Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4  Sve   Dolje

Autor Tema: CRF 250L  (Posjeta: 3787 )

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 470
  • Vozi: Vozi: GS, PX, DL
  • Lokacija: Zagreb
Odg: CRF 250L
« Odgovori #50 : 13. Rujan 2017, 09:23:16 »

i 2cm višlji sic (od toga 15mm je otišlo na višlji motor od poda, ground clearance), 2.3 litre veći tank sa drugačijim čepom, 11kg teži, centimetar-dva više hoda amortizera

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250-rally/specifications.html

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250l/specifications.html
Premale razlike za preveliku razliku u cijeni.  :palacdolje:
R..su trebali dodat min  +8 HP.
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9148
  • Vozi: XTZ 660 Tenere
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: CRF 250L
« Odgovori #51 : 13. Rujan 2017, 18:30:12 »

Premale razlike za preveliku razliku u cijeni.  :palacdolje:
R..su trebali dodat min  +8 HP.

Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?
Evidentirano
U bejrutu arapi kipara u tur jebu. Bolje da su konjaka nam dali, nego sise kad smo bili mali!

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 470
  • Vozi: Vozi: GS, PX, DL
  • Lokacija: Zagreb
Odg: CRF 250L
« Odgovori #52 : 13. Rujan 2017, 18:49:42 »

Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?
To je kao Tomos CTX 7ks/74kg...idealan za rekreativnu šeenju po prirodu.
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6949
Odg: CRF 250L
« Odgovori #53 : 13. Rujan 2017, 18:49:59 »

Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?

Nosi se otprilike kao i skuter od 250ccm, pa provaj neki skuter.

using  tapatapa

Evidentirano
 

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9148
  • Vozi: XTZ 660 Tenere
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: CRF 250L
« Odgovori #54 : 14. Rujan 2017, 13:04:32 »

Nosi se otprilike kao i skuter od 250ccm, pa provaj neki skuter.

Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan... :palacgore:
Evidentirano
U bejrutu arapi kipara u tur jebu. Bolje da su konjaka nam dali, nego sise kad smo bili mali!

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6949
Odg: CRF 250L
« Odgovori #55 : 14. Rujan 2017, 14:08:18 »

Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan... :palacgore:

Otprilike, to je to.

using  tapatapa

Evidentirano

EnduroLab

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1931
  • Lokacija: ZG
Odg: CRF 250L
« Odgovori #56 : 14. Rujan 2017, 14:18:24 »

Nema nekih iskustava sa skuterima, jedino što sam vozao je bio Beverly 250, ako tako ide,
to je sasvim ok, iako sam malo skeptičan... :palacgore:

Hm....pitanje što se dešava kad ga uteraš u džombe i brege...i ja sam malo skeptičan
Evidentirano
Yamaha Trogir - http://www.yamaha-trogir.com/ Debona zavarivanje - http://www.debona.hr/ Alera Graphic - http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=243042.0 Motobox http://www.motogume.hr/ EnduroLab - priprema enduro i rally motocikala

BreakM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 64
  • Vozi: Honda CRF250L
  • Lokacija: Samobor
Odg: CRF 250L
« Odgovori #57 : 14. Rujan 2017, 14:37:24 »

Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga. Puno ljudi gledajući na druge forume kupe CRF250L i nezadovoljni ga prodaju nakon par mjeseci jer su očekivali EXC-a u 50% cijene. Razmišljati realno s obzirom koliko košta, pogledati youtube i donijeti kvalitetnu odluku. Mislim da bi već sve trebalo bit jasno kad se kaže da je ovo 250cc 4T motor koji po knjižici ima servisni interval 12 000km za ulje i filter, i 24 000km za provjeru ventila. Te informacije + cijena barem meni govori da to nemože bit ultra lagan i brutalno jak motor, ali mi i govori da proizvođač ima nešto povjerenja u to što je napravio, za namjenu koju je namjenjen.
Evidentirano

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5399
  • Vozi: Tenere Picasso, XT600E
  • Lokacija: Zg
Odg: CRF 250L
« Odgovori #58 : 14. Rujan 2017, 16:04:49 »

Meni to sve štima...cijena/intervali/snaga...sve je to u okviru takvog malog motorčića.
Ono što mi ne ide u glavu je 145kg.
Mali Dominator 118kg
DR 350 130kg (ajde to je malo više)
TW 200 119kg
KLR 250 117kg

Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

BreakM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 64
  • Vozi: Honda CRF250L
  • Lokacija: Samobor
Odg: CRF 250L
« Odgovori #59 : 14. Rujan 2017, 16:44:10 »

Da to sam i ja primjetio prije kupnje motora dok sam gledao sve i svašta, stariji modeli su svi redom bili lakši. Možda je pitanje dali svi oni imaju elektropokretač i jednako velik akumulator, istu količinu elektronike, jednako slojevit/zagušen/težak auspuh.. možda sam već nabrojao 15kg koje je moderno doba donijelo. Samo alat iza ima preko kilograma, a novi model još ima i abs. neki stariji nisu imali ni vodeno hlađenje. A izgleda da nam napredak tehnologije u materijalima osnovnim tu nije donio puno uštede da bi se ostalo na istoj kilaži, a da cijena ne ode u nebo, koliko je koštao 10tak kg lakši Wr250R, oko 50k kn?

