Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3]  Sve   Dolje

Autor Tema: Zongshen ZS 250GS  (Posjeta: 11813 )

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #50 : 03. Kolovoz 2011, 02:50:59 »

jesi mjenjao filter ulja? jer ako jesi onda je cudno da nejde vise od litre. ako nisi nije cudno nista da ti manje stane.

Nisam mjenjao filter...samo sam ga ocistio u benzini...

Znaci trebao bi gledat na masini da bude između max i min ?? Bez obzira sta san ulio manje od litre ? Jeli to najvjerodostojnije prikazuje koliko treba bit ulja ?
Evidentirano

c2h5oh

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 668
  • Vozi: butelju Kawe
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #51 : 03. Kolovoz 2011, 10:14:33 »

da to najvjerotostojnije pokazuje koliko ima ulja, samo mozda ti je motor bio malo na koso kad si provjeravao? motor treba biti u super ravnom polozaju da se moze orjentirati prema prozorcicu.

a ako nisi mjenjao filter definitivno ce ici u masinu manje ulja.

ne moras se brinuti, natoci ulja da bude tocno na crtici od maximuma i to je to. (nakon sto napravis nekoliko km provjeri opet i ako je i dalje na crtici onda si napravio dobar posao ;))
Evidentirano

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #52 : 04. Kolovoz 2011, 15:28:02 »

Do sad sam promjenio ulje i ocistio filter zraka...

Sta da radim sa filterom goriva ? Pretpostavljam da je to ona kutijica crna odmah pokraj karburatora...

Kako zategnuti lanac ? Da zatežem jednu i drugu starnu osovine kotača ili kako? na šta moran pazit da mi kotač bude u ravnini ?

Koji bi jos servis triba napravit na njemu ? Možda procistit karburator ?
Evidentirano

bobanovic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 417
  • Vozi: Na jednom od dva cilindra
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #53 : 04. Kolovoz 2011, 16:13:50 »

podigni zadnji kraj.. neznam kako češ ja imam centralnu pa mi je laganica.
Odvrnes osovinu točka, toliko da mozes micat točak, nemoras do kraja. Sad trebo bi do osovine imat nekakav tip španera, nategnes točak koliko mislis da je dovoljno na iza i te spanere u ovom slucaju samo dotegnes, samo pazi nemoj jedan vise drugi manje, meni se dogodilo tako osjetio sam tek u zavoju da baca nesto..
I to je mislim cijela mudrolija neznam šta još ima.
Evidentirano
Zongshen - yaris 2:0
 

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #54 : 05. Kolovoz 2011, 13:30:47 »

podigni zadnji kraj.. neznam kako češ ja imam centralnu pa mi je laganica.
Odvrnes osovinu točka, toliko da mozes micat točak, nemoras do kraja. Sad trebo bi do osovine imat nekakav tip španera, nategnes točak koliko mislis da je dovoljno na iza i te spanere u ovom slucaju samo dotegnes, samo pazi nemoj jedan vise drugi manje, meni se dogodilo tako osjetio sam tek u zavoju da baca nesto..
I to je mislim cijela mudrolija neznam šta još ima.

Ok,samo osovinu felge cilu gurnit nazad koliko mogu...
Evidentirano

bobanovic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 417
  • Vozi: Na jednom od dva cilindra
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #55 : 05. Kolovoz 2011, 15:58:05 »

Ok,samo osovinu felge cilu gurnit nazad koliko mogu...
Nije gurnut, više povuć  :mrgreen: provijeri dal imaš još neke španere na kraju, trebao biš imat ih kad nategnes onda na njima malo pošpanaš da ti nebi bilo zabavno poslje na cesti..
Evidentirano
Zongshen - yaris 2:0

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #56 : 08. Kolovoz 2011, 15:09:54 »

Filter goriva, to je mala pipa na izlazu iz rezervara ? Kako se to čisti i jeli uopce potrebno ?

Ima jedna kutijica pokraj karburatora, u nju ulaze tri cijevi... jedna ide u glavu motora,druga u blok , trecu se nemogu sjetit... za sta sluzi ta kutijica, ja sam je procistio vodom i vratio samo....
Evidentirano

bobanovic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 417
  • Vozi: Na jednom od dva cilindra
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #57 : 08. Kolovoz 2011, 15:51:18 »

Filter goriva, to je mala pipa na izlazu iz rezervara ? Kako se to čisti i jeli uopce potrebno ?

