Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 217   Dolje

Autor Tema: VFR/VTR generalni topic  (Posjeta: 485188 )

boris1984

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5250 : 17. Kolovoz 2016, 09:24:33 »

Osobno sam promijenio respektabilan broj motora...bilo je tu velikih endura,maxi nakeda od 150 konja,r-ova,sport tourera bla bla...

Kada sada napravim retrospektivu shvaćam da mi je motor od 600 kubika i cca 80 konja više nego dovoljan za sve moje aspiracije te da s istim mogu otići do kraja svijeta...

Svi japanski motori na tržištu će kvalitetom nadživjeti svoje vlasnike (ukoliko ih se pravilno održava) a sama ciklistika i ostale osobine pružaju svakom bajkeru više nego dovoljno (čast šampionima/izuzecima)...

Kao što sam rekao...kupi motor koji ti se sviđa i na kojem ces se osjećati dobro...pusti priče kako na ovom modelu desni fuzic hrda nakon 23.233 km i kako je sic za milimetar pretvrd...to su po mojem osobnom sudu pizdarije...odfuraj motor kod dobrog servisera neka ga pregleda i potvrdi da je sve ok...promjeni sve tekucine unutra, 150 kn u tank 200 kn u dzep i uzivaj!

Evidentirano

boris1984

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5251 : 17. Kolovoz 2016, 09:25:18 »

+ ovo da je zaštita od vjetra mit je super dobra fora za nasmijat se ujutro  :palacgore:

Evidentirano

prolaznik

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 82
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5252 : 17. Kolovoz 2016, 21:39:03 »

dobro je čuti kakav pametni komentar i nečije iskustvo iako znam da na forumima sve ide po sistemu da ti motor mora imat bar tri r dva X i još katana ninja fighter ovo-ono šeme inače je slab  :mrgreen:
iskreno, nisam nikad vozio ništa oklopljeno pa nemrem komentirat razliku između takvih i nakeda ali da je ista stvar...i ne vjerujem... :)
recimo, znam da kacigu od 800 kuna ne bi više uzeo ni da mi ju poklanjaju u to sam siguran

Evidentirano

VOPA

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 487
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: osijek
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5253 : 17. Kolovoz 2016, 22:21:44 »

S tim da bi bilo dobro da probaš, meni je vfr daleko ispred cbf-a, i jednog i drugog. Ako i ne gledamo performanse, udobnost na cbf me se nije dojmila (a imao sam KTM Duke), na stranu ovjes, nego sam položaj. Kočnice su, kao na svim Hondama, tradicionalno solidne. A što se tiče da je zaštita od vjetra mit, ne vjerujem da bi se složio itko ko je više od 100 km napravio u komadu.
Evidentirano
 

lesli eldridž

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 681
  • Vozi: sumiko i tabasko pita
  • Lokacija: osam, devet, deset - smrt
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5254 : 17. Kolovoz 2016, 23:33:23 »

a jeste se uvatili doslovno.... "mit" o zaštiti od vjetra........
naravno da ima razlike..... ali neš ti problema......
di još osim na autocesti možeš držat konstantno brzinu iznad 140....
na kraće relacija napičit 200+ bez vizira nije nikakav bed, a ispod cca 140 možeš na ure.....
pa u čemu je faking problem..... nije da sediš gol na motoru i jašeš kroz kaktuse.......
ako se čoviku ne sviđaju motori sa šajbama.... ne triba mu preuveličavat faktor zaštite od vitra...... neš ti.....
najbolje da kupi odma ono penzionersko jedro od vizira.... i još nakači deflektore na njega....
da mu propuh ne pokvari frizuru.......

Evidentirano
samo je katana sudija

boris1984

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5255 : 18. Kolovoz 2016, 09:38:23 »

Lesli,sto se mene tice covjek moze kupiti naked motor i voziti se gol na njemu samo u klompama i tangama...meni je apsolutno svejedno.

No ako zeli negdje putovati i ako je iole ozbiljan oko toga onda bi zastitu od vjetra trebao uzeti kao ozbiljnu stavku.

