Gvozdeni

Spol: 
Vozi: Hornet 600 DPMrace, Yamaha Aerox R i KTM Team XCA2 Lokacija: Vukovar
|
 |
« Odgovor #25 : 07. Siječanj 2008, 03:53:09 » |
|
Evo i mene  Imam ER-6N, žute boje, godište 2006. s kojim sam prešao tek 3.500 km (drugi vlasnik, prvi je bio forumaš Asq), a ukupno je prešao 16.500 km. Za sada nemam nekih problema, a pošto sam početnik u vožnji teško mi je i dati neku procijenu motora, osim da mi je jako teško pravilno dozirati prednju kočnicu. Eh da, sjedalo mi je prilično neudobno za duži put, možda je stvar navike ali nakon 150 km sav utrnem, no zato mi je zvuk motora odličan.  Promijenio sam osvijetljenje displeja u plavo a uskoro ću i montirati Puigov vizir pa će i borba s vjetrom biti valjda lakša.
|
|
|
|
|
Evidentirano
|
|
|
|
Bobo1

Spol: 
Vozi: Er-6n Lokacija: Čakovec
|
 |
« Odgovor #26 : 07. Siječanj 2008, 19:07:08 » |
|
Evo i mene  Imam ER-6N, žute boje, godište 2006. s kojim sam prešao tek 3.500 km (drugi vlasnik, prvi je bio forumaš Asq), a ukupno je prešao 16.500 km. Za sada nemam nekih problema, a pošto sam početnik u vožnji teško mi je i dati neku procijenu motora, osim da mi je jako teško pravilno dozirati prednju kočnicu. Eh da, sjedalo mi je prilično neudobno za duži put, možda je stvar navike ali nakon 150 km sav utrnem, no zato mi je zvuk motora odličan.  Promijenio sam osvijetljenje displeja u plavo a uskoro ću i montirati Puigov vizir pa će i borba s vjetrom biti valjda lakša. Evo i mene. Kako si promjenio osvjetljenje displaya?
|
|
|
|
|
Evidentirano
|
|
|
|
Bob Rock

Spol: 
Vozi: Kawa er6n,Vespa lx 50 Lokacija: Spalato , Dalmazia
|
 |
« Odgovor #27 : 07. Siječanj 2008, 19:32:40 » |
|
Evo i mene. Kako si promjenio osvjetljenje displaya?
Ekipa,imate puno korisnih stvari na er6italia i ninja 650(usa) forumu  .Bacite oko.
|
|
|
|
|
Evidentirano
|
Jahač magle...Prodaja KIA Motors vozila, SUZUKI automobila i TATA Motors pick up terenskih vozila.
|
|
|
Fanatic

Spol: 
Vozi: Kawasaki er6-n Lokacija: Zagreb
|
 |