Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 125 126 [127] 128   Dolje

Autor Tema: BMW R1200GS ADVENTURE  (Posjeta: 293936 )

oceangoing

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 775
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3150 : 30. Studeni 2017, 12:23:57 »

Ok, sada da se nadovežem na moj prijašnji post o gumama, koje su sad najbolje gume za GSA (znači zasad čisto cestovna vožnja, 20% autocesta ostalo normalna cesta), većinom vožnja u dvoje s svim koferima.  

 Pošto si jasno definirao namjenu motora kao čisti cestovni touring bez ambicije da voziš po makadamu mislim da je za tvoje potrebe čisto cestovna guma Metzeler Roadtec 01 puno bolje rješenje nego predložene Pirelli Scorpion Trial, Metzeler Tourance Next i Continental Trial Attack koje su gume rađene za one koji ponekad zalutaju i na makadamsku cestu.  Ove gume su "enduro/street" namjene i bez dileme će sasvim dobro odraditi cestovni dio ali ni blizu jednoj sport touring gumi kako što je Metzeler Roadtec 01. 
 
 
 

 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

ptf

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 182
  • Lokacija: Koper
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3151 : 30. Studeni 2017, 13:46:03 »

To je istina, ali Metzeler Roadtec 01 neće nikad napraviti kilometražu od Pirelli Scorpion Trial, Metzeler Tourance Next,  Continental Trial Attack i TKC70, uz vrlo malu ili nikakvu razliku na cesti.

Pirelli Scorpion Trial, Metzeler Tourance Next i Continental Trial Attack na makadamu niso ništa bolje od Metzeler Roadtec 01
Evidentirano

oceangoing

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 775
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3152 : 30. Studeni 2017, 14:34:43 »

To je istina, ali Metzeler Roadtec 01 neće nikad napraviti kilometražu od Pirelli Scorpion Trial, Metzeler Tourance Next,  Continental Trial Attack i TKC70, uz vrlo malu ili nikakvu razliku na cesti.

Pirelli Scorpion Trial, Metzeler Tourance Next i Continental Trial Attack na makadamu niso ništa bolje od Metzeler Roadtec 01

 Pitanje je bilo "koja je najbolja" za cestu 2up+koferi. Što za beha sve spada pod pojam "najbolja"?  Najtrajnija, najbolje drži u svim uvjetima ili nešto treće?   Pošto upravo trošim set M Roadtec 01 na jednome i Conti Trial Attack na drugome motoru primjećujem ne malu ili nikakvu kako ti kažeš nego  veliku razliku u ponašanju na cesti. Pošto mi je ovo prvi set Roadtec01 ne mogu sa sigurnošću reći koliko će trajati ali sam već odvozio sa ovim setom  8k km a znakova ozbiljne istrošenosti ni blizu. To ne mora biti stvarni pokazatelj koliko ću još s njima odvoziti jer mi je npr na Metzeleru Tourance Next koji je imao sasvim lijepi profil  na 13k km popustila bočna površina.
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7473
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3153 : 30. Studeni 2017, 23:58:35 »

Ja ne bi mjenjao cestovnu enduro gumu za sport touring jer ove prve progutaju npr. šoder u zavoju bez problema...
... ali naravno da sve ovisi o stilu vožnje, vrsti cesta, opterećenju...
Evidentirano
 

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 261
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3154 : 01. Prosinac 2017, 08:47:37 »

Ja zadovoljan s Anakee III..odnosno razinom performansi u prvih 2000km.
Ići na 100% touring gumu pa zaobilazit svaki bijeli put s takvim motorom mi nema smisla.
Evidentirano

vaha108

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 143
  • Vozi: Kawasaki Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3155 : 01. Prosinac 2017, 17:37:16 »

Pozdrav svima. Evo, od jucer postao ponosni vlasnik R1200GSA, 2010.god. cime se ostvario zenin i moj dugogodisnji san.
Molio bih za jedan savjet: ima li kakav dobar nacin za osvjeziti nekad crne, sada sive plastike na motoru? Ne govorim o lakiranim povrsinama ve o onim mat plastikama na kljunu, oko tanka i prekidaca...

