Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

Str: 1 2 3 ... 5 [Sve]   Dolje

Autor Tema: Cagiva raptor 650  (Posjeta: 4657 )

Sphinx

• *
  • Spol: Muški
  • Vozi: Suzuki gsx 1402
Cagiva raptor 650
« : 30. Travanj 2007, 11:41:22 »

Bok ljudi!

Ja sam novi na vašem forumu ii odlučio sam postati motorista, tako da trenutno kupujem motor.
Ja sam se odlučio za Cagiva Raptor 650 ( polovna 2001. godište s oko 45000 km) pa me zanima šta mislite o tom motoru, njegove prednosti i nedostatke!!?? Inače ja sam iz Rijeke i početnik sam ali me to ne brine jer ako imaš kontrolu nad sobom svaki motor je super. Pa molio bih vaše komentare o tom motoru i savjete. Hvala
Evidentirano

MA-Zvone

• Vozi: Yamaha FZ6 II
Odg: Cagiva raptor 650
« Odgovori #1 : 30. Travanj 2007, 12:30:42 »

Član sa nickom Pivi će ti sve objasnit o tom motoru  :mrgreen:
Evidentirano
www.crotur.com

Turistički portal specijaliziran za Makarsku rivijeru.

sid

• Vozi: Kawasaki ZR 7
« Odgovori #2 : 30. Travanj 2007, 12:34:05 »

I meni zaniljivo prometalo  :D
Evidentirano
VISE RADITE A MANJE PROSVJEDUJTE Z. A
Prodajem stan u Zgb. na Sv. Duhu
KOJI QURATZ VRIJEDI PENZICIMA IC' STRAJKAT ?

Bandit

• ADMIN PIZDEK
  • Administrator
  • Vozi: Suzuki SV 1000 S
« Odgovori #3 : 30. Travanj 2007, 14:47:19 »

Član sa nickom Pivi će ti sve objasnit o tom motoru  :mrgreen:

Ali tek za 8-9 dana. Momentalno je na hlađenju :mrgreen:
Evidentirano
Procjene vrijednosti motocikala (i drugih vrsta vozila i plovila) pri kupoprodaji, a za potrebe plaćanja poreza. Javiti se na pp, ili na procjena.plovila@gmail.com

miro

• Dežurni petokolonaš
  • Vozi: DUCATI
« Odgovori #4 : 30. Travanj 2007, 16:10:41 »

Ali tek za 8-9 dana. Momentalno je na hlađenju :mrgreen:
Onda ću ja reći.  :mrgreen: