Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17   Dolje

Autor Tema: Honda INTEGRA 750  (Posjeta: 44013 )

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4570
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #325 : 05. Svibanj 2018, 21:09:36 »

Ala tebe, to sve ima kupit i u Makarskoj, ne triba ništa nosit.

Osim toga, priča ti ne drži vodu (mineralnu) jer ti i ne voziš dionicu južno od Omiša.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Sta je tebi
Ni Stobrec a kamoli Omis
Pa nisan porebambija
Nego Integra.Da moran birat izmedu nje i dvoguznog odabra bi nju jer dvoguznog ni mukte
Mada iskreno NC750X i X-ADV bi prije nego Integru


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Cvitalo

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #326 : 06. Svibanj 2018, 00:26:54 »

Da nisam zakomlicira zbog zene ja bi vozija bilo sta.  :LOL:  I ER5 bi mi bija super.  :mrgreen:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10453
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #327 : 06. Svibanj 2018, 01:56:09 »

Ima san priliku vozit i jedan i drugi skuter, iako X-adv jedva stane u tu kategoriju, šta težinom, šta ugodom u vožnji.
Da sad kojim slučajem krećem u nabavku takvog vozila, odabra bi  X-adv bez razmišljanja i to crveni.
Zvuči moćno, odlično se osjećam za onim širokim upravljačem i imam taj osjećaj da sam u kontroli, ako poželim.
Tu je onda i udoban ovjes koji daleko bolje filtrira šahte, rupe i slična iznenađenja na cesti. Visina od tla je još jedan plus, a u kombinaciji sa ovjesom će vlasniku omogućit i spuštanje do neke zabačene plaže, ili bezbrižno penjanje do nekog planinarskog doma. Dobar je i podesivi vizir. Ja ne volim ona jedra ispred, ali to je već subjektivno, pa ćemo zanemarit jer se do sada nisam dira subjektivnog.

Šta se Tmaxa tiče, jedina prednosti su mu agilnost i to ne samo do 30 na sat. Jednostavno ta lakoća upravljanja, bacanja u zavoj, probijanje kroz promet sa variomatom kod kojeg nema iznenađenja, se može usporediti sa SM  motorom. Ne kažem da sa uz određeno iskustvo ne može i X-ADV slično vozit, ali na T-maxu to mogu i curice.
Sic i općenito položaj za volanom je još jedna ogromna prednost kod Tmaxa. Pritom mislim na 530 koji je ergonomski konačno posta udoban za nas od preko 190cm. Može se ležerno, napadački, nešto između, za svakog po nešto.
Kod X-adv je samo jedan položaj, tj. školska klupa. Zaboravi noge ispružit ka na drugim "maksi" skuterima. Imaš taj wannabe moto položaj I doviđenja.

I još nešto za kraj, TC na T-maxu me nevjerojatno smeta, pogotovo u gradu na skliskim prometnicama di kida snagu i ubiva ono malo gušta I zabave u vožnji. Dakle, još jedan subjektivni plus za X-adv.

Šta se tiče daljih putovanja, mislim da je suludo stavljat nekoga u prednost. dok neki obilaze svijet na vespama i hard enduro motorima.

Di ima želje ima i načina.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

k5

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 638
  • Vozi: X
  • Lokacija: Metković
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #328 : 06. Svibanj 2018, 08:05:49 »

 :palacgore:

S tim da sa svojom visinom (1,81) imam više položaja. Al istina je da mi najviše odgovara moto položaj  :palacgore:
Evidentirano
 

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #329 : 06. Svibanj 2018, 10:03:20 »

Pitanje je bilo za Cvitala i dr :) pa u hrpi ovih "dr" nastavljam ; potpisujem sve šo je kolega Cvitalo napisao,moja Integra ima samo D i jedan S i za svakodnevnu vožnju za koju je i kupljena sasvim je dovoljno,nedostatak i to najveći  je mjesto ispod sjedala i malo usporen proces za otvorit ga(ono-gasi motor,vadi ključ,otključaj,ponovi radnju...) Bilo bi praktičnije da ima nekakav botunčić ili polugicu.Visok sam 187 i položaj sjedenja i udobnost sica mi je OK,doduše moja je naprijed na drugim oprugama i zada jedignuta par cm  na dog bonesimapa malo drugačije stoji  (meni osobno lipše i figura) .U gradskom ritmu je praktičnije vozit u S jer malo nervira često šaltanje ako je u D.Van grada,gdje je i najčešće vozim optimalan je D uz povremenu tipku "-" prije ćoše.Potrošnja  mi je manja nego X City 250 s kojeg sam prešao na Integru,stabilnost i ciklistika su nešto do kojih granica još nisam došao,kupio sam je za every day vožnju na posao(Dugi Rat -Zakučac pored Omiša),za do ST par puta tjedno i nedjeljnju điradu sa suprugom zbog čega mi je X city bio malo neuhranjen.Kome je do ćošenja i igranja sa štopericom siguran sam da mu je T Max bolji izbor i to dođe s godinama kao i DTC u kojeg se zaljubiš kad ga probaš.Kod DTC  se još trrba priviknit na moment kad krećeš,nije nježno ko na skuteru niti imaš kumplug za kontrolu pa zahtjeva malo navikavanja.Što se tiče izgleda to mi je stvar ukusa,mene je moja između ostalog "kupila" i bojom i nekim detaljima kojim ju je prethodni vlasnik individualizirao tako da je osim razmišljanjem,istraživanjem  kupljena i srcem i nije mi žao.
« Zadnja izmjena: 06. Svibanj 2018, 10:09:06 TomoT »
Evidentirano

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #330 : 06. Svibanj 2018, 18:44:42 »

Ima san priliku vozit i jedan i drugi skuter, iako X-adv jedva stane u tu kategoriju, šta težinom, šta ugodom u vožnji.
Da sad kojim slučajem krećem u nabavku takvog vozila, odabra bi  X-adv bez razmišljanja i to crveni.
Zvuči moćno, odlično se osjećam za onim širokim upravljačem i imam taj osjećaj da sam u kontroli, ako poželim.
Tu je onda i udoban ovjes koji daleko bolje filtrira šahte, rupe i slična iznenađenja na cesti. Visina od tla je još jedan plus, a u kombinaciji sa ovjesom će vlasniku omogućit i spuštanje do neke zabačene plaže, ili bezbrižno penjanje do nekog planinarskog doma. Dobar je i podesivi vizir. Ja ne volim ona jedra ispred, ali to je već subjektivno, pa ćemo zanemarit jer se do sada nisam dira subjektivnog.

Šta se Tmaxa tiče, jedina prednosti su mu agilnost i to ne samo do 30 na sat. Jednostavno ta lakoća upravljanja, bacanja u zavoj, probijanje kroz promet sa variomatom kod kojeg nema iznenađenja, se može usporediti sa SM  motorom. Ne kažem da sa uz određeno iskustvo ne može i X-ADV slično vozit, ali na T-maxu to mogu i curice.
Sic i općenito položaj za volanom je još jedna ogromna prednost kod Tmaxa. Pritom mislim na 530 koji je ergonomski konačno posta udoban za nas od preko 190cm. Može se ležerno, napadački, nešto između, za svakog po nešto.
Kod X-adv je samo jedan položaj, tj. školska klupa. Zaboravi noge ispružit ka na drugim "maksi" skuterima. Imaš taj wannabe moto položaj I doviđenja.

I još nešto za kraj, TC na T-maxu me nevjerojatno smeta, pogotovo u gradu na skliskim prometnicama di kida snagu i ubiva ono malo gušta I zabave u vožnji. Dakle, još jedan subjektivni plus za X-adv.

Šta se tiče daljih putovanja, mislim da je suludo stavljat nekoga u prednost. dok neki obilaze svijet na vespama i hard enduro motorima.

Di ima želje ima i načina.
Slazem se sa svim .Samo novi adv 2018 ima tc.  Cisto da se zna. Iako san vozija ovog bez tc
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

DA-IM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 858
  • Lokacija: ST
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #331 : 07. Svibanj 2018, 16:47:53 »

Potrošnja  mi je manja nego X City 250 s kojeg sam prešao na Integru..

+ 500 ccm više a potrošnja manja nego u x-citya  :shock: :shock:
ovde nešto gadno ne štima  :palacgore:
Evidentirano

maRRin 06

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1921
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #332 : 07. Svibanj 2018, 17:42:03 »

+ 500 ccm više a potrošnja manja nego u x-citya  :shock: :shock:
ovde nešto gadno ne štima  :palacgore:
Štima, štima.
Integra je ka" dizel :mrgreen:
Evidentirano
🎌

Cvitalo

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #333 : 07. Svibanj 2018, 20:10:04 »

Mislim da po gradu ipak nije stedljivija. Nisam mjerilo jer do posla imam 1km pa cesto vozim pod cokom, al meni je zimi potrosnja preko 6 litara. Van grada liti u dvoje 3.5 do 4 litre ovisno o nacinu voznje. Solo jos i manje. Bobetko je sa svojim NC-om na jednom zajednickom điru bija na 3.2  dok sam ja u dvoje bija na 3.7 litri.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

DA-IM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 858
  • Lokacija: ST
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #334 : 08. Svibanj 2018, 06:38:07 »

Bobetko je sa svojim NC-om na jednom zajednickom điru bija na 3.2  dok sam ja u dvoje bija na 3.7 litri.


ako su ovo točni podaci koje iznosiš a ne vidim razloga zašto nisu sad mi je nakon ovoga neugodno reći koliko moj tmax loče  :LOL:
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4880
  • Vozi: SW600
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #335 : 08. Svibanj 2018, 07:48:46 »

u usporedbi s drugim maxijima  :)sa integron uštediš na benzini da moš'  registrirat motor i prominit gume....ako ti je je godišnja kilometraža oko 10 tkm
...a e, i još ih sve usput odereš :mrgreen: :)
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4570
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Honda INTEGRA 750
« Odgovori #336 : 08. Svibanj 2018, 08:16:12 »


ako su ovo točni podaci koje iznosiš a ne vidim razloga zašto nisu sad mi je nakon ovoga neugodno reći koliko moj tmax loče 
Ovakve voznje od 5 do 5 ipo
Grad ide i 7
Ako livas ecto gorivo jos i manje( po gradu.tesko tj nikako ne ide nigdi ispod 5)




Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Cvitalo

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #337 : 08. Svibanj 2018, 13:55:39 »

Visok sam 187 i položaj sjedenja i udobnost sica mi je OK,doduše moja je naprijed na drugim oprugama i zada jedignuta par cm  na dog bonesimapa malo drugačije stoji  (meni osobno lipše i figura). U gradskom ritmu je praktičnije vozit u S jer malo nervira često šaltanje ako je u D. Van grada,gdje je i najčešće vozim optimalan je D uz povremenu tipku "-" prije ćoše.

Evo sam se tek sad sitija šta si napisa. Cekaj ti imaš druge amortizere? Zasto? Jel udobnije ili tvrđe? I zada je dignuta? Znaci jos je sportskiji položaj. Moga si koju sliku stavit da vidimo šta je individualizirano.