Hvala i pozdrav jos jednom...
Evidentirano

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 261
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3156 : 01. Prosinac 2017, 17:42:16 »

Ima sonax (a i drugi proizvođači) preparate koji zasite (zamaste) te plastike i vrate im sjaj.
Ja koristim preparat u tubi (molim bez konitacija) Sonax..potrebno je namazat 3-4 puta godisnje i plastike izgledaju kao nove.
Evidentirano

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 261
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3157 : 01. Prosinac 2017, 17:43:11 »

Usput ćestitke na sjajnom motoru!
Ja sam danas naručio GIVI trekker outback za GSA..sutra montaža..
Evidentirano

vaha108

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 143
  • Vozi: Kawasaki Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3158 : 01. Prosinac 2017, 17:51:32 »

Ima sonax (a i drugi proizvođači) preparate koji zasite (zamaste) te plastike i vrate im sjaj.
Ja koristim preparat u tubi (molim bez konitacija) Sonax..potrebno je namazat 3-4 puta godisnje i plastike izgledaju kao nove.

Hvala puno na odgovoru i cestitkama. Pretpostavljam da je pasta prakticnija za plastiku oko prekidaca i te sitnije plastike zbog preciznosti nanosenja...
Evidentirano

lesli eldridž

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 454
  • Vozi: sumiko i tabasko pita
  • Lokacija: osam, devet, deset - smrt
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3159 : 01. Prosinac 2017, 20:55:48 »

sve te kremice su kratkog vjeka....
prava stvar je fen....
...
Evidentirano
samo je katana sudija

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 514
  • Vozi: Vozi: DRZ, DL, GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3160 : 01. Prosinac 2017, 21:51:37 »

Ok, za "masivne" masivne dijelove, a one nježne elemente kai na ručkama i sama tipkala i gdje su oznake sa simbolima to se nemože sa fenom. Kaj ne?
Evidentirano

vaha108

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 143
  • Vozi: Kawasaki Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3161 : 01. Prosinac 2017, 22:37:11 »

Ok, za "masivne" masivne dijelove, a one nježne elemente kai na ručkama i sama tipkala i gdje su oznake sa simbolima to se nemože sa fenom. Kaj ne?

Tako se i meni cini+ citao sam da se ceto desi neujednacena nijansa crne...
U svakom slucaju, primjenit cu pastu/sprej...
Evidentirano

Rudar

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 228
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3162 : 07. Prosinac 2017, 14:07:52 »

poz ekipa, pitanje jedno, planiram kupnju još jednog motora,
naime tako nešto konbiniram i gledam GS ove, i na Njuški vidjeh ovog.
 https://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-r-1200-gs-adventure-abs-oglas-24184561

Eh sad, pitanje. Jel bih se "duboko zakopao" ako bi išao u kupovinu istog, ili bi to mogao biti još dobar motor uz nekakvo normalno ulaganje.
Ja bih se malo guštao s njim god/dvije a ond a imam kupca za njega(šogor), jedino što ja volim da je sve kak se spada na motoru.

 
Evidentirano

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 261
  • Lokacija: Rijeka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3163 : 07. Prosinac 2017, 21:14:30 »

Kao vlasnik K1200R i R1200GS Adventure mogu ti reć da će ti najveći problem bit sjest na K nakon GS..
Da, K je brži i zbog položaja sjede na nešto zabavniji ali GS je toliko udobniji i vozljiviji da odem iz Rijeke do Karlobaga na kavu i nazad 270km i ne osjetim da sam se vozio..

A ovaj primjerak osim što je star ima i tu diskutabilnu kilometražu..
Evidentirano

TREK

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 336
  • Vozi: Crossbones GSA Variant sport 125
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3164 : 07. Prosinac 2017, 21:31:02 »

Pitanje za punjač:
gs adventure,Bmw punjač http://www.nippynormans.com/chargers-and-sockets/charging-and-sockets/bmw-charger-for-r1200gs-lc-k1600gtgtl

Ovaj detalj ne razumijem.
IMPORTANT CUSTOMER FEEDBACK
What is not mentioned in the otherwise brilliant instructions is that if the charger is connected more than 15 minutes after the ignition is switched off then on some models it will not work !
In other words the socket is only able to start the process within 15 minutes of the engine being switched off.
Evidentirano
Because beauty is not only in the eye but also the ear of the beholder

TREK

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 336
  • Vozi: Crossbones GSA Variant sport 125
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3165 : 07. Prosinac 2017, 21:32:05 »

Da li to znači da punjač treba uključiti u roku od 15 minuta nakon što je motor ugašen?
Evidentirano
Because beauty is not only in the eye but also the ear of the beholder

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2240
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3166 : 07. Prosinac 2017, 21:51:05 »

Znači da se sve isključuje nakon 15 min, još jedan od bisera BMW stručnjaka. Rješenje je prikopčati direktno na aku.
Evidentirano

TREK

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 336
  • Vozi: Crossbones GSA Variant sport 125
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3167 : 07. Prosinac 2017, 22:39:20 »

Nisam tako shvatio,ali ok.Pitat ću malo u servisu.
Evidentirano
Because beauty is not only in the eye but also the ear of the beholder

Rudar

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 228
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3168 : 07. Prosinac 2017, 23:06:35 »

  A ovaj primjerak osim što je star ima i tu diskutabilnu kilometražu..

