Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 214   Dolje

Autor Tema: TRKAĆI MOTORI  (Posjeta: 546382 )

angelo.ma

  • profesor lakat
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6737
  • Vozi: R6
  • Lokacija: Makarska
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #75 : 16. Siječanj 2012, 21:09:57 »

ma ne, to je izolacija
Evidentirano

SP

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2474
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Split/Amerika
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #76 : 16. Siječanj 2012, 21:14:03 »

ma ne, to je izolacija
znam al eto jedino je to "blizu" spuzvi kraj rezervara  :mrgreen:
Evidentirano

boRRis929

  • PIC-PIC majstor
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3769
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #77 : 16. Siječanj 2012, 21:14:42 »

Koliko ja kuzim ta spuzva bi imala ulogu da pumpa uslijed kocenja, ubrzanja i drugih vratolomija ne ostane bez goriva, tj. da ti motor ne krepa tamo negdje u zavoju  :misli:
Evidentirano
Brži od kuma  😁
A meni je palia !!!

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #78 : 16. Siječanj 2012, 21:15:47 »

ma ne, prije mislim da sprijecava lelujanje tekucine unutar rezervoara pri promjeni smjera i slicno   :misli:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...
 

boRRis929

  • PIC-PIC majstor
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3769
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #79 : 16. Siječanj 2012, 21:25:54 »

Nemam pojma kolika je uopce ta spuzva. Jednom prilikom sam vidio u jednom rezervaru (ne sjecam se koji motor) spuzvu velicine kutije cigareta...ta vjerovatno ima ovu ulogu sto sam ja napisao
To mi ima smisla jer mi se na grobniku to dogodilo...krepao mi motor a jos je bilo malo goriva...izletim van u trojci,stanem,opet upalim i gas do rupe kad opet krepa....e onda je dosao Ben hur po mene  :mrgreen:
Evidentirano
Brži od kuma  😁
A meni je palia !!!

brzi1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 532
  • Vozi: CRF 450 X ; YZF R6 ; suzuki swift 1.6 gti TURBO
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #80 : 16. Siječanj 2012, 21:57:49 »

ma ne, prije mislim da sprijecava lelujanje tekucine unutar rezervoara pri promjeni smjera i slicno   :misli:

 :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore:


 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: e sad o tome bi se dalo pisat .....tocno i za mene ovo ima smisla ....ali za one glupane koji upravljaju moto trkama odnosno pisu pravilneke (koji uvjek nekome moraju pasat ...da ne rasirim pre jako ) a zovu se suci koji vam pregledavaju motor prije trke dali ste zadovoljili klasu koju bi zeljeli vozit ......njihovo objasnjenje ........u slucaju pada kad se motor pocne koprcat ko jarac prije nego zeli skocit na kozu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: u tom slucaju ona sprecava naglo izljevanje benzina iz rezervara .......naravno i to ima smisla ......ali to nije metnuto u taj kontekst ove teme ........nego sam ja kao pjesnik zelio pohvalit angela kojeg jos nisam upoznao ali sam dosta dobrih rijeci cuo o njemu  :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore:

 :0648: :0648: :0648: :0648: ja sam zelio ovo rec  :0648: :0648: :0648: :0648: :0648:


dakle previse energije ljudi potrose u usmjeravanje na trke ......to opce nema smisla ......zapamtite trke su samo rezultat vaseg napornog rada oko tog motora i bavljenja sportom prije trka ........ dakle svatko ko prvo radi na svim mogucim stvarima oko i po motoru puno ali puno vise ce u zivotu napravit (naucit ) nego da napravi neko vrijeme na grobniku i odmah krene u trkace vode ........danasnja tehnika toliko dozvoljava a vi mlađi ste puno flexibilniji prema tome i zato obratite puno vise stvari istih kao jedan "angelo " a trke nece pobjec .....a sat kad bi vas poceo davit sa nekakvim spuzvama u rezervaru ili sa decibel kilerima u auspuhu .........ITD..........



poanta ......jurite po grobniku sto brze mozete ali nemojte jurit prema tome da sto prije stanete na startni grid .........na taj nacin ce te izvuci sav maximum danasnje tehnike koja se da kupit i moze se isprobat prije samog starta na trkama .....a kad dode vrijeme za trke uvjek cete se moc vratit na to losije i osjetit ce te sta vam znaci svaki taj dio koji ste ugradili after market za poboljsanje mnogo cega odnosno ..........lakseg postizanja vremena odnosno u danasnje vrijeme se kaze  NEVRIJEME



btw.........zeli sam samo kratko rec neke stvari koje su u stvari nebitne a one su kao za trke strasno bitne (tako razmisljaju oni koji se pocnu mjesat u taj sport i pisat neke zakone ) a u stvari nemaju opce ni malo ljubavi prema tome nego bi se samo jebali u guzicu za jednu kunu i ne zele se postavit da su oni tamo zbog vas nego furaju uvjek neki glupi film da su oni tamo radi vas i mislim da tu pocinje sva prljavstina tog sporta ........
« Zadnja izmjena: 16. Siječanj 2012, 22:06:44 brzi1 »
Evidentirano
www.kvolun.hr garazna vrata i automatizacija kolnih prilaza

brzi1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 532
  • Vozi: CRF 450 X ; YZF R6 ; suzuki swift 1.6 gti TURBO
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #81 : 16. Siječanj 2012, 22:15:31 »

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: da samo opisem sta je to da ne bi bilo da samo pametujem  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


obican komad spuzve koji mora bit otpran na benzin (da nebi bio koji lumen pa probao sa obicnom spuzvom ) velicine cca 30x30x30 cm koji se onda nareze na male kvadratice cca 5x5x5cm i to se sve ljepo ugura sa donje strane rezervara kroz pumpu benzina (mjesto di ona dode )
 


btw .....probal bum vam nac neku sliku na netu (model kakav mora bit)
Evidentirano
www.kvolun.hr garazna vrata i automatizacija kolnih prilaza

angelo.ma

  • profesor lakat
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6737
  • Vozi: R6
  • Lokacija: Makarska
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #82 : 16. Siječanj 2012, 22:18:56 »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: da samo opisem sta je to da ne bi bilo da samo pametujem  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


obican komad spuzve koji mora bit otpran na benzin (da nebi bio koji lumen pa probao sa obicnom spuzvom ) velicine cca 30x30x30 cm koji se onda nareze na male kvadratice cca 5x5x5cm i to se sve ljepo ugura sa donje strane rezervara kroz pumpu benzina (mjesto di ona dode )
 


btw .....probal bum vam nac neku sliku na netu (model kakav mora bit)
:palacgore:
cRuNk, sad je jasnije? :mrgreen:
Evidentirano

Shtica

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 738
  • Vozi: " WTF " 1000 RR
  • Lokacija: Zagreb - New York - Paris - Peckham
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #84 : 16. Siječanj 2012, 22:30:04 »

evo jedan CBR1000R sređen kod durbahna, volio bi da se ponosni vlasnik javi :afro: :palacgore:

Na ovoj fotki od CBR-a je samo lijepši mladić koji stoji iza motora !
Evidentirano

54

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1262
  • Vozi: Skuter
  • Lokacija: TG
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #85 : 17. Siječanj 2012, 08:29:44 »

sta se tice spuzve , prije jedno 5-6 godina sam pricao s prijateljem koji je koristio , po njegovim ricima spuzva je ok nije neko ludilo ali se da osjetit mala razlika u smislu da je motor na kocenju i u brzoj promjeni pravca mirniji . Obavezno filter goriva jel se zna desit da mali komadic pobigne i mozete zaboravit pokazivac goriva (ko ga ima) . Spuzva u biti ublazava inerciju goriva (do neke mire) koja pritiska stjenke rezervara .
Evidentirano
Guzica poila dusu....

jota

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5442
  • Vozi: Machine Agricole
  • Lokacija: uzmore
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #86 : 17. Siječanj 2012, 08:40:30 »

Na Joti imam aluminijski rezervar koji umjesto spužve untra ima pregrade koje zadržavaju gorivo na mjestu gdje treba biti ( npr kod kočenja ) .
Evidentirano

54

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1262
  • Vozi: Skuter
  • Lokacija: TG
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #87 : 17. Siječanj 2012, 08:46:37 »

Gledao sam Top Gear di su radili experiment sa bacvom vode u nekakav mali kombi i usljed inercije koju je voda napravila u cosi auto se okrenija na bok . U drugom pokusaju su stavili pregrade tako da voda nema takvu silu i prosli su istu cosu bez problema . Ista stvar se desava u rezervaru motora samo su kolicine tekucine puno manje i rezervar (kako koji) ima zep livi i desni da bi donekle smanjio takao lelujanje goriva .
Evidentirano
Guzica poila dusu....

jota

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5442
  • Vozi: Machine Agricole
  • Lokacija: uzmore
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #88 : 17. Siječanj 2012, 08:51:11 »

Problem koji novi motori valjda nemaju je čep .
Na starim motorima tipa ( Lavrda , Guzzi , Ducati itd. ) je onaj preklopni čep , jednom na valjda plus 40 na kočenju pred zagrebačkom ( na orginal rezervaru) ga je nabilo gorivo i otvorio se . I ja i cjeli motor smo bili komplete zaliveni sa Shell V power 100 oktana , smrza sam se od straha srećom ništa nije planulo . Tek kasnije sam skužio da ljudi na tim čepovima probuše malu rupicu provuku šplentu i vežu to žicom tako da se slučajno nebi otvorilo .
Evidentirano

ivanSB

  • mamin sin
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 649
  • Lokacija: Slavonski Brod
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #89 : 17. Siječanj 2012, 10:41:19 »

 :paper:
Evidentirano

eniss

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 295
  • Vozi: Yamaha r6
  • Lokacija: BiH, Mostar
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #90 : 17. Siječanj 2012, 12:28:53 »

Jedan od još razloga zbog kojih spužva se stavlja, je pjenjenje goriva uslijed naglog promjena pravca, ukoliko pumpa povuče pjenu zna motor štucnut!
Evidentirano

maRRin 06

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1922
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #91 : 17. Siječanj 2012, 14:54:18 »

Jedan od još razloga zbog kojih spužva se stavlja, je pjenjenje goriva uslijed naglog promjena pravca, ukoliko pumpa povuče pjenu zna motor štucnut!
Tesko. Pumpa je na dnu,a pjena na vrhu :misli:
Evidentirano
🎌

antefz6

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 959
  • Vozi: Yamaha R1M
  • Lokacija: Zagreb
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #92 : 17. Siječanj 2012, 15:10:10 »

Tesko. Pumpa je na dnu,a pjena na vrhu :misli:
ma spužva služi samo sa podizanje sigurnosti kod pada na stazi, svi ostale nus pojave su loše, da ne kažem da spužva nakon nekog vremena provedenog u rezervaru čak može i zaštopati pumpu , bar sam čuo od par ljudi da im se to događalo jer se spužva nakon nekog vremena lagano raspada ili bar farba otpada s nje, otežava točenje motocikla itd

Uglavnom ako nemorate, ne stavljajte spužvu
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2150
  • Vozi: hornet
  • Lokacija: splitsko-dalmatinska
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #93 : 17. Siječanj 2012, 15:15:00 »

 :paper: :palacgore:
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #94 : 17. Siječanj 2012, 17:22:18 »

Jedna od boljih tema o cestovnim motorima..... :palacgore:

Nemojte se zavaravat, to što vas još nisam hračnuo, ne znači da neću kad se ukaže prilika..... :mrgreen:

 :palacgore:
Evidentirano
 

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #95 : 17. Siječanj 2012, 17:27:21 »

A konstruktivno... nista?  :mrgreen:

Ajde trudimo se  :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...

stojedan

  • glavonja
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4708
  • Vozi: Honda vfr vtr
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #96 : 17. Siječanj 2012, 17:33:22 »

ma spužva služi samo sa podizanje sigurnosti kod pada na stazi,

Ma baš je bilo zanimljivo .....jebote tri stranice o spužvi .... kaj da je bilo nekaj zahtjevnije za rješit  :shock: :shock: :shock:  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


Jedino kaj mi je bilo drago videt da je u toj temi nakazica "tanak" :LOL: :LOL: :jesus:
Evidentirano

Brka

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 49
  • Vozi: Yamaha Fazer 1000, Yamaha R6 '09, Kawasaki ZX6R 08
  • Lokacija: Mladenovac
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #97 : 17. Siječanj 2012, 17:35:33 »

Kad vidim slike vasih motora i kad citam sta sve imate od opreme mene bude sramota :D
Na trkama u Srbiji i Bugarskoj, kao i na treningu u Grckoj vozio sam Yamahu R6 2009 godiste.
Posto je kod nas u Srbiji malo drugacije stanje u drzavi pogotovo oko voznje motora, jos ako su trke u pitanju, nisam imao nikakve pomoci i sponzorstva od drugih ljudi pa sam motor sam sredjivao i ulozio finansija koliko sam imao.
Na motoru sam radio sledece (ako se to uopste moze nazvati radom)
- Izbacio katalizator iz grana i ubacio obicne cevi umesto njega
- Akrapovic megaphone izduv (koji u principu nista i nije znacio ali sam ga imao)
- Ohlins stabilizator volana (nosac takodje sam pravio)
- Prenos 520 (u odnosima 13-43, 14-45 i 14-47 koje sam kombinovao mada za staze koje sam vozio sam koristio 14-47)
- Oklopi by Var Plast
- Karbonske oplate deklova takodje by Var Plast (samo sto sam ih farbao u zuto, ne znam ni ja sto :D )
- Novi semerinzi u prednjim vilama i novo ulje
- Teflon creva Hell
- Drugo ulje u kocnicama

Ogibljenje serijsko, zadnju oprugu sam popustio u odnosu na fabricki, prednja viljuska potopoljena za 10mm u odnosu na gornji trougao i ustelovano ogibljenje.

Mozda vam ovo izgleda smesno ali to je bio moj motor za stazu :?
Evidentirano
Brka + Kawasaki ZX-9R = 290km/h

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8145
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #98 : 17. Siječanj 2012, 17:37:51 »

... "HVALA MAMI I TATI!!!"  8) :naklon:

    :LOL:

 i boje su  :D
Evidentirano
:rock:

jota

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5442
  • Vozi: Machine Agricole
  • Lokacija: uzmore
Odg: TRKAĆI MOTORI
« Odgovori #99 : 17. Siječanj 2012, 17:55:43 »

Može li jedno pitanje . Postoji li u hrvatskoj majstor koji zna podesit ovjes . Ako da molim kontakt .
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 214   Gore
 

Stranica je generirana za 0.252 sekundi uz 20 upita.