Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2  Sve   Dolje

Autor Tema: Honda DN-01  (Posjeta: 7196 )

Sledgehammer

  • Gost
Honda DN-01
« : 06. Siječanj 2006, 18:50:22 »

Prije nepuna 3 mjeseca, točnije 19.-og listopada 2005.-e, Honda je na 39.-om Tokyo Motor Showu predstavila radikalno nov model sportskog motocikla, kodnog imena DN-01. Glede istoga, Honda se izjasnila da će nastaviti njegov razvoj, te da će isti biti spreman za tržište „u vrlo bliskoj budućnosti“, šte se čini da je motocikl prošao fazu studije i konceptnog vozila, kao i da je počela priprema njegove serijske proizvodnje.



Studija DN-01 je opremljena kontinuiranim varijabilnim automatskim mjenjačem (CVAT) i vodom hlađenim četverotaktnim OHC dvocilindarskim motorom u V-obliku sa 680 ccm zapremine.



DN-01 je konceptni model koji je razvijen pod motom „kreirajmo neke nove vrijednosti“, koje Honda shvaća doslovno, izbjegavajući da ju se pri stvaranju novog motocikla može strogo svrstavati ili zaključavati u bilo koju postojeću klasu motocikala, što je Honda oduvijek izbjegavala.



Kako je automatska transmisija bila sinonim za skutere, i time kod nekih nije bila odmah spremna za prihvaćanje u svijetu „pravih“ motocikala, Honda je zato promovirala DN-01 kao „automatsku sportsku krstaricu (cruiser)“, predstavljajući Hondin jedinstveni hidrauličko-mehanički mjenjač s besprekidnom promjenom prijenosnog omjera, skraćeno „HFT (Human Fitting Transmission)“, na slici gore krajnje desno (izgled pravi bajkerski...).

DN-01 ima zadaću biti motocikl kojim je lakše upravljati nego sa mnogim motociklima na dva kotača i sa automatskim mjenjačem, pružajući istodobno puno sportskije operformanse. Tako je DN-01 jedna „krstarica novih otkrića u moto-svijetu“, koja otvoreno cilja zauzeti čelnu poziciju na rastućem tržištu motocikala za odrasle.



Beskonačni varijabilni hidraulički mehanički mjenjač, skraćeno „HFT (Human Fitting Transmission)“, predstavlja najnoviju generaciju beskonačnih varijabilnih mjenjača (CVT), ali uz sjajan odaziv na gas, koji je sada vrhunske kvalitete i brzine rada, te izdržljivosti. HFT karakterizira i neskokovita promjena stupnja prijenosa, bez trzaja prilikom „šaltanja“ kroz  zavoj, kao i poteškoća povezanih sa time. Vozači će moći birati između tri moda mijenjanja brzina: Drive Mode, Sports Mode i 6-brzinskm ručnim mijenjanjem brzina.

HFT istodobno predstavlja i prvi (kako navodi Honda) lock-up mehanizam na beskonačnoj varijabilnoj hidrauličkoj mehaničkoj transmisiji, ili prvi sustav koji bi mogao blokirati motor i prijenos kako je to moguće i kod motocikala sa klasičnim mjenjačem (mada mi Jolly sugerira da bi moglo biti i riječi o tempomatu!, ali meni je to manje vjerojatno...).

Novi pogonski V-Twin agregat od 680 ccm je dizajniran i konstruiran tako da daje nova značenja pojmovima komfora vožnje i sportskih karakteristika istodobno.

Sam dizajn motocikla je jedan novi smjer dizajna, kako ga zovu „moderni organski look“, i predstavlja dugačke i niske motocikle. Prednji dio, sa dugačkim „nosem“ motocikla, daje dinamiku, a stražnji dio sa skrivenim Pro-Arm ovjesom daje funkcionalnu ljepotu cjelokupnom dizajnu tog motocikla.

Cjelokupna masa motocikla je „centralizirana“, što će reći da je raspodjela težine na prvi i zadnji kotač idealna (a to nije, kao kod automobila, 50:50). Sve to, smješteno na veliki međuosovinski razmak od 1605 mm, garantira visoku udobnost, ali i odličnu mogućnosti manevriranja samim motociklom.



