Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17   Dolje

Autor Tema: Honda INTEGRA 750  (Posjeta: 44021 )

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #300 : 04. Svibanj 2018, 07:41:35 »

Dobro

Poslano sa mob

Zog
Vise ni rečenice ne slažeš , još malo pa ćeš za dobro, napisat d :mrgreen:  e to ti je kad svu forcu izgubiš u brdu, a godine idu , ne stoje :LOL: :palacgore:
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #301 : 04. Svibanj 2018, 07:48:33 »

^^

@romanista

moran se složiti s tobom u ovome,
motor mora biti gušt i motor se mora kupovati sa guštom a ne razumom,
nego se često vozimo ja i žena na njemu,evo neki dan bio do radmanovih i uputili se gori prema zadvarju pa mi na živce ide kad te jači motori ostave iza sebe tek tako zato težim da ima više obujma i konja  :palacgore:
nebi tio ispasti bahat ali novac i nije neki pr.ako je to to u svakom smislu  :palacgore:
btw,aj javim ti za ono kad dođem sa puta i kad provjerim paše li sve ono na moga  :palacgore:
Pa sigurno nebi bija brzi ni sa integrom ni sa adv, u odnosu na t maxa. Sve je to li la. A viruj mi za udvoje ti i netriba ništa brže . Osobno bi moga jedino adv uz t maxa stavit, integra ni blizu. Osim ako nije u srcu. Al tebi je t max u srcu, i kupuj njega. I kako misliš da ti integra izgleda veće kraj t Maxa,možda si mislija na adv.
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7514
  • Vozi: uhljeb
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #302 : 04. Svibanj 2018, 07:51:22 »

Zog
Vise ni rečenice ne slažeš , još malo pa ćeš za dobro, napisat d :mrgreen:  e to ti je kad svu forcu izgubiš u brdu, a godine idu , ne stoje :palacgore:
E

Poslano sa mob

Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #303 : 04. Svibanj 2018, 08:34:53 »

I najvaznija stvar : kupi ono sta srce oce. Vise ces uzivat u tome sta ti srce reklo, nego pamet, financije ili nesto drugo

Evo sad kupujem minia. Moga bi kupit xy drugih auta, jeftinijih, boljih radi ovog onog, ali ja ocu minia( i familja) i to je to. Da je to jedino auto, ok. Sigurno ga nebi kupija. Al iman dva velika auta i sqd bi treba fiestu kupit i stavit 2,3 ijade sa strane koje bi potrosija na gluposti, a uvik bi plaka stq nisan minia uzea

Odavno san naucija da motor kupujen srcem, kad god nisan, plaka san

Slažem se s ovim. Ako ti je Tmax prvi izbor onda kupuj njega. Meni je ispalo malo kompliciranije. Uvik sam tija Tmaxa, al kako sam već vozija NC-a i zavolija DCT, Tmax mi više nije bija taj. I dan danas ga gledam (ovi prošli model), koji je pomeni najlipši skuter ikad napravljen, i još uvik mi je ža...naravno šta se izgleda tiče. Nije mi ni novi ružan, al bi me srce zabolilo kad bi kupija Tmaxa a ne prošli model. Al DCT je totalna prevaga za onog koji ga je vozija. I to je opet stvar gušta a ne neke prevelike logike, jer nema tu zapravo bolje ili lošije. Sve je to super. I sve to us tvari top vozila koja i nemaju neke velike mane. Kad kupiš šta kupiš, ko da ćeš svaki drugi dan vozit onoga šta nisi kupija pa ćeš znat šta si propustija. Tebi će taj tvoj bit najbolji a druge nećeš ni poznavat.

