Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4  Sve   Dolje

Autor Tema: Univerzalan Quick Shifter  (Posjeta: 8242 )

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #50 : 28. Kolovoz 2016, 14:05:44 »

100 proizvodaca i svaki ima svoju verziju qs  :palacgore:
prednosti i mane ima svaki i to ovisi iskljucivo kako sam vec rekao o kupcu sta on ocekuje od qs i koliko $ misli izdvojit
translogic za cijenu od cca 650$ meni osobno nije ni najmanje privlacan povrh svega jer su opcije koje se mogu podesavat od strane korisnika minimalne  :wink:
k tome i cinjenica da je svaki odreden za iskljucivo jedan model motocikla
cijena na koju ja ciljam za svoj komplet bi bila nekih cca 380€ (qs, senzor, pokazivac brzina, stangica mjenjaca i instalacija koja bi bila dostupna u dvije različite dužine)
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4899
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #51 : 28. Kolovoz 2016, 14:11:06 »



Ovo je QS od Dyno Jet, dogradnja na moj Dyno Jet PC3.

Sve postavke se daju Individualno podesiti.
230€
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

maRRin 06

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1721
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #52 : 28. Kolovoz 2016, 14:13:43 »

Ovo je QS od Dyno Jet, dogradnja na moj Dyno Jet PC3.

Sve postavke se daju Individualno podesiti.
230€
A koliko te kostao PC3 :misli:
Evidentirano
🎌

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #53 : 28. Kolovoz 2016, 14:23:19 »

u tom grmu lezi zec  :wink:
ovo je samo senzor potreban da bi qs radio
qs je vec ugradena opcija u pc
znaci da bi radio qs sa pc-om to je 230€ + pc
pc3 je koliko ja znam trenutno po nekih 100€ rabljeni
jako velika kolicina danasnjih motora se da mapirati sa standardnim racunalom ubrizgavanja bez pc-a pa se gubi smisao za istim
mapiranje u nekom servisu kosta jednako bez obzira dal se mapira sa pc-om ili original ECU pa ne vidim razloga da se jos kupuje pc
istina nije sa svim motociklima tako  :palacgore:
 
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]
 

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4899
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #54 : 28. Kolovoz 2016, 14:40:04 »

PC3 sam jamio na merčkom jebaju za 150$
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #55 : 22. Rujan 2016, 10:58:58 »

Sve je to divno i krasno ali koji quick shifter radi i na Ducati-u 800ss i na zongshenu 125 ?   :jesus: :mrgreen:
to je bit ovoga quick shiftera univerzalnost uz koju dolazi preciznost onih najskupljih koji su predodredeni za samo neke motocikle.
na zongshenu brzine su se prepoznavale preko senzora getribe jer on vec ima na rezervaru pokazivac brzina jedini dodatak je bio mali ajmo rec pretvarac jer qs prekida 12V a zongshen ima CDI paljenje pa bobina radi na cca 260V sve radi savrseno jedino jos nisam zadovoljan sa samim senzorom morat cu ga doraditi da ima vecu osjetljivost a brzina odaziva koja se vidi na videu sa ducati-em koja je bila skoro 1sec sad je prakticki momentalna  :palacgore: znaci manje opterecenje na samu getribu jos samo da senzor usavrsim i opterecenja prakticki nece bit
evo slika kako izgleda spajanje qs-a na instalaciju motora i instalacija za sve motocikle koji koriste denso-ve bobine koju zavrsavam znaci sa ovime sad apsolutno sve je na konektore i nema nikakvog rezanja te se bilo kad moze skinuti a samim time i instalacija je puno brza  :wink:
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]

rednyaW

  • god admin wannabe
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5408
  • Vozi: KTM BattleDuke
  • Lokacija: Na asfaltu.. pored motora... oba dole..
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #56 : 23. Rujan 2016, 08:19:53 »

ajmo mi ovak....  vidim da je ovo nekaj zanimmljivo....


idemo mi fino u dobar dan u birtiju..sest se... pogledat kaj tu ima, pa za start da napravimo kvalitetni promo video... ovo sa mobitelima i djirevi bez rukavica su mi nekak 91 djir XD


a onda bumo vidli kaj se da skubicirat za 990 ktm =D
Evidentirano
ma joj...