Ima jedna kutijica pokraj karburatora, u nju ulaze tri cijevi... jedna ide u glavu motora,druga u blok , trecu se nemogu sjetit... za sta sluzi ta kutijica, ja sam je procistio vodom  :misli: i vratio samo....

Od kud baš vodom...
Cisti sve benzinom i wd-om.. ta mala pipa na izlazu iz rezervala je ventilda gorivo ide. probaj zatvorit pa vozit pa češ znat, u mom slucaju je ventil samo i neka posudica 3 cm ispod koja nemoze bit filter pa neznam čemu slizu.. Filter kupim svake godine novi, cca 20 kn. Svoga sam sam namontirao izmedu rezervara i karburatora i vezao pvc stezaljkama, čiščenja nema samo skini baci stavi novi.


A ta kutijica, daj je poslikaj ovako mi ne pada ništa na um... pozda pick up za zrak al neznam. Jel ona vuče gorivo il zrak od nekud, jel spojena s karb il samo s masinom..
Al slika govori 1000 riječi
Evidentirano
Zongshen - yaris 2:0

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #58 : 09. Kolovoz 2011, 15:18:23 »

Znam da je to ventil :misli: , Samo ne vidim filter goriva i zakljucujem da ga uopce nema ? Od ventila goriva do karburatora je samo crijevo,dakle nema filtera...  Inace neznam sta bi jos tribalo servisirat na njemu... ocistio sam sve... (samo nisam karburator...)

Evidentirano

Ljubo_051

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2116
  • Vozi: GSXR750 '87.(u srcu), FZS1000 na cesti
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #59 : 09. Kolovoz 2011, 18:58:35 »

Filter mrežica je obično zabijena u taj ventil, unutra u rezervaru. Kada se skine taj ventil, na njemu je kao cigareta plastično kučište sa finom mrežicom koje neda da blato ide van rezervara.
Evidentirano

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #60 : 10. Kolovoz 2011, 15:20:49 »

Filter mrežica je obično zabijena u taj ventil, unutra u rezervaru. Kada se skine taj ventil, na njemu je kao cigareta plastično kučište sa finom mrežicom koje neda da blato ide van rezervara.

 :palacgore:

Provjerit cu jeli tako...
Evidentirano

Ljubo_051

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2116
  • Vozi: GSXR750 '87.(u srcu), FZS1000 na cesti
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #61 : 10. Kolovoz 2011, 18:00:51 »

Trebalo bi biti. Meni je za sada na svakome bilo tako , pa čak mislim da i na tomosu dok sam još bil djčec.  ;)
Evidentirano

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #62 : 30. Kolovoz 2011, 02:12:10 »

Ima li netko iskustva na zongshenu sa nekim tupim lupkanjem iz mašine... tuckanje metal o metal.... Kako ubrzavam tako i to brže tucka...
Motor ide normalno i sve to, al taj zvuk mi ne sluti na dobro... ??


Evidentirano

msusac

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 33
  • Vozi: Aprila Pegaso 650 ie
  • Lokacija: Županja
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #63 : 30. Kolovoz 2011, 10:11:34 »

Ako netko ima "viška" čitavu sajlu brzinomjera/kilometar sata za ZS 200GY-2 i želi je prodati, molim "ponudu" na PM.
Hvala, lijep pozdrav!
 
 
Evidentirano

Ljubo_051

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2116
  • Vozi: GSXR750 '87.(u srcu), FZS1000 na cesti
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #64 : 31. Kolovoz 2011, 20:30:16 »

Meni brat otišao u servis, uzeo novi puž kilometar sajle, mislim ručku kuplunga i još neku sitnicu (dali vijak retrovizora ili slično) i mislim da mu je sve skupa došlo oko 150-160kn.
Evidentirano

msusac

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 33
  • Vozi: Aprila Pegaso 650 ie
  • Lokacija: Županja
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #65 : 01. Rujan 2011, 08:30:01 »

Meni brat otišao u servis, uzeo novi puž kilometar sajle, mislim ručku kuplunga i još neku sitnicu (dali vijak retrovizora ili slično) i mislim da mu je sve skupa došlo oko 150-160kn.
Odgovor iz Petrol Lavori d.o.o. (ovlašteni zastupnik ZS motocikala u  HR) na telefonski upit imaju li sajlu i isporučuju li je pouzećem je: "da nemaju, da je mogu imati za 2-3 mjeseca (?) i da to nije jako važan dio za motocikl (??)".
Ostaj mi vidjeti hoće li servis u Osijeku moći osigurati je u idućih tjedan dva.
Pozdrav!
 