Pošto sam na svom bivšem FZ1N prolazio po 650 km dnevno (La Spezia-Genovima npr) znam kako se covjek osjeca nakon sto sida sa motora poslije takve kilometraze...ko da su ga slonovi guzili...

Slazem se da oklopi nisu bitni ako se covjek vozi samo i jedino starom cestom ali ako recimo zelis motorom posjetiti Spanjolsku ili skociti preko do Afrike onda je apsolutna nuznost povremeni izlazak na autoput radi ustede vremena i optimizacije puta (malo nas ima po 30 dana slobodno za put pa da mozemo raditi samo po staroj 250 km dan). Tu dolazi do potrebe za zastitom od vjetra kada moras u malo vremena drzati konstantnu brzinu i prevaliti dobar dio km. Svatko tko ozbiljno putuje motor ili ima aspiracije prema istom ovo zna.

200+ bez vizira na nakedu...ti si očito jedan opaki vozač...meni je to uspjelo na možda 0.34 sekunde :):)

Generalno se slazem s tobom da ekipa previse cvili oko uvjeta na motoru i filozofira oko vizira i opreme.

@prolaznik - 90% ekipe u HR kupuje motor kako bi se odfuralo u lokalni birc ili u najboljem slucaju posjetila susret udaljen 75 km od mjesta prebivalista tako da se ne obaziri na taj bullshit. Svi mi vozimo motore na maksimalno 50 posto njihove iskoristivosti. Ostalih 50 posto je tu da bi se osjecali ko pobjednici :)
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6692
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5256 : 18. Kolovoz 2016, 11:37:44 »

nije lesli ništa loše il krivo napisao, naked se sa ili bez vizira bez pol frke može držat putna 180 - 200 na relacijama od po 170 km

i kad siđeš ne osjećaš se ko da su te slonovi prčili, kakav god to osjećaj trebao bit

vozio sam nakeda sa i bez vizira onako i ovako, isti mi je vrag bio

jedino di oklop malo pomogne je kad pada kiša

al i to je fkt jebeno neznatno
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

Johnny 1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2205
  • Vozi: zx9R
  • Lokacija: sb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5257 : 18. Kolovoz 2016, 11:55:29 »

i kad siđeš ne osjećaš se ko da su te slonovi prčili, kakav god to osjećaj trebao bit

     :lolcry:
Evidentirano

boris1984

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5258 : 18. Kolovoz 2016, 14:04:40 »

Pod zaštitom od vjetra ne mislim na givijev vizir veličine novčanika nego na tip motora - sport enduro (tipa VFR) ... ako je isti osjecaj (govorim o umaranju) voziti 600 km po danu nakeda ili oklopljenog sport tourera.

Znači ovdje govorimo o razlici u duljim vožnjama izmedu CBF600N i VFR 800... Ukoliko nikakve razlike ovdje nema onda je cijelo moto tržište i stotine tisuće kupaca u zabludi..ali ok...mozda inzenjeri japanske cetvorke dodu na forum pa se promijeni paradigma čitave jedne moto klase.

Ako vi dečki možete bez problema voziti 170 km na nakedu 200km/h bez problema onda imate moje iskreno divljenje i poštovanje  :021:

Trebalo bi vas na Olimpijadu da malo podebljamo konto medalja

Evidentirano

lesli eldridž

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 681
  • Vozi: sumiko i tabasko pita
  • Lokacija: osam, devet, deset - smrt
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5259 : 18. Kolovoz 2016, 14:32:56 »

ok.....
zašto ić u krajnosti.....
motor će vjerojatno koristit u razne svrhe.... a ne samo za jurenje po autocesti (btw.. u nas ne bi smio ni priko 130km/h).....
i ne  ovdje ne govorimo o razlici između cbf n-a i vfr u duljim vožnjama, nego je tip pita koji motor da kupi od ta dva (tri ako ubacimo i cbf s).....
i još je reka da mu ne igra snaga i perfomanse......... onda mu sigurno i nije bitna stavka održavat 200 na autocesti......
pošto je još rekao da mu je vfr ružan, a znamo da značajno više troši i ima skuplje troškove održavanja.......
ja sam mu preporučio cbf-n...... a poluoklop na s verziji (koja mu isto nije preljepa) mu neće značajno povećat iskoristivost motora.........

