Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 217   Dolje

Autor Tema: VFR/VTR generalni topic  (Posjeta: 476373 )

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1711
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96'
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5300 : 09. Travanj 2017, 10:40:41 »

Koliko vidim po magistrali, ovi vfr-ovci su solo igrači .
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

mariola

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: Super blackbird 1100 & vfr 800
  • Lokacija: Samobor
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5301 : 10. Travanj 2017, 19:54:15 »

Koliko vidim po magistrali, ovi vfr-ovci su solo igrači .

 Znači ništa od druženja :shock:
Evidentirano

črnomerec

  • Ponosni vlasnik kade i weceja sa tekućom vodom
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3344
  • Vozi: Onda ne ronda
  • Lokacija: zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5302 : 25. Svibanj 2017, 17:28:56 »

tražim crossrunnera, ako neko prodaje ili je za kombinaciju sa odlicnim fazerom 8,nek se javi
Evidentirano
zbog anice i bokala vina...

črnomerec

  • Ponosni vlasnik kade i weceja sa tekućom vodom
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3344
  • Vozi: Onda ne ronda
  • Lokacija: zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5303 : 21. Rujan 2017, 21:07:09 »

...i dalje trazim crossrunera
Evidentirano
zbog anice i bokala vina...
 

zelek55

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 41
  • Lokacija: Zagreb
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5304 : 12. Listopad 2017, 20:51:42 »

Bok... koja je razlika između modela SP1 i SP2???? I koji je,ajmo tako reč,skuplji?
Siguran sam da piše negdje iza ali mi se neda tražit....
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5305 : 06. Prosinac 2017, 07:20:57 »

SP2 je malo poboljsana SP1. SP2 ima bolju prednju vilicu, vilica joj je malo strmija, prednji kotac je blizi sredini motora, a zadnja vilica je malo duza. SP2 ima drugacije ubrizgavanje. Ja mislim da je SP1 lagana na prednjem kotacu. To je donekle popravljeno kod SP2.
Cijena ovisi o stanju.
Kolekcionarska SP1 bi trebala biti skuplja, kao  motor za voznju bi trebala SP2 biti skuplja.


Evidentirano

motorash

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 122
  • Vozi: CBR 600 youngtimeR
  • Lokacija: Subotica/Srbija
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5306 : 05. Siječanj 2018, 20:06:32 »

...a s v-tecom, od 6-7,5 litara
Moj stari RC-36 je trosio oko 6,5l/100km po lokalu, sa saputnicom, osrednja voznja, nit se vucem po putu, nit cepam do daske.
Kontam da bi ove novije sprave sa ubrizgavanjem trebale manje trositi.
Evidentirano
Riding bike isn't dangerous, crashing is dangerous.

G0jA

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 582
  • Vozi: nista
  • Lokacija: Kirgistan
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5307 : 12. Siječanj 2018, 21:16:42 »

https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/honda-vtr-1000-f-oglas-22662823
Netko pozna motor? Vidim da je cijeli prednji kraj drugi, ali mi je lijep i cijena je postena  :?
Evidentirano

motorash

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 122
  • Vozi: CBR 600 youngtimeR
  • Lokacija: Subotica/Srbija
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5308 : 13. Siječanj 2018, 21:03:28 »

Malo prejaka cena za motor koji nije u originalnom stanju, ne mora biti ali moguce da je imao havariju, posto mu je kompletan prednji kraj promenjen, doduse na bolje, viljuska, kocnice i ostalo je sa Ducati Monster-a.
Evidentirano
Riding bike isn't dangerous, crashing is dangerous.

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5309 : 13. Siječanj 2018, 22:02:53 »

Otkud ti da je taj monsterov ovjes bolji od orginala?
VTR  ima komplet podesivu prednju vilicu.
A i kocnice ubijaju, s jednim prstom kocis hoce ti oci izac van.
Evidentirano

motorash

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 122
  • Vozi: CBR 600 youngtimeR
  • Lokacija: Subotica/Srbija
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5310 : 14. Siječanj 2018, 02:38:11 »

Pa otuda jer su USD viljuske bolje od obicnih teleskopskih, svi noviji motori ih imaju, a o Brembo kocnicama da ne govorim, najbolje od najboljih,  sto naravno ne znaci da su VTR-ov.e kocnice lose, naprotiv, Nissin su odlicne kocnice, ali ipak je Brembo bolji za par nijansi.
Evidentirano
Riding bike isn't dangerous, crashing is dangerous.

