Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4  Sve   Dolje

Autor Tema: vodena pumpa  (Posjeta: 9122 )

+marek+

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 965
  • Lokacija: Bistra
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #50 : 01. Ožujak 2012, 15:16:56 »

I usput poslikaj pa stavi tu koju sliku da se nađe.   :wink:
Evidentirano

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8652
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #51 : 02. Ožujak 2012, 07:24:31 »

Upresati = nabijati svom snagom macom dok ne sjedne?  :mrgreen:
Nemam presu pa ce to ici tako nekako a gedoru cu prvo zalijepiti necime da se ne makne iz centra osovine....

Toga se najvise bojim jer nakon cijeloga posla zadnji touch moze zeznuti sve ako nedaj boze razbijem impeler sto se vrlo lako moze desiti  :shock: Mogli su bas napraviti impeler koji se pricvrscuje maticom...
Mislim da ce tu biti varijanta deklo dan prije u frizer a pvc kolut tj. njegov sredisnji metalni dio cu malo zagrijati, koliko mogu da se PVC ne pocne topiti...pa na nekakav uradi-sam tronozac sa postoljem u sredini i BAM gumenim cekicem...
euro 3 leader masine imaju upravo takav impeler...lijevi navoj...odvrnes ga..i ispresas osovinu na drugu stranu van komplet sa pvc kolutom...ALI on pak ima onaj novi model pakunga...koji bez alata je gotovo nemoguce montirati a da ga ne ostetis... :LOL: :LOL:

ugl...ja bih ti presu preporucio...valjda ima neko tko bi to mogao u garazi imati...dovoljna je manja 10 tonska presa....ja radim sa takvom... :wink:
Evidentirano
O&G Team

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1754
  • Vozi: ..Miško i vezanih očiju..
  • Lokacija: Banana Republic
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #52 : 02. Ožujak 2012, 09:27:45 »

euro 3 leader masine imaju upravo takav impeler...lijevi navoj...odvrnes ga..i ispresas osovinu na drugu stranu van komplet sa pvc kolutom...ALI on pak ima onaj novi model pakunga...koji bez alata je gotovo nemoguce montirati a da ga ne ostetis... :LOL: :LOL:

ugl...ja bih ti presu preporucio...valjda ima neko tko bi to mogao u garazi imati...dovoljna je manja 10 tonska presa....ja radim sa takvom... :wink:

A ti si u Rovinju a ja u Zg :(

Ali nekaj planiram za Uskrs do Pule pa ti mozda osvanem na vratima sa jednim deklom, jednim kompletom za reparaciju i puuuuuno pive :)

Uopce mi nije jasno zakaj kemijaju sa svim tim semerinzima i pakunzima. Kaj se to tak posebno desava kod pumpe da se nemre staviti obican silikonski semering? Ima na netu nekakav tutorial nekog tipa iz srbije koji je rastavio taj noviji pakung euro 3 i umjesto svega stavio najobicniji semering, otporan na visoku temperaturu koji je platio 30 kuna i radi mu uredno vec 9000 km...
Pa nisu to neke specijalno visoke temperature niti je brzina vrtnje nesto neuobicajeno za obicne semeringe...
« Zadnja izmjena: 02. Ožujak 2012, 09:40:12 Maestral »
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #53 : 06. Ožujak 2012, 11:56:39 »

nebi preporucio zamjenu semeringa i sl...nekad zna puknut deklo,pa nisi nis napravio a potrosio novce...
bolje pricekat neku polovnu za sitne novce,ili skupit jos pa kupit novu...
i primjetio sam da na svim pia agregatima do 250ccm,pumpa ne izdrzi preko 19-20tkm...
meni je na 16,900km otisla,frendu na 18000km,braticu na 15tkm...
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::
 

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8652
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #54 : 06. Ožujak 2012, 12:14:42 »

nebi preporucio zamjenu semeringa i sl...nekad zna puknut deklo,pa nisi nis napravio a potrosio novce...
bolje pricekat neku polovnu za sitne novce,ili skupit jos pa kupit novu...
i primjetio sam da na svim pia agregatima do 250ccm,pumpa ne izdrzi preko 19-20tkm...
meni je na 16,900km otisla,frendu na 18000km,braticu na 15tkm...
ne bih se slozio...imam ja dosta quasara na servisima koji imaju 40-45.000 km...i jos nikad dirana pumpa vode...sve je to relativno..zavisno dali se mijenja antifriz na vrijeme...i kakav se antifriz koristi(dali se uopce i koristi) itd..itd.. :wink:
Evidentirano
O&G Team