Tebi je DA-IM zapravo problem šta želiš nešto više snage po putu da nisi ko pi*ka. Rješenje je jednostavno. Promini cili Malossi prijenos, nije to ni nešto skupo. Mislim da je 400 ojra. Iz prve ti ruke mogu reć da kad se slučajno nađem u dvoboju sa Tmaxom, šta nije tako rijetko, baš znam koji ima sportski prijenos. I nisam baš primjetija da sam nešto brži. Al opet, koliko stvarno tih situacija ima da te drugi motori prelaze? Zaputiš se do ZG-a i možda će te jednom neka ekipa prić, i to možda. Ima Tmax dovoljno snage za dobre brzine ako nisi sad neki uber vozač.

Tmax ima bolji sic od Integre pa ti je i to prednost. Mana je šta si na većim đirevima osuđen na bisage umisto bočnih kufera a opet imaš to misto ispod sica. Možemo mi sad i o potrošnjii koječemu al to su sve gluposti. Kupi šta voliš i uživaj.

@ROMANISTA Još čekam neki review X-adv vs Integra. Nisam to naša nigdi na internetu pa bi ljudima moglo stvarno bit korisno.
« Zadnja izmjena: 04. Svibanj 2018, 12:03:05 Cvitalo »
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.
 

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4880
  • Vozi: SW600
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #304 : 04. Svibanj 2018, 10:34:37 »

Pa sigurno nebi bija brzi ni sa integrom ni sa adv, u odnosu na t maxa. Sve je to li la. A viruj mi za udvoje ti i netriba ništa brže . Osobno bi moga jedino adv uz t maxa stavit, integra ni blizu. Osim ako nije u srcu. Al tebi je t max u srcu, i kupuj njega. I kako misliš da ti integra izgleda veće kraj t Maxa,možda si mislija na adv.
verojetno je tebi sve isto što voziš glede brzine, ali integra-adv su drugi svijet u odnosu na tmaxa a i druge skut.
oni jedini imaju duplu spojku...znači nema variomata, a što in daje nepremostivu prednost prema tmaxu i drugima
evo još jednom video koji sve govori :)
Evidentirano

Boxer_st

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 466
  • Lokacija: ST
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #305 : 04. Svibanj 2018, 12:08:29 »

^^

@romanista

moran se složiti s tobom u ovome,
motor mora biti gušt i motor se mora kupovati sa guštom a ne razumom,
nego se često vozimo ja i žena na njemu,evo neki dan bio do radmanovih i uputili se gori prema zadvarju pa mi na živce ide kad te jači motori ostave iza sebe tek tako zato težim da ima više obujma i konja  :palacgore:
nebi tio ispasti bahat ali novac i nije neki pr.ako je to to u svakom smislu  :palacgore:
btw,aj javim ti za ono kad dođem sa puta i kad provjerim paše li sve ono na moga  :palacgore:

... za tebe je onda jedino rješenje da kupiš motor... integra i x-adv nisu ništa brži od tmaxa, a tmax sa malosi prijenosom i nije neka sreća na duge relacije...
Evidentirano
Ja ne vozim brzo, samo nisko letim

Bobetko

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 626
  • Vozi: <->
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #306 : 04. Svibanj 2018, 14:39:49 »

Samo novo kod mene ide. A i brate 2002 g, one, biće ni klimu nema, izašla treća generacija i Ko zna koliko face liftinga posli. I 5000,a novi one ( kojeg niti ne razmatram) sa Full ovom današnjom opremom je 20000€ 1€ gori doli. I odakle te cijene se izvlače da mi je znat,a i Ko to plaća .

Ništa kontra tebe, nego me cijena pukla u glavu.