Vozačka pozicija je vrlo komforna. Samo sjedalo je vrlo veliko, i opremljeno je podesivim naslonom za križa, što je veliki plus za duge vožnje. Taj plus nadograđuju sa odličnim dojmom i široke platforme za noge, koje omogućuju maksimalnu slobodu pokreta. Kada to sve spojimo u cjelinu, nisko sjedalo od samo 680 mm iznad zemlje, zajedno sa platformama, znače da je vozačko mjesto vrlo prostorno i da ne umara vozača na dugim vožnjama.



I suvozači(ce) bi morali doći na svoje, jer su sjedala, u cjelini, vrlo duga i udobna, te pružaju i suvozači(ca)ma ispravan i jako malo zamoran položaj tijela.

=====================================================

Kako god shvatili ovaj motocikl (koji se meni osobno veeery sviđa), on iznova dokazuje da tvrdnje i teorije nekih velikih bajkera (o tome što motocikl čini i što ga ne čini) uopće ne drže vodu. Ovo je proizvod koji „onaj nebajkerski“ svijet ipak stavlja u prvi plan pred noseve bajkera (naravno, onih koji i dalje trube da su samo oni bajkeri i da je motocikl samo ono što oni voze i imaju, dok će ostalima to biti nešto najnormalnije), dokazujući da (vlastiti i izmišljeni) kriteriji kojih smo se tu načitali nemaju veze sa ničim, a najmanje sa nečim pametnim. Čak niti tradicija nije nikada zastupala takva stajališta! Znači, niti mjenjač, niti trokut vilice, niti brzina, niti namjena, niti bilo koji kriterij kojeg se sjetite nije nikada bio (a niti bude!) kriterij po kojemu će se nešto kvalificirati motociklom ili ne. Pametnom dosta! Ako ne vjerujete meni (to opravdavam), vjerujte Hondi! Ti žuti znaju što rade, i tako već dugi niz desetljeća. A oni nisu nikada robovali nečijim nametnutim kalupima i podjelama, nastalim najčešće zbog ljubomore i nesposobnosti (tih koji nameću podjele) da naprave nešto drugačije, bolje i pametnije , a niti poznavali te „kriterije“ koje su ovdje prodavane u nebrojeno mnogo ispraznih prepucavanja, najčešće na temu skuter = motor ili ne... Jesu li zato ti žuti neuki? Da ih neki ovdje prosvijetle zbog toga? Možda Honda nešto i nauči... a vrlo su slični i mnogi ostali proizvođači, koji jednostavno odbijaju i kreirati i nametati kalupe, nego su posvećeni sveukupnom razvoju svih modela na dva kotača, na zajedničku korist i užitak.

A sada molim za mišljenja o OVOM MOTOCIKLU, ne o ovom što sam ja rekao u samom neslužbenom epilogu ovog teksta... Što mislite o razvoju? Bi li to vozili? Dizajn?
« Zadnja izmjena: 07. Siječanj 2006, 23:51:33 Sledgehammer »
Evidentirano

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 12991
Re: Honda DN-01
« Odgovori #1 : 06. Siječanj 2006, 19:57:11 »

ajd ti postaj te tvoje "novosti" u onaj topic od demze o tebi. ovo po meni lagano granici sa spammanjem :wink:
Evidentirano

Saša 69

  • motori.hr
  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9665
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Croatia
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #2 : 06. Siječanj 2006, 19:59:24 »

Sad ovo ja ne kuzim. Kako mislis granici sa spamanjem ?
Evidentirano

Ě ipka

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 58
  • Lokacija: betlehem
Re: Honda DN-01
« Odgovori #3 : 06. Siječanj 2006, 20:06:12 »

bit ce interesantno vidjet  uživo  :palacgore:
Evidentirano
ĹĄipka
 

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 12991
Re: Odg: Honda DN-01
« Odgovori #4 : 06. Siječanj 2006, 20:06:25 »