Ovo u D-u će te brzo pustit.  :mrgreen:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #338 : 09. Svibanj 2018, 14:35:55 »

Ne stignem redovito ulazit na forum,potrošnja jenu prosjeku manja nego sa x cityem-Integra u normalnoj vožnji radi oko dvi ,dvi i dvista a x city je stalno u đirima,u dvoje pogotovo,u dva miseca vožnje oko 1600 km i u teci u kojoj vodim evidenciju se vidi da integra manje troši.Uz to prosječne brzine i start su osjetno veći.Cvitalo,naprid su neki wilbers progresivni federi,zada dog bonesi,sve je upisano u njemačke dokumente i u servisnu knjižicu,uživo kad staneš pored druge onda skužiš ili ako sidneš s neke na ovu vidiš da triba dobro podignit nogu priko sica,kad je na centralnim nogarima zadnje kolo je full u podu.
Evidentirano

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #339 : 09. Svibanj 2018, 15:03:41 »

Evo slika ako mi je "zakači"
Evidentirano

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #340 : 09. Svibanj 2018, 15:06:08 »

MRA vizir
Evidentirano

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #341 : 09. Svibanj 2018, 15:12:58 »

Teka za potrosnju :mrgreen: :jesus: :LOL:
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #342 : 09. Svibanj 2018, 15:14:08 »

Ovakve voznje od 5 do 5 ipo
Grad ide i 7
Ako livas ecto gorivo jos i manje( po gradu.tesko tj nikako ne ide nigdi ispod 5)




Sent from my internet mobile device

Tebi isti k 20 l ili 2.  :LOL:
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #343 : 09. Svibanj 2018, 15:25:00 »

Teka za potrosnju :mrgreen: :jesus: :LOL:
  Da,profi deformacija :) ,vodim,servisiram i održavam, 22 specijalna teretna vozila,kad se nebi sve evidentiralo( a i po zakonu  je) nakon tjedan dana rada bi bio kaos.Tako i doma imam teku za sve šta je na kolima,od auta,skutera,motora,trkaćeg auta...
Evidentirano

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1285
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #344 : 09. Svibanj 2018, 15:26:50 »

  Da,profi deformacija :) ,vodim,servisiram i održavam, 22 specijalna teretna vozila,kad se nebi sve evidentiralo( a i po zakonu  je) nakon tjedan dana rada bi bio kaos.Tako i doma imam teku za sve šta je na kolima,od auta,skutera,motora,trkaćeg auta...
Bar si se odi moga odmorit i ne pisat :mrgreen:
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS
 

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #345 : 09. Svibanj 2018, 15:30:50 »

Evo sam se tek sad sitija šta si napisa. Cekaj ti imaš druge amortizere? Zasto? Jel udobnije ili tvrđe? I zada je dignuta? Znaci jos je sportskiji položaj. Moga si koju sliku stavit da vidimo šta je individualizirano.

Ovo u D-u će te brzo pustit.  :mrgreen:
  Sad sam se spustio u garažu izmirit,visina vozačevog sica 845mm,visina suvozačevog 965mm.Na ovim je dog b.
Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 737
  • Vozi: Honda Integra 750s
  • Lokacija: Split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #346 : 09. Svibanj 2018, 15:42:38 »

Mislim da je vozačev sic u originalu 79 cm. Dosta ga je povisilo, al bi bilo zanimljivo vidit koliko se dobilo na udobnosti.

A ovi vizir šta nije MRA, to je original ili?
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #347 : 09. Svibanj 2018, 16:14:32 »



A ovi vizir šta nije MRA, to je original ili?
[/quote]  Nije,kupljen i upisan naknadno,također i veliki"zimski"Givi na ostalim slikama,originalni nemam.
Evidentirano

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #348 : 10. Lipanj 2018, 09:55:35 »

Jedno pitanje,usko je vezano za DTC mjenjač pa ću pod Integrom;Koje motorno ulje koristite?
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1586
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #349 : 10. Lipanj 2018, 15:00:34 »

I još nešto za kraj, TC na T-maxu me nevjerojatno smeta, pogotovo u gradu na skliskim prometnicama di kida snagu i ubiva ono malo gušta I zabave u vožnji. Dakle, još jedan subjektivni plus za X-adv.

Zar se ne može isključit? :misli:
Evidentirano
 Str: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17   Gore
 

Stranica je generirana za 0.165 sekundi uz 21 upita.