Ima klimu.
I kod mene ide samo novo. Minija sam kupio od prijatelja koji je bio prvi vlasnik, a meni je trebalo malo zujalo za po gradu pa nisam imao osjećaj da kupujem "polovnjaka".
Inače, nije na prodaju jer kad se sjetim uz prije navedeno da sam ga u prošlih nekoliko mjeseci potpuno obnovio (i novo kvačilo i još niz stvari - sve original dijelovi + ovlašteni servis) ... Yebiga, ispalo bi da sam nekog prosječnog poklonio i još da0 1000 eura za džeparac  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Inače, kvalitetan je i relativno lijep. Ni jedna druga značajka ni blizu ne opravdava cijene novih ni polovnih (nisam vozio ovog najnovijeg, možda je sad nešto drugačije).
Evidentirano

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #307 : 04. Svibanj 2018, 15:33:50 »

Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #308 : 04. Svibanj 2018, 15:37:01 »

Slažem se s ovim. Ako ti je Tmax prvi izbor onda kupuj njega. Meni je ispalo malo kompliciranije. Uvik sam tija Tmaxa, al kako sam već vozija NC-a i zavolija DCT, Tmax mi više nije bija taj. I dan danas ga gledam (ovi prošli model), koji je pomeni najlipši skuter ikad napravljen, i još uvik mi je ža...naravno šta se izgleda tiče. Nije mi ni novi ružan, al bi me srce zabolilo kad bi kupija Tmaxa a ne prošli model. Al DCT je totalna prevaga za onog koji ga je vozija. I to je opet stvar gušta a ne neke prevelike logike, jer nema tu zapravo bolje ili lošije. Sve je to super. I sve to us tvari top vozila koja i nemaju neke velike mane. Kad kupiš šta kupiš, ko da ćeš svaki drugi dan vozit onoga šta nisi kupija pa ćeš znat šta si propustija. Tebi će taj tvoj bit najbolji a druge nećeš ni poznavat.

Tebi je DA-IM zapravo problem šta želiš nešto više snage po putu da nisi ko pi*ka. Rješenje je jednostavno. Promini cili Malossi prijenos, nije to ni nešto skupo. Mislim da je 400 ojra. Iz prve ti ruke mogu reć da kad se slučajno nađem u dvoboju sa Tmaxom, šta nije tako rijetko, baš znam koji ima sportski prijenos. I nisam baš primjetija da sam nešto brži. Al opet, koliko stvarno tih situacija ima da te drugi motori prelaze? Zaputiš se do ZG-a i možda će te jednom neka ekipa prić, i to možda. Ima Tmax dovoljno snage za dobre brzine ako nisi sad neki uber vozač.

Tmax ima bolji sic od Integre pa ti je i to prednost. Mana je šta si na većim đirevima osuđen na bisage umisto bočnih kufera a opet imaš to misto ispod sica. Možemo mi sad i o potrošnjii koječemu al to su sve gluposti. Kupi šta voliš i uživaj.

@ROMANISTA Još čekam neki review X-adv vs Integra. Nisam to naša nigdi na internetu pa bi ljudima moglo stvarno bit korisno.
To Moremo na cugi. Ne da mi se piskarat puno. I ovo šta napisen, napisen kad san na kondutu! :jesus:

« Zadnja izmjena: 04. Svibanj 2018, 15:50:57 ROMANISTA »
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #309 : 04. Svibanj 2018, 15:49:01 »

verojetno je tebi sve isto što voziš glede brzine, ali integra-adv su drugi svijet u odnosu na tmaxa a i druge skut.
oni jedini imaju duplu spojku...znači nema variomata, a što in daje nepremostivu prednost prema tmaxu i drugima
evo još jednom video koji sve govori :)


Pa jebote, pričamo o vožnji koja se događa u gradu, i okolici. Znaci u 90% vožnje. Ne pričam o trkama i koji uvati brže do 100 km. Osobno vozim sve sporije i sporije, Al to nije bit ovog razgovora

Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #310 : 04. Svibanj 2018, 15:51:45 »

... za tebe je onda jedino rješenje da kupiš motor... integra i x-adv nisu ništa brži od tmaxa, a tmax sa malosi prijenosom i nije neka sreća na duge relacije...
Moram se složit
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #311 : 04. Svibanj 2018, 15:54:34 »