Edit: evo sa jednog drugog foruma, jedano vrlo precizno mjereno skidanje težine sa CRFL-a

- Stock header-muffler vs FMF Q4, MB header w/ stock header prot------------- -3743 gr

- Steel 40t rear sprocket vs Alu 42t-------------------------------------------------------- - 383 gr

- Rear fender-light vs DRC edge2 tail-light----------------------------------------------- - 961 gr

- Yuasa battery vs LiFePo4 4cells-------------------------------------------------------- - 2170 gr

- Headlight assy w/bracket vs UFO stealth & alu support plate for speedo------ - 897 gr

- Plastic skid plate vs dito alu 3mm--------------------------------------------------------- + 130 gr

- Removing 4 blinkers-------------------------------------------------------------------------- - 660 gr

- Removing right mirror------------------------------------------------------------------------ - 260 gr

- Removing passenger footpegs------------------------------------------------------------ - 224 gr

- Removing chain guard----------------------------------------------------------------------- - 146 gr

- Removing divers (helmet lock, seat strap ...)------------------------------------------ - 490 gr

- Removing manual & maintenance booklet---------------------------------------------- - 180 gr

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TOTAL______________________________________________________ - 9'984 gr

At this you may add (but i didn't)

- Toolbox, tools and white plastic exhaust guard--------------------------------------- - 1282 gr
« Zadnja izmjena: 14. Rujan 2017, 16:50:11 BreakM »
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6949
Odg: CRF 250L
« Odgovori #60 : 14. Rujan 2017, 17:03:30 »

Negdi lažu pa navedu suhu težinu, neki su zračnjaci, itd...tih možda i 10kg nije bitno ako je vozač oko 70kg, a ne 130kg. :misli: :neznam:
Točno se znaju granice tog motora(kao i svakog) i ako kupac dobro prouči karakteristike onda nema neugodnih iznenađenja. :misli:
Evidentirano

pamzor

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2327
  • Vozi: cbr 600f
  • Lokacija: VD
Odg: CRF 250L
« Odgovori #61 : 14. Rujan 2017, 17:38:10 »

Negdi lažu pa navedu suhu težinu, neki su zračnjaci, itd...tih možda i 10kg nije bitno ako je vozač oko 70kg, a ne 130kg. :misli: :neznam:
Točno se znaju granice tog motora(kao i svakog) i ako kupac dobro prouči karakteristike onda nema neugodnih iznenađenja. :misli:
Je Zogu,  :palacgore:
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9148
  • Vozi: XTZ 660 Tenere
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: CRF 250L
« Odgovori #62 : 14. Rujan 2017, 17:55:59 »

Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga.

U principu me zanima isključivo Rally verzija.  :palacgore:

A izlazi i ADV 390 navodno, da vidimo i to čudo, taj motorić u Duku ide sasvim solidno, otprilike u rangu
stare zračne XT600E. Al da mi se sviđa ovaj Rally look, sviđa.  :palacgore:
Evidentirano
U bejrutu arapi kipara u tur jebu. Bolje da su konjaka nam dali, nego sise kad smo bili mali!

PG

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1561
  • Vozi: DR-TA
  • Lokacija: Fiume
Odg: CRF 250L
« Odgovori #63 : 15. Rujan 2017, 07:32:34 »

Materijali su napredovali prema - natrag.  :mrgreen:
Mislim da je prva tenera 600, tamo negdje sredinom osamdesetih, imala ispod 150 kg. Sa rezervarom preko 30 litara ...
Ali su kotači bili aluminijski ( a ne željezni ) okvir CrMo , zadnja alu vilica ,  magnezija nešto ... i tako... Danas sve teška željezarija ( uštede naravno radi  :no:)


Naravoučenje: Ostajem pri svojem staaarom DRlu.  :LOL:
Evidentirano

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5399
  • Vozi: Tenere Picasso, XT600E
  • Lokacija: Zg
Odg: CRF 250L
« Odgovori #64 : 15. Rujan 2017, 16:11:06 »

