Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Hyosung GT 650 EFi  (Posjeta: 531 )

madyo

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 9
  • Lokacija: Koprivničko-križevačka
Hyosung GT 650 EFi
« : 28. Kolovoz 2017, 12:27:07 »

Pozdrav,

S obzirom da sam novi vozač i da imam na raspolaganju kakvih 2500€ za bajk, zanima me jel Hyosung GT650 EFi dobar izbor?

Konkretno ovaj: http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/hyosung-gt-650-efi-650-cm3-oglas-23249940.

Isprve sam kanil kupit kakvu Ninju 250, ali kak vozim CBF600 u autoškoli čini mi se da mi bu Ninja preslab vrlo brzo.

Znam da Hyosung-i imaju problema sa reglerima, ali kad pogledam nabavnu cijenu samog bajka za tu razliku u cijeni kupim kvalitetnije djelove i Hyosunga zriktam i poslužil bu dok ne skupim za nekaj bolje.  :misli:
Evidentirano

ivek-dj

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 26
  • Vozi: Yamaha XJ6n
  • Lokacija: Đakovo
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #1 : 28. Kolovoz 2017, 12:47:33 »

Vozio sam ga u auto školi i nije mi ostao u dobrom sjećanju. Taj nije imao ni 10000 km, a pri malim brzinama je bio ne vozljiv. Zatrzavao, cukao, ma kad sam sjeo na Yamahu XJ6 naspram njega kao avion. E sad, u čemu je bio problem kod onog ne znam, ali svakako probaj dogovoriti probnu vožnju da vidiš kakvo je stanje. Jednom kad pređe nekih 2500 okretaja onda je bio skroz OK za voziti. Ono što mi se je sviđalo zvuk dvocilindarskog motora, ali je imao isto jako izraženo kočenje mašinom u odnosu na 4 cilindra. Najbolje da probaš ako možeš prije kupnje.

Poslano sa mog Redmi 4 Prime koristeći Tapatalk

Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6814
  • Vozi: NIŠTA
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #2 : 28. Kolovoz 2017, 12:54:13 »

nijedan v2 nije vozan ispod 2500 okretaja, bar ne bez puno zacukavanja i zatrzavanja :misli:
mašine su kao po principu suzukija sv650, ali ne znam baš koliko to ima veze sa sv650, vidio sam na više da su im se raspale getribe na manjim kilometražama..
i navodno ovjes i kočnice nisu neko veselje, kolko para tolko muzike..
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

darko_b

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2931
  • Vozi: ..trese mi se Lada..
  • Lokacija: Zadar/Vinkovci
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #3 : 28. Kolovoz 2017, 15:07:41 »

nijedan v2 nije vozan ispod 2500 okretaja, bar ne bez puno zacukavanja i zatrzavanja :misli:
mašine su kao po principu suzukija sv650, ali ne znam baš koliko to ima veze sa sv650, vidio sam na više da su im se raspale getribe na manjim kilometražama..
i navodno ovjes i kočnice nisu neko veselje, kolko para tolko muzike..
kopirali su taj motor od Sv-a

Motor i je najsvijetlija tocka .. sve u svemu osrednja zalost...ali za pocetnika kao sto jesi i nije lose da ga uzmes bar ti nece biti zao novaca..
Evidentirano
NE SKUPLJAM BABE PO CESTI
NITI PIJANE KRETENE
 

Matek

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2397
  • Vozi: -
  • Lokacija: sjever
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #4 : 28. Kolovoz 2017, 15:20:36 »

svjetski drndavi drek... pajdašu se rasipala getriba na 8 kkm... na svaki đir duži od 100 km litra ulja i paket ključoF......

za 2 hiljade evra se najde neki fini stari japanski four in line koji bu 10 put preživel taj drek.....

Evidentirano
LOOK INTO MY EYES

don_carlos_007

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 760
  • Vozi: Korneta, FreZu6N, sad Travanjku
  • Lokacija: Slavonski Brod - Zadar
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #5 : 28. Kolovoz 2017, 15:31:12 »

Za te novce bi se već morao naći i SV650...
Evidentirano
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer,to find each other and to feel. That is the purpose of life.

gremlyn

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: GSF 1250 K8
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #6 : 28. Kolovoz 2017, 20:09:21 »

Kao sto je don_carlos_007 napisao, za istu lovu ili sitno vise se nadje uredan SV650. Isplativije je nego uzeti kopiju SV-a, kako god okrenes.