Ima klimu.
I kod mene ide samo novo. Minija sam kupio od prijatelja koji je bio prvi vlasnik, a meni je trebalo malo zujalo za po gradu pa nisam imao osjećaj da kupujem "polovnjaka".
Inače, nije na prodaju jer kad se sjetim uz prije navedeno da sam ga u prošlih nekoliko mjeseci potpuno obnovio (i novo kvačilo i još niz stvari - sve original dijelovi + ovlašteni servis) ... Yebiga, ispalo bi da sam nekog prosječnog poklonio i još da0 1000 eura za džeparac  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Inače, kvalitetan je i relativno lijep. Ni jedna druga značajka ni blizu ne opravdava cijene novih ni polovnih (nisam vozio ovog najnovijeg, možda je sad nešto drugačije).
Već slijedeća generacija je bomba za prvu( tvoj); s ovim danas je sličan samo po imenu.

I one, je base model i po ks i po opremi.  I bolje ti ga zadržat i vozit dok ne rikne
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

DA-IM

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 858
  • Lokacija: ST
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #312 : 04. Svibanj 2018, 16:05:09 »

^^ali se tih 250 ccm viška nigdi ne ističe u odnosu na tmax ?

al ok moran priznati da mi se ne dešava često da me neko priđe i nije da mi to smeta u toj mjeri,dapače i ne obazirem se i proša me taj đir,
tmax se lipo vozi ali integra mi djeluje masivnije a i jača je pa mi se sama nametnula ko neki izbor za udvoje  :palacgore:
na ovaj x-adv moran sisti i malo ga provozati i tako steći zaključak  :palacgore:
ipak me za sada najviše vuče na tmaxa,za mene se on fantastično vozi  :021:
Evidentirano

k5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 638
  • Vozi: X
  • Lokacija: Metković
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #313 : 04. Svibanj 2018, 22:38:05 »

Moram priznati da odavno nije bilo ovakve teme bez prepucavanja. Evo onda i moj obol.
Kakva je integra nemam pojma, ali vozim i t-max-a 2008 od kolege i adv x-a. Činjenica je da je adv jači i startniji, ali nije to drastična razlika, razlika je prije svega samo u osjećaju vožnje. T je lakši i jednostavniji za brzine do 30 km, zbog variomata, te ima bolju zaštitu od vjetra s onim ružnim serijskim vjetrobranom. X je po osjećaju vožnje više motor s praktičnošču skutera, mana mu je da dct brljavi pri malim brzinam, 1,2,1,2, a prednost je u potrošnji, odličnim kočnicama, a nadasve mogućnost mijenjanja mapa u vožnji bez obzira na stanje gasa. I to je ključna prednost hondinog sistema, jer ako želiš laganica onda D, brže S, pa S1 i moj favorit S2. Kod variomata za tako nešto treba set alata i izmjenu variomata.  I naravno, kočenje motorom, kod naglog kočenja, meni osobno predstavlja poseban gušt slušati kako se automatski šalta na niže  :palacgore:
Evidentirano

Bobetko

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 626
  • Vozi: <->
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #314 : 05. Svibanj 2018, 00:27:14 »

Već slijedeća generacija je bomba za prvu( tvoj); s ovim danas je sličan samo po imenu.

I one, je base model i po ks i po opremi.  I bolje ti ga zadržat i vozit dok ne rikne

 :palacgore:
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4570
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #315 : 05. Svibanj 2018, 08:29:25 »

Honda je sa ADV amo rec ubila Integru mada nije mi jasna politika cijena

NC750X 66 iljada kn
INTEGRA 80 iljada kn
X-ADV 95 iljada kn

Neko tu nekoga jebe u zdrav mozak.
Nesto slicno ka Yamaha sa Tmaxom

A jos Africa Twin DCT Adventure Sports ce bit 135 iljada kn.Obicna 126 iljada
Skuplje nego GS 1200 i isto ka KTM 1290 SuperAdventure





Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #316 : 05. Svibanj 2018, 09:07:42 »

Je apsurdno je da ista stvar u drugom pakiranju može koštat 30 iljada više, bez obzira šta ima nešto opreme.