Sad ovo ja ne kuzim. Kako mislis granici sa spamanjem ?
pa reprizira se cesce nego HRT, ova je vijest stara bar 6 mjeseci, i vidjena je vec. mislim da ju je cak joke bio stavio. dobro da puca stare fore u birtiji, ali ovako meni lagano pocinje ic na zivce. a mislim da nisam jedini
Evidentirano

tomee

  • BANMAHER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8505
  • Vozi: Kredenc koji vleče frižider
  • Lokacija: Cakovec
Re: Honda DN-01
« Odgovori #5 : 06. Siječanj 2006, 20:08:19 »

negdje sam več napisal al bum opet-ja bi to vozil
Evidentirano

Saša 69

  • motori.hr
  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9665
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Croatia
Odg: Re: Odg: Honda DN-01
« Odgovori #6 : 06. Siječanj 2006, 20:14:59 »

pa reprizira se cesce nego HRT, ova je vijest stara bar 6 mjeseci, i vidjena je vec. mislim da ju je cak joke bio stavio. dobro da puca stare fore u birtiji, ali ovako meni lagano pocinje ic na zivce. a mislim da nisam jedini

Moguce da je Joke to napisal ali Sledge je temu detaljno obradio i kao takva ne vidim di je problem, pogotovo jer sam stavio uvod na ovu temu na stranicu.

Ajde priznaj sad, da je napisao bilo ko drugi osim Sledgea, ne bi nista rekao  :wink:
Evidentirano

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 12991
Re: Odg: Re: Odg: Honda DN-01
« Odgovori #7 : 06. Siječanj 2006, 20:32:27 »

Moguce da je Joke to napisal ali Sledge je temu detaljno obradio i kao takva ne vidim di je problem, pogotovo jer sam stavio uvod na ovu temu na stranicu.

Ajde priznaj sad, da je napisao bilo ko drugi osim Sledgea, ne bi nista rekao  :wink:

nebi, napisao bi isto...ozbiljno
Evidentirano

NUCLEO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 666
  • Vozi: Fazer 600
  • Lokacija: tu-tam-negde i poprek
Re: Honda DN-01
« Odgovori #8 : 06. Siječanj 2006, 20:50:30 »

nesviđa mi se, napred mi je maska "preagresivna"
Evidentirano
http://brmmm.blog.hr/
      MK BAROKER

M.C. Kompa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 461
  • Vozi: BMW R 1100 RT
  • Lokacija: metropola
Re: Honda DN-01
« Odgovori #9 : 06. Siječanj 2006, 20:54:27 »

zanimljivo izgleda. provozal bi ga,al kupil...hm...da mi ga neko pokloni zadrzo bi ga i vozio, al si ga nebi kupio.


ima ko kakve specifikacije. mislim 680 kubika  i nije nekaj premalo za sport-turing  osim ak nisu nekaj posebno slagali
Evidentirano

djura

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 412
  • Vozi: BMW R1200GS
  • Lokacija: Beograd
Re: Honda DN-01
« Odgovori #10 : 06. Siječanj 2006, 21:12:17 »

dizajn mi je 10/10. 680ccm je mozda stvarno premalo, pogotovo sto sam motorcikl izgleda dosta agresivno. Nekako ga vidim kao narednu kupovinu bogatijih maxiskuterasa
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Re: Honda DN-01
« Odgovori #11 : 06. Siječanj 2006, 22:20:31 »

ajd ti postaj te tvoje "novosti" u onaj topic od demze o tebi. ovo po meni lagano granici sa spammanjem :wink:

Jolly, reći ću samo da sam ja vidio kaj je taj netko napisao, ali se ne sjećam da je tu temu itko obradio. To što netko spomene neki model, pa hiti jednu sliku, i pita kaj raja misli o tome (sve skupa 7 i pol riječi) nije usporedivo sa time, jer tamo nije bilo niti slika - barem niti izbliza toliko i tak detaljno, jer ih onda nije niti bilo! - nije bilo gotovo nikakvih podataka, nije bilo, ukratko, gotovo ničega. I to zato nije usporedivo sa mojom temom. Znam da formalno tema nije super-novost, ali gledano kroz prizmu obrade, svakako je. Jebiga, mogao si to i ti napraviti svojedobno, dok je to i bila super-novost, pa nisi. Zašto? Too busy nose-digging? Tvoja funkcija ovdje je ona najlakša (a takvih ima ovdje više): kritizirati i pljuvati zna i moja baba... napisati nešto suvislo, baš i ne. Jer stalno upirati prstima i kritizirati, a istodobno ništa ne pružiti - barem kao primjer da ja, seljačina zastarjela, vidim kako se to treba brzo, pravovremeno i kvalitetno odraditi - je i moralno-karakterna kategorija... Pokaži mi kako se to radi. I ti i još neki ovdje (pre)glasni, koji sve znaju, samo još nikoga u to nisu uvjerili. Ako ti je nešto zamorno, onda to preskoči. Ima dovoljno drugih tema. I ja ne čitam teme izvan linije Moto forum - Skuteri - Birtija. Ili ih čitam ultra-rijetko.

