Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44   Dolje

Autor Tema: Piaggio Vespa PX200  (Posjeta: 93384 )

filiplatinovicz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 96
  • Vozi: GT 200L, PX 200E, Skipper 125 ST i Speedfight 2
  • Lokacija: Zagreb - Centar
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #275 : 29. Svibanj 2006, 02:24:19 »

mislim da jesen nije dobro vrijeme za prodaju, a osobito za kupnju! inace, virnuo sam na http://www.ritelefax.hr/mo.asp?rubrika=32
i pronasao dosta ponudjenih PX-ica (najvise 200). Bit ce ih sigurno i dalje, a kako sezona odmice valjda i sve jeftinijih. Kad skupim lovicu, krecem u akciju. Ili... isplati li se strpiti do sljedece sezone, skupit vise lovice i ubost potpuno novu PX 150, npr. model 1006. na kakvom popustu?
Mozete li mi odgovoriti gdje su sve te vespe, stare i nove, proizvođene i postoji li razlika u kvaliteti pojedinih proizvođaca, modela, godista, serija i kaj ti ga ja ja znam?
Kakve su Indijke? Treba li ih izbjegavat i kako?
Vezano uz odgovor da je najbolji model PX 200, zanima me zasto se prestao proizvoditi? Valja li jedini aktualni model iz ponude PX 150 i koliko je u praksi slabiji od 200?
I jos nesto, koliki je promjer gumama na 2T vespama? Je li na svima jednak? 10, 12??? To mi nije posve jasno prema specifikacijama koje sam nasao na netu, no ako ih ima s 10 i 12, ja bih volio kupiti onu sa sto vecim ketacima jer zivim u centru ZG pa me je... tramvaj i kocka i sahtovi i kaj ti ga ja znam!
Evidentirano
COITO ERGO SUM

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #276 : 29. Svibanj 2006, 14:12:49 »

Ja vozim Indijku i moram priznati da nikakvih problema nisam imao a ima 42 000 km, sa prijašnjim vlasnikom je bila i nekoliko puta na Braču i to bez problema uz povremena zaustavljanja zbog hlađenja.
U odnosu na PX 200 koju sam vozio nekoliko puta mislim da je startnija ima kraće 1, 2, 3 brzinu ali je u špici sporija.
Pali topla iz prve a hladna uz pravilnu proceduru iz 2-3.
Prezadovoljan sam
Evidentirano
ide mala ko velika

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 478
  • Lokacija: Gospić
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #277 : 29. Svibanj 2006, 14:56:04 »

Nemoj ga koristit, pregusto je.
za mješavinu možeš slobodno koristit SELENIA RATIONAL 2T od 36 kuna.
Ulje SELENIA RATIONAL koje mi preporučaš za mješavinu, meni su u ovlaštenom servisu, prema računu, stavili u mjenjač.
Što je onda najbolje stavljati u mjenjač svakih 10000 km?
Evidentirano

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9936
  • Vozi: YAMAHA FZ6N, YN50
  • Lokacija: Split
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #278 : 29. Svibanj 2006, 23:37:25 »

Može i Rational u mjenjač, ali najbolje je Expert
Evidentirano
KACIGE: SHARK, NITRO, ONE, NAU ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, NITRO, BERING ; ČIZME. TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: UNICHARGER ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; GORETEX RUKAVICE: RACER ; KOMUNIKACIJE: VERTIX; TORBE I SJEDALA: BAGSTER
http://www.yamaha-split.hr/moto-oprema-pocetna.html
 

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9936
  • Vozi: YAMAHA FZ6N, YN50
  • Lokacija: Split
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #279 : 29. Svibanj 2006, 23:38:38 »

Evidentirano
KACIGE: SHARK, NITRO, ONE, NAU ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, NITRO, BERING ; ČIZME. TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: UNICHARGER ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; GORETEX RUKAVICE: RACER ; KOMUNIKACIJE: VERTIX; TORBE I SJEDALA: BAGSTER
http://www.yamaha-split.hr/moto-oprema-pocetna.html

filiplatinovicz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 96
  • Vozi: GT 200L, PX 200E, Skipper 125 ST i Speedfight 2
  • Lokacija: Zagreb - Centar
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #280 : 30. Svibanj 2006, 01:39:25 »

Hvala Ti, Zocko, na odgovoru za Indijku...
Meni je jedino bitno da ono kaj mozda kupim ne krepa nakon par stotina km...
 :jesus:
Evidentirano
COITO ERGO SUM

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #281 : 30. Svibanj 2006, 09:43:37 »

To nikad neznaš može krepat sutra a da nisi niš vidio kod kupnje, bitno je da djelova ima za nabavit, nisu skupi  i 90 % toga kaj krepa možeš sam složit a kolko vidim ima i puno ekipe koja ti pomogne savjetom.

