Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2 3  Sve   Dolje

Autor Tema: Na koje se to klase djele motocikli?  (Posjeta: 13189 )

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Na koje se to klase djele motocikli?
« : 16. Kolovoz 2007, 18:01:45 »

Pisao sam i na drugim forumima, pa ajde i ovdje da prenesem tekst.

Pokušaću na ovo pitanje ovdje da odgovorim.

BICIKLO SA MOTOROM

Naš zakon o bezbjednosti saobraćaja kaže: ,,bicikl sa motorom je vozilo na motorni pogon sa dva ili tri točka čija zapremina motora nije veća od 50 kubika i ne može razviti brzinu veću od 50 km/h.''
U tu kategoriju spadaju i skuteri i sportske jurilice i enduro. Bez obzira na orjentaciju svima će u saobraćajnoj dozvoli pisati biciklo sa motorom, osim ako se ne skinu blokade. U slučaju skidanja blokade ta vozila se registruju kao motocikli. Inaće, ova vozila se trajno registruju, odnosno nije potrebno svake godine produžavati registraciju. Takođe za ova vozila nije potrebno polagati za ,,A'' kategoriju. Može se naći raznoraznih modela, od onih koji liće na prave motocikle, koji su ipak namjenjeni uzraztu od 16 do 18 godina, jer bi se teško mogao smjestiti na njih, do raznoraznih skutera. Koliko ima različitih koncepcija bicikla sa motorom evo fotki nekih tzv. pedesetica.

Aprilia RS 50


Peugeot XPS


Tomos APN


Yamaha TZR
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #1 : 16. Kolovoz 2007, 18:02:51 »

SKUTERI

Skuteri su zapravo najrasprostranjenija vrsta dvotočkaša. Šta su zapravo skuteri? Definicija jednostavno ne postoji, ali uobičajno je da skuteri nazivaju motocikli koji oblikom podsjećaju na Piaggio Vespu. Znači, oplate koje štite od vjertra, položaj sjedanje takav da su noge i stopala ispred ostatka tijela. Danas skoro svi skuteri imaju prenos variomatom, odnosno za voznju je dovoljno samo dodavat i oduzimat gas. Najveća mana većine skutera su mali tačkovi što bitno utiče na stabilnost, odnosno nestabilnost vozila. Za probijanje kroz gradske gužve ne postoji bolje prevozno sredstvo. Ovdje Piaggio uglavnom odredjuje tempo. No i skuteri imaju neke svoje podklase.

Standardni skuteri

To su skuteri koji imaju motore od 50 do 250 kubika, male točkove od 10 do 13 cola i dizajnirani da budu praktični. Tipični skuteri ove vrste su

Piaggio Fly


Aprilia Leonardo


PGO Ligero


Yamaha Cygnus



Sport

Važi isto što i za predhodnu klasu skutera, s tim da su dizajnirani sa više pažnje, vrlo često na uštrb praktičnosti. Preformanse skoro iste kao i predhodna klasa, ali zbog dizajna i poneke dodatne komponente uglavnom skuplji. Tipični skuteri ove vrste:

Piaggio Skiper


Gilera Runner


Honda Dylan


Kymco Bet&Win



Makadam

Ovi skuteri se prave samo u zapremini motora od 50 kubika. Znači spadaju pod klasu bicikla sa motorom. Karakteristično je to što imaju montirane gume tzv. Balonke. Nisu za terensku vožnju, samo tako izgledaju. Tipični skuteri ove vrste:

Piaggio Typhoon


Peugeot Trekker


Yamaha BW's


PGO Big Max





Naked

Zapravo i nisu naked, ali su izuzetno siromašni oplatama. Najmlađa klasa i još uvjek je u povoju tako da još nema puno modela. Tipični skuteri ove vrste, zapravo sva tri modela koja se nude danas su:

Peugeot serija Ludix (ima puno modela ove serije)


