Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Nsu pretis 175  (Posjeta: 3631 )

lemoo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 465
  • Vozi: KTM SUPERCOMP
  • Lokacija: osijek
Nsu pretis 175
« : 02. Veljača 2008, 13:12:24 »

 Koliko ulja ide u motor Nsu pretisa 175,
Te moze li mi itko dati nekoliko korisnih savjeta o servisiranju
tog motocikla, na sto paziti itd...
 service manual, iliti upute za odrzavanje u pdf. su
  dobrodosle. Hvala Lijepa!
 
Evidentirano

zvonko situm

  • bRz,bRRži,Mamojebac
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3565
  • Lokacija: vinkovci
Odg: Nsu pretis 175
« Odgovori #1 : 02. Veljača 2008, 13:56:52 »

Koliko ulja ide u motor Nsu pretisa 175,
Te moze li mi itko dati nekoliko korisnih savjeta o servisiranju
tog motocikla, na sto paziti itd...
 service manual, iliti upute za odrzavanje u pdf. su
  dobrodosle. Hvala Lijepa!
 
ulja ide točno koliko stane u onaj rezervar ulja ispod sjedala sa desne strane a na čepu ti bude i mjerač...on ima suhi karter i dok motor radi lijepo vidiš kroz otvor čepa kako pod tlakom cirkulira ulje....
što se tiče održavanja-to je svedeno na minimum a trebaš paziti na sinkrone mjenjača jer je jako osjetljiv na gruba prešaltavanja....  :palacgore:
Evidentirano
ŠILE- VINKOVCI ....brži sam i od sebe !!!

rocky6

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1261
  • Vozi: Africa Twin ´99.
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Nsu pretis 175
« Odgovori #2 : 03. Veljača 2008, 12:44:09 »

.....ili odeš nedjeljom na Auto-piju,nađeš Vukasa-prodaje ljekovito bilje i starine,čovjek vozi Pretise,ima milijon dijelova i gassss....
imao sam radioničku knjigu,ali nije pdf.,dao sam nekomu,možda se sjetim...
Evidentirano
We live in the era of the smart phones and stupid people.
 (prodano...)

sid

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5482
  • Vozi: Kawasaki ZR 7
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Nsu pretis 175
« Odgovori #3 : 03. Veljača 2008, 13:37:30 »

Bitno ti je par stvari:
karika na radilici koja ulazi u sesiric na desnom bloku motora i prisiljava ulje da ide kroz radilicu do lager klipnjace,
razmak izmedju mosta u kojem je bregasta osovina i ruba glave (na koji sjeda ventil dekl dihtung) mora biti 7mm, ja sam si naparvio sablonu od celika koju sam podmetnuo pod most i rub glave, i tek onda pritezao most.
Matice s polukuglastim zavrsetkom moraju obavezno biti okrenute prema federu jer kompenziraju termicki rad glave i mosta.
Radilicu mi je presao Gaiba MAte u Zagrebu, i ak se dobro sjecam moze se pripasati piksa i rolice od BMW R25 u nedostatku originala.
Evidentirano
VISE RADITE A MANJE PROSVJEDUJTE Z. A
Nova Pravednost: Tko nija ZA taj je Protiv
 

Ogi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1015
  • Vozi: starudije
  • Lokacija: Precko
Odg: Nsu pretis 175
« Odgovori #4 : 05. Veljača 2008, 00:01:52 »

 :misli:
eeee, a ima ih i na ovom forumu, koji su do nedavno vozili takav motor u  oldtimer prvenstvu našem..... javi se čovjeku pod nickom romel :palacgore:
Evidentirano
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.141 sekundi uz 20 upita.