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #55 : 06. Ožujak 2012, 12:58:33 »

ne bih se slozio...imam ja dosta quasara na servisima koji imaju 40-45.000 km...i jos nikad dirana pumpa vode...sve je to relativno..zavisno dali se mijenja antifriz na vrijeme...i kakav se antifriz koristi(dali se uopce i koristi) itd..itd.. :wink:
nezz..ja ti govorim,sta sam ja mjenjo... i ni jedan nije imo preko 20tkm..
i meni je isto crkla,a sve se mjenja na vrijeme..
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1754
  • Vozi: ..Miško i vezanih očiju..
  • Lokacija: Banana Republic
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #56 : 06. Ožujak 2012, 13:52:01 »

Moj ima 26000km i star je 10 godina (u 7. mjesecu ove godine ce biti tocno 10 godina) a redovito je servisiran i ne smatram da je pumpa otisla rano. Dapace, nakon 10 godina bi se i priupitao treba li ju promijeniti iz preventive da budem siguran kada uprzi ljeti.
Kriticna stvar kod dekla pumpe je rastavljanje a to sam uspjesno obavio. Sastavljanje ne bi trebalo biti tako tesko koliko sam shvatio iz raznih foruma i od kolega na ovom forumu (hvala kolege :)) osim nabijanja onog crnog plasticnog ventilatora koji moze uzrokovati pucanje impelera ako se ne pazi.

Bumo vidli kada dodje set za reparaciju. Javim konacan rezultat a mozda se javim i prije ako stvar zapne :)

By the way, na mom je Leader a ne Quasar :wink:
« Zadnja izmjena: 06. Ožujak 2012, 13:55:01 Maestral »
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

JOKE-ST2

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 34
  • Vozi: Beverly 200
  • Lokacija: Split
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #57 : 07. Ožujak 2012, 12:48:18 »

Ma zanemari puste kritike,upali mozak i sve ce proć u redu.
Inače,pumpa vode se ne moze pokvarit nikako,u smislu da  dovede u pitanje cijeli rashladni sistem. Jer je uvijek vezana direktno za magnet i uvijek će uredno šibat vodu po sistemu,a onaj impeler se ne može tako lako raspasti.
Ako joj odu ležajevi,rolat će,ako joj odu semerinzi,puštat će vodu. Jedino šta se može desit je da zbog loših semeringa počne puštati vodu po statoru i tako eventualno ugrozi struju na skuteru.
« Zadnja izmjena: 07. Ožujak 2012, 12:52:27 JOKE-ST2 »
Evidentirano

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #58 : 07. Ožujak 2012, 15:08:11 »

Ma zanemari puste kritike,upali mozak i sve ce proć u redu.
Inače,pumpa vode se ne moze pokvarit nikako,u smislu da  dovede u pitanje cijeli rashladni sistem. Jer je uvijek vezana direktno za magnet i uvijek će uredno šibat vodu po sistemu,a onaj impeler se ne može tako lako raspasti.
Ako joj odu ležajevi,rolat će,ako joj odu semerinzi,puštat će vodu. Jedino šta se može desit je da zbog loših semeringa počne puštati vodu po statoru i tako eventualno ugrozi struju na skuteru.
moze se pokvarit da ugrozi hladjenje motora !!!
meni se bas to dogodilo pred tjedan dana...
zablokala je vodena i plastika unutra koja je povezana na magnet se pojela,i nije vise vrtila osovinu i impeler,nego je magnet vrtio samo nju oko matice,tj osovine....
i nije nimalo ugodno kad vidis samo najednom da je temperatura na fulu...
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::

igor.sb

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 305
  • Vozi: sR150
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #59 : 07. Ožujak 2012, 15:26:48 »