Tomos Yungste'r


Yamaha Slider



Retro

Važi sve kao za standardne skutere s tim što je ovdje maksimalna pažnja posvećena dizajnu. Za mnoge ovo je klasa skutera sa najviše stila. Pošto slika govori više od hiljadu rijeći evo ih tipični skuteri ove vrste:

Piaggio Vespa


Aprilia Habana


SYM Mio





Veliki točkovi

Glavna mana skutera su zapravo mali točkovi. Zbog malih točkova su izuzetno nestabilni i, pogotovo na lošim podlogama, lako se gubi kontrola nad vozilom. Početkom devedesetih Aprilia je predstavila liniju Scarabeo. Razlikovao se od svih ostalih skutera po tome što je imao velike točkove. Kubikaže su od 50 do 500 kubika. Točkovi su najčešće 15 ili 16 cola. U pojedinim slučajevima zadnji točak je 14 cola. Zbog sigurnosti vrlo brzo su postali najpopularnija vrsta skutera. Tipični skuteri ove vrste:

Piaggio Beverly


Aprilia Scarabeo (od nje je sve počelo)


Kymco People


Peugeot Looxor





Maxi

Kao što i ime asocira, to su veliki skuteri. Jedino što ih povezuje sa klasičnim skuterima je položaj sjedenja. Zbog velikih dimenzija izgubili su onu praktičnu komponentu za probijanje kroz gradske gužve. Ovi skuteri su zapravo negdje na polovini između klasičnih skutera i GT (putnih), a tu su i cijenom, tako da imaju svojih kupaca. Kubikaža im varira od 50 do 400 kubika. Tipični skuteri ove vrste:

Piaggio X8


Yamaha X-max


Honda Pantheon


Kymco Grand Dink



GT skuteri

Ovo nema nikakve dodirne tačke sa izvornim skuterom. Ogromni su, udobni i paprenih cijena. Mnogi ih zovu putujuće fotelje. Kubikaže im variraju od 125 do čak 800 kubika. Imaju takvu opremu da bi im i prosječni automobil pozavidio, sa njima se slobodno može ići na duži put, umor se na njima ne osjeća. Ipak za grad uopšte nisu praktični. Zbog svih ovih osobina izgubili su na okretnosti. Tipični skuteri ove vrste:

Piaggio X9


Suzuki Burgman


Honda Silver Wing


Gilera GP800 (najveći ekstrem sa 840 kubika i 75 KS)
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #2 : 16. Kolovoz 2007, 18:03:09 »

MOPED

Dok nisu skuteri prevladali mopedi su bili ono sto je pokretalo ljude u urbanim sredinma. Mopeda je sve manje i manje, mada se pojedini modeli još ne daju. Evo nekih mopeda koji se danas proizvode:

Honda ANF


Tomos Streetmate


Sachs Madass
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #3 : 16. Kolovoz 2007, 18:03:50 »

NAKED

Naked su zapravo svi motori koji nemaju oklope na sebi. Vidi se mašina i ostali sklopovi. Jedini ofarbani dio su rezervoar i blatobrani. Zato su oku dostupni i agregat i elementi prenosa, i vješanje... zapravo ovu klasu je možda i najteže dizajnirati. Iako su svi motori klase nejked goli znaju se i te kako razlikovati po karakteru i položaju tjela. Kod nekih je opušten položaj tjela: kičma pravo, zadnjica i stopala u istoj liniji sa kičmom i ruke koje prosto padaju na volan. Dok su suprotnost oni koji imaju nizak volan zbog cega je kičma savijena prema naprijed, odnosno tijela polegnutog preko rezervoara, često su i stopala povučena nazad. Ovaj prvi položaj je tzv. turistički položaj, a ovaj drugi je sportski položaj. Ovo znači i da kod nakeda ima podklase. Ove prve nazivamo običnim, a druge sportskim nakedima. Interesatno je da neki proizvođači znaju da dodaju tzv. Poluoklop, odnosno vjetrobran i tu im se ne zaustavi prepravka, već znaju da podignu položaj volana i stave udobnije sjedište. Na taj način osim bolje zaštite od vjetra, vozač ima i udobniji položaj pa se ti motori mogu bez problema koristiti za putovanja.

i sport i turizam

Evo nekih primjera trasformacija. Isti motor, ovir, prenos, a samo zbog položaja vozača drugačiji karakter:

Yamaha FZ6 i Yamaha FZ6 Fazer
   

Kawasaki Z750 i Kawasaki Z750S
   




Sport i samo sport

Tipičan neudoban sportski položaj. Sportski motor koji nema aerodinamične oplate. Tipični predstavnici ove klase su:

Aprilia Tuono


MV Agusta Brutale


KTM Super Duke


Triumph Speed Triple





Opušteno

Ono zbog čega se nakedi i najviše kupuju, zbog opuštenog uživanja. Osim uživanja u klasičnim linijama pružaju i dovoljno zabave u vožnji. Tipični predstavnici ove klase su:

Yamaha XJR 1300


Suzuki Bandit


Moto Guzzi Breva


Kawasaki ER6-n


BMW R 1200 R





Retro

Kao i sve klase i ovu je zahvatila retromanija. Tu se nema šta puno objašnjavati, izgled starog motora spakovanog u modernu tehnologiju. Tipični predstavnici ove klase su:

Ducati GT 1000


Triumph Boneville


Voxan Black Magic


Norton 961 SS
Evidentirano
 

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #4 : 16. Kolovoz 2007, 18:04:57 »

SPORTSKI

Sportski motori su zapravo klasa motora koja najčešće pokazuje prestiž neke fabrike. Projektovani su za pistu, pa u uslovima redovnog saobraćaja brzo zamaraju vozača i neudobni su. Racionalni razlog za kupovinu ne postoji osim ako vikendom ne ,,prošetate'' do najbliže piste i date sebi oduška. Opet postavljam sledeće pitanje: Ko kupuje motocikl zbog racionalnih razloga? Iz ovoga isključujem skutere, jer se oni uglavnom kupuju iz racionalnih razloga. Kubikaža ovih motora uglavnom je određena klasama u superbajku. Najćešće kubikaže su 125, 600 i 1000. Kubikaže od 500 i 750, ako mogu tako da se izrazim su u izumiranju. Pošto se djele po kubikaži tako ću ih i podjeliti.

Stovadesetpetice

Ulazak u klasu sportskih motora. Ako imaju dvotaktne mašine znaju biti i te kako agresivne. Četvorotaktne mašine su smirenije. Čak duplo slabije, ali su trajnije i troše daleko manje goriva i jeftinije su za održavanje. Tipični predstavnici ove klase su:

Aprilia RS 125


Cagiva Mito 125


Honda CBR 125 R


Sachs XTC 125





Šestotice

Ova klasa vrlo popularna. Nudi dosta ekstremne preformase iz male kubikaže. Zbog male težine dosta su okretni. Tipični predstavnici ove klase su:

Yamaha YZF R6


Triumph Daytona 675 Triple


Honda CBR 600 RR


Suzuki GSX 600 R





Litarska klasa

Ovo su modeli koji služe za pokazivanje prestiža neke fabrike. U njima je spakovana uglavnom sva tehnologija koju posjeduju neke fabrike. Japanci forsiraju četri cilindra, evropljani dva, sa izuzetkom Britankog Triumpha koji ima tri cilindra. Četri cilindra nude veću krajnju snagu, a dva bolju okretnost i ubrzanje u krivini. Tipični predstavnici ove klase su:

Aprilia RSV Mille


Kawasaki ZX-10 R Njinja


Ducati 1098


MV Agusta F4 1000




Za obaranje brzinskih rekorda

Ovo su sportski motori koji imaju veliku kubikažu, nisu naročito okretni ali svojom cjenom pokazuju status vlasnika. Ne postoje trkačke izvedbe pa nisu ograničeni kubikažom. Tipični predstavnici ove klase su:

Suzuki Hayabusa


BMW K 1200 S


Kawasaki ZX-12R Njinja


Benelli Tornado 1130



Kao što sam rekao klasa petstotina kubika i sedamstopedeset je pred izumiranjem
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz 2007, 19:34:18 wulfy »
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #5 : 16. Kolovoz 2007, 18:05:19 »

KROS

Da na ovom mjestu razbijemu jednu zabludu. Šta su to kros motori? Kros motori su namenjeni teškim terenima. Što više blata, neravnog terena, divljine... To im je prirodno stanište. Kros motori su takmičarski motori i ne mogu se registrovati. Ne poseduju svjetla, žmigavce i još po neki dodatak koji je zakon propisao za sva motorna vozila. Osim za takmičenja koriste se i za zabavu, alu uvjek daleko od puteva, pogotovo asvaltiranih. Na asvaltu bi čak i bili opasni. Kada se na kros motocikle doda oprema da se mogu registrovati onda se ti motocikli zovu drugačije. U manjim kubikažama dominiraju dvotaktni, dok u većim četvorotaktni agregati. Zavisno od klase u kojoj se takmiče imaju odgovarajuću kubikažu. Nabrojaću ih nekoliko bez ikakvog reda:

KTM SX-F


Honda CRF 250 R


Yamaha YZ 450 F


Tomos MC 80 Senior
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #6 : 16. Kolovoz 2007, 18:05:57 »

ENDURO

Veliki točkovi i dug hod vešanja su glavne karakteristike enduro motora. Takođe tu je i uspravan položaj i širok volan da bi se imala što bolja kontrola nad motorom na neravnim dionicama. Enduro motore smo podjelili u tri kategorije. U ovoj klasi je za sada neprikosnoven lider KTM.

Hard enduro

kada se na kros motore dodaju svjetla, žmigavci, odgovarajući izduv i ostala oprema da se mogu registrovati dobili smo hard enduro motore. Koriste ih rekreativci koji vole blato, neravan teren, divljinu... Takodje ne podnose asvalt. Dosta su ekstremni.  Tipični predstavnici ove filozofije:

KTM EXC (250 – 400 – 450 – 525)


Yamaha WR 450 F (postoji i verzija sa pogonom na oba točka)


Kawasaki KLX 450 R


Aprilia RXV (jedini dvocilindraš)





Soft enduro

Za razliku od hard modela sa soft modelima se može bez problema voziti i asvaltom. Zbog toga se ne mogu voziti ekstremnim terenima, ali za prosječnog vozača dovoljno. Može asvaltom da dođe do neke poljane, blatnog terena, suvog korita rijeke i onda sebi da priužti malo zabave vožnje po makadamu. Sasvim dovoljno terenskog karaktera, jer više prosječan vozač ne bi znao ni iskoristiti.  Tipični predstavnici ove klase:

Yamaha XT 660 R


MZ Baghira


Suzuki DR-Z 400 S


KTM LC4 640 Enduro





Putni enduro

Uz veliki točak i dugi hod vešanja uz enduro položaj tjela (udoban) dodate su oplate za zaštitu od vjetra i još ponešto opreme da bi putovanje bilo udobno. Stvoreni za duga putavanja, a zbog enduro porjekla ne smetaju im loši putevi. Vrlo popularna klasa kod svjetskih putnika. Tipični predstavnici ove klase:

BMW R 1200 GS


Honda Transalp


KTM 990 Adventure


Aprilia Pegaso 650 Trail
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #7 : 16. Kolovoz 2007, 18:06:50 »

PUTNI MOTORI

Da se nadovežem na predhodni post. To su motori čija je glavna namjena da se napravi što više kilometara. Udobni su, imaju dobru zaštitu od vjetra i gomilu opreme. Na tim motorima dodaci poput grijanih ručki, ABS-a, GPS-a, muzičkog sistema, putnih kofera se podrazumjevaju. U ovoj klasi glavnu riječ vode BMW i Honda. Glomazni su i nepraktični za gradsku vožnju. Otvoren put je njihovo stanište. Opet se mogu podjeliti na više podklasa. Putni enduro smo opisali. Ostale podklase su

Putovanje putovanje i samo putovanje

Idealni za prevaljivanje ogromnih rastojanja tamo gdje ima asvalta. Tipični predstavnici ove klase:

BMW R 1200 RT


Honda Pan European


Moto Guzzi Norge 1200


Kawasaki 1400 GTR





Sportsko-Turistički

Imaju dosta sportskog šarma, ali su za razliku od sportista udobniji. Isto važi kao i za gore navedene, samo što se te asvaltne dionice mogu proći dosta brzo. Tipični predstavnici ove klase:

BMW R 1200 ST


Honda CBR 1100 XX


Yamaha FJR 1300


Kawasaki ZZR 1400




Luksuzni

Kome nije dosta udobnosti nego uz to želi sav mogući luksuz koji pruža moto industrija, a pri tome ima gomilu novca kupiće nešto iz ove klase. Tipični predstavnici ove klase su:

BMW K 1200 LT


Honda Gold Wing


Harley Davidson Electra Glide





Custom

Ova klasa koketira sa custom klasom uglavnom samo izgledom. Ima sve ostale elemente putnog motora. Tipični predstavnici ove klase su:

BMW R 1200 CL


Harley Davidson Road King


Kawasaki VN 1600 Classic Tourer


Moto Guzzi California EV Touring
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #8 : 16. Kolovoz 2007, 18:16:44 »

CUSTOM

Custom, za mnoge najljepši motori. Kada se kaže custom nekako se skoro uvjek prvo pomisli na Harley Davidson. Za sve je tipičan položaj tjela, noge naprijed. Nisu baš udobni, kratak hod vešanja, na ovim našim putevima svaku rupu će te osjetiti na kičmi, ali... Za mnoge je je ta klasa vrhunac stila. Interesatno je da ljudi koji uopšte ne voze motocikl i nemaju veze sa motociklima okrenuće se za ovakvim motociklima. Vrsta motocikla koja definitivno privlači pažnju. Opet se custom motocikli djele na raznorazne kategorije. Toliko je tih kategorija i mješavina stilova da se i dobri poznavaci mogu zbuniti. Ja ću ih probati podjeliti na dvije klase, a opet i ta podjela neće biti precizna.

Standard

Ovi customi imaju klasičan stil. Velike blatobrane preko prednjeg točka. Zadnji blatobran koji prati liniju zadnjeg točka i debele gume. Kubikaže mogu da varariraju od 125 do preko 2000. Zagriženi ljubitelji ove klase ne priznaju ništa ispod hiljadu kubika. Tipični predstavnici ove klase su:

Harley Davidson Fat Boy


Kawasaki VN 900 Classic


Honda VT 750 Shadow


BMW R 1200 C





Sport

Oni imaju mali blatobran na prednjem točku i užu gumu od ovih gore. Prednja viljuška zna da ima i veći ugao. Zadnji blatobran ne prati liniju točka već je zakrivljen prema gore. Istrumenti često znaju biti siromašniji nego kod gornjih modela. Oni su i najčešće osnova za raznorazne prerade. Tipični predstavnici ove klase su:

Harley Davidson Night Train


Kawasaki VN 900 Custom


Hyosung GV 650 Aquila


Suzuki VZ 800 Maruder




Ostalo

Power, samo za one koji imaju puno para. Svojom koncepcijom customi su neudobni ako asvalt niji savršen. Zbog položaja tjela nema potrebe za velikom snagom. No, to ne sprečava pojedine proizvođače da u motor custom tipa ugrade agregat od preko 100 KS koji uglavnom služe radi prestiža. Čak i na pisti ih je nemoguće iskoristiti. Tipičan primjer je Harley Davidson V-Rod.


Osim toga, tu su sve moguće verzije, prerade i slično, koje se najčešće zovu Chopper.

Prvo da razjasnimo šta znači Chopper. Chopper potiće od riječi Chopped što znači ogoljen. Riječ Chopper je nastala u Americi, a odnosila se sa motore sa kojih je skinuto sve što nije potrebno da bi se moglo voziti. To podrazumjeva i skidanje žmigavaca, retrovizora, satova,...
Kasnije se Chopperima nazivaju sve vrste prerada, iz toga su nastali pojedini stilovi.
Evo nabrojaću nekoliko stilova kojih se pridržava većina custom radnji za izradu unikatnih motora:
1. Boberri
2. Trackeri
3. Boardracer
4. Sweden style
5. Street Racer
6. Old Scool Chopper
7. Rat Bike
najskupli i najnepraktičniji
8. Show Bike
Postoji još jedna klasa, amerikanci je ne priznaju
9. Motorfreekers to su prerade u chopper iz nečega što je na prvi pogled nezamislivo. npr. viljuške kao u Sweden Style od obicnih kutija sa masinom od Tomosa i ramom od MZ ETZ... 
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #9 : 16. Kolovoz 2007, 18:17:23 »

SUPERMOTO

Da bi se shvatila ova klasa treba se znati kako je nastala. U Francuskoj, tačnije u Parizu lokalni ,,streetfighteri'' su tražili idealan motor za trkanje po pariškim parkinzima. Klasični sportski nakedi i sportski motori nisu imali okretnost skutera pa nisu mogli da se iskoriste punim potencijalom. Sjetili su se da uzmu enduro motore koji zbog položaja vozača pružaju fantastičnu kontrolu. Uz dugi hod vešanja lako preskači šahtove, šine i ostale gradske prepreke. Prepravke su se sastojale u tome što bi stavili manje točkove da bi dobili na okretnosti. Na te felne su montirane cestovne gume. Vješanje bi se postavili malo tvrđe i montirali bi mnogo jače kočnice. Na taj način dobijen je izuzetno okretan motor koji pruža ogromnu količinu zabave. U gradskoj gužvi čak zna biti okretniji i od skutera. Van grada, tamo gdje su krivine, pogotovo serpentine, neuhvatljiv je čak i od tri puta jačih sportskih motora. KTM je prvi primjetio potencijal te novoformirane klase i 1998 godine na tržište izbacuje svoj prvi serijski supermoto. Evropljani u toj klasi vode glavnu riječ, japanci debelo zaostaju, no polako i oni počinju praviti motore u supermoto klase. U zavisnosti da li je osnova hard enduro ili soft enduro supermoto se djeli na soft i hard. Inaće ova klasa po broju prodatih primjeraka najbrže raste jer nijedna druga klasa ne pruža toliko zabave u vožnji.

Hard

Ovdje kao i kod endura dominiraju u manjim kubikažama dvotaktne mašine. Tipični predstavnici ove klase su:

Husqvarna SM 610 R


Aprilia SVX


Husaberg FS 550 E



Soft

Za razliku od hard modela kod kojih je sve ekstremno podešeno pa prosječan vozač ih ne može 100% iskoristiti, ovdje mogu da se zabave i prosječni vozači. Tipični prestavnici ove klase su:

KTM SM 690


Ducati Hypermotard 1100


MZ Baghira Super-moto


Yamaha XT 660 X
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz 2007, 19:26:52 wulfy »
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #10 : 16. Kolovoz 2007, 18:17:57 »

ALLROUDER

iako ime asocira na sve podloge oni su ipak namjenjeni više asvaltnim podlogama. Ali mogu da podnesu razne vrste asvaltne podloge, grubi asvalt, autoput, grad itd. Do ove klase proizvođači su došli na dva načina. Jedni tako što su na putni enduro dodavali supermoto elemente, odnosno sve više ih prilagođavali cestovnoj upotrebi. U tome je pionir Yamaha TDM 850. Ili su razvijali soft supermoto verziju kojoj su dodavali putne elemente kao što je recimo slučaj sa Ducati Multistradom. Dakle, tipični predstavnici ove klase su:

Ducati Multistrada


Yamaha TDM 900


Triumph Tiger 1050


Suzuki V-Strom


Aprilia Pegaso Strada
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz 2007, 19:28:10 wulfy »
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #11 : 16. Kolovoz 2007, 18:18:38 »

OSTALI DVOTOČKAŠI

Isto kao i kod automobila pojedini proizvođači se trude da naprave nove klase. Poneke uspiju kao što je supermoto, a neke završe kao prolazna moda. Neke fabrike izbace modele kojima niko neće da konkuriše iako se oni dobro prodaju. Nekada je postojala klasa (pedesetih i šezdesetih godina prošlog vijeka) koja se zvala Scrambler. Danas neki proizvođači pokušavaju da ožive tu klasu pa nude modele kao što su:
Derbi Mulhacen 659

Triumph Scrambler

ili prosto prave neke modele koje je teško svrstati u neku klasu, prije svega što imaju neobičan položaj tjela, ali kažu da imaju stila:
Moto Guzzi Griso

Yamaha MT-01

Prolazna moda ili je na vidiku nova klasa? Vidjećemo.
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #12 : 16. Kolovoz 2007, 18:19:17 »

To bi bile ugrubo sve klase dvotočkača.

No, zakon poznaje vozila na tri i četiri točka koja se mogu registrovati kao motocikli.
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #13 : 16. Kolovoz 2007, 18:21:43 »

ATV i QUAD VOZILA

ATV i Quad vozila su vozila sa tri ili četiri točka. Imaju uglavnom motociklističke motore, interesatno iako imaju pogon na zadnja dva točka nemaju diferencijal. Pružaju dosta zabave, ali oprez, na asvaltu znaju biti vrlo nestabilni, upravo zbog nedostatka diferencijala. Djelimo ih opet na radne i sportske.

Neki radni:

Piaggio Trackmaster


Polaris Sawtooth


Kymco MXU


Suzuki LT-A



Sportski:


Suzuki LT-R


Yamaha YFZ


Kawasaki KVF


Honda TRX


Neki ekstremni radni modeli imaju i pogon na sva četiri točka. Oprez, ako im je težina preko 400 kg po našem zakonu ne možete ih registrovati.

Bilo je i price da se mogu registrovati kao poljoprivredne ili radne masine sto nije tacno, jer radna mašina ne može da razvije brzinu veću od 35 km/h.

Ovdje možemo svrstati bagije i sva slična vozila do maksimalno 4 točka i 400 kg težine. Tako kaže zakon (bar ovaj koji važi u Crnoj Gori).
Evidentirano

sssss

  • MISS BABINJAKA
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3621
  • Vozi: GSXR1100
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #14 : 16. Kolovoz 2007, 18:23:31 »

Stvarno si si dao truda....  :mrgreen:   :palacgore:
Evidentirano

Horny

  • ex. Sporier5
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1518
  • Vozi: NAKAZU
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #15 : 16. Kolovoz 2007, 18:26:29 »

Stvarno nemam riječi ova tema je mrak samo još nisam vidio pod koju se klasu definira Suzuki sv1000s, ako znaš, a sudeći po ovome kaj si priložio vjerojatno znaš, ja mislim da je sport tourer, a neki vele da je super sport, kaj ti misliš?!
Evidentirano

marko88

  • ex. bikerboy
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3282
  • Vozi: Yamahu R6 2007
  • Lokacija: ZG-Gajnice
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #16 : 16. Kolovoz 2007, 19:09:55 »

Stvarno nemam riječi ova tema je mrak samo još nisam vidio pod koju se klasu definira Suzuki sv1000s, ako znaš, a sudeći po ovome kaj si priložio vjerojatno znaš, ja mislim da je sport tourer, a neki vele da je super sport, kaj ti misliš?!
supersport nije sigurno

a dalje se dogovori s čovjekom :mrgreen:
Evidentirano

wulfy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 117
  • Vozi: Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
  • Lokacija: Budva - MNE
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #17 : 16. Kolovoz 2007, 19:21:36 »

Pogledaj post broj pet, podnaslov i sport i turizam, ja bih ga tamo smjestio
Evidentirano

Goran zzz

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2369
  • Vozi: Fiata (GROMA)
  • Lokacija: Pregrada, Hrv. Zagorje
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #18 : 16. Kolovoz 2007, 19:22:22 »

supersport nije sigurno

a dalje se dogovori s čovjekom :mrgreen:

da supersport nije garant  :palacgore:

klasićni naked  :palacgore:
Evidentirano
Z1000 2004-2007 (27835km)
Tuono Factory 2007

Alera Dugi

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2972
  • Vozi: KTM LC4 Adventure
  • Lokacija: Vinkovci
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #19 : 16. Kolovoz 2007, 20:49:26 »

Bravo care, odlican tekst!!!  :palacgore:
Evidentirano
Nema Beda
 

deni_90

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 46
  • Vozi: kaj stignem
  • Lokacija: na šanku
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #20 : 16. Kolovoz 2007, 20:59:16 »

svaka čast  :palacgore: al mislim da si kod nakeda pogriješio, nije za sport i turizam  :LOL: touring motor bi značilo  kružno putovanje-obilazak, i još nekaj onaj KTM 690  bi mogao bez problema i u hard supermotu, al to je već tema za sebe...   :mrgreen:
Evidentirano
GO FAST....................................................OR GO HOME

Shoky

  • ex Pasmaters
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1494
  • Vozi: Groma soma
  • Lokacija: zege rege
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #21 : 16. Kolovoz 2007, 21:01:40 »

da supersport nije garant  :palacgore:

klasićni naked  :palacgore:

Pa nije baš klasićni pošto ima prednju masku i niski guvernal!  :wink:
Nije Supersport, možda samo Sport??  :mrgreen:
Evidentirano

Pec

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 845
  • Vozi: Hyosung GT650i
  • Lokacija: tamo-vamo
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #22 : 17. Kolovoz 2007, 14:57:18 »

U Hrvatskoj ne postoji više "bicikl s pomočnim motorom" kod klasifikacije vozila.
Mopede nije moguće nakon skidanja blokada preimenovati u motocikle.
Quadovi (četverocikli) kao što im samo ime kaže mogu biti samo s četiri kotača (tri kotača imaju motorni tricikli ili mopedi s tri kotača kao i motocikli s bočnom prikolicom - a to nisu četverocikli).
Četverocikli bez obzira jesu li radni ili sportski mogu biti ali i ne moraju homologirani za cestovnu uporabu.

Evidentirano

markookram

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14456
  • Vozi: pure enduro
  • Lokacija: u špuri
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #23 : 17. Kolovoz 2007, 15:14:52 »

svaka čast  :palacgore: al mislim da si kod nakeda pogriješio, nije za sport i turizam  :LOL: touring motor bi značilo  kružno putovanje-obilazak, i još nekaj onaj KTM 690  bi mogao bez problema i u hard supermotu, al to je već tema za sebe...   :mrgreen:
sugurno , ako gledamo konkurenciju u toj klasi i uzmemo u obzir da to je cisti SM najbolje SM tvornice na svijetu , a ja bi jos to podijelio na profi SM  :mrgreen:
Evidentirano
potrošač je koproizvođač

jedimaster

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4637
  • Vozi: Tie fighter
  • Lokacija: Kod Mosta Slobode
Odg: Na koje se to klase djele motocikli?
« Odgovori #24 : 17. Kolovoz 2007, 15:38:51 »

Svaka čast wulfy na trudu  :palacgore:
Evidentirano
www.apertemedia.hr , izrada web stranica , grafička priprema , tisak...
 Str: [1] 2 3  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.253 sekundi uz 19 upita.