« Zadnja izmjena: 12. Rujan 2011, 08:27:41 msusac »
Evidentirano

H@k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #66 : 11. Rujan 2011, 13:10:57 »

Zadnje 2 tisuce km nešto jako šuška u predjelu getribe...Kao da je neki ležaj ili slicno,sto su veci okretaji to brže šuška...tijekom vožnje se non stop to čuje.
Jeli itko upoznat sa ovim problemom?Jeli netko rastavljao ovu mašinu pa bi mi mogao savjetovat na šta da pazim ako otvaram deklo od getribe ?
Evidentirano

Fiubriu

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: zongshen gy-2
  • Lokacija: Miholjac - Osijek
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #67 : 17. Svibanj 2012, 16:46:36 »

jel ima koji vozac spomenutog motocikla iz osjecko baranjske zupanije? ;)
Evidentirano
Samo Bajkeri razumiju zašto psi vole izbaciti glavu kroz prozor jurećeg automobila :D
Ako niste spremni voziti po kiši - niste za motore ;)

bobanovic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 417
  • Vozi: Na jednom od dva cilindra
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #68 : 17. Svibanj 2012, 19:29:08 »

Zadnje 2 tisuce km nešto jako šuška u predjelu getribe...Kao da je neki ležaj ili slicno,sto su veci okretaji to brže šuška...tijekom vožnje se non stop to čuje.
Jeli itko upoznat sa ovim problemom?Jeli netko rastavljao ovu mašinu pa bi mi mogao savjetovat na šta da pazim ako otvaram deklo od getribe ?

neznam, ja uvjek kao da cujem klipice kako rade unutra kad stavim glavu kraj bloka, takoreć zvuk metala o metal... al to je more/less od prvog dana.. to ti je ka na ducatiu
Evidentirano
Zongshen - yaris 2:0

TomCat_Ri

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 768
  • Vozi: Suzuki Bandit 1250S
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #69 : 18. Svibanj 2012, 09:14:16 »

Zadnje 2 tisuce km nešto jako šuška u predjelu getribe...Kao da je neki ležaj ili slicno,sto su veci okretaji to brže šuška...tijekom vožnje se non stop to čuje.
Jeli itko upoznat sa ovim problemom?Jeli netko rastavljao ovu mašinu pa bi mi mogao savjetovat na šta da pazim ako otvaram deklo od getribe ?

Lanac bregaste, klizac, natezac.... mozda!?
Evidentirano
Power of big bore Suzuki 1255 cc
 

bobanovic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 417
  • Vozi: Na jednom od dva cilindra
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #70 : 19. Svibanj 2012, 16:30:27 »

klackalice
Evidentirano
Zongshen - yaris 2:0

TomCat_Ri

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 768
  • Vozi: Suzuki Bandit 1250S
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #71 : 19. Svibanj 2012, 16:32:05 »

Tako je. Uglavnom, vrtimo se oko ventila  :shock:
Evidentirano
Power of big bore Suzuki 1255 cc

Celavi

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 288
  • Vozi: Orion RX250 cross
  • Lokacija: Zagreb/Šp
Odg: Zongshen ZS 250GS
« Odgovori #72 : 06. Rujan 2012, 11:20:18 »


Prodajem Orion RX250 cross model 2011/2012..vodeno hladjenje..24 ks..kupljen ove godine..promjenjeno ulje i svjecka,zracnice michelin na oba kotaca,napravljeno sa njim mozda nekih 300-400 kilometara..prakticki se nisam niti vozio na njemu..nemam vremena!..top stanje 098893979!..Zagreb!..
Evidentirano
Pure pleasure seaker
 Str: 1 2 [3]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.256 sekundi uz 19 upita.