Sredju

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2336
  • Vozi: Honda NXR 650
  • Lokacija: Wien
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #57 : 23. Rujan 2016, 08:34:17 »

 :palacgore:
Evidentirano
Japanci. Neki ludi misle da oni kopiraju stvari. Ja ne mislim više tako. Ja mislim da oni u stvari ponovo izmišljaju stvari. Oni dođu do nečega što je već izmišljeno i proučavaju ga dok ga ne budu detaljno razumjeli. U nekim slucajevima oni ga na kraju razumiju bolje nego njegov izumitelj.

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #58 : 10. Kolovoz 2017, 20:07:48 »

Nadam se da admini nece zamjeriti sto dizem temu ponovo ali na projektu se i dalje radi!  :021:
Ceka se prototip kutije koji ce imati mala ''uha'' da bi se qs mogao pricvrstiti na motocikl sa pvc vezicama
Svi konektori su vodootporni
Dio kabla od senzora do konvertera je obucen u pleteni buzir kako bi se zadrzala fleksibilnost ali povecala otpornost na mehanicka opterecenja
Cijeli senzor je izraden od inoxa te je samim time i otporniji na mehanicka ostecenja
Smetnje koje su se stvarale u senzoru su u potpunosti eliminirane
Senzor napokon radi i u push i u pull modu rada jednako
posljednjih tjedan dana se elektronika te dio zasluzan za senzor detaljno ispituju raznim opterecenjima grijanjem hladenjem konstantan rad po cijeli dan pa gasenje te ponovo paljenje
za sada sve radi bez greske te uskoro planiram i test na motociklu samo da stignu kutije  :palacgore: :LOL:
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]

Iebi Vyethar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 608
  • Vozi: GSXR 1000 R
  • Lokacija: Pingvin
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #59 : 10. Kolovoz 2017, 23:12:16 »

znači ima i blipper ?   :D
volio bi to nabaviti ove zime da imam rezervni  :palacgore:
Evidentirano
:koka:

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #60 : 11. Kolovoz 2017, 08:57:41 »

bliper nema jer bi morao dosta mjenjati trenutnu konfiguraciju
ali mozda jos uspijem ugurat launch control  :palacgore: :mrgreen:

ovo su trenutne specifikacije tj. postavke koje se daju mjenjat na qs
-odabir kill time-a za svaku brzinu 30-99ms
-odabir ukupnog broja 5 ili 6 brzina
-minimalni okretaji motora za rad qs 3000-9900RPM
-okretaji motora za shift light 5000-16000RPM
-osjetljivost senzora 1-99
-odabir push ili pull nacina rada senzora
-ukupan broj impulsa sa senzora radilice 1-199
-omjer radilice 1-5
-odabir nacina citanja brzina preko VSS (vehicle speed sensor) ili GPS (gear position sensor)
-ako je citanje brzina preko VSS podesavanje ukupnog broja impulsa sa VSS senzora
-kalibracija brzina

senzor je ukupne duzine sa navojem 45mm
bez navoja 27mm
promjer 15mm
maximalna širina po presjeku di izlazi kabel 17mm
oba navoja su standardni M6
na senzoru je poglodano suzenje kako bi se mogao primiti sa kljucem 10 dok se priteze kontra matica
i naravno kako je vec navedeno cijeli je od inoxa i vodootporan 8)

sto se tice ozicenja jedna stopica ide pod najblizi m6 vijak za masu
jedan konektor sa 4 pina se spaja na senzor radilice, prekidac kvacila, VSS ili GPS
sljede konektori za senzor mjenjača, GiD (gear indicator display) i konektor za instalaciju bobina
instalacija za bobine ce varirati duzinom i brojem konektora ovisno radi li se o rednom 4 cilindra, V2 ...
znaci nema rezanja, busenja niti ista slicno svi motori koji imaju densove bobine samo se ubaci instalacija od qs izmedu instalacije motora i bobina
4 zice koje se spajaju na senzore na krajevima ce imati quick splice konektore znaci samo ga se zatvori preko zice od senzora i gotovo  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 11. Kolovoz 2017, 09:05:27 EMP »
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]

kubik

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1407
  • Vozi: Dark side KTM
  • Lokacija: SB
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #61 : 11. Kolovoz 2017, 12:47:35 »

Na koji princip ti radi senzor? Piezzo element, tenzometarske trakice ili nešto drugo?
Evidentirano
"Onaj tko se zadnji smije je spor, onaj tko se prvi smije ima najprljavije misli"  :mrgreen:
"And God promised Men that good and obedient wives would be found in all corners of the world, next he made Earth round and laughed, and laughed....."

Face_Off

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1083
  • Vozi: U pRRocesu nabave...
  • Lokacija: Nedi na magistRRali....
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #62 : 11. Kolovoz 2017, 15:49:07 »

Pratim  :palacgore:
Evidentirano
Mika Hakkinen, Spa 2000: "...and it was great, great overtaking...
I loved it! I'm not sure if the Michael did.."

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #63 : 02. Rujan 2017, 23:44:26 »

Da se radi radi se  :LOL:
kutije su stigle sve je smješteno kako bi trebalo izgledat, napravljena cijela instalacija ( naravno uz to ide i instalacija za bobine koje nema na slikama jer je ista )  :palacgore:
ukratko:
okrugla stopica je masa bilogdje na rami M6 vijak (citaj najblizi)
sivi konektori pokazivac brzina i senzor mjenjaca
crni konektor sa 4 zice: žuta prekidač kvačila, plava gear position sensor, ljubicasta vehicle speed sensor, narancasta crankshaft position sensor
crni konektor sa dvije zice je za instalaciju koja ide na bobine (crvena je +12V, a zuta je izlaz iz qs koji napaja bobine)
u prilogu su slike  :mrgreen:
vide se na kutijama ''uha'' koja sam spominjao za lakse montiranje
sama qs jedinica je niza za nekih 5 mm i trenutne dimenzije bez uha su v*s*d  14.5 * 76 * 58 mm (+/-0.5mm)
sljedi testiranje na motoru  :021:  :021: :021:
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4899
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #64 : 02. Rujan 2017, 23:46:35 »

Bome


Poslano sa Crkvenog Zvonika
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

Phobocaster

  • P.S. Pečem kolačiće i torte
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5634
  • Vozi: ホンダ CBR600RR & Batinu
  • Lokacija: Input coordinates
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #65 : 03. Rujan 2017, 00:09:01 »

izgleda odlično, pohvale :palacgore:
Evidentirano
I kill people for money... but you are my friend, I'll kill you for nothing! - extra discount for EU citizens!
18:24:45 Printam manuale za motore sa uvezom i šaljem poštom - upit na pp

Face_Off

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1083
  • Vozi: U pRRocesu nabave...
  • Lokacija: Nedi na magistRRali....
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #66 : 03. Rujan 2017, 02:33:10 »

Najs  :palacgore:
Evidentirano
Mika Hakkinen, Spa 2000: "...and it was great, great overtaking...
I loved it! I'm not sure if the Michael did.."

darko_b

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2933
  • Vozi: ..trese mi se Lada..
  • Lokacija: Zadar/Vinkovci
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #67 : 03. Rujan 2017, 10:44:51 »

Svaka cast
:palacgore:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano
NE SKUPLJAM BABE PO CESTI
NITI PIJANE KRETENE

MIK0

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1502
  • Vozi: F4 Brutale
  • Lokacija: Pag
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #68 : 14. Rujan 2017, 21:25:29 »