Ja osobno najviše volim Hrelič nedeljom još se nije dogodilo da sam nekaj tražio od djelova i da nisam našo i to za smješne nofce. Lutrija je samo dal to radi, do sada sam imao sreče. Naravno ne bi to preporučio za pametne djelove ali za lampe žmigavce ručke pa čak i sajle to funkcionira
Evidentirano
ide mala ko velika

perka

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 158
  • Vozi: Vespa PX
  • Lokacija: Split
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #282 : 30. Svibanj 2006, 12:41:33 »

Ma najvaznije je da dijelovi nisu skupi i da ih ima za kupiti...eto novi klip sa prstenovima za PX je mislim 280 kn...a to ces promijeniti 1put u mozda 10 godina...Odrzavanje je lagano, puno toga covjek moze sam, nije zahtjevna ni komplicirana
Evidentirano

beetleman

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 129
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #283 : 30. Svibanj 2006, 15:11:08 »

2nike: vidio sam ti slike sa puta.. :) imas vespicu dosta slicnu mojoj.. :) par pitanja :) ona kao polica ispod volana.. plasticna crna.. gdje toga ima? to mi je cool! :) jos jedno pitanje..kako si montirao dva retrovizora..i gdje ih ima za kupit? :)

tnx!
Evidentirano

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9936
  • Vozi: YAMAHA FZ6N, YN50
  • Lokacija: Split
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #284 : 30. Svibanj 2006, 23:03:37 »

2nike: vidio sam ti slike sa puta.. :) imas vespicu dosta slicnu mojoj.. :) par pitanja :) ona kao polica ispod volana.. plasticna crna.. gdje toga ima? to mi je cool! :) jos jedno pitanje..kako si montirao dva retrovizora..i gdje ih ima za kupit? :)
tnx!
Polica ispod volana je od Vespe T-5. Može se naručit u bilo kojem Piaggio centru ako znaju, ako ne znaju nek mene nazovu.
Dva retrovizora dolaze serijski na novim vespama, na starima se treba probušit plastika volana i kupit posebno nosač retrovizora, maticu i ukrasnu gumicu.
Evidentirano
KACIGE: SHARK, NITRO, ONE, NAU ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, NITRO, BERING ; ČIZME. TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: UNICHARGER ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; GORETEX RUKAVICE: RACER ; KOMUNIKACIJE: VERTIX; TORBE I SJEDALA: BAGSTER
http://www.yamaha-split.hr/moto-oprema-pocetna.html

beetleman

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 129
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #285 : 31. Svibanj 2006, 07:22:11 »

Tnx na odgovoru i pomoci! :)

 :palacgore:
Evidentirano

@nte

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 450
  • Vozi: Vespa P200, XT600 3TB
  • Lokacija: ZG
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #286 : 01. Lipanj 2006, 22:01:13 »

Ja vozim Indijku i moram priznati da nikakvih problema nisam imao a ima 42 000 km, sa prijašnjim vlasnikom je bila i nekoliko puta na Braču i to bez problema uz povremena zaustavljanja zbog hlađenja.
U odnosu na PX 200 koju sam vozio nekoliko puta mislim da je startnija ima kraće 1, 2, 3 brzinu ali je u špici sporija.
Pali topla iz prve a hladna uz pravilnu proceduru iz 2-3.
Prezadovoljan sam
meni nikako nije jasno kako vespa istih proporcija od 150 ccm u odnosu na 200 ccm može bit startnija, brža, bla bla...iako mi je svejedno, baš bi se volio okušat s nekom vespom od 150 ccm pa da vidim. teorije o manoj težini i slično nemaju apsolutno nikakvog smisla  :misli:

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9936
  • Vozi: YAMAHA FZ6N, YN50
  • Lokacija: Split
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #287 : 01. Lipanj 2006, 23:05:21 »

Prije 10g sam sa bratovom px 150 skoro poginuo kad sam išao preticat autobus na uzbrdici od Omiša prema Makaraskoj. Nisam znao daje toliko slabija. Bila mi istekla tablica pa posudio njegovu za ići na koncert.  Nikad više...
Evidentirano
KACIGE: SHARK, NITRO, ONE, NAU ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, NITRO, BERING ; ČIZME. TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: UNICHARGER ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; GORETEX RUKAVICE: RACER ; KOMUNIKACIJE: VERTIX; TORBE I SJEDALA: BAGSTER
http://www.yamaha-split.hr/moto-oprema-pocetna.html

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #288 : 02. Lipanj 2006, 08:54:57 »

Nisam rekao da je brža ili jača dapače u špici je dosta sporija ali po mojem mišljenju i osječaju jer sam probao vozit obje mislim da NV 150 ima drukčije omjere brzina pa su joj prva i druga krače tako da u startu bolje ubrzava.
Napominjem da je to moje subjektivno mišljenje
Evidentirano
ide mala ko velika

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #289 : 02. Lipanj 2006, 10:00:47 »

Sad ste me zaintrigirali pa sam potražio podatke na netu
Px 200 kolko sam vidio ima 12,4 ks pri 5300 o/min
Px 150 ima 7,5 ks 5750 o/min
T5 125 ima 12 ks 6700 o/min
NV 150 IMA 9,5 ks pri 6000 o/min
Kad na sve ove podatke dodate i omjere prenosa jasno se vidi da je PX koju je vozio Nike znatno slabija od  ostalih modela.

Dok sam ovo tražio naletio sam na dosta dobru stranicu, isplati se pogledati.

http://www.scomo.net/vespainfosheet.php
Evidentirano
ide mala ko velika

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 478
  • Lokacija: Gospić
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #290 : 02. Lipanj 2006, 10:55:39 »

Moja PX150 po papirima ima 8.2 KS, sa auspuhom u koji je ugrađen katalizator. Sa auspuhom koji sam ugradio, originalnim bez katalizatora, morala bi imati minimalno 9 KS.
Bez katalizatora to je stroj za neprepoznati. Međutim, sama snaga je čisto tehnički podatak.
Ono što motor čini snažnim je zakretni moment i okretaji na kojima je on najveći te okretaji na kojima on postaje značajan.
PX 200 ima oko 18-20 Nm pri na oko 3600-3700 o/min.
PX 150 sa kat. ima11.7 Nm a bez 13-14 Nm.
O momentu ovisi kako će ti povući, pogotovo na uzbrdici i sa suvozačem.
A tu je velika razlika između 125ccm, 150ccm a posebno 200ccm.
Naravno uvijek postoji kit za povećanje snage :mrgreen: :wink:
Inače snaga je samo umnožak zakretnog momenta i broja okretaja!
Evidentirano

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #291 : 02. Lipanj 2006, 11:11:24 »

Sve to stoji i iskreno da mogu birat uvijek bi izabrao PX200 jer original je uvijek original a indijka je kopija.
Što se tiče ubrzanja koje je kod vespe potpuno nebitno bar meni, indijka ima krače brzine i to vjerujem da bi kompenzirali nedostatak snage u odnosu na px 220, pa stoga vjerujem bolje ubrzava u prvoj i drugoj (dok je jedan na njoj) što je opet nebitno . Razlika u nedostatku snage se osjeti čim su dva na vespi i tu postaje strašno troma pogotovo u trečoj i četvrtoj.

Imam jedno pitanje ta sve vas, koji je najtiši auspuh koji se da nabavit za vespu i kolko to košta.
Evidentirano
ide mala ko velika

Moretto

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 165
  • Vozi: Beverly 250 ; Lambretta LD 150 '54
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #292 : 02. Lipanj 2006, 11:13:17 »

Vozio sam neki dan Primaveru 125 iz '83.Mala, zgodna, bez žmigavaca, smiješna za poludit, Runner kraj nje izgleda ko GoldWing  :mrgreen:  :mrgreen: .
Još sam žicao tipa da je proda...prije bi ženu prodao, ne da se striček...
Prva-druga, opališ po gasu, ništa se ne događa...  :LOL: nema veze... Zakon je.
Evidentirano
Bolje ispaljen iz topa nego istisnut iz tube.