Glede spama, to ne može biti niti teoretski, pa baš da je to ista tema i po sedamnaesti puta... još je uvijek u okvirima moto-tematike, a sa druge strane, nije nikakva neželjena reklama, jer nije uopće reklama. A jedini off-topic ovdje je samo tvoj post. mada sam zamolio sve da ne skreću sa teme, ti moraš. Ipak ću ostati pristojan...

Kaj nije spam nekakav mesni doručak?
« Zadnja izmjena: 06. Siječanj 2006, 22:25:58 Sledgehammer »
Evidentirano

4rijeke

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1333
  • Vozi: SVE
  • Lokacija: Karlovac, ako nisam negdje drugdje
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #12 : 06. Siječanj 2006, 22:41:46 »

Kad se god netko potrudi i utroši dio svog slobodnog vremena, umjesto da ode na pivicu sa društvom, nađe se netko ko popljuje njegov rad.

Ova tema je ČISTA informacija i kao takva NE MOŽE nikog uvrijediti niti povrijediti, KOM NE PAŠE NEK NE ČITA!

A sad odgovor za Sledga, volio bi to provozati no ne bih ga želio imati u garaži.....a možda i bi nakon probne vožnje - ne znam :neznam:
« Zadnja izmjena: 06. Siječanj 2006, 22:44:21 4rijeke »
Evidentirano
POZDRAV SVIM BIKERIMA - BEZ OBZIRA KOJI I KAKAV (ili nikakav) MOTOR VOZILI I KAKVU GOD NOSILI KAHLICU NA GLAVI

M.C. Kompa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 461
  • Vozi: BMW R 1100 RT
  • Lokacija: metropola
Re: Honda DN-01
« Odgovori #13 : 06. Siječanj 2006, 23:29:46 »

dosta vas dvoje troje........


ima ko kakve specifikacije??
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #14 : 06. Siječanj 2006, 23:37:03 »

Na žalost, za sada je sve u tekstu... imaj razumijevanja da je ovo samo studija, kao što imaj razumijevanja na tradicionalnu škrtost podacima koje je HOnda voljna davati... gori od nje je samo Suzuki.

Ali čim bude, bacam tu i podatke.
Evidentirano

M.C. Kompa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 461
  • Vozi: BMW R 1100 RT
  • Lokacija: metropola
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #15 : 06. Siječanj 2006, 23:48:10 »

sve mogu razumjet, sve su slozili ok, ali 680 kubika mi nikak nejde u glavu  :misli:  pa sam samo jako znatizeljan
Evidentirano

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 12991
Re: Odg: Re: Honda DN-01
« Odgovori #16 : 06. Siječanj 2006, 23:57:43 »

Jolly, reći ću samo da sam ja vidio kaj je taj netko napisao, ali se ne sjećam da je tu temu itko obradio. To što netko spomene neki model, pa hiti jednu sliku, i pita kaj raja misli o tome (sve skupa 7 i pol riječi) nije usporedivo sa time, jer tamo nije bilo niti slika - barem niti izbliza toliko i tak detaljno, jer ih onda nije niti bilo! - nije bilo gotovo nikakvih podataka, nije bilo, ukratko, gotovo ničega. I to zato nije usporedivo sa mojom temom. Znam da formalno tema nije super-novost, ali gledano kroz prizmu obrade, svakako je. Jebiga, mogao si to i ti napraviti svojedobno, dok je to i bila super-novost, pa nisi. Zašto? Too busy nose-digging? Tvoja funkcija ovdje je ona najlakša (a takvih ima ovdje više): kritizirati i pljuvati zna i moja baba... napisati nešto suvislo, baš i ne. Jer stalno upirati prstima i kritizirati, a istodobno ništa ne pružiti - barem kao primjer da ja, seljačina zastarjela, vidim kako se to treba brzo, pravovremeno i kvalitetno odraditi - je i moralno-karakterna kategorija... Pokaži mi kako se to radi. I ti i još neki ovdje (pre)glasni, koji sve znaju, samo još nikoga u to nisu uvjerili. Ako ti je nešto zamorno, onda to preskoči. Ima dovoljno drugih tema. I ja ne čitam teme izvan linije Moto forum - Skuteri - Birtija. Ili ih čitam ultra-rijetko.