Evo pročitao temu i kao prvo apsolutna pohvala za trud i znanje.  :palacgore:

Moram priznati da iako mi je šaltanje bez kvačila već pun k** godina "normalno" tek od nedavno sam malo detaljnije u toj priči o milisekundama.  Znači vozio sam motore koji su imali tvornički QS i tome nisam pridavao neku posebnu pažnju jer to je eto tako kako je i amen.  Istina neki rade bolje, neki lošije no kod OEM ugradnje zajedničko je svima da se uvijek vozač mora prilagoditi radu QS-a a ne obrnuto.

Kao što rekoh nov sam u tim podešavanjima jer sam tek nedavno kupio HealTechov iQSE-1, a kako se radi o novom poboljšanom modelu odlična stvar je da se može programirati putem mobitela (bluetooth) praktički bilo kada i bilo gdje pa bi stvarno bilo šteta ne prilagoditi ga svom stilu vožnje.

Konkretna pitanja:
1) vidim da ovaj sustav radi po principu da je cut-off vrijeme različito za svaki stupanj prijenosa, dok HealTech radi po principu da se cut-off vrijeme mijenja ovisno o broju okretaja mašine, neovisno u kojem stupnju prijenosa je mjenjač.  Koje su prednosti/nedostaci jednog i drugog sustava?
2) da li vam QS-eri koji nisu OEM, jednako dobro rade u nekakvom touring modu vožnje i u ajmo reći race modu?
Ja osobno sam primjetio određenu razliku u tome kad prešaltam npr. 3-4 brzinu na 8.000 o/min dok motor vuče punom snagom u odnosu na to dok onako "turistički" ubrzava, bez obzira što su i kod jednog i kod drugog šaltanja u pitanju isti stupnjevi prijenosa i pod istim okretajima.
3) i još nešto, ako imate mogućnost podešavanja cut-off delaya - koliko vam on iznosi u ms ?
Evidentirano

tibor_zg

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6532
  • Vozi: CBR1000RR
  • Lokacija: Mordor
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #69 : 15. Rujan 2017, 09:54:31 »

najbolji sustav je onaj koji radi i po stupnju prijenosa i broju okretaja ... takvih nema puno na tržištu i koštaju fine novce, prednost je očita, najbolji primjer je šaltanje iz prve u drugu, ali očigledno je da je getriba sa QS koji je programiran po brzini i okretajima i još uz to ima self learning mogućnosti najmanje opterećena

uporaba QS za touring vožnju, dakle išta drugo osim pun gas šaltanja na visokim okretajima je po meni besmislena

HealTech je dobar, ali traži dosta igranja, isprobavanja i vremena dok si ga ne podesiš kako treba, meni je trebalo par dana da ga dobijem da radi kako treba i kako sam htio ... dobra stvar je da im je podrška vrhunska i odgovaraju na mail fkt ekspresno ... stari se isto mogao prilagođavati putem mobitela razlika je između starog i novog u senzoru i tome da je novi modul sa opcijom da se prilagodi optimalnom vremenu prekida prema okretajima ...

ja sam ako se dobro sjećam na svom motoru i sa HealTech QS imao ugašen cut off delay, ali to ovisi od motora do motora
Evidentirano
hockey is like chess but with way more body checking
 

EMP

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #70 : 24. Rujan 2017, 11:50:26 »

1) kao sto kaze tibor_zg najbolji sustav je onaj koji kombinira i okretaje i stupanj prijenosa dok moje vlastito misljenje je da je onaj koji radi po stupnju prijenosa je puno bolji od ovog koji samo cita okretaje i puno ga je jednostavnije podesiti. Stvar je u tome sto nije jednostavno napraviti citanje stupnja prijenosa da odgovara na sve motore i zato mislim da se HealTech odlucio samo za citanje okretaja. Ja sam taj problem univerzalnosti rijesio tako sto kombiniram i GPS i VSS ovisno od motora do motora.

