Pozdrav,trebao bih vašu pomoć.Položio sam A2 kat.i sad bi si uzeo neki motor.Svako me drukćije savjetuje pa se zato vama javljam da vidim šta vi kažete.Prvi problem je taj da sam samo vozio skuter od 50 ccm relativno kratko.Jedan kolega mi je preporučio xt660x meni je fantastican ali opet neznam dali bi to bilo primjereno za mene pošto sam početnik.
Od svih mi je najljepši kawasaki ninja 250 za koji mi opet mnogi govore da je preslab i sad sam totalno zbunjen ovo je prejako ovo preslabo sta sada raditi
.A opet neki mi savjetuju xt125.
Dali me možete savjetovat ,predložit nešto.Što se financija tice rang mi je do neke 3500-4000e
Zahvaljujem!
Mislin da ti mogu dati pristojan odgovor, subjektivan jer san i sam položija prije pola godine a2 (s svojih navršenih 20 god), a1 sam polozija s 16, a B s 18... dakle od svoje 16 vozim skuter s dozvolom, redovito do 18 godine, s 18 sam kupio yamahu dt 50, i uz to vozio piaggio NRG....
Neko vrime san vozia i Beverly-a 200, i Apriliu Sportcity (isto 200 mislim) dakle iskustva mi nije falilo.. i vozija san yamahu xt 125x...
i sad kad san položija za a2, sagleda sam manje više sve mogučnosti kupnje, i sve opcije, i na kraju sam doša do zaključka, ne isplati se kupovati ništa od 125 do 500 kubika , jer če ti to sve brzo dosaditi, krpati češ se, imati češ motor al u biti ne motor, sve je to dobro, ali slabo, brzo ce ti dosaditi i osjeti češ potrebu za večim, a imati češ iskustvo...
Doša san među tri modela
Kawasaki kle 500
Yamaha xt 660x
Aprilia Pegaso 650 Strada
Kawasaki je odmah otpa, jer sam imao novaca za Yamahu ili Apriliu, a i izgled mu je

od prije 30 godina
i onda sam se dva mjeseca dvoumia, stalno sam minja izbore-
1. Yamaha xt 660 x
je yamaha a ne talijan, pristupačniji djelovi, bolja cijena, kvalitetno izrađen motor, bez greske,
2. Aprilia Pegaso Strada 650
je talijan, znači kao lošiji djelovi, teže za nabaviti, isti motor ka u yamahe, bez greske (problem gašenja se riješi dizanjem okretaja, a brava se zalemi)