Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Suzuki GSX 1100 L 80.g.  (Posjeta: 1541 )

biker5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 293
  • Vozi: Suzuki GSX 1100 L
  • Lokacija: V. Gorica
Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« : 24. Lipanj 2012, 14:37:40 »

Imam Suzuki GSX 1100 L, 16 ventila, 80.g., riknula mašina, kupio drugu istu mašinu, ali 84.g., namontirao, poštelao frge, ventile, promjenio ulja i malo provozao cca 250 km na par puta.
Međutim nakon nekog vremena poćeo zajebavat (upali na 3 cilindra, pa na 4 ...), kad pustim gas ponekad pukne iz spuha u vožnji na većoj turaži radi na sva 4.
Izgorjela mi svjećica na 4. cilindru, a sad zajebava 2.cilindar.
Iskra mi nekako slaba na svim svječicama (jako blijeda, mora biti tamna podloga iza, da bi se dobro vidjela).
Rezervar bio plastificiran, ali loše, pa sam ga dao očistiti i ponovno plastificirati. 
Da li je neko imao sličan problem ili zna kaj bi moglo biti?
Evidentirano
Ne ćini drugima ono, što ne želiš da drugi ćine tebi , ali nikome nedaj srati po sebi !!!!!

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8657
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #1 : 24. Lipanj 2012, 17:36:39 »

bolje da nisi dirao frge... :jesus:
Evidentirano
O&G Team

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #2 : 24. Lipanj 2012, 18:08:31 »

bolje da nisi dirao frge... :jesus:
kolega, ovaj puta bih se apsolutno mogao sloziti.... :mrgreen:
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

kz 900

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 281
  • Vozi: z900, Xmax 250, GSX 1400
  • Lokacija: st
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #3 : 25. Lipanj 2012, 07:24:00 »

100% ti je šta Limit kaže. Prvo rezervar, pa reparatura karburatora i štelovanje-onaj tko radi mora znat šta radi. I miran dugo godina...
Evidentirano
 

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #4 : 25. Lipanj 2012, 09:43:54 »

Imao istu zajebanciju sa paljenjem i svjećicama 2007 kad sam kupio z900. Prvo sam kupio setove za reparaciju sva 4 karburatora, dao
meštru da mi rastavi karburatore, ultrazvučno očisti, zamjeni dizne, gumice i poštela i od tada ih nisam ni taknuo, znači 5 godina sve  :palacgore:

Ali prije svega uredi rezervar, nema ti smisla ništa radit dok ti šporkica iz rezervara ulazi u karbove.
dovoljno je staviti filter da bi takvi problemi nestali.... a sredjivanje rezervara je svakako dobra stvar, ali ne i obavezno... ;)
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #5 : 25. Lipanj 2012, 10:41:05 »

cist i uredan rezervar nije garancija cistog goriva... ;)
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #6 : 25. Lipanj 2012, 11:58:15 »

ako ti je motor u stanju kakvim ga "prodajes" onda bi morao znati i to da i tvoj motor ima filter....

a "onaj" kvalitet goriva koji sluzi da motor radi nije uvjetovan krsem u rezrvaru...

no kako god, ovdje je rijec o staroj kanti i uz to jos suzuki... apsurdno ga je usporedjivati sa najsuperiornijom jedinkom kawasakija od kad je poznat pojam civilizacije ... :no:
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

biker5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 293
  • Vozi: Suzuki GSX 1100 L
  • Lokacija: V. Gorica
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #7 : 25. Lipanj 2012, 15:41:49 »

Imao istu zajebanciju sa paljenjem i svjećicama 2007 kad sam kupio z900. Prvo sam kupio setove za reparaciju sva 4 karburatora, dao
meštru da mi rastavi karburatore, ultrazvučno očisti, zamjeni dizne, gumice i poštela i od tada ih nisam ni taknuo, znači 5 godina sve  :palacgore:

Ali prije svega uredi rezervar, nema ti smisla ništa radit dok ti šporkica iz rezervara ulazi u karbove.

Limit, rezervar je uređen, da napomenem da je ugrađen i filter goriva prije frga. Frge su oćišćene i poštelane prije nego je poćeo zajebavat. Da li misliš da je neophodno kupiti set za reparaciju frga (obzirom da je sigurno skup). Znam da bi to bilo najbolje, ali možda bi prošlo i bez toga.
Evidentirano
Ne ćini drugima ono, što ne želiš da drugi ćine tebi , ali nikome nedaj srati po sebi !!!!!

Defektinjo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 339
  • Vozi: Ima nade za nomade?!
  • Lokacija: tu i tamo
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #8 : 25. Lipanj 2012, 16:11:47 »

Pitanje za Limita! Kod koga si ti dao urediti svoje karburatore i jeli za preporučiti? I ja imam takvog suzukija  kojeg zekaju karburatori. svaki put stane na nekom drugom lergasu pa se ponekad gasi na leru a ponekad i ne itd. Vuče nekako do srednjih okretaja ali imam osjećaj da bi mogao i bolje. Preko cca.5500 okrtaja radi i vuče OK. Karburatori su Mikuni BS34ss. Sve svjećice, nakon vožnje, izledaju slično. ja sam pokušao otvoriti i pogledati prvi karburator ali sam odustao prije ozbiljnjijeg raskapanja. nije to baš za svakoga
Evidentirano

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #9 : 25. Lipanj 2012, 16:15:24 »

evo svjesno i namjerno se iskljucujem iz ove rasprave....
ova truncica zdravog razuma mi govori da je tako najbolje za sve nas...  :palacgore:
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

Defektinjo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 339
  • Vozi: Ima nade za nomade?!
  • Lokacija: tu i tamo
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #10 : 25. Lipanj 2012, 17:28:14 »

Ne vidim lokaciju pa ne znam koliko će ti moj odgovor pomoć. Karbove mi je sređivao Crni, član MK Sjene iz Kaštela.


ja sam iz Zagreba ali dont wory pola mojih su vlaji na relaciji Drniš-Šibenik_Split . Naručit ću ja  četri kompleta pa negdje pred kraj sezone eto mene! Jebi ga, kako su karburatori otišli iz automobila tako ima sve manje majstora koji to znaju, a posebno za motore. Javit ću se privatnom porukom kad nabavim komplete i kad dođe vrijeme za taj posao.  Trebat ću  samo neki broj telefona ili kontakt od tog gospodina. Dogovor?
Evidentirano

GIXER

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1991
  • Vozi: Hayabusu
  • Lokacija: Sisak
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #11 : 11. Srpanj 2012, 08:33:38 »

Vidi d ali ti propuštaju iglice, zatim pogledaj membrane, nivo goriva u čašicama i onda polako zavrni sve vijke do kraja te ih ponovo odvrni za 2,5 krugova ( ako se dobro sjećam, to je bio početni setup ).
U svakom slučaju, provjeri si još i pipu za gorivo da ti ne bi zablokirala i ostala otvorena ( to je nevezano za ovaj problem, ali treba naprviti ).
To je barem po mom mišljenju jako interesantan i rijedak motor i šteta ga je ubiti zbog par sitnica. :palacgore:
Što se tiče naručivanja kita za reparaciju, pokušaj se još posavjetovati jer ima svakakvog sranja na tržištu.
Daj baci koju sliku motora.
Evidentirano
PRODAJEM POWER COMMANDER ZA HAYABUSU 1999 & 2000.
KORIŠTEN PAR MJESECI, 250 €

biker5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 293
  • Vozi: Suzuki GSX 1100 L
  • Lokacija: V. Gorica
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #12 : 13. Srpanj 2012, 21:10:11 »

Gixer, bum probal nekaj od toga kaj si napisal, kad vlovim vremena (nemam ga baš), a kaj se tiće slikica evo par komada.

To je barem po mom mišljenju jako interesantan i rijedak motor i šteta ga je ubiti zbog par sitnica. :palacgore:

Je rjedak je to model, koliko ja znam jedini u HR.
Nebi ga dal za niš.
Evidentirano
Ne ćini drugima ono, što ne želiš da drugi ćine tebi , ali nikome nedaj srati po sebi !!!!!

biker5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 293
  • Vozi: Suzuki GSX 1100 L
  • Lokacija: V. Gorica
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #13 : 13. Srpanj 2012, 21:12:13 »

evo još.
Evidentirano
Ne ćini drugima ono, što ne želiš da drugi ćine tebi , ali nikome nedaj srati po sebi !!!!!

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #14 : 13. Srpanj 2012, 21:23:08 »

filter s motora s palstičnim rezervarom ... nakon cca godinu dana..
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

poštar

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1534
  • Vozi: apn6
  • Lokacija: Rajon2
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #15 : 13. Srpanj 2012, 22:09:34 »

Jedno pitanje? Pred filter  gorivo jednom sam to ugradjiva na motor koji je dugo godina ležao pa je doša u moje ruke pa sam ga malo osvježio :mrgreen: znaci rezervar cist,pipa goriva nova,karburatori reparirani i sad ja ugradim filter za svaki slucaj i sve pet dok to ne pocnem malo žešce vozit pri punom gasu filter ostane bez goriva i motor pocne trokirat :mrgreen: sve sam pokušava i uvik isto  :misli: ima li itko odgovor samo da kažem motor je bio gpz 500s
Evidentirano
više ne zvonim dva puta

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 19683
  • Vozi: egzotičnu Suzu i najbržeg pocketa u Požegi
  • Lokacija: Pozega
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #16 : 13. Srpanj 2012, 22:22:10 »

imam ja odgovor ... ;)

ali dobiš ga na PP ...  :palacgore:
Evidentirano
Teško onom koji mora nekog drugog da unizi, da bi se on sam izdigao ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao.

Došla su takva vremena da čovjek "danas kupi jaje, a sutra ga zna već sam snesti" jer je naučio preko interneta... LOOL

jota

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5096
  • Vozi: Machine Agricole
  • Lokacija: uzmore
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #17 : 14. Srpanj 2012, 02:02:03 »

Kad ste već kod filtera , hito ga ugradit na Laverdu kaže majstor švabo ne jer će gorivo ić preteško pošto već ima 2 filtera goriva , 1 na slavinama s unutarnje strane rezervara i 2 na Dell Orto karburatorima . Ti japanci to valjda nemaju .
Montiraj alu rezervar 0 problema  :mrgreen:.
Evidentirano

biker5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 293
  • Vozi: Suzuki GSX 1100 L
  • Lokacija: V. Gorica
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #18 : 14. Srpanj 2012, 22:46:42 »

Ja sam prije imao mali filter prije frga i to protoka fi 6mm, iako je dovodno crijevo fi 8mm i nikad nije bilo problema. Sad imam drugu mašinu 84.g. jer mi je ova koja je na slici riknula (razletio se prvi ljevi klip i spucale karike na ostala tri). Našao sam mašinu od GSX1100E i stavio gore, očistio frge (moje sa stare mašine) i stavio gore, poštelao na vakummetar i bilo je sve u redu .Nakon nekog vremena me počela zaj..avat,prvo riknula svječica na 4. cilindru, a onda počeo zaje..vat 2. cilindar (ono kaj sam već pisao).
Evidentirano
Ne ćini drugima ono, što ne želiš da drugi ćine tebi , ali nikome nedaj srati po sebi !!!!!

Defektinjo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 339
  • Vozi: Ima nade za nomade?!
  • Lokacija: tu i tamo
Odg: Suzuki GSX 1100 L 80.g.
« Odgovori #19 : 14. Srpanj 2012, 23:07:55 »

A jesu li ti karburatori baš za taj tip mašine. Svi su oznake BS34SS ali ima još nekih brojeva po njima koji označavaju kombinaciju dizni . tih mašina je bilo od 98 PS (za njemačko tržište) pa do 110 na katani i na modelu SD iz 83 i84. to pitam jer postoji mogućnost da taj motor radi sa presiromašnom smjesom i to može biti jedini ili samo jedan od više uzroka za opisane probleme. Možda su karburatori sa dizama za 98 konja a ti imaš 110 varijantu. ako to malo bolje frčeš eto nevolje. imam tvornički servisni manual plus Haynes manual pa idem pogledat što piše za dize i oznake karburatora
« Zadnja izmjena: 14. Srpanj 2012, 23:11:08 Defektinjo »
Evidentirano
 
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.232 sekundi uz 19 upita.