@DA-IM
Ja sam dojma da bi hondina mašina tribala trajat duže i da ima prednost kod putovanja. Uvik je u manjim đirima i nikad pod opterećenjem a i ovih 250ccm ne odmaže. Ovo šta se priča o ubrzanju, ajde na pravcu si niti sekundu brži i to u nekim idealnim uvjetima al nije sad to neka velika stvar. Više je stvar u osjećaju di je kod Tmaxa sve linearno i sa manje karaktera.

A ovo šta je ROMANISTA reka, pretežno svi ipak vozimo po gradu. Ako nisi ubacija u S2 ili S3 mod, Honda je čak i sporija jer će, ako ne daš gas do daske,pribacit u višu brzinu prije vrimena i sporije ubrzat. Sama elektronika čak i pamti zadnjih par minuta vožnje i ponašat će se ko da si u S3 modu ako voziš agresivnije iako si u manje sportskom modu. Ako nisi toliko od jurcanja onda ti se ni mašina neće ponašat agresivno.

Ja sam da prednost više ccm baš zato šta je više ccm. Uvik više virujem jačoj mašini a ne ove šeme sa novim autima od 5 metara i 1000 ccm i nekakva 3 cilindra ma kako se pričalo da su savršeni.
« Zadnja izmjena: 05. Svibanj 2018, 09:11:41 Cvitalo »
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4570
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #317 : 05. Svibanj 2018, 10:38:11 »

Neka redizajniraju Integru tj nek naprave prostor ispod sica i dodaju naprid jedan disk i to je to
Recimo X-ADV za ceste
Jer da ima prostor ispod sica ne bi joj bilo ravne


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

infinity

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3073
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #318 : 05. Svibanj 2018, 11:44:10 »



ti seki otvori temu...skuter za napravit spizu/marendu,koliko boca jamnice,moze li peka ispod sica,ili je triba sić na pola...itd :LOL:
Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #319 : 05. Svibanj 2018, 14:40:20 »

Neka redizajniraju Integru tj nek naprave prostor ispod sica i dodaju naprid jedan disk i to je to
Recimo X-ADV za ceste
Jer da ima prostor ispod sica ne bi joj bilo ravne

Pa to i ja govorim. Tribali su manje kolo stavit zada i sve bi bilo ludilo. I sic ko BMW-ov ili Tmaxov a ne neke zaobljene šeme. Prejaki su u Hondi sa nekim svojim đirom. Ka i onom DN01. Da su samo onu njusku napravili normalno mogli su uspit. A o Vultusu neću ni govorit. Koje pizdarije. Kod šage nema CTX-a a Goldwinga nikad nije ni bilo, al bitno da je Vultus prvi od ulaza.  :mrgreen:


ti seki otvori temu...skuter za napravit spizu/marendu,koliko boca jamnice,moze li peka ispod sica,ili je triba sić na pola...itd :LOL:

To to...  :LOL:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.
 

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4570
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #320 : 05. Svibanj 2018, 15:24:32 »


ti seki otvori temu...skuter za napravit spizu/marendu,koliko boca jamnice,moze li peka ispod sica,ili je triba sić na pola...itd :LOL:
Infinity moremo se trkat do Makarske sa strojevima
Ko ce prije doc do Makarske
Sa 2 bakse jamnice,20 deka posebne,boca ledenog caja,2 kila kruva,4 jogurta i 2 paketa golduna XXL od 12 km svaka


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

DA-IM

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 858
  • Lokacija: ST
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #321 : 05. Svibanj 2018, 16:15:11 »

Honda je sa ADV amo rec ubila Integru mada nije mi jasna politika cijena

NC750X 66 iljada kn
INTEGRA 80 iljada kn
X-ADV 95 iljada kn

Neko tu nekoga jebe u zdrav mozak.
Nesto slicno ka Yamaha sa Tmaxom

A jos Africa Twin DCT Adventure Sports ce bit 135 iljada kn.Obicna 126 iljada
Skuplje nego GS 1200 i isto ka KTM 1290 SuperAdventure