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #293 : 02. Lipanj 2006, 11:19:08 »

Žena se uvijek da nać nova a Primavera iz 83 već malo teže.
Evidentirano
ide mala ko velika

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 478
  • Lokacija: Gospić
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #294 : 02. Lipanj 2006, 11:21:09 »

Sve to stoji i iskreno da mogu birat uvijek bi izabrao PX200 jer original je uvijek original a indijka je kopija.
Što se tiče ubrzanja koje je kod vespe potpuno nebitno bar meni, indijka ima krače brzine i to vjerujem da bi kompenzirali nedostatak snage u odnosu na px 220, pa stoga vjerujem bolje ubrzava u prvoj i drugoj (dok je jedan na njoj) što je opet nebitno . Razlika u nedostatku snage se osjeti čim su dva na vespi i tu postaje strašno troma pogotovo u trečoj i četvrtoj.

Imam jedno pitanje ta sve vas, koji je najtiši auspuh koji se da nabavit za vespu i kolko to košta.

Najtiši je , mislim originalni.
Moje PX 150 nije indijka nego originalna, 2005. godište.
Evidentirano
 

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #295 : 02. Lipanj 2006, 11:23:35 »

Moja je indijka iz 91
Evidentirano
ide mala ko velika

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 478
  • Lokacija: Gospić
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #296 : 02. Lipanj 2006, 11:32:40 »

Moja je indijka iz 91

Dobro izgleda :palacgore:
Evidentirano

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #297 : 02. Lipanj 2006, 12:09:21 »

Slago sam ju od nule.
Čovjek prije mene je pao i cijelu lijevu stranu je popigao sva svjetla i žmigavci su bili razbijeni, mašina je bila ubibože, katasrofa.
Cijelu zimu je bila u garaži na slaganju.
Evo i kolko je koštalo.
Inicijalna investicija (vespa) 2000 kn
Limarija + lakiranje (šogi je autolimar pa sam platio samo materijal) 700 kn
Žmigavci motormania (nisu original ali su vizualno super) 320 kn
Zadnja lampa Hrelič 50 kn (početna cijena 120 pa smo se cjenkali)
Far Hrelič 70 kn (početna cijena 170 pa smo se cjenkali) Sijalica nisam mogao nač original ali paše i od traktora 12 kn
Elektrika o kn (šogijev buraz je električar)
Tapiciranje sica materijal 60 kn+ ruke 50 kn
Prednja šajba (tel govornica) + retrovizori 200 kn- hvala Zoka
Slaganje motora, paljenje ,svječica 100 kn djelovi, punac je automehaničar (u dobru sam se familiju uvalio)
I na sve to dodati još oko 200 sati rada moje malenkosti i to je to

Nije mi žao motor je super a čak sam nagovorio ženu da se vozi samnom što sam mislio da je nemoguče.
Evidentirano
ide mala ko velika

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 478
  • Lokacija: Gospić
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #298 : 02. Lipanj 2006, 12:12:02 »

Dobar posao, svaka čast :palacgore: :wink:
Evidentirano

Zocko

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Vozi: NV 150
  • Lokacija: Zgb
Odg: Piaggio Vespa PX200
« Odgovori #299 : 02. Lipanj 2006, 12:38:43 »

Muškarci su isto što i djeca samo su igračke skuplje.
Nekad smo vozili stare aute i po njima šrafali sad više manje po novim autima se neda niš delat a da nisi spojen na neku dijagnostiku pa imamo prastare motore na koje smo jako ponosni jer više manje ih slažemo i održavamo sami i jako nam paše kad komad na suvozačkom zicu na nekoj pili od 100 i kusur konja i 10 000 i kusur eura na semaforu gleda u vespu a nakon toga frajer ubrzava sumanuto da pokaže svoju nadmoć.
Sve to traje samo do sljedečeg semafora jer se tam opet sretnemo bez obzira na njegove konje i eure i sve ispočetka
Evidentirano
ide mala ko velika
 Str: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44   Gore
 

Stranica je generirana za 0.226 sekundi uz 19 upita.