zaključno.... vfr je bolji motor od cbf-a (to nitko ne spori), ali ružan (njemu), neekonomičan i pretjeran (u odnosu na njegove potrebe)....
ostaje mu dakle dvojba između n i s verzije cbf-a............
znači....motor koji mu izgleda idealno i ružni brat sa zaštitnim poluoklopom......
ja sam mu samo objasnio da taj poluoklop nije sveta krava..........


Evidentirano
samo je katana sudija

boris1984

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5260 : 18. Kolovoz 2016, 15:41:19 »

Ma ja sam još u šoku kako netko može reći da mu je VFR ružan  :shock:

Zezam se naravno...

Ako ostaje dolje navedena dvojba onda uzmi N model jel vidim da te pali taj lagani retro look i okruglo svijetlo.

Inače,priče o potrošnji motora su stvarno totalno sulude...ako kupujes motor i gledas dali trosi 5.5 ili 6.8 litara onda se nebi htio nalaziti u kozi tog bajkera.

Evidentirano

prolaznik

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 82
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5261 : 18. Kolovoz 2016, 16:39:40 »

stvarno vas čitam sa zanimanjem  :palacgore:  i hvala na objašnjenjima
lesli je najbliži onom što mene muči
moja krivica jedino što nisam naveo svrhu a ona bi bila npr.  3-4 puta godišnje na vikendicu (znači 300km u jednom smjeru)
i dnevno (dok god uvjeti ("normalni") dopuštaju) na posao cca25km. ok uletjelo bi tu još nekaj ali za sad ne planiram u afriku  :D
a pošto nisam od onih koji provjeravaju vremensku prognozu i vade motor samo kad se najavi sunce u iduća dva tjedna, zanimalo me jel se isplati uzet nekaj oklopljeno a (meni) ružnije ali da se dobije na nekakvoj udobnosti
kažem, ne treba mi motor za oko svijeta kaj ide do 200 za sekundu, ali opet mi ne bi igrala tisuća gore ili dolje za kupit nekaj sa svrhom
i da, sviđa mi se taj retro stil s okruglim svjetlom, to mi je ono top topova a vfr to nema pa ono, nije da mi je ružan, nego mi nije lijep  :mrgreen:
znači nekakav zaključak bi bio da oklopi vrijede samo, odnosno da imaju kvalitetnu svrhu isključivo kod velikih putnih motora
Evidentirano

boris1984

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5262 : 18. Kolovoz 2016, 16:49:04 »

@prolaznik - ako ces se voziti po Hrvatskoj mozes kupiti koji god zelis motor sa/bez/ oklopa i biti ce ti super...to su sve male relacije i biti ce ti gušt.

Ja sam osobno VFR-a kupio jer mi daje sportski osjecaj vožnje a mogu s njim potegnuti na turu do Afrike bez da se luđački napatim.

Ništa,novce u džep i paljada po motor!
Evidentirano

prolaznik

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 82
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5263 : 19. Kolovoz 2016, 20:26:02 »

riješit će se nešto, kako god  :palacgore:
Evidentirano

Phobocaster

  • P.S. Pečem kolačiće i torte
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5641
  • Vozi: ホンダ CBR600RR & Batinu
  • Lokacija: Input coordinates
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5264 : 19. Kolovoz 2016, 23:03:32 »

kupujem top za vfra 99g akrap, leo, arrow...
Evidentirano
I kill people for money... but you are my friend, I'll kill you for nothing! - extra discount for EU citizens!
18:24:45 Printam manuale za motore sa uvezom i šaljem poštom - upit na pp

