Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 75   Dolje

Autor Tema: Kawasaki GTR 1400  (Posjeta: 78395 )

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #25 : 01. Veljača 2007, 14:19:32 »

Zadnja informacija je da GTR 1400 na tržište dolazi u lipnju...

Za više detalja, kao i pogledati 4 službena filmića koji pobliže tumače 4 najvažnije tehnološke novosti na GTR-u 1400, idite na link:

http://www.kawasaki.co.uk/1400gtr/?MID=34095599997&TC=90CC328330FECCE

BTW, neću raditi off, ali tu je i slijedeće:

The final specifications of the brand new Z750 are released on the Z750 dedicated website as well.
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #26 : 01. Veljača 2007, 14:23:13 »

BTW, u najnovijoj Motoreviji je test ABS-sustava na 11 motocikala raznih klasa. Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: ), začuđuje neočekivano katastrofalan rezultat za ZZR 1400, koji bi se znači preslikao i na GTR 1400...?

Može li netko dati korisničko-stručnije mišljenje o tome?
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3443
  • Vozi: najobičniji skuter, neš ko TMax, al malo bolje
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #27 : 01. Veljača 2007, 14:52:47 »

BTW, u najnovijoj Motoreviji je test ABS-sustava na 11 motocikala raznih klasa. Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: ), začuđuje neočekivano katastrofalan rezultat za ZZR 1400, koji bi se znači preslikao i na GTR 1400...?

Može li netko dati korisničko-stručnije mišljenje o tome?

da, može


LAŽU




srki
Evidentirano
Heroj, a ne Vi!

Medo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6072
  • Vozi: Bi ja al mi zabranili
  • Lokacija: Zadar-Zagreb-Županja
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #28 : 01. Veljača 2007, 15:25:35 »

Čudno kako je BMW pobjedio u Motorradovom testu. Opet! :mrgreen:
Evidentirano
 

beki

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 73
  • Vozi: da
  • Lokacija: St
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #29 : 01. Veljača 2007, 16:17:26 »

Ono baš nije i normalno da BMW osvaja sve najbolje pozicije u skoro svakom testu u Motoreviji. :misli:
Predprošli put su našli uspoređivati bajkove po alpskim cestama i onda svrstaju u istu klasu nakede Monster695, MT-03, er6f koji je konjažom slabiji dosta sa čistim turing bajkom BMW F800S. I ovaj pobjeđuje sa uvjerljivim rezultatom, što je i logično gledajući totalno različite koncepcije suparnika koje su večinom neprilagođene duljim putovanjima. Također i u najvišoj klasi di su uspoređivali sport bajka ZZR1400 sa čistim turerom K1200GT. A u prošlom testu da K1200S pobjedi ZZR1400 na račun neke ekologije to nije normalno.
Iz svih testova Motorevije i sestrinskih listova, njemačkog vlasnika, vidi se kristalno jasno na koju se stranu volan okreče okrenut!!!
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #30 : 09. Ožujak 2007, 20:31:51 »

Čini se, kako novi GTR kasni na tržište, da Kawasaki ipak ima velikih problema sa njime...

Posebno je razočaravajuća vijest, koja se pojavila na http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=220&content=specifications , da će novi GTR 1400 imati neusporedivo manji obrtni moment od samo 136 Nm pri 6200 okretaja u minuti, što znači i da će imati podosta manju snagu, pa se pretpostavlja da će biti jako daleko od 190-200, koliko KS ima ZZR 1400... govori se čak i o ispod 155 KS. Iako je i to puno, to nisu aduti na koje se Kawasaki oslanjao cijelo vrijeme najava, konstrukcije i promocija...
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3443
  • Vozi: najobičniji skuter, neš ko TMax, al malo bolje
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #31 : 09. Ožujak 2007, 20:38:52 »

Čini se, kako novi GTR kasni na tržište, da Kawasaki ipak ima velikih problema sa njime...

Posebno je razočaravajuća vijest, koja se pojavila na http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=220&content=specifications , da će novi GTR 1400 imati neusporedivo manji obrtni moment od samo 136 Nm pri 6200 okretaja u minuti, što znači i da će imati podosta manju snagu, pa se pretpostavlja da će biti jako daleko od 190-200, koliko KS ima ZZR 1400... govori se čak i o ispod 155 KS. Iako je i to puno, to nisu aduti na koje se Kawasaki oslanjao cijelo vrijeme najava, konstrukcije i promocija...


136 Nm kod 6200

stari, to je JEBENI moment vjeruj mi

moj GSX ima 129 kod 5000, na 5000 u 6. se voziš 175 uz potrošnju od 5 litara

ipak je GTR 1400 putni motor, a to kaj obećavaju prije puštanja u prodaju se uvijek uzima sa rezervom


nisu ni drugi proizvođači puno pouzdaniji u toj fazi, osim BMW-a.

BMW je krava i prije i poslije :mrgreen:




srki
blah blah
Evidentirano
Heroj, a ne Vi!

miro

  • Dežurni petokolonaš
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5491
  • Vozi: DUCATI
  • Lokacija: Valis Aurea
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #32 : 09. Ožujak 2007, 22:02:13 »

malo sam promatrao silvijevog 1.4 zzr-a. Ogroman je, ali nizak, čak ni na mjestu, zajahan,  ne djeluje težak. Plastike djeluju super lomljive, mislim, prekrte, kao na raptoru bočne plastike ispod sica, ali motor je lijepo napravljen - jednostavno dušu dao za autoput. Silvio veli da mi je ok i za naše ceste. Moćan je, nema što. A ovaj gt je još dotjeran.  :palacgore: :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
"I'M A NIGHT RIDER!!!!!!!! I'M A FUEL INJECTED SUICIDE MACHINE!!!!!"
http://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #33 : 09. Ožujak 2007, 23:56:41 »


136 Nm kod 6200

stari, to je JEBENI moment vjeruj mi

moj GSX ima 129 kod 5000, na 5000 u 6. se voziš 175 uz potrošnju od 5 litara

ipak je GTR 1400 putni motor, a to kaj obećavaju prije puštanja u prodaju se uvijek uzima sa rezervom


nisu ni drugi proizvođači puno pouzdaniji u toj fazi, osim BMW-a.

BMW je krava i prije i poslije :mrgreen:

je, točno je da je to prejeben moment.

No točno je i da je Kawasaki obećavao nešto sasvim drugo, obećavao je senzaciju, vrlo blizu na tragu golijeg brata ZZR-a 1400, koji ima impresivne brojke na papiru, a i u praksi. A onda to oslabiti za 40-50 konja je ipak previše, kao i skresati moment za cca 25-30 Nm...

Mislim, meni bi bio - kao uostalom realno i svakome - superdovoljan, ali sada se ograničavam na neispunjena obećanja...
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4419
  • Vozi: R1-05
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #34 : 10. Ožujak 2007, 01:04:12 »

ipak to je jos uvijek 1400ccm a to se vrlo lako moze nabrijat za dodatnih 20-30tak konjica-samo otvoreni auspuh tu donosi bar 15KS :wink:
Evidentirano
U gasu je spas,a u kocnici propast

Orin

  • Divovska škaRRpina iz dRRuge galaksije
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2031
  • Vozi: GeeK
  • Lokacija: podRRavina...
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #35 : 10. Ožujak 2007, 01:05:42 »

Nešto što bi mi moglo zamijeniti neispunjenu ljubav prema Busi.  :mrgreen:
Evidentirano

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5690
  • Vozi: GSA, Versys
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #36 : 10. Ožujak 2007, 12:52:02 »

...Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: )...

Šteta kaj ni jedan HR časopis ne prepisuje testove iz japanskih moto časopisa :mrgreen:
Evidentirano
Odbacivanje tuđeg stava kao apriori neispravnog je osnov demokratije, i bojim se da je promatranje tuđih gledišta kao da su legitimna, ili ne daj bože usvajanje drugačijeg stava, to jest priznavanje da je neko drugi u pravu prečica ka komunizmu, odnosno fašizmu

primo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 439
  • Vozi: što uhvati
  • Lokacija: lack of roads
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #37 : 10. Ožujak 2007, 12:56:18 »

Šteta kaj ni jedan HR časopis ne prepisuje testove iz japanskih moto časopisa :mrgreen:

huh...koliko uopće novinara zna japanski :mrgreen:
imao sam priliku više puta gledat njihove časopise i mogu reći da su im prerade predobre...ljudi su stvarno umjetnici... :palacgore:
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #38 : 15. Srpanj 2007, 10:21:24 »

http://www.motori.hr/Njegovo_Veli_anstvo_Kawasaki_GTR_1400_1971.html


P.S. Kako u Ilici neće dobiti GTR na uvid do kraja kolovoza, ima li koji dealer koji će ga pokazno imati i prije? Imam neke interesente, pa... a dealeri vele da ga mogu naručiti, ali da nisu ziher da će ga imati u salonu. Pa zar stvarni misle da će netko dati 120.000 kuna na temelju prospekta? Ipak to nije HD...
« Zadnja izmjena: 15. Srpanj 2007, 10:44:47 Sledgehammer »
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #39 : 15. Srpanj 2007, 10:23:50 »

Ono baš nije i normalno da BMW osvaja sve najbolje pozicije u skoro svakom testu u Motoreviji. :misli:
Predprošli put su našli uspoređivati bajkove po alpskim cestama i onda svrstaju u istu klasu nakede Monster695, MT-03, er6f koji je konjažom slabiji dosta sa čistim turing bajkom BMW F800S

Otkuda ti to da je F800S "čisti touring bajk"???

ST je tourer srednje klase, ali S je čisti naked. Znači, na testu je dobro svrstan.
Evidentirano

blackbird24

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 378
  • Vozi: uvijek nešto
  • Lokacija: tu u okolici
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #40 : 15. Srpanj 2007, 12:07:15 »

treba čekat pa ćemo vidit kako to izgleda u praksi :palacgore
 a bmw ko bmw,ipak to voze odlikaši :mrgreen:
Evidentirano
live for ride,ride for life

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #41 : 15. Srpanj 2007, 14:41:21 »

Kako je najavljeno u aktualnom broju MotoPulsa, test GTR-a 1400 bit će u idućem broju (već sam se pobojao da je ovo dvobroj), pa je to jedan od rijetkih MotoPulseva koje baš očekujem sa nestrpljenjem (mada ionako kupujem svaki).

Također se nadam da ga neće testirati samo brzi i najbrži, tj. da test neće biti koncentriran samo na njegove brzinske performanse, kao i da neće biti odrađen tipično za MotoPuls, znači na Grobniku, jer su uvjeti na Grobniku dostatni i dobri samo za mali dio testnog spektra, onoga koji se tiče brzinskih postignuća. Zato se nadam da će test biti koncentriran na touring i sve njegove detalje oko touringa, da test neće ličiti na test nekog RR-RR-R (ako sam zaboravio koje slovo R, oprostite mi...) motocikla.
Evidentirano

Tommee

  • MetRRo Magnifico
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4037
  • Vozi: Nacionalna klasa Z 750S (Socijal)
  • Lokacija: ZagRReb/PetRRinja
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #42 : 15. Srpanj 2007, 16:13:29 »

Kako je najavljeno u aktualnom broju MotoPulsa, test GTR-a 1400 bit će u idućem broju (već sam se pobojao da je ovo dvobroj), pa je to jedan od rijetkih MotoPulseva koje baš očekujem sa nestrpljenjem (mada ionako kupujem svaki).

Također se nadam da ga neće testirati samo brzi i najbrži, tj. da test neće biti koncentriran samo na njegove brzinske performanse, kao i da neće biti odrađen tipično za MotoPuls, znači na Grobniku, jer su uvjeti na Grobniku dostatni i dobri samo za mali dio testnog spektra, onoga koji se tiče brzinskih postignuća. Zato se nadam da će test biti koncentriran na touring i sve njegove detalje oko touringa, da test neće ličiti na test nekog RR-RR-R (ako sam zaboravio koje slovo R, oprostite mi...) motocikla.

Nazalost cesto njihovi testovi odu u krivom smjeru i lice na testiranje R motora na stazi sto je jednostavno besmisleno...uostalom, takvo nam je i stanje kod auto magazina...valjda je takav nacin ophodenja popularan na ovim prostorima...
Evidentirano
Proširite horizonte - pušite dinamit.

Color television! Bah, I won’t believe it until I see it in black and white.

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #43 : 15. Srpanj 2007, 16:58:07 »

Tommee, u pravu si, prečesto njihov test ispada ustvari samo dojam za koliko se sa nekim motorom može proći Grobnička staza... pa čak su i Piaggio MP3 testirali na Grobniku!

Koliko onda taj test ima veze sa stvarnom, uporabnom vrijednošću motocikla, i koliko je jednom kupcu bilo koje makine bitno njihovo postignuće na Grobniku, sasvim je drugo pitanje... a to bi se moglo reći i za testiranje R-ova, jer i njih 99,99% kupaca nikada ne vozi po nekakvoj pisti u nekakvim idealiziranim uvjetima...

No, da se vratim GTR-u 1400...
Evidentirano

matavz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: Hornet 600 06'
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #44 : 16. Srpanj 2007, 17:28:49 »

N
Kako je najavljeno u aktualnom broju MotoPulsa, test GTR-a 1400 bit će u idućem broju (već sam se pobojao da je ovo dvobroj), pa je to jedan od rijetkih MotoPulseva koje baš očekujem sa nestrpljenjem (mada ionako kupujem svaki).

Također se nadam da ga neće testirati samo brzi i najbrži, tj. da test neće biti koncentriran samo na njegove brzinske performanse, kao i da neće biti odrađen tipično za MotoPuls, znači na Grobniku, jer su uvjeti na Grobniku dostatni i dobri samo za mali dio testnog spektra, onoga koji se tiče brzinskih postignuća. Zato se nadam da će test biti koncentriran na touring i sve njegove detalje oko touringa, da test neće ličiti na test nekog RR-RR-R (ako sam zaboravio koje slovo R, oprostite mi...) motocikla.


Neće, GTR je testiran u Francuskoj, tam je bila prezentacija... ako se ne varam, čak je trebala biti organizirana ruta Francuska-Njemačka, al je bilo loše vrijeme pa neznam kak je to na kraju završilo...
Evidentirano
Ljudski život nije ništa drugo nego igra; ludosti...Srce je uvijek u pravu!
 

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #45 : 16. Srpanj 2007, 23:07:16 »

N

Neće, GTR je testiran u Francuskoj, tam je bila prezentacija... ako se ne varam, čak je trebala biti organizirana ruta Francuska-Njemačka, al je bilo loše vrijeme pa neznam kak je to na kraju završilo...


Misliš, GTR iz MotoPulsovog testa se testira u Francuskoj?
Evidentirano

linza

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3484
  • Vozi: Varadero
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #46 : 17. Srpanj 2007, 13:44:11 »

Jao koje govno  :LOL: Gledam filmice i vidim dva geĐita. Prvi je KIPASS( hahaha ) neko govno od privjeska koje se nosi negdje u Đepu i bez kljuca se daje kontakt a taj privjesak daje nekakav signal centralnoj racunalnoj jedinici.

Sljedeci gadjit koji mene naprosto odusevljava sa svojom sveukupnom primjenom i kasniom isplativosti je senzor koji daje informacije o pritisku guma. Kao prvo netreba mi i kad je guma prazna osjetit cu to ( ovo je moje subjektivno misljenje ). Pravi problem je sto se desava kad mjenjam gumu, da li cu to kao i kod nekih auti morat mjenjati ( svako govno kosta 800kn /kotac ) ili ce se to nekako morati prebrikati ukoliko se to moze tako izvesti. Bas me zanima kakav bi bio odgovor Kawasakija kad znamo da se na takvim motorima gume mjenjaju barem 3-4 puta godisnje ( o zaboravio sam da se kod nas ne sodraju kilometri bezveze  :mrgreen: )

Evo, ispravite me ako grijesim.

Kako su rekli amreki kad se pojavio HD sa vodenim hladjenjem " jos jedna tekucina koja ce curiti". E pa ovaj Kramasaki ima dva geĐita
Plus kardan, kuku lele prvim kupcima aka ginipigovi  :mrgreen:
Evidentirano
Svakim danom sve sam blizi vretenastoj ribi

adizonevic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 647
  • Vozi: Kawasaki Z750 L7
  • Lokacija: Sarajewo
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #47 : 17. Srpanj 2007, 15:25:37 »

Jao koje govno  :LOL: Gledam filmice i vidim dva geĐita. Prvi je KIPASS( hahaha ) neko govno od privjeska koje se nosi negdje u Đepu i bez kljuca se daje kontakt a taj privjesak daje nekakav signal centralnoj racunalnoj jedinici.

Sljedeci gadjit koji mene naprosto odusevljava sa svojom sveukupnom primjenom i kasniom isplativosti je senzor koji daje informacije o pritisku guma. Kao prvo netreba mi i kad je guma prazna osjetit cu to ( ovo je moje subjektivno misljenje ). Pravi problem je sto se desava kad mjenjam gumu, da li cu to kao i kod nekih auti morat mjenjati ( svako govno kosta 800kn /kotac ) ili ce se to nekako morati prebrikati ukoliko se to moze tako izvesti. Bas me zanima kakav bi bio odgovor Kawasakija kad znamo da se na takvim motorima gume mjenjaju barem 3-4 puta godisnje ( o zaboravio sam da se kod nas ne sodraju kilometri bezveze  :mrgreen: )

Evo, ispravite me ako grijesim.

Kako su rekli amreki kad se pojavio HD sa vodenim hladjenjem " jos jedna tekucina koja ce curiti". E pa ovaj Kramasaki ima dva geĐita
Plus kardan, kuku lele prvim kupcima aka ginipigovi  :mrgreen:
Cisto sumnjam da ce onaj ko je u stanju izdvojiti 15K+ EUR za motor razmisljati o cijeni servisa/zamjeni ventila i guma.
Evidentirano

ib

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #48 : 17. Srpanj 2007, 15:28:23 »

Cisto sumnjam da ce onaj ko je u stanju izdvojiti 15K+ EUR za motor razmisljati o cijeni servisa/zamjeni ventila i guma.

Iznenadio bi se - itekako ce razmisljati.
Evidentirano

linza

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3484
  • Vozi: Varadero
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #49 : 17. Srpanj 2007, 15:34:32 »

Bio ja jedne godine na ronjenju i slusam tipa koji ima brod kaje ima probleme. Naime frajer, koji sam prizna da nezna sorerirati, sjebe propeler. Propeler kosta preko 20.000kn i nije problem sto on kosta toliko nego sto ga NEMA, a doci ce u 9 mjesecu kad sezona zavrsi.

P.S. vozim Varadero i problem mi dat 800kn na pizdarije tipa nova jakna. Jel to mozda zato sto radim 40tkm godisnje?  :misli:
Veci je problem (citaj iznos ) odrzavanje i voznja nego iznos motora...
Evidentirano
Svakim danom sve sam blizi vretenastoj ribi
 Str: 1 [2] 3 4 ... 75   Gore
 

Stranica je generirana za 0.243 sekundi uz 20 upita.