2) sto se tice nacina voznje ja svoje qs isprobavam od 3000 RPM pa skoro do kraja obrtaja i jedina zamjerka je ta fatalna prva brzina ali i ovako nema smisla koristiti qs za prebacivanje iz 1. u 2. na 3000  :mrgreen: to sve se gubi na nekih 5000 RPM ovisi od motora +/- ali svi su tu negdje i qs onda radi jednako od tih 5000 do kraja za sve brzine ima na videu di je gsxr750 jedan dio di na niskim okretajima prebacim 3-4 brzine i radi savrseno
stvar je u tome sto Healtech mjeri okretaje za kill time a problem je taj sto je izmedu 1. i 2. razlika RPM motora recimo 4000 za neki motor a 5. - 6. 800 i tu nastaju problemi kod takvih sustava jer za 1. - 2. treba veci kill time da bi RPM radilice pao za tih 4000 izmedu iskapcanja i ponovnog uzubljenja kronera na getribi znaci da je kill time 90% ovisan o stupnju prijenosa tj razlici trenutnog i sljedeceg  :palacgore:   

3) ako mislite na kill time (vrijeme koliko je ugasen motor) ono se da podesavati od 30 - 99 ms tipa za gsxr-a 750 k7 1.-2. je bila 68ms a 5.-6. 64 ako se dobro sjecam a za ducatia 800ss 1.-2. 72ms a 5.-6. 64ms
opcija za cut of delay (minimalno vrijeme izmedu dva prebacivanja) to je fiksno odnosno ovisi o brzini samog qs i iznosi nekih 400-500ms

sto se tice funkcionalnosti samog sistema mojega qs sama cinjenica da je radio na gsxr-u 750, zongshenu 125, ducati-u 800ss, yamaha rd 350 ypvs i na yamahi fzr600 govori dovoljno a tu je bilo raznih raspona RPM i momenata koje motor moze izvuc :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
EMP UNIVERZALNI QUICK SHIFTERI
[email protected]

andy91

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Lokacija: ZG - BJ
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #71 : 24. Rujan 2017, 15:04:15 »



Evo pročitao temu i kao prvo apsolutna pohvala za trud i znanje.  :palacgore:

Moram priznati da iako mi je šaltanje bez kvačila već pun k** godina "normalno" tek od nedavno sam malo detaljnije u toj priči o milisekundama.  Znači vozio sam motore koji su imali tvornički QS i tome nisam pridavao neku posebnu pažnju jer to je eto tako kako je i amen.  Istina neki rade bolje, neki lošije no kod OEM ugradnje zajedničko je svima da se uvijek vozač mora prilagoditi radu QS-a a ne obrnuto.
......

Pozdrav, i ja imam HealTech iQSE i tocno to što kažeš, kada se laganije voziš nekad se teže mijenjaju brzine i osjeti se cukanje. A kod žešće vožnje ide savršeno.

Ja ga imam na Z750.

Gdje si stavio senzor?
Evidentirano

MIK0

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1502
  • Vozi: F4 Brutale
  • Lokacija: Pag
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #72 : 03. Listopad 2017, 20:26:15 »




....

Gdje si stavio senzor?

Sorry na zakašnjelom odgovoru, nisam odmah imao fotku a kasnije zaboravio odgovorit ;)

Evidentirano

MIK0

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1502
  • Vozi: F4 Brutale
  • Lokacija: Pag
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #73 : 19. Studeni 2017, 12:33:24 »

Evo i 15-ak sekundi demonstracije kako to radi...

https://quik.gopro.com/v/0XkloQ8Jp6/

Poslano sa mog ONEPLUS A3003 koristeći Tapatalk

Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4899
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Univerzalan Quick Shifter
« Odgovori #74 : 19. Studeni 2017, 13:09:45 »

Sounds nice, Miko!!

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g
 Str: 1 2 [3] 4  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.139 sekundi uz 22 upita.