Glede spama, to ne može biti niti teoretski, pa baš da je to ista tema i po sedamnaesti puta... još je uvijek u okvirima moto-tematike, a sa druge strane, nije nikakva neželjena reklama, jer nije uopće reklama. A jedini off-topic ovdje je samo tvoj post. mada sam zamolio sve da ne skreću sa teme, ti moraš. Ipak ću ostati pristojan...

Kaj nije spam nekakav mesni doručak?

a sta je s onim kad sam ti savjetovao da se malo tehnički "potkuješ"? bar po izrazima...jer cvt JE automatski mjenjač, a koliko sam shvatio ovaj model nema automatski nego robotizirani sekvencijalni mjenjač s mogučnosti ručnog određivanja stupnja prijenosa. ako treba, prije nego postaš svoj neki tekst, drage volje ću ga lektorirati ali mi posalji i original a ne samo prijevod.


i šta ste se svi uhvatili za moje kopanje nosa :mrgreen:
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4347
  • Vozi: R1-05
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #17 : 07. Siječanj 2006, 09:37:09 »

Trebali su stavit masinu od VTX- ovo je malo ccm
Evidentirano
U gasu je spas,a u kocnici propast

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #18 : 07. Siječanj 2006, 13:45:46 »

Gle, glede tehničke potkovanosti, rekoh ti i zadnji puta... ja prevodim, mada imam i dovoljno tehničke potpovanosti da mi ne trebaš kao lektor. Ali ću ti nabaviti originalni tekst, pa da vidim kako ćeš ti to prevesti. I ja sam se čudio, jer CVT - kontinuirani (ili beskonačni) varijatorski mjenjač nema brzina, dok automatski ima najmanje dvije, no tu je riječ o najčešće dvije getribe ili vrste prijenosa, kakav postoji i u Suzuki Burgmanu 650 Executive, gdje je isto tako moguće 6 brzina pustiti kao varijator ili ih šaltati ručno na prekidaču.
Evidentirano

Iwa

  • Nemesis
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3077
  • Vozi: cbr1000f
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #19 : 07. Siječanj 2006, 19:38:17 »

skroz čudno vozilo...ali ljudi uvijek imaju otpora prema novim tehnologijama i izgledu.....ko zna kako će se pokazati na cesti, al na to samo vrijeme može odgovoriti. Sve u svemu, izgleda udobno !
Evidentirano
In a land of sheep a few wolves still roam....
 

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5652
  • Vozi: GSA, Versys
  • Lokacija: ZG
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #20 : 08. Siječanj 2006, 17:29:39 »

1000 kubika i viši vizir i mogao bi biti OK i za duže ture :palacgore:
Evidentirano
Odbacivanje tuđeg stava kao apriori neispravnog je osnov demokratije, i bojim se da je promatranje tuđih gledišta kao da su legitimna, ili ne daj bože usvajanje drugačijeg stava, to jest priznavanje da je neko drugi u pravu prečica ka komunizmu, odnosno fašizmu

brum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 908
  • Vozi: Auto i bicikl
  • Lokacija: Velika Gorica-Buševec
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #21 : 08. Siječanj 2006, 17:50:38 »

Meni "ovo" stvarno izgleda vrlo dobro, samo ne znam kamo bi to čovjek stavio s obzirom na klasifikaciju. Sjedi se nisko i udobno , kao na nekom cruiseru, naprijed izgleda agresivno kao neki "R" motor, oprema mu je kao na nekom maksi-skuteru, snaga isto tako. U svakom slučaju trebalo bi ga vidjeti uživo i probati voziti. Fascinira me dorađenost svih detalja, kao da je riječ o predstavljanju gotovog motora, a ne o futurističkoj studiji. I da, nisam još vidio sliku s boka, da pokušam zamisliti položaj vozača na njemu (trokut sjedalo-upravljač-oslonci za noge).
Možda, ali samo možda je riječ o evoluciji današnjih maksi skutera, odnosno njihovih dobrih strana (udobnost, opremljenost, lakoća uporabe, zaštita od vjetra) Ako je Honda procijenila da bi mogla trasirati put u tom smjeru ovim modelom, onda ona sigurno zna što radi. U svakom slučaju jedinstveni primjerak dizajna i konstrukcije i gotovo produkcijska dorada detalja. Kada se u auto industriji pojavi ovakva "studija", do detalja, razrađena, onda ona ide u proizvodnju i prodaju u roku maksimalno godinu dana, bez obzira na svu originalnost ili "otkačenost" svog oblika (sjetite se Jeepa Grand Cherokee ili  Audija TT). Shodno tome mislim da će se ova Honda slijedeće godine voziti cestama registrirana, možda eventualno pod drugim imenom. I da, ova boja joj opako dobro "stoji".
Evidentirano
bruum, bruuum, bruuuum!!!!

