Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

Str: 1 2 [Sve]   Dolje

Autor Tema: Pomoć oko kupnje A2 kat  (Posjeta: 1977 )

AMO

• *
  • Spol: Muški
Pomoć oko kupnje A2 kat
« : 20. Rujan 2011, 10:52:58 »

Pozdrav,trebao bih vašu pomoć.Položio sam A2 kat.i sad bi si uzeo neki motor.Svako me drukćije savjetuje pa se zato vama javljam da vidim šta vi kažete.Prvi problem je taj da sam samo vozio skuter od 50 ccm relativno kratko.Jedan kolega mi je preporučio xt660x meni je fantastican ali opet neznam dali bi to bilo primjereno za mene pošto sam početnik.
Od svih mi je najljepši kawasaki ninja 250 za koji mi opet mnogi govore da je preslab i sad sam totalno zbunjen ovo je prejako ovo preslabo sta sada raditi :misli: .A opet neki mi savjetuju xt125.

Dali me možete savjetovat ,predložit nešto.Što se financija tice rang mi je do neke 3500-4000e

Zahvaljujem!
Evidentirano

kroko

• **
  • Vozi: paKLEnog
Odg: Pomoć oko kupnje A2 kat
« Odgovori #1 : 20. Rujan 2011, 11:03:51 »

:palacgore:   XT660 ne smiješ voziti s A2..........ove slabije smiješ od 250..........ali vidim da si osuđen na KLEpetalo hehehe, odličan motor za početnike kao i za povratnike 500ccm-a i ovi noviji su ti 33kW......tak da , probaj.........  :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
be free man, be dreamer

biker4life

• Vozi: '03 180 SP; '06 FZ1 S
« Odgovori #2 : 20. Rujan 2011, 11:05:21 »

:palacgore:   XT660 ne smiješ voziti s A2..........ove slabije smiješ od 250..........ali vidim da si osuđen na KLEpetalo hehehe, odličan motor za početnike kao i za povratnike 500ccm-a i ovi noviji su ti 33kW......tak da , probaj.........  :palacgore: :palacgore:

Zašto? Tj. odakle ti to?

Naravno da se može, A2 kategorija NIJE ograničena kubikažom, a po pitanju snage i omjera snaga/težina XT660 X/R/Z ulazi u A2-kategoriju. :wink:

Brne

• **
  • Vozi: motor s jednim cilindrom
« Odgovori #3 : 20. Rujan 2011, 11:07:21 »