Novosti — 19 svibnja 2018 -

 

Zahtjevi tržišta jasno su iskazali da kod jednog segmenta motociklista postoji potreba za usko specijaliziranim cestovnim gumama vrlo visokih performansi – tako je nastala kategorija racing-street. Zbog nedostatka te kategorije vozači takovih zahtjeva često su posezali za racing gumama ili bi se zadovoljavali nedostatnim performansama sport kategorije. Jedan i drugi pristup imali su svojih manjkavosti, stoga su proizvođači počeli razvijati spomenutu kategoriju guma.

U kategoriji racing-street Dunlop je za 2018. ponudio novu Sportsmart TT gumu. Sportsmart TT nije zamjena za Sportsmart 2 Max, pa čak ni njegova nadogradnja, već potpuno novo razvijena racing-street guma kao direktan derivat racing iskustava smješten između GP Racera 212 i prije spomenutog Sportsmart 2 MAX-a. Konstrukcijski, riječ je o potpuno novo razvijenom proizvodu neovisno od aktualnih modela gdje se čak dogodio reverzibilan proces tako da je konstrukcija karkase Sportsmart TT-a upotrebljena za ovogodišnju varijantu GP 213, čiste racing gume, što dokazuje visoku razinu uspješnosti.

Fokus namjene Sportsmart TT-a isključivo je izuzetno brza i dinamična cestovna vožnja RR motocikala za najzahtjevnije cestovne vozače, s naglaskom na suhu podlogu, a opet i s dozom racing performansi za vikend izlete na stazu bez potrebe grijača i odabira smjesa kao kod GP Racera ili GP-a. Ako je uspoređujemo s konkurentnim proizvodima, tada Sportsmart TT spada u grupu proizvoda sa Michelin Power RS ili Pirelli Diablo Rosso Corsa modelima.

U prilog tome na stražnjoj gumi ugrađena je NTEC RT tehnologija koja dopušta sniženje tlaka u stražnjoj gumi za racing namjenu prema ispod priloženoj tablici.

NTEC RT tehnologija je nešto blaži oblik izvorne NTEC tehnologije s razlikom nešto višeg minimalnog racing tlaka stražnje gume (min.1.5bar za razliku od GP Racera 212-1,0 bar min.) Time se dobiva brže grijanje u cestovnoj upotrebi a opet zadržavaju racing osobine na stazi.

Omjer odnosno raspored smjesa na gaznom sloju je 40/20/40 pri čemu svega 20% površine otpada na srednji dio zbog trajnosti, dok je sve ostalo meka smjesa koja osigurava da već i manjim nagibom ulazite u zonu visokog gripa. Dunlop Sportsmart TT guma je bez dodatka silice obzirom joj namjena nije vožnja po mokroj podlozi. Jedna interesantna činjenica o silici kao aditivu kod guma: dodaje se u gazni sloj kako bi se podigla razina gripa na mokroj i hladnoj podlozi međutim vrlo je osjetljiva na visoku temperaturu. Smjesa gume sa silicom, ukoliko je pregrijana tj. ako gazni sloj postigne temperature veće od 80C, rapidno gubi svojstva nakon hlađenja zbog čega nije preporučljiva kod guma hypersport i race namjene.

Ključne tehničke detalje možete pronaći u priloženom fileu: SportSmart TT VIJEST

Sportsmart TT dostupan je na lageru kod ovlaštenog distributera za RH – Unikomerc d.d. po navedenim maloprodajnim cijenama na koje se odobrava popust od 15% za gotovinsko plaćanje:

110/70 R17 F 54H    – 947,50kn mpc

120/70 R17 F 58H     – 891,25kn mpc

120/70 ZR17 F 58W – 1088,75kn mpc

140/70 R17 R 66H     – 1282,50kn mpc

150/60 R17 R 66H     – 1311,25kn mpc

160/60 R17 R 69H     – 1340,00kn mpc

160/60 ZR17 R 69W – 1380,00kn mpc

180/55 ZR17 R 73W – 1452,50kn mpc

180/60 ZR17 R 75W – 1521,25kn mpc

190/55 ZR17 R 75W – 1521,25kn mpc

200/55 ZR17 R 78W – 1646,25kn mpc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share

About Author

mate