Sent from my internet mobile device


e sad po pitanju integre..
joke je jednom objašnjava kako je i integra motor ne skuter pa da je i tako zašto bi bila skuplja od NC-a skoro dvi tisuće eurića,al ok  :shock:
kod x-adv sve mi je jasno,koncept koji je tržišno uspio a evo očito i napokon neko tmaxu puše za vrat  :palacgore:
kladim se da će idućem tmaxu zbog honde rasti i obujam i snaga inače su tržišno pokojni  :palacgore:

@cvitalo,
eto tu smo slični po pitanju obujma
ja isto volin da je ispod mene i viška a ne manjka
manjak često zna biti problem,višak nikad  :021:
Evidentirano

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #322 : 05. Svibanj 2018, 16:40:36 »


e sad po pitanju integre..
joke je jednom objašnjava kako je i integra motor ne skuter pa da je i tako zašto bi bila skuplja od NC-a skoro dvi tisuće eurića,al ok  :shock:
kod x-adv sve mi je jasno,koncept koji je tržišno uspio a evo očito i napokon neko tmaxu puše za vrat  :palacgore:
kladim se da će idućem tmaxu zbog honde rasti i obujam i snaga inače su tržišno pokojni  :palacgore:

@cvitalo,
eto tu smo slični po pitanju obujma
ja isto volin da je ispod mene i viška a ne manjka
manjak često zna biti problem,višak nikad  :021:
Aj laskaj te malo, nit je integra sa 200 ccm jača i bolja od t maxa niti van triba vise od 500 ccm inače . Tako da ste malo zastranili. Ajmo rezimirat, između ova tri, kupiš ono šta ti je lipse ,draže i šta ćeš i za godinu dana volit. I nema tu vise mudrovanja. Došli ste da van je snaga t Maxa malo. :LOL:  Aj ne zajebajite

Da-im. Kupi novijeg t Maxa i nes falit, a za par g ćeš uzet adv ili integru( ako bude još u proizvodnji, imho).

Srce ti vuče na t Maxa i tu nema price vise. Meni da iden kupovat ovi moment, adv je , nema tmax,integra ovi oni. Kužiš.

Samo se mos zafrkat. A da ti je t max u srcu, vidi ti se u svakom postu.  I ne neće Yamaha dizat nešto ccm ili ks, možda malo, jer to nebi vise bija t max. Iako 600 ccm i 55-60ks mogu izvuc. I to je to. Za ostalo kupite motor. Jebate Al Afrika sa dtc nije skuter. Jel tako.? Eto ti još bolje opcije. Hahahahaha.

Ljudi kupujte šta srce oce, sve drugo je k. A i ovako ti i ono šta srcem kupiš dopizdi, pa oces nešto drugo.
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #323 : 05. Svibanj 2018, 17:41:51 »

Cvitalo moze pisat sta oce, ali mu se kuzi da zali sto vozi bojler a ne pravi motor....,

Daj Cvitalo, kupuj pravu stvar, vrime ti je.....
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13362
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #324 : 05. Svibanj 2018, 17:47:33 »

Infinity moremo se trkat do Makarske sa strojevima
Ko ce prije doc do Makarske
Sa 2 bakse jamnice,20 deka posebne,boca ledenog caja,2 kila kruva,4 jogurta i 2 paketa golduna XXL od 12 km svaka


Sent from my internet mobile device
Ala tebe, to sve ima kupit i u Makarskoj, ne triba ništa nosit.

Osim toga, priča ti ne drži vodu (mineralnu) jer ti i ne voziš dionicu južno od Omiša.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.
 Str: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17   Gore
 

Stranica je generirana za 0.218 sekundi uz 20 upita.