Materijali su napredovali prema - natrag.  :mrgreen:
Mislim da je prva tenera 600, tamo negdje sredinom osamdesetih, imala ispod 150 kg. Sa rezervarom preko 30 litara ...
Ali su kotači bili aluminijski ( a ne željezni ) okvir CrMo , zadnja alu vilica ,  magnezija nešto ... i tako... Danas sve teška željezarija ( uštede naravno radi  :no:)


Naravoučenje: Ostajem pri svojem staaarom DRlu.  :LOL:

S time da je tvoje DRlo još i relativno teško u klasi
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

PG

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1561
  • Vozi: DR-TA
  • Lokacija: Fiume
Odg: CRF 250L
« Odgovori #65 : 15. Rujan 2017, 18:53:30 »

S time da je tvoje DRlo još i relativno teško u klasi

...ali je nasljednik DRZ teži opet nekih 10 a mislim  i više kila ...  :no:
Evidentirano

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2210
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: CRF 250L
« Odgovori #66 : 15. Rujan 2017, 19:27:22 »

Možda da poradite na svojoj težini, znam da je teško ali je najjeftinije :misli: :LOL:
Evidentirano

EnduroLab

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1931
  • Lokacija: ZG
Odg: CRF 250L
« Odgovori #67 : 15. Rujan 2017, 19:55:54 »

Možda da poradite na svojoj težini, znam da je teško ali je najjeftinije :misli: :LOL:

Kad već na godini proizvodnje ne mogu....  :mrgreen:
Evidentirano
Yamaha Trogir - http://www.yamaha-trogir.com/ Debona zavarivanje - http://www.debona.hr/ Alera Graphic - http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=243042.0 Motobox http://www.motogume.hr/ EnduroLab - priprema enduro i rally motocikala

Sredju

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2232
  • Vozi: Honda NXR 650
  • Lokacija: Wien
Odg: CRF 250L
« Odgovori #68 : 15. Rujan 2017, 20:14:53 »

U principu me zanima isključivo Rally verzija.  :palacgore:

A izlazi i ADV 390 navodno, da vidimo i to čudo, taj motorić u Duku ide sasvim solidno, otprilike u rangu
stare zračne XT600E. Al da mi se sviđa ovaj Rally look, sviđa.  :palacgore:

Pratio mene na Dominatoru na 155 km/h.
Sa 15 000 km mu riknula masina.
Evidentirano
Japanci. Neki ludi misle da oni kopiraju stvari. Ja ne mislim više tako. Ja mislim da oni u stvari ponovo izmišljaju stvari. Oni dođu do nečega što je već izmišljeno i proučavaju ga dok ga ne budu detaljno razumjeli. U nekim slucajevima oni ga na kraju razumiju bolje nego njegov izumitelj.

PG

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1561
  • Vozi: DR-TA
  • Lokacija: Fiume
Odg: CRF 250L
« Odgovori #69 : 15. Rujan 2017, 20:19:48 »

Možda da poradite na svojoj težini, znam da je teško ali je najjeftinije :misli: :LOL:
Evidentirano
 

PG

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1561
  • Vozi: DR-TA
  • Lokacija: Fiume
Odg: CRF 250L
« Odgovori #70 : 15. Rujan 2017, 20:20:48 »

Kad već na godini proizvodnje ne mogu....  :mrgreen:

Clox ... poradi malo na ovoj dvojici ... letvom nekom.  :mrgreen:
Evidentirano

EnduroLab

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1931
  • Lokacija: ZG
Odg: CRF 250L
« Odgovori #71 : 15. Rujan 2017, 20:27:15 »

Lolo vam je generacija...tak da po pičci mogu dobiti.....samo ja....  :mrgreen:
Evidentirano
Yamaha Trogir - http://www.yamaha-trogir.com/ Debona zavarivanje - http://www.debona.hr/ Alera Graphic - http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=243042.0 Motobox http://www.motogume.hr/ EnduroLab - priprema enduro i rally motocikala

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4223
  • Lokacija: Split
Odg: CRF 250L
« Odgovori #72 : 15. Rujan 2017, 21:15:01 »

Pratio mene na Dominatoru na 155 km/h.
Sa 15 000 km mu riknula masina.

iskljuci se iz rasprava par miseci (SAMO CITAJ!) mozda nesto skuzis i naucis  :wink:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6949
Odg: CRF 250L
« Odgovori #73 : 15. Rujan 2017, 21:32:51 »

Pratio mene na Dominatoru na 155 km/h.
Sa 15 000 km mu riknula masina.

Koji motor je riknija?

using  tapatapa

Evidentirano

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4223
  • Lokacija: Split
Odg: CRF 250L
« Odgovori #74 : 15. Rujan 2017, 21:51:19 »

Koji motor je riknija?

using  tapatapa

T-max  :LOL:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒
 Str: 1 2 [3] 4  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.128 sekundi uz 22 upita.