brum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 908
  • Vozi: Auto i bicikl
  • Lokacija: Velika Gorica-Buševec
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #22 : 08. Siječanj 2006, 18:16:37 »

Meni "ovo" stvarno dobro izgleda, mada ne znam kuda bi spadala s obzirom na klasifikaciju. Sjedi se nisko i udobno kao na cruiseru, prednji kraj je vizualno agresivan kao neki "R" motor, opremljen je kao neki maksi skuter, a i pogonski stroj sugerira dovoljno snage za udobno putovanje, pa onda i mjenjač... Nisam nigdje vidio fotografije bočne siluete, pa da se može ocjeniti položaj vozača odnosno trokut sjedalo-upravljač-oslonci za noge.
Možda, ali samo možda je to evolucija razvoja današnjih maksi-skutera, a Honda želi trasirati taj put razvoja ovim modelom. Fascinira me dorađenost svih detalja, kao da je riječ o produkcijskom primjerku, a ne o unikatnoj studiji stvorenoj za ispipavanje pulsa i reakcije publike i potencijalnih kupaca. Ako povučem paralelu s auto industrijom, onda pojava "studije" u ovom stupnju dorađenosti znači njen izlazak na tržište u roku od maksimalno godinu dan, u nekim slučajevima čak i prije (sjetite se Audia TT ili Citroëna C3 Pluriel).
Znači, s obzirom na ozbiljnost Honde kao proizvođača i na tehnološke resurse s kojima raspolaže, vrlo je izgledna pojava ovog vozila možda već slijedeće godine, možda pod nekim drugim imenom.
A poslije nje za očekivati je i da i drugi japanski proizvođači krenu u tom smjeru. Ni njihove posljednje studije nisu baš toliko daleko od razrade ove teme, samo nisu dovedene do ove razine finiširanja oblika i konstrukcije mehaničkog dijela.
Evidentirano
bruum, bruuum, bruuuum!!!!

brum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 908
  • Vozi: Auto i bicikl
  • Lokacija: Velika Gorica-Buševec
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #23 : 08. Siječanj 2006, 18:19:53 »

Uuuups! Sory :(
Mislio sam da sam izbrisao prvi odgovor, Nisam se još navikao na novi izgled foruma. :shock:
Evidentirano
bruum, bruuum, bruuuum!!!!

Rene(Raptor)

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1340
  • Vozi: Cagivu Raptor 1000 "Evo II", Vespa 180 SS 1967
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Honda DN-01
« Odgovori #24 : 08. Siječanj 2006, 23:56:57 »

Izgleda mi kao neki tourer VIIIISSSOOKKKKEE KLASE (pogledajte samo položaj sjedenja - taj sic- mljac :mrgreen:) samo da je još neki 1000ccm, V2 mašina (da ima momenta napretek - čitaj: međuubrzanja - znam, znam, treba to bacit na automatiku :?) i imaš vrhunski tourer s udobnošću maxi skutera, siluetom motocikla, ciklistikom motocikla (nadam se - tak mi izgleda na prvi pogled), ozbiljnim agregatom,... ja mislim da bi mi to mogli vidjet na cesti kroz 2-3 god 100% i to u klasi SportTourer-a kao oštar "protivnik" ZZR-u, XX-u,...(naravno tu se ne radi o "motociklu" - stavljam ovo u navodnike jer ne znam gdje bi "to" smjestio - za obaranje brzinskih rekorda već o udobnom motociklu za dulje ture...a zzr i xx su mi prvi pali na pamet :misli: :wink:)
Evidentirano
 Str: [1] 2  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.199 sekundi uz 19 upita.