Predstavljanja — 05 studenoga 2010 -

Došao je i taj dan: dvotaktni motori su gotovo pa izbrisani s lica ove planete. Legendarna Aprilia RS 125 odlazi u povijest, te svi moramo okrenuti jednu novu stranicu pod nazivom RS4. I ona izgleda naprosto fantastično.
 

 

Izgleda kao da je tvornica iz Noale uzela oplate sa RSV4 i bacila ih na pranje u jako vrućoj vodi gdje su se stisnuli za jedan konfekcijski broj. Nakon toga su uzeli jedan cijeli Derbi GPR 125 te se sjetili kako imaju gdje staviti te umanjene oklope – i rodila se RS4.
 

 

Ekološki podobnija i možda boljeg izgleda, RS 4 više nema dodirnih točaka sa prethodnikom koji je mnogim 16-godišnjacima omogućio da odrastu u oblaku plavkastog dima. Sada je Aprilijin predstavnik u klasi 125 pogonjen jednocilindričnim četverotkatnim agregatom sa 4 ventila po cilindru i ubrizgavanjem goriva. Što se ciklistike tiče, agregat je uglavljen u dvogredni aluminijski okvir. Prednja vilica je up side down promjera 41 mm, dok straga situaciju kontrolira čelična vilica s monoamortizerom koji je direktno povezan na nju. Kočnice su promjera 300 mm naprijed i 220 mm odozada.
 

Ono što je bolje u odnosu na prethodnika je veći spremnik goriva, koji sada može primiti 14,5 litara goriva, što će u kombinaciji s puno štedljivijim agregatom osigurati veću autonomiju. No pritom se izgubio sav duh koji je 125-ica imala.
 

 

RS4 će dolaziti i u verziji od 50 ccm, u koju će biti montiran dvotaktni motor. Sve ostalo je indentično onom na zapreminom većoj verziji.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author