kvalitetom pruža odličan osjećaj sigurnosti vozaću. Moramo priznati da se ni pravi supersportski motocikli nebi posramili takvog ovjesa.

   

Motocikl je opremljen i Marchesinijevim petkrakim alu kotačima koji su znatno lakši od onih na ostalim ST modelima i time poboljšavaju voznost motocikla. Naravno da su i kočnice poboljšane, koje se sada sastoje od novih, jačih klješta i diskova povećane debljine kako bi bili u skladu sa motorom i ovjesom.

Kako smo i rekli, ST4s spada u klasu sportsko turističkih motocikala, tako da je pozicija sjedenja relativno uspravna i ne opterećuje jako ruke vozaća i suvozaća. Zaštita od vjetra je jako dobra, dok je centralni nogar dobro došao kao i mogućnost montaže originalnih Ducatijevih bočnih kofera. Sve to će dobro doći onih pravim ljubiteljima turističke vožnje koji takve stvari znaju cijeniti.  

Na kraju moramo pohvaliti i gume kojima je motocikl opremljen, a to je novi Michelin Pilot Sport koji omogućuje velike kuteve naginjanja i pruža odličan osjećaj kontrole motocikla.

Tehnički podaci

Maximalna brzina 250 kmh
Motor  
4-takta, V-2, 4 ventila po cilindru, desmo
Hlađenje vodeno
Promjer&hod  
98×66mm 
Zapremina  
996 ccm 
Kompresijski omjer  
11.2:1  
Maximalna snaga 88kW/117KS pri 8750 o/min
Maximalni moment 98Nm pri 7000 o/min  
Napajanje  
ubrizgavanje goriva
Mjenjač  
6 brzina  
Rama  
cijevna   
Ovjes naprijed  
Showa preokrenuta vilica, hod 130 mm
Ovjes nazad  
Ohlins monoamortizer, hod 148 mm
Kočnice naprijed 
dva diska, promjer 320mm, 4-klipna klješta  
Kočnice nazad  
disk, promjer 245mm  
Prednja guma  
120/70×17
Stražnja guma  
180/55×17
Dužina 2070mm
©irina 910mm
Međuosovinski razmak  
1430mm
Visina sjedala  
820mm  
Suha težina 
212kg 
Rezervoar  
21 lit

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX12R – 2001

Kawasaki ZX12R – 2001

siječanj 04, 2001
Yamaha Fazer 1000 – 2001

Yamaha Fazer 1000 – 2001

siječanj 04, 2001
Suzuki Katana 600 – 2001

Suzuki Katana 600 – 2001

siječanj 04, 2001
Suzuki GSX 1400 – 2001

Suzuki GSX 1400 – 2001

siječanj 04, 2001
Honda VTX 1800 – 2001

Honda VTX 1800 – 2001

siječanj 04, 2001
Honda Silver Wing – 2001

Honda Silver Wing – 2001

siječanj 04, 2001
Honda Gold Wing – 2001

Honda Gold Wing – 2001

siječanj 04, 2001
MV Agusta F5 – 2001

MV Agusta F5 – 2001

siječanj 03, 2001
MV Agusta Brutale – 2001

MV Agusta Brutale – 2001

siječanj 03, 2001
Ducati 996R – 2001

Ducati 996R – 2001

siječanj 03, 2001

About Author

admin