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6692
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5265 : 05. Rujan 2016, 10:53:02 »

malo moto pornografije :mrgreen: :0648:



















Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7438
  • Vozi: NIŠTA
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5266 : 05. Rujan 2016, 11:12:36 »

fora je ovo kaj ima na obrtomjeru zalijepljeno :mrgreen:
 :0648: :0648:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3018
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5267 : 05. Rujan 2016, 12:01:10 »

na tim okretajima se taj motor najljepse osjeca.
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3018
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5268 : 21. Rujan 2016, 01:06:12 »

Se sjeca netko, krajem proslog tisucleca i pocetkom ovog, cini mi se, 5 Ducati timova, predvodjeni sa Troy Baylissom u tvornickom timu, kompletna dominacija Ducaija u SBK.
Koji je motor zaustavio tu armadu Ducatija?

Evidentirano

Vez

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1240
  • Vozi: biciklo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5269 : 21. Rujan 2016, 07:49:17 »

Se sjeca netko, krajem proslog tisucleca i pocetkom ovog, cini mi se, 5 Ducati timova, predvodjeni sa Troy Baylissom u tvornickom timu, kompletna dominacija Ducaija u SBK.
Koji je motor zaustavio tu armadu Ducatija?
To nije istina!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano
 

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3018
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5270 : 21. Rujan 2016, 11:57:13 »

Legende vuku uvijek malo neistine sa sobom.
 :mrgreen:
Evidentirano

wlyon

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 125
  • Vozi: V-Strom
  • Lokacija: zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5271 : 09. Studeni 2016, 12:59:12 »

Pozdrav znalcima ove marke. Budući sam prodao zeku interesira me što mislite o ovom motoru.http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-vfr-800-x-crossrunner-abs-782-cm3-oglas-20549979
 Isplati li se to uzimati ili da ipak razmislim o nečemu drugome. Naravno ovaj mi je malo i preskup pa mi je u opciji još i  Suzuki V- Strom DL 650. :D
Evidentirano
wlion
U životu nikad ne budi "ovca"... ... i vukovi te neće dirati!!!

pegaso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: vfr800fi
  • Lokacija: Novigrad
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5272 : 04. Prosinac 2016, 18:18:41 »

pozdav
novopećeni vlasnik vfr800fi 2000g,11307 km,napravljen mali servis,stajao 6g,provozao ga malo ali kao što sam napisao u temi gume ima potpuno nevožene ali gume stare 16g tako da ih trebam zamjenit pa da tek onda probam šta može
ovako na prvu prema velikom banditu vozi se lakše,po snazi jednaki,manjak momenta ne mogu na tako malo km  procjenit
neki spominju veliku potrošnju ali ni bandit nije štedljivac tak da me to ne brine
stavio bi otvoreni filter i auspuh,dal ga treba premapirat,vjerojatno da,
planiram ga reg 3-4 mj al nekak imam osječaj da ne budem izdržo do tad
Evidentirano
pegaso

mariola

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: Super blackbird 1100 & vfr 800
  • Lokacija: Samobor
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5273 : 04. Prosinac 2016, 22:00:53 »

Čestitke na novoj pili, de si ju samo našel s tim kilometrima. Stavi nove gume obavezno.     Filter i auspuh nisu nužni, al vidjet češ nakon nekog vremena. Kaj se tiće potrošnje, stvarno ne troši puno, 5.5- 6 l normalne vožnje :wink:
Evidentirano

pegaso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: vfr800fi
  • Lokacija: Novigrad
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5274 : 05. Prosinac 2016, 05:28:34 »

hvala
kupljena u modeni,dovezli smo i frendu jednu sestru blizanku,obje plave samo njegova ima puno km,
19700 :D,
ak troši tak malo to bu preporod,gume idu nove naravno
moram slikat i postavit,talijan ju je jedino uspio malo poleć po ljevom boku drugo sve ko nova


Evidentirano
pegaso
 Str: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 217   Gore
 

Stranica je generirana za 0.171 sekundi uz 20 upita.