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5311 : 14. Siječanj 2018, 02:55:39 »

Nisu sve brembo iste, kao ni nissin.
Moguce je da brembo ima bolje highend kocnice, ali u normalnim kocnicama ne moze kvalitetom ni prici nissinu.
Sto se tice dugotrajnosti i odrzavanju, kao i svi talijanski proizvodi za normalnog potrosaca, japanskim stoji daleko iza.
A ta monster vilica je ljuljacka za male bebe.
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7385
  • Vozi: NIŠTA
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5312 : 14. Siječanj 2018, 10:10:31 »

o čemu vi pričate?? je vozil ko od vas ikad eficu??
kočnice su def. najgori dio toga motora, ali mislim da pašu od k1 na šaraf, ja sam ih kupio i htio uglazbiti, ali sam u međuvremenu prodao motor
ali ovo je seljačija, i taj motor ni u originalu ne vrijedi toliko, moj bivši bijeli nakrcan svim i svačim i stvarno dobar je pred par tjedana prodan za 10 tkn..
i ne kužim goja, onaj sv1000s ti ne valja, a sklepani vtr ti valja :misli: :mrgreen: sv je sigurno klasu bolji motor, ak ništ ima ubrizgavanje i troši 2 litre manje od vtr-a..
da se razumijemo, vtr je odličan motor, kvalitetan, mane: ždere ulje sumanuto ak se voziš jače i po zadnjem (sva 3 su mi žderala), dosta je žedniji od ostalih v2 motora koje sam imao/vozio, španeri znaju jebuckati, ali najveći problem je dok ga kupiš i u originalu si se oženio :mrgreen:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

boRRis929

  • PIC-PIC majstor
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3759
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5313 : 14. Siječanj 2018, 10:26:23 »

Vozio sam davno jednu tvoju...ostala mi u sjecanju kao motor sa najlosijim kocnicama koji sam ikada vozio  :mrgreen:
Evidentirano
Brži od kuma  😁
A meni je palia !!!

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5314 : 14. Siječanj 2018, 11:38:13 »

Bremsa je ista kao i u fireblade toga vremena.
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5315 : 14. Siječanj 2018, 11:55:35 »

Vozio sam davno jednu tvoju...ostala mi u sjecanju kao motor sa najlosijim kocnicama koji sam ikada vozio  :mrgreen:

-njegove motore zaboravi, on vozi samo ono sto italijani ne odrzavaju i polome, onda to kupe slovenski stajerci i presrafaju, pa i oni malo polome i onda preprodaju u medjimurje.
Jer oni bi za iljadu eura vozili GP mashinu.
Evidentirano

motorash

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 122
  • Vozi: CBR 600 youngtimeR
  • Lokacija: Subotica/Srbija
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5316 : 14. Siječanj 2018, 13:05:11 »

Sve vise me privlace te V2 masine, iako ih na pocetku nisam bas voleo, vremenom su mi usli pod kozu, razmisljam o SV650,  TL 1000S, aprilia RSV, VTR 1000F... previse me razmazili ovi redni cetvorocilindrasi :)
Evidentirano
Riding bike isn't dangerous, crashing is dangerous.

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7385
  • Vozi: NIŠTA
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5317 : 14. Siječanj 2018, 21:39:24 »

-njegove motore zaboravi, on vozi samo ono sto italijani ne odrzavaju i polome, onda to kupe slovenski stajerci i presrafaju, pa i oni malo polome i onda preprodaju u medjimurje.
Jer oni bi za iljadu eura vozili GP mashinu.
čekaj ti se sada ozbiljno sprdaš z mene?? živiš v obećanoj zemlji, a voziš usranog lupa 1.0 koji nije valjao ni devesprve dok je izašao i hondu nxr za koju nemam čak ni negativne kolko je ružna, stara i besmislena, kod nas je to i cigane sramota voziti..
i naravno da ti je onda firestorm gp mashina :LOL: :LOL: :LOL:
nisi u hrvatskoj imao za jebeni kruh pa si otišao u austriju u kojoj nemaš za normalni auto i motor, znači otišao si stepenicu iznad apsolutnog siromaštva zahvaljujući svojoj inteligenciji, znanju, trudu i zalaganju..
ja sam nešto sitno stvorio i imam i u ovoj usranoj zemlji, a ti se ne možeš ni u obećanoj zemlji izdići iznad ranga najobičnijeg klošara :?
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5318 : 15. Siječanj 2018, 05:41:59 »

Ja nisam napisao, ne mozes, vec bi za soma evra vozio gp mashinu.
Ja vozim pod motom, nije umjetnost kad mozes vec kad ne mozes.


