Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

Str: [1] 2 3 ... 15   Dolje

Autor Tema: Kupujem prvi skuter veće kubikaže - pomoc pri odabiru  (Posjeta: 8130 )

Qwasy6

• **
  • Spol: Muški
Kupujem prvi skuter veće kubikaže - pomoc pri odabiru
« : 10. Veljača 2009, 04:14:26 »

Trazim pomoc u odabiru motora za mene, koristio bi ga svakodnevno za gradsku voznju, jer do faxa imam 14km i nemogu vise tramvajem:) ali i za putovanja, posto oduvijek zelim sa motorom proci lijepu nasu, a kasnije mozda otici i dalje, tko zna.... Djevojka mi je iz Istre pa bi pretpostavljam cesto putovao i za Pulu :) kao sto sam rekao student sam, znaci nema se bas puno para, pa mi potrosnja igra ulogu, isto kao i cijena registracije i svih tih dodatnih troskova. Sada neznam dali mi se vise isplati kupovati skuter tipa nexus 500 koji sam htio, dok nisam procitao da ima problema sa tim starijim modelima iz 2003-2005 godine, a i da nije bas za gradsku voznju, ili mozda neki motor kao Hyosung gt250r ili pak nesto trece? Trenutno imam 22 000kn, moze se to popeti jos par tisuca gore, znam da nije nesto ali to je sve sto imam. Znaci nebi bas isao preko 500kubika jer sam pocetnik a i cuo sam da su velike razlike u cijeni registracija itd. znaci isplati li mi se vise skuter ili motor za moje potrebe i koji bi bio best buy, hvala

nisam neki nadobudni kojeg je sada puklo da oce motor, to traje vec jako dugo, samo nikad nisam imao novaca.
« Zadnja izmjena: 19. Rujan 2009, 15:00:44 liberty »
Evidentirano
The intelligent man finds almost everything ridiculous, the sensible man hardly anything.

Moto_Lover

• **
  • Vozi: Jednog dana ocu...
Odg: Kupujem prvi skuter pomoc pri odabiru
« Odgovori #1 : 10. Veljača 2009, 04:24:18 »

Preporucia bi ti hondu cbf 250 , http://www.njuskalo.hr/oglas270200
ako bi vec moga popet do par tisuca vise a da se to nategnit malo sa vlasnikom na manje  :mrgreen: