Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4  Sve   Dolje

Autor Tema: KTM 790 Adventure R  (Posjeta: 4868 )

Branimir Presečki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 247
  • Lokacija: Zagreb
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #25 : 04. Srpanj 2018, 19:41:45 »

Tiki,
daj me podsjeti.....meni je na mom LC4 (ADV ili običnom više se ne sjećam) riknula pumpa za gorivo i koliko se sjećam mogao sam se samo voziti (do doma) sa povišenom razinom goriva tj. nivo je morao biti viši tako da gravitacijom gorivo može do sustava ubrizgavanja.
Obzirom da je poznata "kvaliteta" novijih KTM pumpi za gorivo + njihova osjetljivost na loše gorivo.....zanima me ako na ovom 790 rikne hoće li se uopće moći bez nje voziti.
Pitam zbog 790 rezervara koji je smješten kako je tj. ovako odokativno, čini mi se da se jedno 80% goriva nalazi na nižoj razini od sustava ubrizgavanja?!
Još uvijek se nadam da će taj donji dio suziti za konačni proizvod a kuplung sajlu toplo pozdravljam jer i tu se zna ponešto o "kvaliteti" dosadašnjih uljnih sustava.
Evidentirano
9A6KKK

tiki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1035
  • Vozi: KTM Adventure 640
  • Lokacija: Križevci, HR
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #26 : 04. Srpanj 2018, 20:03:15 »

Pred sat vremena sam ostavio motor kod prijatelja koji ima automehaničarsku radionicu, da mi složi vijak koji sam slomio (od bočnog naslona), pa sad ne mogu pogledati, ali, koliko se sjećam, pumpa uzima gorivo s dna lijevog dijela spremnika, jer je taj niži od dna desnog (povezani su poprečnom cijevi) i diže ga gore, pa bi se vjerojatno mogao voziti čim je nivo goriva nešto viši od mjesta na kojem je pumpa.

Osim nivoa goriva, mislim da je ovo pitanje za nekoga tko zna da li EFI motor uopće može raditi ako nema tlaka, t.j. ako crkne pumpa, vjerojatno nema ubrizgavanja i stane?

Priča se da je do problema s hidrauličnim kvačilom dolazilo zbog nekog kemijskog procesa između metala i tekućine u sustavu, ja imam dojam da ću ponovo morati promijeniti to sve, ali da je ovaj put to zbog toga što je motor stajao tri godine, a ne zato što sam puno vozio.

Vjerojatno će i na ADV biti elektronički quick shifter (nemam pojma kako se kaže na hrvatskom), pa će sajla biti sasvim OK i za nas starije, koje nakon 300 km već malo peče u leđima od žmikanja kvačila. :-)
Evidentirano

Branimir Presečki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 247
  • Lokacija: Zagreb
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #27 : 04. Srpanj 2018, 20:39:35 »

Za EFI i rad agregata ako dobiva gorivo samo slobodnim padom nekako sumnjam da nije to dovoljno pritiska za rad injektora tako da je onda ipak isti Q gdje je gorivo  :?
Evidentirano
9A6KKK

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2503
  • Lokacija: ZG
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #28 : 04. Srpanj 2018, 20:52:09 »

Na starom lc4 mozes koristiti 26L od 28 bez pumpe ako znas kako. Vrlo je rijetko da ta pumpa crkne, najcesce je treba samo pocistiti. Set membrana kosta beznacajnih cca 12$ ako i dode do potrebe za reparacijom.

Na lc8 mitsubishi pumpa je problematicna ali je lako platine zamijeniti elektronikom. Krajnje rjesenje je staviti mikuni vakuumsku pumpu i time zaboravljas da postoji.

Na FI modelima najcesci uzrok kvarova je neodrzavanje, u cemu narod ovog podneblja prednjaci, jeftiniji zamjenski filteri s ebaya ne valjaju, a nas narod je skrt dat 400 kn za set original filtera.
Ako pumpa i rikne jednostavno ju je zamijeniti pumpom koji piaggio koristi na skuterima, trosak cca 300 kn. Nazalost kod FI nema mogucnosti gravitacijskog hranjenja sustava, pritisak od cca 1bar ili no go.

Magura kvacilo je izuzetno pouzdan sklop ako se pravilno odrzava. Kod lc8 modela donji cilindar je problematican ali je zato tu oberon ili cj designs kao rjesenje problema...

Uvijek kazem, ktm nije motor za domace cigane sa zmijom u džepu kao ni za priucene mehanicare koji nemaju strpljenja uciti.
Evidentirano
EnduroLab
 

Branimir Presečki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 247
  • Lokacija: Zagreb
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #29 : 04. Srpanj 2018, 21:35:59 »

Ovo sa korištenjem 26L je bilo preko nekog bajpasa no davno je bilo i zaboravio sam a i dobro da sam zaboravio. Kaj se tiče pumpe koliko se sjećam bila je mehanička i cijena popravka je bila zbilja jeftina.

Za novije (EFI-pumpa) znam da ima zamjenska šema tj. samopomoć.....a isto pretpostavljam ne može naštetiti motoru pa se može privremeno i koristiti. Nadajmo se da i na novom može pjađo varijanta (rezervna pumpa u kofer) pokrpiti stvar da motor ide dalje.

Kaj se pak tiče filtera i redovnog održavanja tu si u pravu, ljudi vole ciganiti.

Kaj se pak kvačila tiče, jebeš sustav koji ako i pravilno održavaš...ipak brzo i nenadano rikne. Zato neka ipak ostane po novom, sajla.

Još nek ga daju u prodaju s prvim prvim pa nek još smanje ono durilo od rezervara...prežmirim im tabletPC  :cool:
Evidentirano
9A6KKK

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4418
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #30 : 22. Srpanj 2018, 14:59:37 »

Na starom lc4 mozes koristiti 26L od 28 bez pumpe ako znas kako. Vrlo je rijetko da ta pumpa crkne, najcesce je treba samo pocistiti. Set membrana kosta beznacajnih cca 12$ ako i dode do potrebe za reparacijom.

Na lc8 mitsubishi pumpa je problematicna ali je lako platine zamijeniti elektronikom. Krajnje rjesenje je staviti mikuni vakuumsku pumpu i time zaboravljas da postoji.

Na FI modelima najcesci uzrok kvarova je neodrzavanje, u cemu narod ovog podneblja prednjaci, jeftiniji zamjenski filteri s ebaya ne valjaju, a nas narod je skrt dat 400 kn za set original filtera.
Ako pumpa i rikne jednostavno ju je zamijeniti pumpom koji piaggio koristi na skuterima, trosak cca 300 kn. Nazalost kod FI nema mogucnosti gravitacijskog hranjenja sustava, pritisak od cca 1bar ili no go.

Magura kvacilo je izuzetno pouzdan sklop ako se pravilno odrzava. Kod lc8 modela donji cilindar je problematican ali je zato tu oberon ili cj designs kao rjesenje problema...

Uvijek kazem, ktm nije motor za domace cigane sa zmijom u džepu kao ni za priucene mehanicare koji nemaju strpljenja uciti.

Sjedi 1    :dobar: :vidiga:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2503
  • Lokacija: ZG
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #31 : 22. Srpanj 2018, 15:37:36 »

Boook brankec!

Cuj...nemam ti sad vremena objasniti da grijesis s davanjem nedovoljne ocjene mojem postu, imam novi hobi...fotkam bemvejce po gradu, trazim najveceg avanturista medu geesasima. Tak da ces se morat strpit. Do tad ti mogu preporuciti skolu stranih jezika...

Inace? Se vozis kaj? :mrgreen:
Evidentirano
EnduroLab

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4418
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #32 : 22. Srpanj 2018, 15:42:17 »

Boook brankec!

Cuj...nemam ti sad vremena objasniti da grijesis s davanjem nedovoljne ocjene mojem postu, imam novi hobi...fotkam bemvejce po gradu, trazim najveceg avanturista medu geesasima. Tak da ces se morat strpit. Do tad ti mogu preporuciti skolu stranih jezika...

Inace? Se vozis kaj? :mrgreen:

sjedi i citaj a do tad probaj kantu goriva dignit na stap da dobijes 1 bar  :jesus:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2503
  • Lokacija: ZG
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #33 : 22. Srpanj 2018, 15:58:03 »

Juzina u Splitu, ha? Turbo limac ne radi nedeljom?
Evidentirano
EnduroLab

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4418
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #34 : 22. Srpanj 2018, 16:53:29 »

Juzina u Splitu, ha? Turbo limac ne radi nedeljom?

naprotiv super Turbo limac spava pijem kavu i hvatam te u neznanju :jesus:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒

tiki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1035
  • Vozi: KTM Adventure 640
  • Lokacija: Križevci, HR
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #35 : 22. Srpanj 2018, 17:33:16 »

Juzina u Splitu, ha?

Provjeri tlak zraka u Splitu prije nego to pitaš.  :cool:
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2503
  • Lokacija: ZG
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #36 : 23. Srpanj 2018, 00:51:10 »

Sjedi 1    :dobar: :vidiga:

Boook brankec, imam par min pa da ti odgovorim...čuj...ja ti ne znam sve te podatke iz glave i ne da mi se kad pišem post prvo gledat manual da bi bio siguran da sam u pravu....nije mi bitno hoće li me netko poput tebe "ulovit" u nekoj pogrešnoj informaciji ili neznanju...tak da je, u pravu si...pumpe trebaju tlak od 3,5 do 3,7 bara da bi radile. Negdje sam jednom zgodom pročitao da sa 1 bar motor još hoće kako-tako raditi, ne znam je li to istina ili nije....nije ni bitno....ako pratiš post svog imenjaka pa onda pročitaš moj vidjet ćeš da odgovaram redom kako su postavljene dileme ili upiti...pa tako i na pitanje može li se motor sa ajnšpricom hraniti gorivom gravitacijski....ne može.....to je suština, a sad je li mu potreban jedan bar ili 3,5 bara....tak svejedno u kontekstu pitanja.

Eto, tak....samo budi ziher da zihericu okreneš na 2, 3 ili 4 sata i odi se malo vozit. Dobro je sve...  :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
EnduroLab

tiki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1035
  • Vozi: KTM Adventure 640
  • Lokacija: Križevci, HR
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #37 : 23. Srpanj 2018, 02:19:36 »

Negdje sam jednom zgodom pročitao da sa 1 bar motor još hoće kako-tako radit

Kak' se zeme! :-)

Trenutni pritisak na mojoj lokalnoj (amaterskoj) meteorološkoj mjernoj stanici je 1012 mili bara. (T.j. 1012/1000=1,012 bara)
Na Marjanu (profesionalna mjerna stanica) je 1010 hekto Paskala. (T.j. 1010x100=101.000 Paskala, što bi bilo po prilici isto kao red iznad, jer 1 bar = 100 000 Pa.)
(Na Medvednici je trenutno 900 hPa).

Ili kraće: standardni atmosferski pritisak na nivou mora se definira kao 1.013,25 mbar, 101,325 kPa, 1,01325 bar

Nekako si mislim, da ne bi na Dakaru jedne godine KTMovci puhali kroz odušak goriva, kad im crkne motor, a baterija slaba,  da neki nadpritisak nije potreban za rad takvog motora. ;-)

Ako još ne kužiš zašto ti se Branko beljio, zamoli nekoga da ti nacrta...  :evil:
Evidentirano

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4418
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #38 : 23. Srpanj 2018, 09:19:13 »

Tiki neznam na cemu si ili kakvoj  terapiji al glavno da si dobro  :palacgore:

M. gravitaciski mozes nabit tlak al treba visine  :LOL:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒

tiki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1035
  • Vozi: KTM Adventure 640
  • Lokacija: Križevci, HR
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #39 : 23. Srpanj 2018, 10:48:35 »

Branko, odgovor na pitanje "na čemu sam" je: "na godišnjem"!   8)

Ako primjetiš da sam hiperaktivan, to je zbog kofeina. Naime, tek prošle godine sam počeo piti kavu, pa još uvijek imam nizak prag tolerancije i ako u danu popijem dvije bočice na kojima piše "Cafe mio", uopće ne trebam spavati i jurcam uokolo kao zečić s novim baterijama.  :mrgreen:
Evidentirano

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 240
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #40 : 23. Srpanj 2018, 11:31:21 »

Srecom BMW-jasi ne citaju ovo sve  :mrgreen:
Doduse i oni su patuljci i pojma nemaju  :mrgreen: :mrgreen:

Vidim da je Tiki aludirao Mislavu da napravi korekciju oko poimanja tlaka al ima jos tu malo soli za dodati.
Npr..
Gotovo "uvijek" izrazeni tlak je relativni tlak.... znaci nije apsolutni!

Tako ako govorimo o tlaku od 1 bar u npr. gumama (jel' 101325Pa) u gumama je na "morskoj" razini zapravo apsolutni tlak od 2 bar.
S obzirom da je "vanka" tlak od 1 bar ostaje unutra razlika tlakova (relativni tlak) od 1 bar.
Kako se panejemo na sve vece visine vanjski tlak pada a analogno tlak u gumama raste za tu razliku tlakova.
(geodetska visina/razlika visine u Bernoulijevoj jednadzbi)
To vam je ono kad puste balon koji leti visoko- visoko i onda eksplodira. Jel, a na zemlji nije eksplodirao  :wink:

Za 3.5 bara bi kantu s banzinom trebalo podici na cca. 35-40m visine.
Da je voda, nesto nize ali posto je benzin oko 20% rijedji od vode onda nesto veca visina :wink:

To vam je gradivo iz 7. i 8. razreda osnovne skole  :mrgreen: :mrgreen:

Vidio sam i ovo
Na lc8 mitsubishi pumpa je problematicna ali je lako platine zamijeniti elektronikom. Krajnje rjesenje je staviti mikuni vakuumsku pumpu i time zaboravljas da postoji.
.... postoje i bolje i jeftinije preljevne pumpe .... a moze se na masinu LC8 950 spojiti i vakumska "dijafragma" pumpa pa netreba niti struju imati..... sasvim dovoljno dobavlja u karburator..... recimo male preljevne pumpe koje se za avione koriste a kostaju 40-tak €  :wink:
Znaci sve sto pretace gorivo u karburator vrijedi ... malo postane problematicno na Himalaji al nemozes sad bas sve imati  :mrgreen:


Zatim
Magura kvacilo je izuzetno pouzdan sklop ako se pravilno odrzava. Kod lc8 modela donji cilindar je problematican ali je zato tu oberon ili cj designs kao rjesenje problema...

.... nije istina da je Magura kvacilo pouzdan sklop! Ne ovisi o odrzavanju jer odrzavao ili ne lose su izveli neke mehanicke dijelove i osmislili lose geometriju!
No tu treba razluciti donji i gornji cilindar jer su kod njih bili prisutni razliciti problemi.

Ipak, ima rijesenje i za to.

Donji cilindar (slave cylinder) je na LC8 (a i na drugim aplikacijama) bio problematican do negdje 2008. godine kad je KTM izbacio TSB (technical service buletin). Proizveo je "bolji" klipic. Stari klip je bio pretanak i zakretao se u cilindru.
To vam je bilo kao da imate cijev tek nesto siru za debljinu O/ringa od kipica. Ako je klipic tanak onda se zakrene. Ako je siri/deblji nemoze se zakrenuti ... k-o kovanica u casi ili sl.

Povecanjem debljine klipica klipic se vise ne zakrece i radi perfektno! (kod mene 80 000 km bez problema nakon sto je promijenjen na na nekih 35 000km)

Gornji cilindar (Master cylinder) je prica z sebe.
... psihijatrija! :mrgreen:

Zbog malog - vrlo malog trosenja rucice (poluge) u provrtu gdje se rucica vrti oko vijka i zbog malog- vrlo malog trosenja rupe gdje je ugnjezden mali nosic (crveni pin koji gure klipic ) dolazi do tangencijalnog kretanja (naguravanja) klipica u cilindru.
Iako je nosic zaobljen i dosjed na klipicu sferican dolazi do tangencijalnog (poprecnog) kretanja/guranja.
Predvidjen je da se krace aksijalno (jel, kao sta je to normalno) i onda mali tnagencijalni pomak haba (trosi) povrsinu i jednostavno gumice na klipicu nemogu dovoljno zabrtviti i fluid pomalo pocne curiti.
Kad pogledate dobro iznutra Magura master cyl. nakon sto je procurio vidi se dobro pohabana povrsina (treba gledati pod kutem da svjetlo "pokaze" pohabanost)

Sasvim sigurno postoje motori kojima nije procurio master cyl. al to je prebrojivo na prste jedne ruke.

Fora je sto je KTM takav cilindar ugradio na svo cudo modela.

Znaci odrzavanje s tim nema nista osim ako se pod odrzavanja ne podrazumjeva mijenjanje cijelog kompleta koji je oko 300€ (set klipica za reparaciju je dosta jeftiniji al ne mijenja nista ako je stijenka cilindra potrosena).

Postoji i ponuda za reparaciju master cilindra kvacila od nekih 100€ i ukljucuje 4 mala lezaja (da, 4 mala lezaja! slike su dolje u privitku ... piksu nemam uslikanu) i piksu za cilindar (prokrom piksa na hladno utisnuta).

Kod mene je reparacija napravljena u 4. mjesecu i za sada šljaka dobro (kojih 3-4k km).

Inace ako u master cilindru vidite da vam minerala potamni, pa nije se pokvarila.
Dio boje je od gume, dio od vlage/prljavstine, dio je od aluminijskog oksida sa stijenke cilindra a dio je jer ste previse przili krumpirice  :mrgreen: :mrgreen:

Mislave, apsolutno si u pravu kad kazes da "ktm nije motor za domace cigane sa zmijom u džepu kao ni za priucene mehanicare koji nemaju strpljenja uciti."
Ipak, originalni dijelovi su jos uvijek dosta jeftiniji nego za japance i za one propelerase  :wink:
« Zadnja izmjena: 23. Srpanj 2018, 11:47:54 kk »
Evidentirano

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 240
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #41 : 23. Srpanj 2018, 11:39:20 »

Da se vratimo na temu...

Ne cini li vam se da 790 Adv dizajnirana kao da je "izvanka" dizajnirana za indijsko trziste  :mrgreen:

Nemogu se sjetiti al me dobro izgledom podsjeca na neke tamo yamaskije i sl.  :mrgreen:
Evidentirano

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 360
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #42 : 23. Srpanj 2018, 11:57:03 »

mislis na bajaj ? sto u osnovi i jeste ;pppp
Evidentirano
here i come and here i go................

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 240
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #43 : 23. Srpanj 2018, 12:00:19 »

mislis na bajaj ? sto u osnovi i jeste ;pppp

Eto , ti si napisao da ja nemoram  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

tiki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1035
  • Vozi: KTM Adventure 640
  • Lokacija: Križevci, HR
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #44 : 23. Srpanj 2018, 12:04:25 »

>> To vam je gradivo iz 7. i 8. razreda osnovne skole  :mrgreen: :mrgreen:
Hvala na pouci, cuga kad se vidimo (ne znam da li te nakon 10 godina mogu prepoznati, osim po registarskoj oznaci).

>>Kod mene je reparacija napravljena
Gdje je majstor koji to radi?

>>Ipak, dijelovi su jos uvijek dosta jeftiniji nego za japance i za one propelerase  :wink:
I uglavnom ih ima "za odmah".  :0648:
Evidentirano
 

Flendrix

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 905
  • Vozi: stojećki
  • Lokacija: zg
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #45 : 23. Srpanj 2018, 13:58:21 »

Srecom BMW-jasi ne citaju ovo sve  :mrgreen:
Doduse i oni su patuljci i pojma nemaju  :mrgreen: :mrgreen:

Vidim da je Tiki aludirao Mislavu da napravi korekciju oko poimanja tlaka al ima jos tu malo soli za dodati.
Npr..
Gotovo "uvijek" izrazeni tlak je relativni tlak.... znaci nije apsolutni!

Tako ako govorimo o tlaku od 1 bar u npr. gumama (jel' 101325Pa) u gumama je na "morskoj" razini zapravo apsolutni tlak od 2 bar.
S obzirom da je "vanka" tlak od 1 bar ostaje unutra razlika tlakova (relativni tlak) od 1 bar.
Kako se panejemo na sve vece visine vanjski tlak pada a analogno tlak u gumama raste za tu razliku tlakova.
(geodetska visina/razlika visine u Bernoulijevoj jednadzbi)
To vam je ono kad puste balon koji leti visoko- visoko i onda eksplodira. Jel, a na zemlji nije eksplodirao  :wink:

Za 3.5 bara bi kantu s banzinom trebalo podici na cca. 35-40m visine.
Da je voda, nesto nize ali posto je benzin oko 20% rijedji od vode onda nesto veca visina :wink:

To vam je gradivo iz 7. i 8. razreda osnovne skole  :mrgreen: :mrgreen:

Vidio sam i ovo
Na lc8 mitsubishi pumpa je problematicna ali je lako platine zamijeniti elektronikom. Krajnje rjesenje je staviti mikuni vakuumsku pumpu i time zaboravljas da postoji.
.... postoje i bolje i jeftinije preljevne pumpe .... a moze se na masinu LC8 950 spojiti i vakumska "dijafragma" pumpa pa netreba niti struju imati..... sasvim dovoljno dobavlja u karburator..... recimo male preljevne pumpe koje se za avione koriste a kostaju 40-tak €  :wink:
Znaci sve sto pretace gorivo u karburator vrijedi ... malo postane problematicno na Himalaji al nemozes sad bas sve imati  :mrgreen:


Zatim
Magura kvacilo je izuzetno pouzdan sklop ako se pravilno odrzava. Kod lc8 modela donji cilindar je problematican ali je zato tu oberon ili cj designs kao rjesenje problema...

.... nije istina da je Magura kvacilo pouzdan sklop! Ne ovisi o odrzavanju jer odrzavao ili ne lose su izveli neke mehanicke dijelove i osmislili lose geometriju!
No tu treba razluciti donji i gornji cilindar jer su kod njih bili prisutni razliciti problemi.

Ipak, ima rijesenje i za to.

Donji cilindar (slave cylinder) je na LC8 (a i na drugim aplikacijama) bio problematican do negdje 2008. godine kad je KTM izbacio TSB (technical service buletin). Proizveo je "bolji" klipic. Stari klip je bio pretanak i zakretao se u cilindru.
To vam je bilo kao da imate cijev tek nesto siru za debljinu O/ringa od kipica. Ako je klipic tanak onda se zakrene. Ako je siri/deblji nemoze se zakrenuti ... k-o kovanica u casi ili sl.

Povecanjem debljine klipica klipic se vise ne zakrece i radi perfektno! (kod mene 80 000 km bez problema nakon sto je promijenjen na na nekih 35 000km)

Gornji cilindar (Master cylinder) je prica z sebe.
... psihijatrija! :mrgreen:

Zbog malog - vrlo malog trosenja rucice (poluge) u provrtu gdje se rucica vrti oko vijka i zbog malog- vrlo malog trosenja rupe gdje je ugnjezden mali nosic (crveni pin koji gure klipic ) dolazi do tangencijalnog kretanja (naguravanja) klipica u cilindru.
Iako je nosic zaobljen i dosjed na klipicu sferican dolazi do tangencijalnog (poprecnog) kretanja/guranja.
Predvidjen je da se krace aksijalno (jel, kao sta je to normalno) i onda mali tnagencijalni pomak haba (trosi) povrsinu i jednostavno gumice na klipicu nemogu dovoljno zabrtviti i fluid pomalo pocne curiti.
Kad pogledate dobro iznutra Magura master cyl. nakon sto je procurio vidi se dobro pohabana povrsina (treba gledati pod kutem da svjetlo "pokaze" pohabanost)

Sasvim sigurno postoje motori kojima nije procurio master cyl. al to je prebrojivo na prste jedne ruke.

Fora je sto je KTM takav cilindar ugradio na svo cudo modela.

Znaci odrzavanje s tim nema nista osim ako se pod odrzavanja ne podrazumjeva mijenjanje cijelog kompleta koji je oko 300€ (set klipica za reparaciju je dosta jeftiniji al ne mijenja nista ako je stijenka cilindra potrosena).

Postoji i ponuda za reparaciju master cilindra kvacila od nekih 100€ i ukljucuje 4 mala lezaja (da, 4 mala lezaja! slike su dolje u privitku ... piksu nemam uslikanu) i piksu za cilindar (prokrom piksa na hladno utisnuta).

Kod mene je reparacija napravljena u 4. mjesecu i za sada šljaka dobro (kojih 3-4k km).

Inace ako u master cilindru vidite da vam minerala potamni, pa nije se pokvarila.
Dio boje je od gume, dio od vlage/prljavstine, dio je od aluminijskog oksida sa stijenke cilindra a dio je jer ste previse przili krumpirice  :mrgreen: :mrgreen:

Mislave, apsolutno si u pravu kad kazes da "ktm nije motor za domace cigane sa zmijom u džepu kao ni za priucene mehanicare koji nemaju strpljenja uciti."
Ipak, originalni dijelovi su jos uvijek dosta jeftiniji nego za japance i za one propelerase  :wink:

nikad nisam shvatio zašto kažu Krešo "decimala"  :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 240
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #46 : 23. Srpanj 2018, 14:04:38 »

nikad nisam shvatio zašto kažu Krešo "decimala"  :mrgreen: :palacgore:

 :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 240
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #47 : 23. Srpanj 2018, 14:05:51 »

>>Kod mene je reparacija napravljena
Gdje je majstor koji to radi?

U Grckoj!  :mrgreen:
Evidentirano

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5418
  • Lokacija: Hvar
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #48 : 29. Srpanj 2018, 10:11:12 »

imam prijatelja austrijanca koji je svako ljeto na hvaru, radi u KTMu na razvijanju novih modela
kaze da koncem iduce god izlazi R model.

navedeni ce biti nesto uzi, par ks vise, veci hod ovjesa uz rally look
to mi je iduca stvar u garazi, strpljen spasen  :D
Evidentirano

ZoltanBB

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: KTM 990S
  • Lokacija: Varazdin
Odg: KTM 790 Adventure R
« Odgovori #49 : 28. Kolovoz 2018, 19:37:58 »

Lajkam.
Evidentirano
Zoltan | Varazdin
 Str: 1 [2] 3 4  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.264 sekundi uz 21 upita.