.:: MOTORI ::. > Prerade

Fleksibilna cijev auspuha

<< < (2/4) > >>

miro:
pa riješenje nije loše, teško je reć kako izgleda uživo što se tiče estetike, samo još je pitanje vrtloženja plinova i njihovog izlaska van, ako to je uopće upitno.  Tak sam se i ja hebal s sifonom, kupio 3 sifona da uspijem izmanipulirati kut i dužinu koja mi se potrefila u kupaoni,,,a danas skupiš flexi cijev i sve rješeno za 5 min. U svakom slučaju dajem ti peticu u zalaganje, maštu i dosjetljivost, pa makar to bilo i privremeno rješnje.

fredi:
Jučer i danas napravio dvadesetak kilom. i mogu vam reć da je sve normalno ,šta se tiče fleks.cijevi.Temperaturno se normalno ponaša ,dobro podnaša vibracije i zvuk je prejeb.....Ne možeš stajati blizu ispuha jer tuče divljački.Danas sam malo doradio priključak na auspuh,odnosno zavario uške i stavio čelične šušte.Mogu vam reć da izgleda sasvim ok.
Točno je Zvonko rekao da se koristi na raznim strojevima i kamionima,za ispuh.Cijev se može kupiti u "Mifleks-u" inače oni rade i prodaju razne hidraulične cijevi za automobile i strojeve.Nalaze se u Kostreni blizu Rijeke.
Meni je ostalo cca 50 cm cijevi i ako koga interesira mogu mu dati ili poslati poštom.
Je za sada je to privremeno rješenje i poslužit će svrsi,dok ne nabavim original cijev ili smislim nešto drugo.
Jedno pitanje za Zvonka,vidim da se on kuži!!Dali je potrebno preštelati karburatore sa stavljanjem otvorenog auspuha.

miro:
fredi, a jesi li primjetio da ti motor s otovrenim auspuhom ide išta bolje?

Jelena:

--- Citat: fredi - 04. Lipanj 2006, 22:38:57 ---Jučer i danas napravio dvadesetak kilom. i mogu vam reć da je sve normalno ,šta se tiče fleks.cijevi.Temperaturno se normalno ponaša ,dobro podnaša vibracije i zvuk je prejeb.....Ne možeš stajati blizu ispuha jer tuče divljački.Danas sam malo doradio priključak na auspuh,odnosno zavario uške i stavio čelične šušte.Mogu vam reć da izgleda sasvim ok.
Točno je Zvonko rekao da se koristi na raznim strojevima i kamionima,za ispuh.Cijev se može kupiti u "Mifleks-u" inače oni rade i prodaju razne hidraulične cijevi za automobile i strojeve.Nalaze se u Kostreni blizu Rijeke.
Meni je ostalo cca 50 cm cijevi i ako koga interesira mogu mu dati ili poslati poštom.
Je za sada je to privremeno rješenje i poslužit će svrsi,dok ne nabavim original cijev ili smislim nešto drugo.
Jedno pitanje za Zvonka,vidim da se on kuži!!Dali je potrebno preštelati karburatore sa stavljanjem otvorenog auspuha.

--- Kraj citata ---

bok

fleksibilne cijevi sluze za amortiziranje buke i vibracija iz motora, apsorbiraju ekspanziju topline iz ispusnih plinova. koristili su ih prije (barem koliko ja znam) jaci dizel motori sad skoro vecina auta (koliko ja znam). mehanicki su vrlo lako deformabilni. temperaturno izdrzljivi.
ovi iz kostrene su ok decki(opet, bar koliko ja znam).
trebalo bi postelati karburator: nepotpuno ispiranje prostora za izgaranje steti sljedecem punjenju cilindara smjesom, jer se svjeza smjesa onecisti ostacima ispusnih plinova. to slabi snagu motora.
kad isp.pl izlaze iz cilindara trebaju sto manje smetati jedni drugima; trebaju nailaziti na sto manji otpor i ispušnom sistemu. otvoreni auspuh stvara dodatni otpor isp.pl.

pozdrav

Jelena:


pardon, moram prestati slusati glazbu dok ovdje tipkam   :mrgreen:
SKINUTI AUSPUH N E  stvara dodatni otpor, nego ga smanjuje   :palacgore:
odgovor isti:treba prilagodit karburator.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

[*] Prethodna stranica

Idi na punu verziju