Edit; sad vidim da je ovaj Hyosung na tvom linku 1.5k eur. Za tu lovu uredan SV sigurno ne ide. 2500-3000€ - ide.
Evidentirano
I'm not a complete idiot, some pieces are still missing.

geronimo43

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 447
  • Vozi: kawasaki er6f suzuki gsx 1250 fa
  • Lokacija: solin
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #7 : 28. Kolovoz 2017, 20:34:06 »

1500 € sa mogućnošću dogovora, znači ide to još dolje... o kakvom urednom japancu za te novce vi pričate, eventualno neka rbina iz prošlog tisućljeća  :LOL: :LOL:. Za te novce nemožeš kupiti uredan talijanski skuter od 50 cm. Da ga prodaje na kile više bi dobio  :mrgreen: :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 28. Kolovoz 2017, 20:40:08 geronimo43 »
Evidentirano

Ico92

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 199
  • Vozi: Hyosung GT250
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #8 : 28. Kolovoz 2017, 21:57:59 »

 
svjetski drndavi drek... pajdašu se rasipala getriba na 8 kkm... na svaki đir duži od 100 km litra ulja i paket ključoF......

za 2 hiljade evra se najde neki fini stari japanski four in line koji bu 10 put preživel taj drek.....

Znam par ljudi koji imaju ili su imali taj motor i nikad nekih velikih problema...Ovo raspadanje getriba i ostalo se dešava u rijetkim slučajevima kao i kod svih drugih marki, pa ne znači da su svi motori u banani. Više je problem u glavama nas 'Rvata kojima sve što nije neka razvikana marka odmah ne valja i odmah gledaju sa podsmjehom. Taj motor ima svojih mušica kao i svi drugi motori, ali je za te novce i više nego dobar, pogotovo za nekoga tko tek kreće voziti motore.

Vozim Hyosunga 250-tku koji trenutno ima skoro 38k km, i ne štedim ga ni malo, samo redovito  mijenjam ulje i ostalo, i radi k'o urica  :wink:
Evidentirano
"Where must we go, we who wander this wasteland, in search of our better selves?"

geronimo43

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 447
  • Vozi: kawasaki er6f suzuki gsx 1250 fa
  • Lokacija: solin
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #9 : 28. Kolovoz 2017, 22:26:58 »

to ti ja pričam, kad se (renomiranom) motoru koji košta 140000kn na 20000 raspadne mjenjač e to ja zovem katastrofa od motora.
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6814
  • Vozi: NIŠTA
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #10 : 28. Kolovoz 2017, 23:07:26 »

nebi baš rekao, netko tko ima 140 tkn za motor će imati i za popravak, iako je motor od 140 tkn gotovo sigurno pod garancijom, a netko tko da zadnje pare za motor, taj neće imati ni za osnovno održavanje, a kamoli za popravak :mrgreen:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

geronimo43

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 447
  • Vozi: kawasaki er6f suzuki gsx 1250 fa
  • Lokacija: solin
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #11 : 29. Kolovoz 2017, 06:18:39 »

pa valjda i ovaj ima neku garanciju...a ko nema para ni za ovoga kineza onda neka pedalira
Evidentirano

ikral

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: Yamaha Virago 250
  • Lokacija: Kutina
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #12 : 29. Kolovoz 2017, 06:39:37 »

Nije li ovo Korea ? I ja sam čuo samo pohvale za njih iako nisam vozio ni imao. Naravno, radije bih Japanca ali za te novce ni Japanac ne može biti baš nešto, tako da je po meni 1500 ojra za motor tog godišta i kubikaže dobar izbor, pogotovo ako mu se ne vadi mast baš na svakoj vožnji.

Poslano sa mog E2003 koristeći Tapatalk

Evidentirano
Stara panjina

madyo

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 9
  • Lokacija: Koprivničko-križevačka
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #13 : 29. Kolovoz 2017, 08:45:38 »

Ma čital sam fest review-ova za Hyosung-e, nije to tak loše. Jbga, kupovina rabljenog je uvek lutrija. Tih 1500€ nisu neki nofci kad pogledaš kaj dobiš za te pare (pod uvjetom da ne ispadne drlog da nemre gori za tjedan/dva od kupovine  :grin:). Najveći bed je to ftopit dalje nekom nakon kaj ga "prerastem". Ne bi se htel zaletit sa kupovinom, a ne kanim kredit uzimat, pa mi se vidi da bum se još malo strpil par mjeseci dok ne ušparam za kakvu XJ6-icu, taman pred proljeće.
Fala na konstruktivnim komentarima.  :palacgore:
Evidentirano

vozd

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 21
  • Lokacija: ZG
Odg: Hyosung GT 650 EFi
« Odgovori #14 : 29. Kolovoz 2017, 11:15:55 »

I ja sam prije par godina polagao na tom motoru i potpisujem sve što je ivek-dj napisao.

Nakon polaganja kupio ninju 250 i zamijenit ću ga ove godine... ali realno u zavojima je on još uvijek brži od mene i više si kupujem novi motor jer ga želim nego jer ga trebam :)
Evidentirano
Da bi znao rekurziju moraš znati rekurziju
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.193 sekundi uz 21 upita.