Ma znam,
gle km nije problem ak se održavalo motor,
a starost,  :misli: hm hm pa meni je baš ljep taj.
Još i boje su ko bok.
 Nije, bogu hvala,u nofcima, nego zaista mi se sviđa taj model.
A ako je nešto staro,
neznači da ne valja :palacgore:
Ili da ne može bit dobro. Pa nisu najnoviji motori najbolji,ili se varam :misli: :palacgore:
 Svjestan sam da takav stroj zahtjeva određene stvari, ali tako je i cijena(bi trebala biti) srazmjerna  stanju vozila.
Podsječam to bi trebao biti "drugi motor u obitelji"
ono samo nekad za merak i za neke prilike.
Ipak je K13 meni br.1

Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 211
  • Vozi: r 1200 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3169 : 07. Prosinac 2017, 23:13:38 »

Pitanje za punjač:
gs adventure,Bmw punjač http://www.nippynormans.com/chargers-and-sockets/charging-and-sockets/bmw-charger-for-r1200gs-lc-k1600gtgtl

Ovaj detalj ne razumijem.
IMPORTANT CUSTOMER FEEDBACK
What is not mentioned in the otherwise brilliant instructions is that if the charger is connected more than 15 minutes after the ignition is switched off then on some models it will not work !
In other words the socket is only able to start the process within 15 minutes of the engine being switched off.

Problem s punjenjem na utičnici je u CanBus sustavu na motoru. Dakle utičnica nije spojena direktno na akumulator već na procesor. Procesor napaja utičnicu još 15 minuta po gašenju motora! Ukoliko kupiš punjač koji paše na tvoj motor (po kataloškom broju) možeš puniti akumulator bez obzira kada je motor ili kontakt ugašen. Procesor će prepoznati punjač i dozvoliti punjenje, jednako tako možeš ostaviti spojen punjač cijelu zimu koji će onda nadopunjavati akumulator po potrebi.

Kod punjenja direktno na akumulator možeš koristiti bilo koji punjač ali akumulator mora biti otpojen.
Evidentirano
 

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2240
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3170 : 08. Prosinac 2017, 01:22:52 »

Zašto  :misli:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3032
  • Vozi: BMW R1200 GSA
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3171 : 08. Prosinac 2017, 07:10:32 »

Postoji jednostavna procedura za punjenje u CANBUS sistemu, a piše u uputama BMW punjača;

- Uključiti punjač (koji nije uštekan u struju) u ugašeni motor, bez kontakta,
- dati kontakt na motoru,
- uključiti punjač u struju,
- ugasiti kontakt.
Puniti po želji  :mrgreen: Na punjaču se izmjenjuje crveno i zeleno svjetlo ovisno je li puni ili ne,
Evidentirano

Danijel 23

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 514
  • Vozi: Vozi: DRZ, DL, GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3172 : 08. Prosinac 2017, 07:35:31 »

A što ako ja spojim pametan punjač uštrkam u onu malu utičnicu i pristupim po ovoj gore proceduri. Kaj bu onda reko komop?
Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 211
  • Vozi: r 1200 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3173 : 08. Prosinac 2017, 11:08:03 »

Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 211
  • Vozi: r 1200 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3174 : 08. Prosinac 2017, 11:18:35 »

Postoji jednostavna procedura za punjenje u CANBUS sistemu, a piše u uputama BMW punjača;

- Uključiti punjač (koji nije uštekan u struju) u ugašeni motor, bez kontakta,
- dati kontakt na motoru,
- uključiti punjač u struju,
- ugasiti kontakt.
Puniti po želji  :mrgreen: Na punjaču se izmjenjuje crveno i zeleno svjetlo ovisno je li puni ili ne,

Meni je rečeno da je to procedura za “prevariti” procesor da bi počeo punjenje sa pametnim punjačima prilagođenim CANBus sustavu ( npr. Ctek CT5), ali da je onda problem što procesor zna prekinuti punjenje pa se ne možeš pouzdati u to. Meni punjač dolazi za par dana pa ću znati iz prve ruke.
Evidentirano
 Str: 1 ... 125 126 [127] 128   Gore
 

Stranica je generirana za 0.191 sekundi uz 21 upita.