Ma zanemari puste kritike,upali mozak i sve ce proć u redu.
Inače,pumpa vode se ne moze pokvarit nikako,u smislu da  dovede u pitanje cijeli rashladni sistem.Jer je uvijek vezana direktno za magnet i uvijek će uredno šibat vodu po sistemu,a onaj impeler se ne može tako lako raspasti.
Ako joj odu ležajevi,rolat će,ako joj odu semerinzi,puštat će vodu. Jedino šta se može desit je da zbog loših semeringa počne puštati vodu po statoru i tako eventualno ugrozi struju na skuteru.

aha i kad zablokira pa pokida sarafe s magneta :)
Evidentirano
nema potpisa

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 179
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie
  • Lokacija: VG
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #60 : 07. Ožujak 2012, 18:57:45 »

i primjetio sam da na svim pia agregatima do 250ccm,pumpa ne izdrzi preko 19-20tkm...
meni je na 16,900km otisla,frendu na 18000km,braticu na 15tkm...

Znam i ja nekoliko njih koji su ju mijenjali prije 20k km
Konkretno i na mojem bev 2006 god sad po zimi kad je znao stajat po tjedan dva da ga ne palim znalo bit 5-10 kapljica dolje na iberlaufu.
Isto to sam opisao u temi par redova dolje,medutim pricajuci sa jos nekoliko ljudi koji ih voze imali su slicne slucaje kad im motor stoji,a danas broje i 3 puta vece kilometre od mojih sa prvom pumpom.
Recimo ja sam to primjetio unazad ~2000km(sad sam na oko 15500km) ,nadolijao tekucine na maks i od onda pratim,i ista je znaci to kapanje je zanemarivo,i kad je motor u pogonu minimalno par puta tjedno ni nema ga.
Tak da se ne zamaram previse ,ali sam opet na oprezu i pratim ,jer glupo mi za tih par kapljica ic raskapat motor i mijenjat poklopac sa pumpom kaj je po meni najisplativije rijesenje..Destilirana je pod sicom pa ak zatreba bumo tankali,a onda ne gine zamjena pumpe  :wink:
Nemojte mislit da sam fuser i stedim na motoru nisam neg jednostavno smatram da nema potrebe mijenjat dok ne pocne ozbiljnije curit,da je nestalo deci dva tekucine onda bi zamjenio ,ovak posto je nivo rashladne isti ne diram nis za sad.
A mislim da se i velika vecina odma poplasi kad vide kapljicu i pravac servis,a oni mijenjaju odma kaj ce drugo to im je para  :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 07. Ožujak 2012, 19:00:58 noky200 »
Evidentirano

JOKE-ST2

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 34
  • Vozi: Beverly 200
  • Lokacija: Split
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #61 : 07. Ožujak 2012, 21:25:17 »

moze se pokvarit da ugrozi hladjenje motora !!!
meni se bas to dogodilo pred tjedan dana...
zablokala je vodena i plastika unutra koja je povezana na magnet se pojela,i nije vise vrtila osovinu i impeler,nego je magnet vrtio samo nju oko matice,tj osovine....
i nije nimalo ugodno kad vidis samo najednom da je temperatura na fulu...

Na kojoj mašini to? Ja govorim o Leader 200 pumpama vode. Na pogonskim plastikama od pumpi vode za Leadera 200 se u sredini gdje prolazi osovina impelera nalazi malo jači materijal (mislim da je cak metal) i dosta čvrsto sama osovina stoji unutra.   Za ostale mašine ne znam kako je to rješeno.

A to šta se tebi nešto odlomilo u sistemu,pa došlo do impelera i zablokiralo ga je skroz nešto drugo i nema veze sa ovim o čemu ja pričam. Ja sam spomenuo da ako slučajno ležajevi prozvižde i ako semerinzi popuste da nema panike za rashladni sistem.(Trebao sam to malo bolje naglasit u prošlom postu) Voda če se gubit te nadolijevat,ležajevi će rolat,al će tlačenje vode po sistemu i dalje funkcionirat. Naravno,te stvari je potrebno šta prije sanirati...
« Zadnja izmjena: 07. Ožujak 2012, 21:43:36 JOKE-ST2 »
Evidentirano

JOKE-ST2

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 34
  • Vozi: Beverly 200
  • Lokacija: Split
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #62 : 07. Ožujak 2012, 21:35:16 »

aha i kad zablokira pa pokida sarafe s magneta :)
Ne vjerujem baš da se ti metalni šarafi mogu tako lako "pokidati". Prije bi rekao da će šaraf polomit plastičnu pogonsku remenicu nego obrnuto...
Pogotovo ako mu naviješ pun gas...