U pravilu, ja imam kantu koja je iz italije preko slovenije dosla.

Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5319 : 15. Siječanj 2018, 15:20:33 »

uote author=motorash link=topic=81423.msg4816910#msg4816910 date=1515931511]
Sve vise me privlace te V2 masine, iako ih na pocetku nisam bas voleo, vremenom su mi usli pod kozu, razmisljam o SV650,  TL 1000S, aprilia RSV, VTR 1000F... previse me razmazili ovi redni cetvorocilindrasi :)
[/quote]

1907. je neki lik ugradio avinski motor od 4 cilindra izmedju 2 kotaca i sa njim vozio 290 kmh.
Do 1911. je bio najbrzi covjek na planeti, bilo zrak, voda ili kopno. Meni brzina ne znaci puno, vise osjecaj.
Na v2 je stvarno, meni, dozivljaj. VTR je kada predje 4000 okretaja nespektakularan motor, toliko da se upitam kad prije nesta pravaac ispred zavoja. Zvucna kulisa je fenomenalna, doziranje gasa linearno, bez ikakvih turbo efekata
Evidentirano
 

angelo.ma

  • profesor lakat
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6722
  • Vozi: R6
  • Lokacija: Makarska
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5320 : 19. Siječanj 2018, 04:55:42 »

Malo offa  :mrgreen:
Baš je super vtr kad se u sred okuke nađeš u blokadi i krama izdahne.
To su nekakvi kultni motori al šta se tiće ozbiljne vožnje nisu na razini rednih. Šta se tiće toga nestajanja pravca i ubrzanja opet ništa vrijedno za istaknit. Ima momenta i u jako kratkom roku to izbaci pa ostavlja dojam snage, nakon toga ništa.
Evidentirano

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2656
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5321 : 19. Siječanj 2018, 08:35:02 »

Malo offa  :mrgreen:
Baš je super vtr kad se u sred okuke nađeš u blokadi i krama izdahne.
To su nekakvi kultni motori al šta se tiće ozbiljne vožnje nisu na razini rednih. Šta se tiće toga nestajanja pravca i ubrzanja opet ništa vrijedno za istaknit. Ima momenta i u jako kratkom roku to izbaci pa ostavlja dojam snage, nakon toga ništa.

Isto kao i Ducati. Al sam se ja navika na njega i ne znam lipo ucvilit 4cil pa u pola okuke budem u 5-6000 di oni ne primaju gas.
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5322 : 19. Siječanj 2018, 09:46:15 »

Upravo tako.
Moras znati prilagoditi.
Kako mozes u po okuke ostati bez daha, nema potrebe ulijetati sa 9000, i na 4000 imas isti okretni moment i onda imas od 4-5000 pa do 10000 daha, e ako je okuka duza, onda se u njoj moze i brzina prebacit.

Meni je razlika, moja stara 600 4 cilindra, kad je uhvatila malo snage i momanta na 9-10000, to je bilo naglo i nekontrolisano, a zvucna kulisa je otprilike, pocinje apokalipsa, stres.

VTR ne ide kao 4 cilindra 1000 kubika, mozda ide malo bolje od nove 600 kubika, ali u odnosu na zvucnu kulisu i na ugodnost razvijanja snage, puno brze ide.



Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7385
  • Vozi: NIŠTA
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5323 : 19. Siječanj 2018, 10:42:29 »

Malo offa  :mrgreen:
Baš je super vtr kad se u sred okuke nađeš u blokadi i krama izdahne.
To su nekakvi kultni motori al šta se tiće ozbiljne vožnje nisu na razini rednih. Šta se tiće toga nestajanja pravca i ubrzanja opet ništa vrijedno za istaknit. Ima momenta i u jako kratkom roku to izbaci pa ostavlja dojam snage, nakon toga ništa.
jedino što se iz ovoga može zaključiti je da ne znaš voziti v2 motor, odnosno da ga voziš kao r4 600 :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2909
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5324 : 19. Siječanj 2018, 10:58:23 »

porno

Evidentirano
 Str: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 217   Gore
 

Stranica je generirana za 0.36 sekundi uz 21 upita.