No,ne znam. Nisam stručan da dajem konkretne i točne odgovore po ovom pitanju. Nadam se da nikad neču ni postati.   :D
« Zadnja izmjena: 07. Ožujak 2012, 21:42:21 JOKE-ST2 »
Evidentirano

igor.sb

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 305
  • Vozi: sR150
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #63 : 07. Ožujak 2012, 22:15:03 »

vjeruj  :mrgreen:

puca tako, da bi rekao da je i zamisljeno, bolje da puknu sarafi, neg da siluje propeler i ostatak pumpe

a novi sarafi nisu skupi 20ak kn 1 komad
Evidentirano
nema potpisa

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #64 : 07. Ožujak 2012, 22:31:03 »



leader 200....!!!
nije se meni nista odlomilo u sistemu,nego je nesto zablokalo osovinu time i impeler i plasticni vent koji se spaja na magnet...
lezaj/semering nesto je zablokalo...
i danas sam dobio neku pumpu koja je bas mrtva,kad sam pokuso zavrtit impeler,osovina i plastika su imali lufta cca 5mm...nakon 3kruga sta sam je zavrtio sa rukom je zablokala...
a moja pumpa koja je crkla nema ni 1mm lufta....
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::

JOKE-ST2

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 34
  • Vozi: Beverly 200
  • Lokacija: Split
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #65 : 07. Ožujak 2012, 22:51:42 »

vjeruj  :mrgreen:

puca tako, da bi rekao da je i zamisljeno, bolje da puknu sarafi, neg da siluje propeler i ostatak pumpe

a novi sarafi nisu skupi 20ak kn 1 komad

Ok,vjerujem ti. :)
 Ipak vjerovatno imaš više iskustva od mene.
« Zadnja izmjena: 07. Ožujak 2012, 23:00:42 JOKE-ST2 »
Evidentirano

JOKE-ST2

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 34
  • Vozi: Beverly 200
  • Lokacija: Split
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #66 : 07. Ožujak 2012, 22:59:36 »



leader 200....!!!
nije se meni nista odlomilo u sistemu,nego je nesto zablokalo osovinu time i impeler i plasticni vent koji se spaja na magnet...
lezaj/semering nesto je zablokalo...
i danas sam dobio neku pumpu koja je bas mrtva,kad sam pokuso zavrtit impeler,osovina i plastika su imali lufta cca 5mm...nakon 3kruga sta sam je zavrtio sa rukom je zablokala...
a moja pumpa koja je crkla nema ni 1mm lufta....

Vidiš vidiš ti đubretanovića... Ako kazes da se nista nije odlomilo,onda je jverovatno semering pustia vodu po lezajevima,koji su onda počeli korodirat i odlomljavat se iznutra i PUFF.. osovina blokare...

Ja sam sebi odradio tu reparaciju pumpe prije jedno godinu i po dana i zasad da kucnem u drvo,nema problema...
Evidentirano

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #67 : 07. Ožujak 2012, 23:08:19 »

ja sam danas stavio drugu polovnu,a ovu i jos jednu(ako nije dosjed razvaljen) cu reparirat i stavit sa strane za rezervu...
na svim runnerima isti dijelovi odlaze u istim kilometrima(+-2000km)...skoro dve godine sam samo oko runnera i malo ih je kojima se ne pokvari npr vodena od 15 do 20tkm....tu je jos i desni amortizer koji voli puknut,matica kod varia se sama od sebe odsarafi itd....bilo je i par puknuca grane al nije cesto...
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #68 : 07. Ožujak 2012, 23:18:06 »

Vidiš vidiš ti đubretanovića... Ako kazes da se nista nije odlomilo,onda je jverovatno semering pustia vodu po lezajevima,koji su onda počeli korodirat i odlomljavat se iznutra i PUFF.. osovina blokare...

Ja sam sebi odradio tu reparaciju pumpe prije jedno godinu i po dana i zasad da kucnem u drvo,nema problema...
btw.slike se ne citiraju... :palacgore:
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8652
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #69 : 08. Ožujak 2012, 08:00:23 »

ja sam danas stavio drugu polovnu,a ovu i jos jednu(ako nije dosjed razvaljen) cu reparirat i stavit sa strane za rezervu...
na svim runnerima isti dijelovi odlaze u istim kilometrima(+-2000km)...skoro dve godine sam samo oko runnera i malo ih je kojima se ne pokvari npr vodena od 15 do 20tkm....tu je jos i desni amortizer koji voli puknut,matica kod varia se sama od sebe odsarafi itd....bilo je i par puknuca grane al nije cesto...
da se matica stisce pravim momentom...nebi se odvrnula....pumpe crkavaju bez nekog reda...i opet ti ponavljam da ti kilometri koje navodis nisu nikakvo pravilo...ako si na 3-4 runnera promijenio pumpe ne znaci da je sad kod svih tako.... :palacgore:

btw...sto se slike tice koju si stavio...obicno se takva vrsta kvara desava kad se nepravilno montira deklo vodene pumpe... :wink:
Evidentirano
O&G Team
 

Loris Ri

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Lokacija: Rijeka
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #70 : 08. Ožujak 2012, 09:14:37 »

da se matica stisce pravim momentom...nebi se odvrnula....pumpe crkavaju bez nekog reda...i opet ti ponavljam da ti kilometri koje navodis nisu nikakvo pravilo...ako si na 3-4 runnera promijenio pumpe ne znaci da je sad kod svih tako.... :palacgore:

btw...sto se slike tice koju si stavio...obicno se takva vrsta kvara desava kad se nepravilno montira deklo vodene pumpe... :wink:
ova vodena je prva na toj masini,tako da iskljucujem krivu montazu...i nikad nije skidana...
i 90%slucajeva garantiram da pumpa nece izdrzat preko 22tkm max...
Ne kazem da to nije dosta km za pumpu...
Evidentirano
:::::::::::::::  Runner Club Croatia  :::::::::::::::::
::::::::>> http://runner-club.all-up.com/ <<:::::::

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1754
  • Vozi: ..Miško i vezanih očiju..
  • Lokacija: Banana Republic
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #71 : 08. Ožujak 2012, 09:17:51 »

Znam i ja nekoliko njih koji su ju mijenjali prije 20k km
Konkretno i na mojem bev 2006 god sad po zimi kad je znao stajat po tjedan dva da ga ne palim znalo bit 5-10 kapljica dolje na iberlaufu.
Isto to sam opisao u temi par redova dolje,medutim pricajuci sa jos nekoliko ljudi koji ih voze imali su slicne slucaje kad im motor stoji,a danas broje i 3 puta vece kilometre od mojih sa prvom pumpom.
Recimo ja sam to primjetio unazad ~2000km(sad sam na oko 15500km) ,nadolijao tekucine na maks i od onda pratim,i ista je znaci to kapanje je zanemarivo,i kad je motor u pogonu minimalno par puta tjedno ni nema ga.
Tak da se ne zamaram previse ,ali sam opet na oprezu i pratim ,jer glupo mi za tih par kapljica ic raskapat motor i mijenjat poklopac sa pumpom kaj je po meni najisplativije rijesenje..Destilirana je pod sicom pa ak zatreba bumo tankali,a onda ne gine zamjena pumpe  :wink:
Nemojte mislit da sam fuser i stedim na motoru nisam neg jednostavno smatram da nema potrebe mijenjat dok ne pocne ozbiljnije curit,da je nestalo deci dva tekucine onda bi zamjenio ,ovak posto je nivo rashladne isti ne diram nis za sad.
A mislim da se i velika vecina odma poplasi kad vide kapljicu i pravac servis,a oni mijenjaju odma kaj ce drugo to im je para  :mrgreen:

Tak sam i ja mislil. Imao sam isti slucaj. Bio na godisnjem na moru i pronasao nakon 3 tjedna jednu jedinu kapljicu ispod motora. Nakon toga ga vozio i nista, sve suho svako jutro. Onda sam malo pogledao ispod motora i vidio tragove antifriza na onom malom crnom cepu (slika 1) P.S. Obratite paznju kako i dalje sjaji auspuh nakon proslogodisnjeg uradi-sam farbanja  :mrgreen:



Pa rekoh, nije to nista, izdrzat ce do zime pa cu vidjeti kako i sta dalje. I vozio tako ja dalje sa litrom destilirane pod sicem (zvuci poznato :))

Onda sam prije mjesec dana ipak odlucio pogledati kaj se desava i skinuo pumpu a kad ono, unutra me docekao rusvaj (slika 2)



Da nisam skinuo pumpu sada, sigurno bi mi otisla struja jer tekucina curi unutra kroz unisteni semering a unutra su magnet i namotaji. Van je izaslo samo par kapi koje su bile upozorenje da je unutra frka. Magnet i namotaji su plavi od antifriza tako da se cudim da nije vec sve skviknulo i zaista sam skinuo pumpu u zadnji cas  :shocked:

Tako da SVAKAKO preporucam da repariras/kupis novu odmah jer ces kasnije mijenjati i struju  :wink:
« Zadnja izmjena: 08. Ožujak 2012, 09:42:24 Maestral »
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 179
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie
  • Lokacija: VG
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #72 : 08. Ožujak 2012, 10:47:53 »

Tvoja masina je leader ,moja je qusar ...
Tebi je struja suha ,kod mene je u ulju.
Mada ne vjerujem da bi ti crkla struja od antifriza,kad ne crkne na vanbrodskim motorima u koje sol ude i sve zahrda ,nece vjerovatno ni od malo antifriza.
Ne kazem nis opreza nikad dosta ,pratim ulje konstantno, i rashladnu tekucinu gotovo prije svakog veceg dira ,za sad nit mi se povecava razina ulja ,nit pada razina vode pa se ne zabrinjavam previse...

Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1754
  • Vozi: ..Miško i vezanih očiju..
  • Lokacija: Banana Republic
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #73 : 08. Ožujak 2012, 13:01:07 »

Tvoja masina je leader ,moja je qusar ...
Tebi je struja suha ,kod mene je u ulju.
Mada ne vjerujem da bi ti crkla struja od antifriza,kad ne crkne na vanbrodskim motorima u koje sol ude i sve zahrda ,nece vjerovatno ni od malo antifriza.
Ne kazem nis opreza nikad dosta ,pratim ulje konstantno, i rashladnu tekucinu gotovo prije svakog veceg dira ,za sad nit mi se povecava razina ulja ,nit pada razina vode pa se ne zabrinjavam previse...

Poanta mog posta je da cesto stvari nisu kao sto izgledaju na prvi pogled. Meni je ta kapljica izgledala benigno a unutra je bilo vidis i sam sta.

Druga poanta je da ces tu pumpu morati zamijeniti sada, za 6 mjeseci, 7,5 mjeseci ili godinu dana. Onda je bolje to rijesiti odmah pa se ne opterecivati provjeravanjem antifriza svako malo, nosenjem  destilirane, pracenjem ima li vode u ulju i td. jer sigurno stanje pumpe ne bu samo od sebe islo na bolje a ni pumpa ne bu pojeftinila pa da kazes da je to razlog odgadjanja popravka.
Moze samo curiti sve vise i vise tak da ne dobivas nis osim stresa,  potencijalno vece stete nakon pregrijavanja i rizika da te pumpa shebe na nekom daljem putu a da ne govorim da je zgodno popravke odraditi sada, van sezone, a ne kada je skuter u punom pogonu :wink:


« Zadnja izmjena: 08. Ožujak 2012, 13:06:54 Maestral »
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1754
  • Vozi: ..Miško i vezanih očiju..
  • Lokacija: Banana Republic
Odg: vodena pumpa
« Odgovori #74 : 13. Ožujak 2012, 08:35:45 »

Operacija reparacija gotova. Pacijent ziv i zdrav :mrgreen:
Prvom prilikom u staviti fotke i popratiti ih textom. Mozda nekome pomogne. Hvala na pomoci svima
« Zadnja izmjena: 13. Ožujak 2012, 23:54:57 Maestral »
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝
 Str: 1 2 [3] 4  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.285 sekundi uz 19 upita.